|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Dotyczy świateł mijania i drogowych |
Autor |
Wiadomość |
Viceroy
Wiek: 64 Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 15 Skąd: Stalowa Wola / Bytom
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 13-10-2009, 19:59 Dotyczy świateł mijania i drogowych
|
|
|
Witam.
- W moim Tipku mam słabe światłą mijania.
Ok, czytałem dużo na forum o braku dobrej masy, sprawdziłem, masa jest, ale ciekawostką jest - skąd bierze się jednocześnie napięcie (4,7 V) na włóknach świateł drogowych?
Czy któryś z kolegów forumowiczów spotkał się już z podobnym problemem?
Jestem ciut zielony w temacie i nie wiem od czego zacząć. |
_________________ -------------------------------------------------
Było:
Tipo 1.4 AGT cat. ie / 5D '90
BLUE STORM
- teraz jest wymarzona:
Tempra SW 1,6 SXie |
|
|
|
|
hcwdf
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 13 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-10-2009, 07:31
|
|
|
Wygląda mi to na zwarcie przewodu świateł mijania i drogowych. Sprawdź też kostki od świateł bo strasznie lubią sie wypalać . |
_________________ TIPO 1.4 (159.A2000) 78hp, 183 tys. gaz BRC |
|
|
|
|
Viceroy
|
Wysłany: 14-10-2009, 18:38
|
|
|
hcwdf napisał/a: | Wygląda mi to na zwarcie przewodu świateł mijania i drogowych. Sprawdź też kostki od świateł bo strasznie lubią sie wypalać . |
- To, że mam jakieś zwarcie, to tego się domyślam . Kostki akurat sprawdziłem na pierwszy rzut i są OK.
- Stąd wzięło się moje zapytanie na forum, bo z drobiazgami nie miewam problemów.
- Liczę na bardziej konkretną podpowiedź |
Było:
BLUE STORM
- teraz jest wymarzona:
Tempra SW 1,6 SXie |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 14-10-2009, 20:23
|
|
|