|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problemy wycieraczek |
Autor |
Wiadomość |
bartek
witamy nowego
Wiek: 38 Dołączył: 09 Wrz 2005 Posty: 5 Skąd: Lututów
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 07-12-2005, 21:46 Problemy wycieraczek
|
|
|
Witam.Mam problem z wycieraczkami,w sumie od początku od kiedy nabyłem Tempre.Zastanawiam się nad wymianą,tylko tu jest problem!.Wybrać tansze gorzej się prezentujące ale zato ekonomiczniejsze,czy orginalne leprze w wyglądzie ale gorsze w eksploatacji.Proszę o porade i ewentualne wskazówki cenowe.Problem może błachy,ale w teraźniejszych warunkach widoczność na drodze to podstawa!Pozdrawiam |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-12-2005, 22:14
|
|
|
codzi Ci o całość, ramię czy pióra?
mi za całą jak się uszkodziło ramię policzyli grubo ponad 100 to podziękowałem.....
zrobiłem w domu reanimację + składaka z czymś taniutkim, nie widać nic a ściera super... i ponad 100 w kieszeni....
mam tak już prawie rok
i jest OK (ash się rymnęło ) |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Mucha
Wiek: 39 Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 184 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-12-2005, 22:33
|
|
|
Te ramiona to jest totalny nieużytek. Ja we wlasnym zakresie przerobilem te wycieraczki. Wykrecilem ja przynioslem do domku uciolem troche krucej zrobilem tzw. haczyk zalozylem pióra jakies z Geanta i chodza jak nowe Jak bede mial foto to sie pochwale. Pozdrawiam. |
_________________
|
|
|
|
|
gulczas
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Cze 2005 Posty: 171 Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-12-2005, 20:02
|
|
|
No przydało by sie foto bo mnie też czeka wymiana/regenaracji czy cokolwiek bo już normalnie tragedia te wycieraczki :\ |
_________________ FIAT Tipo 1.4ie 1994r SREBRNY a jest BRAVO 1.8 GT
|
|
|
|
|
Erewan
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Cze 2005 Posty: 397 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 15-12-2005, 12:53
|
|
|
Ja tam nie wiem, skąd te problemy u większości Temprowiczów. Ja zrobiłem najprościej, jak się dało - kupiłem oryginały Valeo do Tempry, Alfy 155 i Dedry. Tak, są drogie (56,00PLN komplet na przód). Tak, wiem, że to rozpusta w biały dzień. Tak, wiem, że można taniej...
Ale za to komplet składa się z DWÓCH RÓŻNYCH wycieraczek odpowiednio oznakowanych. Inna jest od strony kierowcy, a inna od pasażera. Chodzą jak marzenie, zapomniałem co to mazanie szyb |
|
|
|
|
bob96
Pomógł: 7 razy Wiek: 63 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 519 Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-12-2005, 14:01
|
|
|
W mojej Temperce mam założone ramiona od Cromy, a wycieraczki obie jednakowej długości 53 cm. i jest miodzio |
_________________ Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite |
|
|
|
|
ombry
witamy nowego
Dołączył: 02 Lis 2006 Posty: 7 Skąd: Włocławek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 02-11-2006, 17:39
|
|
|
BARDZO ważne są gumy najlepsze grafitowe |
|
|
|
|
Rudigreg
Wiek: 54 Dołączył: 15 Mar 2006 Posty: 13 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 25-03-2007, 10:01
|
|
|
Rozwiązałem problem przez wymianę ramion „zespolonych- pióro razem z ramieniem” na starszego typu czyli same ramiona. Zainstalowałem pióra firmy heyner. Od roku ma spokój z wycieraczkami.
Nie chcę polecać tych piór ponieważ teraz są ładniejsze.
heyner |
_________________ Rudigreg Tipo 1.6ie + gaz |
|
|
|
|
rosama
Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 107 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-04-2007, 08:47
|
|
|
Ja mam trochę inny problem z wycieraczkami. Wycieraczki strasznie głośno pracują i przy powrocie (w max górnym położeniu) strasznie hałasują. Wczoraj rozbierałem podszybie i wyczyściłem i nasmarowałem tulejki (osie) ramion wycieraczek. Jednak przy rozłączaniu cięgien pękły mi dwie plastikowe tulejki-kapturki, którymi te cięgna są połączone i jedno połączenie jest luźne. I pracują teraz tak samo głośno albo i głośniej niż przedtem...
I teraz pytanie: czy dostanę sklepie lub ASO coś takiego?
Patrzyłem w EPER i tam napęd jest jako jedna całość...
A można by te połączenia przewiercić i skręcić na śrubkę i nakrętkę? |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 15-04-2007, 10:23
|
|
|
Jeżeli w ePer widać to jako całość, to w ASO będzie tak samo. Oni też korzystają z ePer.
Jedynie jedz na szrot i zdobądz inny mechanizm lub kup od kogoś. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|