Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
DGT do wymiany?
Autor Wiadomość
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 15-01-2010, 23:29   DGT do wymiany?

Od jakiegoś czasu mam dziwne objawy na desce DGT - po każdorazowym zgaszeniu silnika i przekręcenia kluczyka do pozycji "zero" resetuje mi się zegarek(to jeszcze nic specjalnego), dodatkowo resetuje mi się.... przebieg :badgrin: , dokładnie: resetuje się zarówno dzienny jak i całkowity do określonej wartości, zerowanie ręczne nic nie daje, co ciekawe licznik zapamiętuje kolejną wartość(następnie resetując do niej) co 10 przejechanych kilometrów(sprawdzone doświadczalnie)

Jednocześnie nie jest resetowany panel od AHS(zapamiętuje ostatnio zadaną temperaturę itp.), stąd podejrzenie padło na deskę.

Ktoś miał styczność z takim problemem?

Przy okazji co odpowiadało zazwyczaj za falowanie obrotów na ciepłym silniku?(2.0 8v), faluje na ciepłym, dokładnie to co jakiś czas spada o ~400 obrotów i następnie wraca, chwilowo mam w związku z tym ustawione przez przypadkowego mechanika(sic!) 1400 na jałowym na ciepłym - na zimnym jest odrobinę niżej
_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
     Moneta
 
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-01-2010, 00:37   

jak miałem DGT tez walczyłem z tym problemem.

W moim przypadku poskutkowało przeczyszczenie wszystkich styków oraz doprowadzenie dodatkowych mas do licznika. spróbuj tego może u ciebie jest ta sama przyczyna.


Jeśli zaś chodzi o falowanie obrotów u mnie pomogło rozkręcenie i wyczyszczenie krokowca.

Ja zanim rozkręciłem go (odkręcając nakrętkę) dokładnie zmierzyłem suwmiarka odległość jej od krańca trzpienia (śruby) aby składając złożyć tak samo jak przed rozbiórka.
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load