Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Zapraszamy na XII klubowy zlot w miejscowości Osiecza k/Leszna w dniach od 1 do 3 maja.
Więcej informacji o spotkaniu można przeczytać w temacie XII zlot Fiat Klub Polska oraz Tempra Tipo Team
Zapraszamy!


Poprzedni temat «» Następny temat
Przelacznik swiatel postojowe-krotkie
Autor Wiadomość
piotras 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 260
Skąd: Trzebnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 24-09-2005, 22:38   Przelacznik swiatel postojowe-krotkie

Juz zaczyna mi brakowac sil do tego samochodu :(
Jak to uslyszalem dzis w TV FIAT = Fix It Again Tommy

Mam taki problem:
Przy przelaczaniu swiatel z postojowych na krotkie nadal mam postojowe !
Musze na chama przekrecic do samego konca i tak trzymac, zeby krotkie dzialaly.
Po prostu cos nie styka, dopiero na samiutkim koncu jak sie jeszcze reka dokreci
zaczynaja swiecic krotkie
16km musialem tak dzis przejechac, zeby do domu dojechac, bo juz bylo ciemno ](*,)

Jak myslicie bedzie sie to dalo naprawic na szybko ? bo w poniedzialek wyjezdzam
i nie bede mial nawet czasu kupic nowego. Z drugiej strony boje sie, ze moge tego nie
poskladac i wtedy bedzie jeszcze wieksza lipa, bo tak to moge przynajmniej w dzien jezdzic.
Moze ktos z was mial juz taki problem i sobie z nim poradzil ?
     assistance
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6969
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 25-09-2005, 12:53   

Chmm raczej nie spotykane.
Musisz rozebrac dzwigienke i prawdopodobnie jaka sprezynka nie trzyma, albo jakies plytki w mikroprzelacznikach sie poprzecieraly.

Mozesz poszukac na forum - wydaje mi sie, ze bylo na forum o rozbieraniu tej dzwigienki.
Na naszej www w zrob to sam masz przyklad rozbierania ale tej drugiej dzwigienki od wycieraczek. Moze to Ci troche pomoze w rozbieraniu tej swojej.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~399 kkm, srebrna
Lancia Lybra 1.6, sekwencja LPG, 16666kkm, srebrna
Sprzedane: Fiat Uno 1.0, LPG, '98
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
piotras 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 260
Skąd: Trzebnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 25-09-2005, 13:45   

Juz po wszystkiemu... :(
Niestety tylko tyle mi sie udalo rozebrac:
http://piotras24.neostrad...znik/czesci.jpg
Reszta , czyli ten glowny "bebech" gdzie jest ten caly przelacznik nie moze w ogole wyjsc.
Chyba ktos to wczesniej rozbieral i przykleil na stale, albo sie cos przytopilo bo nie idze w zadne strony.
Pozostaje mi jedynie pojsc do sklepu i kupic to badziewie.
Orientuje sie ktos ile to moze kosztowac ?

Aha, jeszcze jedno. Jak juz wymienie ten przelacznik, to ten stary rozbiore na czynniki
pierwsze i sprobuje zrobic jakis zdjeciowy toturial ( cos jak ten od przelacznika wycieraczek )
Zeby sie juz inni nie meczyli...
     assistance
 
 
Gibson 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 276
Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
Wysłany: 25-09-2005, 14:41   

kurcze .... :-k powinno się więcej rozebrać ... gdzieś to widziałem w necie ... poszukam
_________________
Był Tipek 1.6 OHC '92 rok, gaźnik, LPG - Lovato
Jest Astra 1.6, 16V, X16XEL '98 rok, kombi, benzyna
     assistance   Moneta
 
 skype
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 25-09-2005, 19:30   

było, było
gdzieś w sieci na pewno była instrukcja jak naprawić podświetlenie dźwigienki i tam było jak rozbebeszyć całą doszczętnie.
To było chyba po włosku a link był dzieś z forum naszego

Ale lata lecą i pamięć już nie ta więc dokładnie nie pamiętam gdzie to widziałem
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
Gibson 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 276
Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
Wysłany: 25-09-2005, 20:20   

znalazłem ... oto instrukcja zrobiona na potrzeby wymiany żaróweczek ale zawsze to coś
_________________
Był Tipek 1.6 OHC '92 rok, gaźnik, LPG - Lovato
Jest Astra 1.6, 16V, X16XEL '98 rok, kombi, benzyna
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6969
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 25-09-2005, 21:54   

