Kondensator |
Autor |
Wiadomość |
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-11-2011, 16:42
|
|
|
Leśniczy, na zapalonym silniku działa dobrze. Na zgaszonym pochodzi 10 sek i braknie mu prądu. Lampka przygasa. |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 16:46
|
|
|
Lasgo07, a w jakim stanie jest aku? |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-11-2011, 16:50
|
|
|
D@wIdS, Aku jest w dobrym stanie. Trzyma dobrze. Nie miałem problemu nigdy z odpaleniem auta. |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 16:52
|
|
|
Czyli to odpada. A tą mase sprawdziłeś ?? |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 16:56
|
|
|
D@wIdS napisał/a: | Lasgo07, W moim nie ma żadnego kabla Remote. Po prostu wpinam między aku a wzmak i działa.
http://moto.allegro.pl/ko...1947526014.html
Kumpel ma identyczny dobre 3 lata i cały czas działa elegancko. |
jesli masz kondensator dietza power cap 21000 czyli taki
http://www.v-maxzone.pl/p...-cap-21000.html
to po środku jest mały zacisk pod remote .... jeśli nie podpiąłeś tam plusa to .... jeździsz z wyłączonym kondziem |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-11-2011, 16:57
|
|
|
D@wIdS, Sprawdzałem, nawet ją przepiąłem w inne miejsce. Czyli w okolice zamka tylnej klapy i jest to samo. Uważam że ten wzmacniacz jest za słaby do tej tuby i tak będzie się działo jak nie dam kondensatora. |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 16:58
|
|
|
Lasgo07 napisał/a: | D@wIdS, Sprawdzałem, nawet ją przepiąłem w inne miejsce. Czyli w okolice zamka tylnej klapy i jest to samo. Uważam że ten wzmacniacz jest za słaby do tej tuby i tak będzie się działo jak nie dam kondensatora. |
a ja uważam że ten wzmacniacz jest uszkodzony ..... no chyba że jak włączasz to odrazu jest wszystko rozkręcone na maksa. wtedy owszem może kucać na samym aku |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-11-2011, 17:06
|
|
|
Leśniczy, Nie, jak zgaszę silnik to przez 10 sek pochodzi normalnie ale zaraz pada. NA początku mryga lampka i basy są nie równe. Potem całkowicie zdycha i dopóki nie zapalę silnika nie ma szans aby ponownie się włączył. |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 17:09
|
|
|
Ja mam taki kondek jak na zdjęciu. O Dietzu pisałem że ma go kumpel i że działa dobrze od 3 lat. Być może jest tam miejsce na Remote, u mnie bynajmniej nic takiego nie ma. Jak kupiłem to podłączyłem z miejsca i działa.
** Dodano: 22-11-2011, 17:11 **
Lasgo07 napisał/a: | Leśniczy, Nie, jak zgaszę silnik to przez 10 sek pochodzi normalnie ale zaraz pada. NA początku mryga lampka i basy są nie równe. Potem całkowicie zdycha i dopóki nie zapalę silnika nie ma szans aby ponownie się włączył. |
To nie są normalne objawy. żaden wzmacniacz nie działa w ten sposób. Coś czuje że to "grubsza" sprawa. |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 17:19
|
|
|
Lasgo07 napisał/a: | D@wIdS, Jeszcze jest na gwarancji więc mogę spróbować zareklamować.
|
Ja bym dużej nie zwlekał...
Nie, wiem pierwsze słyszę o tej firmie nie będę ryzykował bo potem będzie na mnie
Jedyne co mogę polecić to dietzy, bo z nimi miałem tylko styczność no i mój Audion, ale widzę że na allegro nie ma żadnego |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-11-2011, 17:30
|
|
|
D@wIdS, A jeszcze mam pytanie bo może błędnie jest usawiony moj wzmacniacz. On ma 4 śruby regulacyjne.
1. Gain
2. BassBost
3. Hi paa
4. Low pass
I ma przełącznik trzy stopniowy: --hii pass ---full---low pass
Doradźcie jak waszym zdaniem powinno to być ustawione.
Może w tym też tkwi problem
Tubę mam podłączonę w ten sposób:
|
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 17:42
|
|
|
Gain to ustawienie wzmocnienia czyli im bardziej przekręcisz tym większy będzie bas już przy małej głośności na radiu.
