Do czeko te przewody? |
Autor |
Wiadomość |
andyroman
Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 107 Skąd: Parczew
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-02-2014, 10:51 Do czeko te przewody?
|
|
|
Pod maską znalazłem luźny, urwany przewód, który wychodzi z wiązki w plastiku, obok akumulatora i schodzi na dół w okolice skrzyni biegów. Nie jest to przewód od świateł cofania, bo te działają. Od czego on się urwał, ktoś wie?
[img]http://www.tempra.org/uploads/DSC_34.jpg[/img]
Druga sprawa, od czego ta wiązka za tablicą wskaźników?
[img]http://www.tempra.org/uploads/DSC_0034.jpg[/img]
Nie wiem, dlaczego obrazki się nie pokazują? |
|
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
andyroman
Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 107 Skąd: Parczew
Województwo: Lubelskie
|
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-02-2014, 13:00
|
|
|
Jest to kabel do czujnika zużycia klocków hamulcowych |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
andyroman
Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 107 Skąd: Parczew
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-02-2014, 13:14
|
|
|
Maciek, ten z pierwszego zdjęcia? |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-02-2014, 14:17
|
|
|
Ta biala kostka z 3 kablami to bodajrze od włącznika halogenów przód |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-02-2014, 22:14
|
|
|
pierwsze od czujnika klocków, a drugie tak jak Kajlon piszę od włącznika halogenów |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
andyroman
Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 107 Skąd: Parczew
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 09-03-2014, 08:34
|
|
|
Jeszcze jedno pytanie o kabelek. Do czego ta kostka z dwoma przewodami, obok digiplexa? Zaznaczona strzałką.
|
|
|
|
|
seba.flor
Wiek: 34 Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 54 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-03-2014, 13:40
|
|
|
ta wtyczka jest do diagnostyki układu zapłonowego |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-03-2014, 19:39
|
|
|
w gaźniku? |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 09-03-2014, 22:31
|
|
|
konikks napisał/a: | w gaźniku? |
Tak w gaźniku były montowane moduły Digiplex i to jest wtyczka żeby się z nim połączyć. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-03-2014, 22:43
|
|
|
Dziwne tylko ze w tej wtyczce dwa przewody.Wszedzie w fiatach widzialem 3:
-linia K
-masa
-linia L |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 12-03-2014, 18:10
|
|
|
shagger78 napisał/a: | Dziwne tylko ze w tej wtyczce dwa przewody.Wszedzie w fiatach widzialem 3:
-linia K
-masa
-linia L | Witam . Układy wtryskowo- zapłonowe bosch z oddzielnym zapłonem miały tylko 2 przewody (sygnał, masa) układy magneti marelli zintegrowane z zapłonem mają 3 tak jak opisujesz . zresztą zastanawiam się po co jest ta kostka do digiplexów jak nie można sprawdzić modułu zapłonu w warunkach warsztatowych bo nie słyszałem żeby miał ktoś program ( oprócz serwisu) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|