Trzeba to do nas "przekonwertowac" i zrobic po polsku how to.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~399 kkm, srebrna
Lancia Lybra 1.6, sekwencja LPG, 16666kkm, srebrna
Sprzedane: Fiat Uno 1.0, LPG, '98
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 26-09-2005, 07:15   

Gibson napisał/a:
znalazłem ... oto instrukcja zrobiona na potrzeby wymiany żaróweczek ale zawsze to coś


dokładnie o to mi chodziło
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
Gibson 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 276
Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-09-2005, 08:05   

miszko napisał/a:
Trzeba to do nas "przekonwertowac" i zrobic po polsku how to.


spróbuję to przetłumaczyć ... juz kiedyś tłumaczyłem na własne poptrzeby instrukcję wymiany żaróweczek w przełącznikach elektrycznych szyb, jak wyzdrowieję to się wezmę za to... chyba że ktos mnie uprzedzi ;)
_________________
Był Tipek 1.6 OHC '92 rok, gaźnik, LPG - Lovato
Jest Astra 1.6, 16V, X16XEL '98 rok, kombi, benzyna
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6969
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 27-09-2005, 09:10   

Ok to moze postaraj sie zrobic ;)
Bo ja nie szprecham pa dojcz :(

Ja narazie walcze z assistansowym WAPem i poprawnym jego dzialaniem :) (teoretycznie juz dziala, ale na np. nokii 6310i nie chce ;/)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~399 kkm, srebrna
Lancia Lybra 1.6, sekwencja LPG, 16666kkm, srebrna
Sprzedane: Fiat Uno 1.0, LPG, '98
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
piotras 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 260
Skąd: Trzebnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 27-09-2005, 20:49   

Dzieki za linka przyda sie, ale niestety jak juz pisalem wczesniej ta glowna czesc,
gdzie sa przelacznik i podswietlenie nie chce wyjsc z obudowy bo jest do niej
przyklejona :( ktos podczas skladanie nie pomyslal, ze to sie moze ponownie zepsuc...
Niestety jestem zmuszony kupic caly przelacznik

miszko napisał/a:
teoretycznie juz dziala, ale na np. nokii 6310i nie chce ;/)

walcz, walcz :) bo ja akurat mam 6310i
     assistance
 
 
Gibson 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 276
Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-09-2005, 08:50   

to tak jak u mnie z tapicerką ... poprzedni własciciel przykleił ja jakimś dziwnym klejem ... nie mylić z tym fiatoskim .... po prostu jak zdejmowałem tapicerkę to się tak narobiłem że już mialem nowe drzwi wstawiać ;)
_________________
Był Tipek 1.6 OHC '92 rok, gaźnik, LPG - Lovato
Jest Astra 1.6, 16V, X16XEL '98 rok, kombi, benzyna
     assistance   Moneta
 
 skype
 
piotras 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 260
Skąd: Trzebnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 07-10-2005, 21:19   

Przelacznik juz kupilem ( uzywany od andrzejs ) ciekawe ile ten pochodzi ;)
Natomiast nizej zamieszczam zdjecia mojej mega hiper improwizorki :D
Jak wiadomo od 1 trzeba bylo juz jezdzic na swiatlach a ja ich nie mialem. Pomyslalem wiec
czy nie daloby sie zrobic obejscia tego wlacznika i zapalac swiatla osobnym przelacznikiem.
Tu jest wynik mojej pracy :D :

     assistance
 
 
temperówka 


Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 11
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 19-11-2005, 13:35   

piotras napisał/a:
Juz po wszystkiemu... :(
Niestety tylko tyle mi sie udalo rozebrac:
http://piotras24.neostrad...znik/czesci.jpg
Reszta , czyli ten glowny "bebech" gdzie jest ten caly przelacznik nie moze w ogole wyjsc.
Chyba ktos to wczesniej rozbieral i przykleil na stale, albo sie cos przytopilo bo nie idze w zadne strony.

Aha, jeszcze jedno. Jak juz wymienie ten przelacznik, to ten stary rozbiore na czynniki
pierwsze i sprobuje zrobic jakis zdjeciowy toturial ( cos jak ten od przelacznika wycieraczek )
Zeby sie juz inni nie meczyli...



