|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
fiatowski centralny i dodatkowa centralka |
Autor |
Wiadomość |
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-09-2008, 21:24
|
|
|
grabarz, a ty przypadkiem nie musisz podłączyć tej swojej centralki z ominięciem oryginalnej?
kurcze wydaje mi się że tak ale mogę się mylić... |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-09-2008, 21:29
|
|
|
powinienem sam poszukać, ale jak macie jakieś info jak działa ta fiatowska 'centralka' (tu to za duże słowo) i schemacik to zapodajcie link albo tutaj wkleić... nie mam teraz czasu kopać za tym, ale popatrzę jak będzie.. zresztą za niedługo będę zmuszony poszukać, bo kumpel mnie męczy o pilota do uno, a tam pewno taka sama siedzi... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 09-09-2008, 05:33
|
|
|
Dodam tylko ze w TT na 90% jest strowane impulsami, zakładałem z kumplem u siebie centralke z alarmem i cos tak własnie mi sie kojarzy, nie pamietam tylko czy zeczywiscie oryginalna centralka jest podłączona czy nie |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 09-09-2008, 13:44
|
|
|
U mnie w Temperce jest oryginalny CZ i jest on sterowany masą.Jak zakładałem alarm to wpiąłem się w miejscu wejścia kabli z drzwi do kabiny tuż obok skrzynki bezpieczników i jest git.
Może to coś pomoże. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 09-09-2008, 15:44
|
|
|
ZielonyTBG, też się tam wpinałem kolego i tam jest podawany tylko impuls na ułamek sekundy. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-09-2008, 21:37
|
|
|
ZielonyTBG napisał/a: | Jak zakładałem alarm to wpiąłem się w miejscu wejścia kabli z drzwi do kabiny tuż obok skrzynki bezpieczników i jest git. |
ja też tak się wpoiłem i działa. ale kolega grabarz ma tylko sterowanie zamkiem z pilota (nie cały alarm). popatrzcie na schemat. ta jego centralka steruje siłownikami. wydaje mi się że robi to zamiast oryginalnego sterownika CZ. może jest jakiś konflikt pomiędzy jego sterownikiem a tym oryginalnym... |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 09-09-2008, 22:13
|
|
|
może źle rozumiem, ale wg mnie, grabarz ma fabryczny centralny z fabryczną centralką; dokupi centralkę 'pilotową' tylko, osobną, będącą tylko odbiornikiem pilota który na swych dwóch kablach coś wystawia jak się przyciski naciśnie na pilocie; a to co wystawia w tej kupnej centralce się ustawia, czy ma podawać impuls, czy zwarcie/stan, czy masy czy do plusa/plusowy... dalej idąc z w/w opisów na zacisk "L" puszki bezpieczników doczepiać się należy by fabrycznym C.Zamkiem sterować; tam pewno na ten zacisk trzeba impuls masy podać albo na jeden pin zacisku "L" albo na drugi pin tegoż zacisku, zależnie czy otwieramy czy zamykamy; jeśli tak jest z w/w informacji z postów, to tylko grabarz swą kupioną pilotową centralkę, jej kable białyh i brąz ma wpiąć właśnie do zacisku "L" _a nie pod siłownik master_. Jego centralka odbiorcza od pilota wystawiać będzie impuls masy, który podawany będzie na to złącze "L", wtedy powinno to działać; jak zamieni kable to najwyżej otwieranie zamknie a zamykanie otworzy ... tylko ten zacisk odszukać, widocznie fabryczny c.zamek ma na "L" wyprowadzenia przygotowane... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|