|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Tuba dziwnie działa. |
Autor |
Wiadomość |
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 04-04-2012, 22:00
|
|
|
kamilsitek1983 napisał/a: | radia wlacza wzmacniacz kabel REM,moze on jest walniety/slaby styk |
kablem rem ( remote ) idzie tylko stały impuls do załączenie wzmacniacza. nawet gdyby puścił jedną cienką jak włos żyłkę to i tak by włączało wzmaka... jesli rem jest zwalony to wzmacniacz wogóle nie zaskoczy |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-04-2012, 23:17
|
|
|
KrzychuB napisał/a: | tam lub coś uszkodzone w skrzynce to akurat da | ze tak powiem - nie rozumiem....ale nie istotne.... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-04-2012, 08:44
|
|
|
KrzychuB napisał/a: | shagger78, ale nie zaszkodzi żeby przepiął |
Proponujesz niby tylko 5 min roboty z przepinaniem plusa...niemniej jest to 5 min niepotrzebnej roboty...Sprawdz w aucie jak rozchodza sie przewody lub na schemacie wtedy bedziesz wiedzial czy przepinanie ma wogole sens...
Koledze gdzies brakuje masy tak jak pisal kolega Lesniczy lub tez chinche przerwane(masa) lub wzmak uszkodzony. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-04-2012, 15:54
|
|
|
shagger78 napisał/a: |
Proponujesz niby tylko 5 min roboty z przepinaniem plusa...niemniej jest to 5 min niepotrzebnej roboty...Sprawdz w aucie jak rozchodza sie przewody lub na schemacie wtedy bedziesz wiedzial czy przepinanie ma wogole sens... |
KrzychuB, do studiowania elektryki samochodowej
Zart |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 05-04-2012, 16:15
|
|
|
masakra straszne problemy tu każdy stwarza 10 postów wstecz kolega dostał instrukcje co zrobić aby rozwiązać swój problem... ale nie ! trzeba dorzucić parę dziwnych teorii z przewodem REM oraz pomysłem żeby studiować schemat elektryki auta zamiast po prostu podać plus z akumulatora ( takie to trudne ?? ) masakra .... jeszcze parę postów i się dowiemy że przyczyną może być za niskie ciśnienie w oponach albo ptasie gówno na dachu
p.s trochę mnie poniosło |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 05-04-2012, 16:43
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | zamiast po prostu podać plus z akumulatora ( takie to trudne ?? ) |
O to mi cały czas chodzi tylko niektórzy myślą że wiedzą najlepiej i inaczej nie będzie, a to przecież ja jestem ten zły. Nie twierdze że jest to na 100% ale może jednak pomóc a na pewno nie zaszkodzi
Niema co więcej pisać zbędnych postów, tylko zaczekać co powie ml0dy_g0lab |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
ml0dy_g0lab
Wiek: 32 Dołączył: 27 Lis 2010 Posty: 49 Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-04-2012, 23:42
|
|
|
Panowie, jak na razie nic nie przepinałem, rem jest okej. chinche, sprawdzalem miernikiem i jest przepływ a tuba podpięta pod aku i lapka w domu chodzi dobrze jak na razie nic nie przepinałem, bo pogoda nie taka, a straszny zmarzluch jestem ; D ale wszystkim dziękuje oczywiście, i jak się zrobi tylko ciepło, przepnę tego plusa bo aż sam jestem ciekaw
Wesołych |
_________________ Pozdrawiam. Maciej. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|