Witam jestem w trakcie rozbieranie tego urzadzenia i jestem na etapie czesci 3 od lewej strony . Wyciagnwełem z pokretła drucik pokretło chodzi dookola wyciagnelem zaslepke swiatel przeciwmgielnych i dalej nie wiem jak sie z tym obejsc zeby nie zepsuc i czegos nie polamac. NIe moge wyjac zeslepki z wizerunkiem swiatel gdyz blokuje je to pokretlo moje rozumowanie jest takie ze trzeba zaczac od odlaczenia tego plastyku ( element 3) a z praktyki lepiej pomyslec dopytac niz siłą zepsuć ](*,) wiec jak ten element odlaczyc od dzwigienki jest on na zaczepach ....

pozdrawiam TEMPeRówkA
_________________
1.6 i.e kat + LPG +szyber + ...
  
 
piotras 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 260
Skąd: Trzebnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 19-11-2005, 16:02   

Jak wyjales drucik z tego pokretla do zmiany swiatel ( krotkie/postojowe/wylacz )
to powinno zejsc ono bez problemu i mozesz wtedy wyjac ta zaslepke z wizerunkiem swiatel

Hehe to moj 100 post 8)

EDIT:
A dokladniej to jest tak:
http://img468.imageshack....0/czesci6ki.jpg
na tym zdjeciu oznaczylem poszczegolne czesci numerami od 1 do 5

- zdejmujesz przycisk 1
- potem 3 ( jest na zatrzaskach )
- 2 powinno sie wysuwac
- wyjmujesz drucik 5 z pokretla 4
- zsuwasz pokretlo 4
- teraz bez problemu powinna zejsc ta zaslepka od swiatel.
     assistance
 
 
temperówka 


Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 11
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 19-11-2005, 17:55   

piotras napisał/a:


EDIT:
A dokladniej to jest tak:
http://img468.imageshack....0/czesci6ki.jpg
na tym zdjeciu oznaczylem poszczegolne czesci numerami od 1 do 5

- zdejmujesz przycisk 1
- potem 3 ( jest na zatrzaskach )
- 2 powinno sie wysuwac
- wyjmujesz drucik 5 z pokretla 4
- zsuwasz pokretlo 4
- teraz bez problemu powinna zejsc ta zaslepka od swiatel.


witam zrobilem tak czesc 1 potem wyjełem drucik 5 z pokretla 4 i nie moge sobie poradzic z czescia 3 myslalem ze ja trzyma ten drucik ale jak piszesz ze na zatrzaskach to zaraz pojde zdemontowac , bo jutro mi fura potrzebna chyba jakas prowizorke walne jak nie naprawie :-& ale ta czesc 3 ciezko siedzi probowalem ja sila potraktowac ale nie moge tego wyjac ustrojstwa boje sie zeby czegos nie upie.....rniczyc ](*,) Czy u Was to lekko zeszlo ta nieszczesna 3

piotras napisał/a:

Hehe to moj 100 post 8)

gratuluje - to napewno bedzie szczesliwy dl amnie :-#

dzieki za info

[ Dodano: 19-11-2005, 19:52 ]
Panowie pomocy nie moge tego zdjac juz jestem na granicy uzycia mlotka juz nie mam pojecia jak ta czesc 3 zdjac z linku do zdjecia wyzej moze mi ktos opisac gdzie te zatrzaski bo juz sie z tym silowałem i dupa blada nie moge zdjac
;/ ](*,) ](*,) ](*,) Może jest jakas technika do tego np skrecenie przechylenie czy poprostu wyrwanie z trzewiami ](*,)

[ Dodano: 20-11-2005, 19:28 ]
Panowie wiec jak z ta czescią mam postapic starac sie ja sila wyrwac czy moze trzeba gdzies podwazyc ...Aha i jeszcze mam prośbe czy mogłby mi opisac gdzie sa te zatrzaski mniej wiecej w torym miejscu bo pomyslałem sobie ze mogłbym wywiercc dziurę w pokretle mniej wiecej w miejscu gdzie sa te zatrzaski ?

POMOCY nie mam świateł a teraz cały rok sie na światłach jeżdzi, moze mnie niebiescy nie zatrzymaja [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

[ Dodano: 21-11-2005, 08:03 ]
jednak temat zosta bez odpowiedzi człowiek zaczął szukac i wynika z tego ze należy rwac to ile sił

. :unsure:

[ Dodano: 20-12-2005, 20:28 ]
ha i nareperowałem :P lepiej chodzi niz nowy :P
_________________
1.6 i.e kat + LPG +szyber + ...
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Konta WWW, serwery VPS, domeny
Tani hosting jaki hosting wybrać
Server uptime: 146 days
Network load