Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomocy co to jest?
Autor Wiadomość
kstasieluk 


Wiek: 49
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 62
Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 03-10-2009, 19:54   Pomocy co to jest?

Koledzy czy ktoś mi wyjaśni co to jest i do czego to służy. Poza tym czy da sie to naprawić jak to syczy?

http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0006578.jpg
  
 
 
lazik666 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 892
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-10-2009, 21:32   

Tam siedzą przekażniki pompy paliwa. Odkręć te dwie śruby i zdejmij obudowę, przy okazji zobaczysz co tam syczy
_________________
“Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD

I need more ViCoDiN

był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6
     Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 03-10-2009, 21:50   

kstasieluk, chodzi Ci o ta puszkę pod szybą? Co Ci tam syczy? Tam są tylko przekaźniki i bezpieczniki. Może masz wywalony któryś z przekaźników (jeden jest od pompy paliwa, drugi - nie pamiętam) i stale hałasuje. Odkręć tą pokrywkę i sam sprawdź w czym problem.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Kriss_Lodz 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 189
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 03-10-2009, 21:53   

a może warto porozglądać się za wywalonym podciśnieniem ??
_________________
Nie masz co zrobić z kasą ?? ...... Zostań klientem stacji ASO :) ))
     assistance
 
 
kstasieluk 


Wiek: 49
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 62
Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 04-10-2009, 07:46   

dzieki za pomoc bo jestem laik w tych sprawach i jak co to o co chodzi z tym podcisnieniem . Z góry dzieki.
  
 
 
Kriss_Lodz 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 189
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 04-10-2009, 08:05   

Pod tym plastikiem na silniku od strony przegrody silnika masz sieć cieńkich wężyków :P poszperaj tam czy ci przypadkiem gdzieśnie spadł albo nie pękł zdejmij ten platik odpal i szukaj :P
_________________
Nie masz co zrobić z kasą ?? ...... Zostań klientem stacji ASO :) ))
     assistance
 
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 04-10-2009, 08:32   

kstasieluk, nie wiem jak u Ciebie ale u mnie jest tam przepływomierz powietrza (czy cos w tym stylu) i to w jego okolicach sie rozejrzyj. Ogólnie to na 99% syczenie bedzie dochodziło z wężyków podcisnienia. Jak bedziesz miał nieszczelnosci w układzie to autko moze Ci np gasnąć na wolnych obrotach lub przy szybkim puszczeniu gazu.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
kstasieluk 


Wiek: 49
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 62
Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 04-10-2009, 08:46   

Takie sceny też mam na zimnym silniku a poza tym to dość czesto nie mogę go rano uruchomić muszę na pych a jak jest ciepły to sam pali i nie wiem co mu jest. A w sumie zima juz blisko,
  
 
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 04-10-2009, 08:50   

kstasieluk, no to odkrec ta osłonke i posłuchaj skąd dokładnie syczy - moze to byc to.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
kstasieluk 


Wiek: 49
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 62
Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 04-10-2009, 08:53   

sprawdze a co jest powodem zaniku odpalania na zimnym silniku
  
 
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 04-10-2009, 08:57   

kstasieluk, powodów moze byc wiele: czujnik temperatury, czujnik położenia przepustnicy itp sam miałem problemy z odpalaniem ale samoczynnie zanikło...
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
kstasieluk 


Wiek: 49
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 62
Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 10-10-2009, 18:34   

Już wiem co było nie tak spalony palec rozdzielacza, kopułka i regulator napięcia. Dzieki za pomoc jest super.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load