Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Podłączenie obrotomierza i ekonomizera
Autor Wiadomość
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-11-2009, 16:33   

Luczu,
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 28-11-2009, 16:37   

Maciek1991, dzięki :)
Z ciekawości zapytam - ile dałeś za przewody do podciśnienia ? Bo ja nigdzie nie mogłem dzisiaj znaleźć a we fiacie powiedzieli mi 15 zl za metr :D

A u Ciebie jak pracuje ekonomizer ? Info o co mi chodzi kilka postów wcześniej
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-11-2009, 16:42   

jeśli ci chodzi o te niebieskie( Samco Sport) to dałem 19 zł. Co do działania, jak możesz poczekać to jutro filmik nagram.
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 28-11-2009, 16:46   

Maciek1991 napisał/a:
jak możesz poczekać to jutro filmik nagram.


podziękował :)
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Mosior 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 527
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 01-01-2011, 14:20   

czołem, tez bym sobie ten filmik zobaczył bo ekonomizer sam sobie podpinałem i działa nawet logicznie ale mam wrażenie, że ma zbyt duże opóźnienie między reakcją na pedał gazu a ruchem wskazówki.

Może ktoś wrzuci filmik jak to działa ? :D
_________________
FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć :)
     assistance
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 04-01-2011, 19:23   

na szybko dzisiaj coś takiego gównianego nagrałem

_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
jacek0772 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 82
Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-02-2011, 18:34   

Panowie ja mam deskę dgt i u mnie pomarańczowa lampka zapala się przy 2300obr/min a przy hamowaniu silnikiem nie gaśnie.
Czy tak ma być, czy coś jest skopane?
_________________
Trening czyni mistrza
     Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 08-02-2011, 19:16   

http://forum.tempra.org/t...highlight=power czytnij
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Mosior 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 527
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-03-2011, 22:12   

Luczu, dzięki za filmik, nie jest gówniany bo wszystko widać co trzeba. Muszę więc przerobić moje podłączenie bo Twój vacumetr działa szybko. Mój jest 10 raz wolniejszy a w dodatku na dużym mrozi nie działa. Sądzę, że się woda skropliła w wężyku i zamarzła. Jak auto sie nagrzeje to jakoś działa.

Dzisiaj sprawdziłem czy jest podciśnienie jak zdejmę wężyk i wszystko gra więc gdzieś jest zator na wężu.

Przerobię na tak podpięty jak ma Maciek. Ja się wpiąłem do tego środkowego zaworu i mimo, że wąż profesjonalny to jednak nie to...

Dzisiaj wszystko posprawdzałem i okazało się, że podłączenie miałem bardzo słuszne ale idąc po nitce do kłębka stwierdziłem, że króciec od ekonimozera w desce jest zabezpieczony małym wkrętem, który hamował podciśnienie.

Wykręciłem wkręt a pod nim drugi, który wygląda na regulacyjny więc drugiego już nie dotykałem. Założyłem wężyk i wszystko śmiga jak trzeba. Zero opóźnienia na depatanie pedału gazu.

Zastanawiam się tylko po co był ten wkręt ? może zabezpieczenie, które się wykreca przed nałożeniem wężyka ? tylko wówczas to nie działało o tego od kogo kupiłem deskę.

Przy okazji sprawdziłem te dwa dodatkowe zaworki na kolektorze (które jak się wykręci to wylewa się trochę płynu). Powiem szczerze, że ich zasady działania nie rozumiem... Podczas pracy ciepłego silnika na żadnym z 4 króćców nie ma podciśnienia..
_________________
FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć :)
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load