BassBost to podbicie basu. Wedle uznania, ale ja tego nie stosuję u siebie, mam wyłączone.
Hi pass to filtr górnoprzepustowy
Low pass to filtr dolnoprzepustowy
Ty masz podłączony niskotonowy to obcinasz wysokie pasma tak żeby zostały tylko niskie. Ja u siebie mam 80Hz
To można ustawić na słuch, ale raczej nie ma to wpływu na to kiedy wzmak się włączy
Tuba do wzmaka zapięta prawidłowo. |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-11-2011, 17:44
|
|
|
D@wIdS, A przełącznik musi być ustawiony na low pass, na full, czy na hi pass ? |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 17:50
|
|
|
Full- zwrotnica wyłączona- idą wszystkie pasma
Hi pass- idą tylko wysokie pasma
Low pass- idą tylko niskie pasma
Odpowiedź: Na low pass |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-11-2011, 17:51
|
|
|
D@wIdS, Dobra, git pójdę obczaić sprawę ale jak to nic nie da to szukam gwarancji od wzmaka |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 17:52
|
|
|
Ok, ale lepiej od razu poszukaj gwarancji |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 18:45
|
|
|
wzmacniacz szrot, ma uszkodzoną przetwornice i dlatego nie chce grać z napięciem poniżej 13v.
odnośnie kondensatorów to wszystko jest robione na jedno kopyto i działa w ten sam sposób, różnią się jedynie elektroniką. tanie kondziorki pomimo elektroniki, która powinna kontrolować proces ładowanie, nie robi tego i trzeba ładować przez żarówkę.
porządny kondensator, który posiada elektronikę nadzorującą jego prace, a nie tylko wyświetlacz napięcia kosztuje powyżej 200 |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 18:49
|
|
|
Lasgo07, miałeś tak od początku? |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-11-2011, 07:39
|
|
|
D@wIdS, tak było od początku ale nie do tego stopnia co teraz. Kiedyś było tak że pochodził z 30 min i grało bez zapalania auta. Teraz chodzi tylko z 10 sek i koniec. Jadę dzisiaj oddać go do reklamacji. Mam też znajomych w tym sklepie więc może mi wymienią na nowy od razu.;)
** Dodano: 23-11-2011, 17:55 **
Oddałem wzmacniacz. Niestety nie dało rady wymienić bo takiego modelu już nie posiadali na sklepie. W ciągu 3 tygodni naprawią :/ masakra ale nic, może warto poczekać. |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 25-11-2011, 18:20
|
|
|
D@wIdS, http://allegro.pl/wzmacni...1948664093.html
ja miałem taki wzmacniacz i nie było efektu przygasania swiateł czy cos w tym stylu, a ładowanie miałem dobre ciągle bo częstro to kontrolowałem dlatego pisałem że może nie byc potrzeby stosowania kondka |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-11-2011, 20:59
|
|
|
Lasgo Znowu pytasz o te same rzeczy ktore pytales mnie.. ad. przelaczniki na wzmacniaczu.
Jezeli chodzi o kondensator to jestem w szoku. Byl praktycznie nowy (co prawda nie markowy) ale skutecznie dzialajacy i swoje tez kosztowal. Wiadomo bylo ze ta srubka zaslonieta jest obudowa po to aby... JEJ NIE RUSZAC bez zdejmowania obudowy. Wsadziles na sile przez otwor w obudowie jakis srubokret i ulamales druty, ot co. Kondek jest do zrobienia zlutowanie tego to zaden problem. Jezeli uwazasz ze nie ma sensu go ratowac a sam nie mozesz go wyregulwoac nie ma problemu, napewno ktos sie z niego ucieszy .
BTW> Kondensator z kanalem remote nie "reguluje sie" sam. On dla porownania nie ma wogole regulacji. Automaty sa drozsze popatrz o allegro.
Pozdr. |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 25-11-2011, 22:21
|
|
|
ja mogę przygarnąć tego kondzia |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-11-2011, 23:15
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | ja mogę przygarnąć tego kondzia |
No właśnie
ja tez.. |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-11-2011, 14:17
|
|
|
pisario napisał/a: | Znowu pytasz o te same rzeczy ktore pytales mnie.. |
dla mnie liczy się opinia też innych forumowiczów a nie tylko jednej bo każdy może się mylić. |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
|