|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Zima 2010 TEMPRA Reaktywacja ;) |
Autor |
Wiadomość |
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 07-12-2010, 22:58
|
|
|
Cytat: | BMW-Odradzam,pojazd dla bogatych,blacharsko nieco lepszy od Fiata,ale bez cudów,zależy skąd,zależy od kogo ,z zewnątrz pięknie,w profilach zamkniętych jak kazdy stary samochód.przekomplikowane zawieszenie,drogi w eksploatacji,duże kłopoty,części drogie ,nowe oczywiście,bo używane tanie,tylko,że do wyrzucenia,szkoda pieniędzy,leszy fiat,albo opel |
Stary, nie masz bladego pojęcia o samochodach które kosztują więcej niż 700zł i chcesz uczyć ludzi z forum?
Byłem posiadaczem dosyć starej BMki 318is coupe i powiem tak - części drogie ale warte swojej ceny a auto jest bardzo bezawaryjne tak samo jak moje tipo. Jeśli nie widzisz podstawowych różnic między tymi samochodami to jesteś pionek
Cytat: | przekomplikowane zawieszenie |
Jeździłeś kiedyś bmką? sory, kocham tipo ale bmka prowadziła się naprawde ŚWIETNIE i różniła ich wielka przepaść ale za to tipo moge naprawić w trasie młotkiem i kilkoma kluczami.
Cytat: | bo używane tanie,tylko,że do wyrzucenia |
ciechu napisał/a: | fiacikowo napisał/a:
jest ogólny zakaz stosowania materiałów nie elastycznych
gdzie ten zakaz obowiązuje? I co miałeś na myśli pisząc "materiał nieelastyczny"? |
Ja mam maske w tipo z wlukna szklanego - czy tam z czegoś podobnego co nie jest blachą to znaczy że jest źle zaprojektowany? |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
Keray69
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 349 Skąd: Ełk
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 08-12-2010, 21:16
|
|
|
Tak jak obiecałem przedstawie kolejny etap swojej pracy. Wszystko już dobrze uszczelnione i pomalowane.
Na to wszystko dziś poszedł już też bitex, ale fotki postaram wrzucić sie jutro. Jak się uda to zrobię tez fotki nadkoli. Tam też trzeba było czyścić z rdzy malować i latać dziury, a potem oczywiście wszystko dobrze uszczelnić i staranie zakonserwować |
_________________ TEMPRA 1.6 S.X ie |
|
|
|
|
tymek
Pomógł: 6 razy Wiek: 48 Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 314 Skąd: Janów
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 08-12-2010, 21:50
|
|
|
Keray69, dobrze ci to idzie tak dalej |
_________________ BLUE MISTRESS [1.6i.e]
tam mnie znajdziecie:)http://radiobff.wix.com/radiobff |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 08-12-2010, 22:02
|
|
|
Keray69, Podoba mi się wykonanie:) Pozdro |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
kaminkrz
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 547 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 08-12-2010, 23:25
|
|
|
wygląda nie źle jak pod kawałkami blachy i nitami nie pozostawiłeś rdzy to wytrzyma parę lat , może to nie do końca wspawanie nowej blachy ale lepsze to niż "przykrycie kocem" |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-12-2010, 11:52
|
|
|
Jak nigdy zgadzam się z Leśniczy,-m
Keray69, Tak zrobiona fura, przejeździ jeszcze swoje - szacun za wkład pracy. |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 12-12-2010, 09:46
|
|
|
Keray69, ile połamałeś wierteł Nie popieram takiej roboty,ale szacun za tą ilość nitów |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 12-12-2010, 11:21
|
|
|
ZielonyTBG napisał/a: | Keray69, ile połamałeś wierteł | zajrzyj do pierwszego posta |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Keray69
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 349 Skąd: Ełk
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 12-12-2010, 21:10
|
|
|
ZielonyTBG napisał/a: | Keray69, ile połamałeś wierteł Nie popieram takiej roboty,ale szacun za tą ilość nitów |
Hehe oficjalnie wierteł poszło chyba z 9 a może i wiecej. Ale trzeba też brać to pod uwagę, że moja wiertarka ma padnięty potencjometr i nie ma regulacji obrotów. Działa tylko na maxie a jak wiadomo w metalu wierci sie na niskich obrotach. Do tego dochodzą trudne warunki pracy: samotność, niska temp i trudny dostęp. Wiem wiem tłumacze się hehe
Dziś po ponad miesiącu nie odpalania, przywróciłem swoją tempre do życia. Odpaliła od strzała A myślałem, że będzie gorzej bo przeciąłem wężyk i pourywałem kable... Ale wszystko polutowane powymieniane i jest cacy. Smiga jak należy
Obiecałem, że wrzucę fotki ale niestety zepsuł mi sie tel i nie mam czym zrobić Jak tylko naprawie to wrzucę. Mam nadzieje, że w wyjdą, bo w bagażniku zrobiło sie troszkę ciemno hehe |
_________________ TEMPRA 1.6 S.X ie |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|