Problem z fabrycznym alarmem w Tipo |
Autor |
Wiadomość |
Tofik
Wiek: 44 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 46 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-08-2007, 21:55 Problem z fabrycznym alarmem w Tipo
|
|
|
Cześć wszystkim
i zaś mam problem z moją bryką mianowicie po zamknięciu mojego auta i otworzeniu go alarm sie nie rozbroił mam centralkę z alarmem z takim pilotem na podczerwień z własnym zasilaniem syreny. Zostało tak do dziś jak podepne klemy to dalej jest uzbrojony i wyje
Pomocy |
_________________ tofik |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-08-2007, 11:36
|
|
|
wyłącz kluczykiem syrenę i cały alarm i ... do serwisu |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
rafal22bb
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 189 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-08-2007, 20:37
|
|
|
Większość alarmów można zresetować, napisz jaki to alarm to może coś wykombinujemy |
_________________ Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.
Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info |
|
|
|
|
Tofik
Wiek: 44 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 46 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-08-2007, 21:44
|
|
|
jest to alarm fabryczny fiata z centralką w syrenie z pilotem na podczerwień.
musze go wywalić bo poblokowało mi rozrusznik i zapłon i nie moge go zapalić tylko jak narazie udało mi sie odblokować rozrusznik a mam problem z pompą i napieciem na cewke
wypiołem nad nadkolem syrene i tam w kostce szukam odcięcia zapłonu |
_________________ tofik |
|
|
|
|
szymon18a
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 25 Sie 2007 Posty: 98 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-09-2007, 15:17
|
|
|
Mam podobny problem do Twojego.Tyle że alarm mam chyba w jakiś sposób odłączony częściowo ponieważ drzwi z pilota się zamykają ale alarm ani razu nie zawył czy to po otwarciu drzwi czy gdy siedziałem w środku.Może ktoś wie dlaczego? |
|
|
|
|
gepard
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 21 Sty 2006 Posty: 306 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-09-2007, 19:29
|
|
|
szymon18a napisał/a: | Może ktoś wie dlaczego? |
Tak masz uszkodzone wyłączniki w drzwiach i nie masz czujników ruchu, a może nie masz alarmu tylko CZ obsługiwany z pilota. |
_________________ Moja duma: Tipo 1.9 TD-sprzedane
Coupe 2.0 16V+, Audi A3 1.6 też
Jest Czarne A6 1.8T i tego się trzymamy
http://forum.tempra.org/t...ard-vt11007.htm |
|
|
|
|
szymon18a
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 25 Sie 2007 Posty: 98 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 02-09-2007, 11:43
|
|
|
Witam.Chodzi Ci o czujniki w drzwiach od electronic check?Są sprawne i lampka się włącza,diody na electronic check tez gasną po zamknięciu drzwi.W środku na słupkach przednich są jakieś czujniki,chyba ruchu.Gdzie powinna się znajdować centralka i syrena? |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-09-2007, 19:45
|
|
|
szymon18a napisał/a: | Gdzie powinna się znajdować centralka i syrena? |
w komorze silnika. taka puszka |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-09-2007, 21:51
|
|
|
ten alarm z najpierwszego postu - masz już archaiczny szajs niedelikatnie mówiąc, skoro jeszcze na podczeriwń pilot, nie radiowy; po co pilot jak i tak kilka metrów od autka musisz stać a nie możesz naprawdę zdalnie go uzbrajać etc;
może nawala połączenie z czujnikami w drzwiach etc skoro po otwarciu się nie rozbraja, ale sam alarm może też się sypać;
przy obecnych cenach lepszych od tego alarmów z normalnym pilotem, rzędu , strzalm, ok 10zeta i z gwarancją, nie wiem czy nie lepiej olać tego trupa... gdyby to był jakiś nowszy normalniejszy to bym drążył temat jak go naprawić... może bym coś wymyślił, ale ostatnie jakie z pilotem ired widziałem to naprawdę trupy były...
a skoro czujniki zapewne jakieś masz to tylko nową centralkę z pilotem kupić i popodpinać... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-12-2011, 23:59
|
|
|
W ktorym miejscu pod maska znalezc ta centrale fabrycznego autoalarmu?Ja nie znalazlem ale widac gdzies jest bo przy wlaczaniu kluczyka czerwony led na desce miga.Syrena za prawym czy lewym nadkolem?
Przy lampce sufitowej jest odboirnik podczerwieni a obok jeszcze led i maly przycisk.Do czego to sluzy?W schowku zas mala mini stacyjka.Same zagadki...
** Dodano: 07-02-2012, 00:24 **
Dalej nikt nic nie wie w temacie alarmu fabrycznego?Niby jezdzi i nie ma problemu ale czerwona kontrolka od niego sobie miga.Obawiam sie ze ktoregos dni sobie zamiga mocniej i mi tipka unieruchomi w najmniej odpowiednim miejscu.Chce to chocby usunac bo pilota sie nie dopasuje raczej.Mam oryginalna instrukcje od niego w j.niemieckim ale niewiele to daje. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|