|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Zamiana zegarów |
Autor |
Wiadomość |
SEBA
witamy nowego
Wiek: 46 Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 6 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 14-02-2005, 08:55 Zamiana zegarów
|
|
|
Witam!
Czy nie ma problemów z zamianą stanardowych zegarów z Tipo 1.4 S z 94roku-gaźnik na zegary z obrotomierzem?Czy kostki przyłączeniowe są identyczne oraz czy standardowo do kostki jest doprowadzone podłączenie na obrotomierz?
Pozdrawiam.
SEBA
|
_________________ Białe Tipo 1.4S rok '94 gaźnik LPG |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 14-02-2005, 10:04
|
|
|
Raczej po roczniku ('94) powinienes miec wyprowadzenie kolo deski kabelka z impulsem do obrotomierza.
Jesli jednak by nie bylo go, sam "czujnik" mozna latwo zamontowac.
Jeszcze niech reszta uzytkownikow Tipo sie wypowie. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 14-02-2005, 11:06
|
|
|
Napewno kabel będzie doprowadzony .Ja w temprze 93 miałem już kabel.Zegary fabryczne były z zegarem wskazówkowym
Jeśli nawet są w tipo dwa rodzaje kostek można je zakupić od danego tipo razem z zegarami i po przekładać!! Mi pasowało odrazu!! |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
eBarti
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 03 Lut 2005 Posty: 40 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 04-05-2005, 18:59
|
|
|
Dziś próbowałem podłączyć liczniki z obrotkiem, które wczesniej kupiłem i spotkałem sie z następującym problemem ](*,)
Liczniki jak mnie poinformowano są od Tipka 1,4ie z 91r.
Kostki ładnie pasowały, ale okazało sie ze jednak obrotek nie działa, nie mam podciągnietego przewodu, czy ktos z was wie skąd poprowadzic kabelek i do ktorej kostki i ktorego styku go wczepic?
Druga rzecz to wskaźnik poziomu benzyny, mimo ze mam pól baku na tych licznikach wskazuje pełen i tu w ogóle mam dylemat bo nie wiem co to moze byc |
_________________ Alfa Romeo 156 1,9JTD 2000'
WLKP |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 04-05-2005, 19:54
|
|
|
eBarti, szukamy szukamy http://forum.tempra.org/d...ction=file&id=7 Tu masz schematy
Co do drugiej opcji, to mozliwe ze wskazowka ma swoj wewnetrzny opornik i jest on "mniejszy wartoscia" niz ten co byl pierwotnie. Dobrze posprawdzaj. Jesli to nic nie pomoze to mozesz zastosowac dodatkowy opornik miedzy wtyczka-wskaznik, ale bys raczej musial experymentalnie dobierac opornik.
Jesli to nic nie pomaga w samym czujniku poziomu paliwa jest regulacja (od dolu czujnika - sruba) lub rozebrac i regulowac polozeniem "plytki" o ktora ocieraja sie nuzki od plywaka. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
eBarti
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 03 Lut 2005 Posty: 40 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 04-05-2005, 20:46
|
|
|
No właśnie sie na schematach za bardzo nie znam
Jakby mi ktos "po chłopsku" wytłumaczył gdzie podłączyc kabelek byłbym wdzięczny |
_________________ Alfa Romeo 156 1,9JTD 2000'
WLKP |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|