Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana drazkow ukl. kierowniczego ze wspomaganiem.
Autor Wiadomość
Tarzan 



Wiek: 41
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 18
Skąd: Sedziszow Mlp
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 13-01-2007, 22:27   Wymiana drazkow ukl. kierowniczego ze wspomaganiem.

Czesc wlasnie zabralem sie za ich wymiane,nie jest to takie straszne jak sie wydaje :aniolek: .Jesli ktos sie czuje na silach i ma jako tako wyposarzony garaz to sobie poradzi.Ale po kolei to ze auto trzeba podniesc zdjac kola itp. nie bede pisal, wiec juz po tym wszystkim trzeba wybic koncowke,pozniej odkrecic ja z drazka te srubke zabezpieczajaca przed odkreceniem tez,zdjac oslone gomowa i ukazuje sie nam drazek :lol: .Nie wolno zapomniec o pomiezeniu wszystkich odleglosci ile sa wkrecone koncowki do tej sruby zabezpieczajacej na drazku zeby potem wkrecic tyle samo. Trzeba skrecic max kierownica w przeciwna strone z ktorej wymieniamy,potem ogledziny,jesli drazek jest orginalny(nie wymieniany od nowosci)to jest maly problem nie ma on zadnego naciecia do odkrecania i jeszcze jest zabezpieczony na listwie kierowniczej takim zapunktowaniem zeby sie nie odkrecal (jesli byl wymieniany naciecia powinien juz miec i nie ma z nim klopotu) .Ja go zalatwilem w taki sposob,ze normalnie zespawalem spawarka drazek ( tzn.ten pret do jego drugiej czesci,tej ktora jest przykrecona do listwy)moze mozna inaczej ale wedlug mnie tak jest najszybciej,trzeba tylko uwazac zeby czegos nie podpalic.Potem odkrecamy za pomoca jakiegos solidnego klucza(ja uzylem zabki) krecimy za pret (jak jest juz zespawany to wtedy kreci sie i ta czesc przykrecona do listwy) dosyc mocno, gwint jest normalny nie lewy.I po sprawie nowe drazki maja juz naciecie na klucz wiec nie ma z nimi problemu :) Skladamy w kolejnosci odwrotnej,nie zapominamy o nasmarowaniu kistwy i drazka przed zalozeniem oslony,moze byc zwykly smar chociaz lepszy bylby grafitowy.Mocno przykrecamy nowy drazek ale sie juz go nie da zanezpieczyc tym zapunktowaniem bo nie ma juz tego otworu co stary(moze inne maja :?: ja zakladalem firmy optimal (made in germany,podobno maja byc dobre32.50pln sztuka) i nie mialy. Troche przydlugo gledze ale napisac jakas porade ciezko w kilku zdaniach :D W razie jakichs niejasnosci prosze pytac,na forum wpadam od czasu do czasu ale postaram sie odpowiedziec szybko i zwiezle :) Jesli moje rady sie komus przydadza to super.Pozdrawiam
_________________
Moja bryczka TIPO 1.6 i.e + LPG
Chociaz zawsze marzylem o TEMPERCE :)
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load