|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Mocowanie oraz spasowanie przedniego zderzaka |
Autor |
Wiadomość |
Keray69
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 349 Skąd: Ełk
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 22-09-2010, 22:11 Mocowanie oraz spasowanie przedniego zderzaka
|
|
|
No i kolejny problem... Tym razem chodzi o przedni zderzak Strasznie opadł i wygląda to bardzo nie estetycznie Odkręciłem go i okazało się, ze dolne stelaże które go trzymały były tak skorodowane, ze sie posypały to samo stało sie z rolkami które trzymały zderzak po bokach Czyli praktycznie zderzak trzymają tylko 2 górne śruby za gilem. I tu jest ciekawostka Bo obok śrub sa bolce które tez go trzymają i nie da rady za chiny z przodu go podciągnąć do góry, bo te bolce go blokują ( A pod reflektorami mam szpary takie, ze mogę tam wcisnąć dłoń ) Wiec zwracam sie do was chłopaki o poradę. Bo brak mi pomysłów jak to dopasowac i ładnie i estetycznie jakoś go przymocować... Przypominam o całkowitym braku stelaży |
_________________ TEMPRA 1.6 S.X ie |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 22-09-2010, 22:20
|
|
|
Keray69 napisał/a: | Czyli praktycznie zderzak trzymają tylko 2 górne śruby za gilem. I |
Nie do konca - sa jeszcze dwie sruby mniej wiecej w tej samej odległosci od siebie co górne na dole zderzaka. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
lorgbow
Pomógł: 9 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Lut 2008 Posty: 309 Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 22-09-2010, 22:36
|
|
|
Keray69, ogólnie z mojego punktu widzenia masz dwie opcje:
- konkretną: wspawać lub wyrobić z żywicy te boczne stelaże i wtedy poskręcać do kupy
- tzw. druciarską/domową: używając sznurka/drutu przymocować zderzak do podłużnicy lub innego elementu który przeniesie obciążenie
I w sumie metoda pośrednia: przymocować do podłużnicy czymś trwalszym niż sznur/drut |
_________________ Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05 |
|
|
|
|
Keray69
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 349 Skąd: Ełk
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 23-09-2010, 20:37
|
|
|
A dałoby rade na długie nity i bezpośrednio do błotnika czy mógłby się raczej połamać ? |
_________________ TEMPRA 1.6 S.X ie |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-09-2010, 21:06
|
|
|
zalezy jakie masz fundusze jeden nowy taki wspornik zderzaka (to co ci sie posypalo) kusztuje bagatela jesli dobrze pamietam ponad 150 albo 250zł( mi jeden udalo sie dorwac tanio na allegro jakis lezak magazynowy )zlapalem go na nity do podluznicy (brak spawarki) i zderzak jest przymocowany jak byc powinien, czeka mnie jeszcze robienie drugiej strony ale mam juz wspornik z delty jest troszke wiekszy i inna ma gore(mocowanie blotnika) ale jak bede mail dostep do spawareczki to z polowy starego i tego zlozy sie jeden dobry i bedzie zderzak przymocowany jak z fabryki ,tez kup albo nowe zakonserwoj i zaloz albo klec z jakis innych nic innego nie da rady gdyz zderzak oprucz tego ze trzyma sie dolem tego wspornika to jeszcze na srodku jest to kuleczko ktore ustala jego wysokosc i nie pozwala odstawac na boki
** Dodano: 23-09-2010, 22:20 **
Wyglada podobnie http://allegro.pl/fiat-ma...1224349920.html lecz gora to co zchodzi w litere c w tipo ma inny ksztalt ,i mala porada jak bedziesz wymontowywac stare wsporniki usun gume uszczelniajaca polaczenie przy grodzi i jakims dlutkiem odrywaj wspornik (wspornik jest zgrzewany na 4 zgrzewy do podluznic ) z podluznic wyprowadzone sa takie zakladni metalowe gdzies 0.5-1 cm do ktorych ten wspornik jest zgrzewany
** Dodano: 23-09-2010, 22:22 **
http://www.spangerum.com:...ID=1&GUI_LANG=6 element nr 8 |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Keray69
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 349 Skąd: Ełk
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 28-09-2010, 20:31
|
|
|
MARIOVIRUS cena tego gówienka to masakra Niestety przy obecnych wydatkach nie stać mnie na takie rzeczy... Musze szukać innego tańszego rozwiązania. Musze zrobić to tak by było tanio, w miarę ładnie oraz żeby wcale lub mało rzucało sie w oczy ? Może jeszcze jakies pomysły ? |
_________________ TEMPRA 1.6 S.X ie |
|
|
|
|
Gastr0
Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-09-2010, 21:15
|
|
|
a nie myslales zeby podskoczyc na jakis zlom szrot i/lub kupic blache/plaskownik powiedzmy 2-3 mm i ja dogiac odpowiednio lub jakies walone tipo i sprobowac to jakos kreatywnie usunac i zamontowac u siebie??!! ja po ostatnim poslizgu reanimowalem troche te czesc i poszla blacha/plaskownik garsc nitow i troche wlokna szklanego i jest miodzio. |
_________________ Szeroko i nisko jak głosi pismo...
Tipo... pozostaly mile wspomnienia...
Astra F sedan 1.7td nowym nabytkiem
nie krzycz bo jade na glebie.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|