FIat Tipo 2.0 16v ....???;] |
Autor |
Wiadomość |
grubii
Wiek: 37 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 13-12-2009, 15:07
|
|
|
bo mam 2 opcje albo kupienie tipo i zrobienie sobie turbo gnojka albo kupienie czegos innego ale chyba zostane przy tym pierwszym mam spawacza co zrobi mi wydech doloty itp klatke oraz innych pierdółek oraz mechanika znajomego co pomorze zrobic przekładańca...;] wiec koszta sie troszke zmniejsza
A pozatym że dużo było takich projektów i nikt prawie nie zrealizował to nie znaczy ze trzeba skreślać następna osobe... że tego nie zrobi... to nie ma wyglądać to ma zasówać i robić pssss |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 13-12-2009, 15:45
|
|
|
grubii, niikt cie nie skresla, my poprostu wiemy o co chodzi i mamy prawo tak myslec Jesli zrealizujesz ten projekt to bede pod wrazeniem i oby ci sie udało Bede trzymał kciuki Mam tylko prosbe, pokazuj co jakis czas jakie są postepy w pracach |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
grubii
Wiek: 37 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 13-12-2009, 16:06
|
|
|
najszybciej lato- jesien zaczne narazie musze porobic pare innych zeczy a potem 2/3 wypłaty na projekt;] w zime zaczynam ostro szukac tipo 2.0 16v ale ciezko dostac cos ładnego na allegro sa az 3 a potem to juz tylko mody;] |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 13-12-2009, 16:21
|
|
|
przepraszam, że tak z innej beczki zapytam ile masz lat grubii, ? bo w profilu zapomniałeś dopisać |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Karpik
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 201 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 13-12-2009, 19:16
|
|
|
grubii, jakiś czas temu na allegro był nie dość że rozbity to jeszcze anglik coupe 16V turbo za 2500zł z papierami,
jeśli chodzi o uturbianie to musisz zaopatrzyć się w turbinę (nową) chociaż podejżewan że jak byś kupił silnik na turbinie to i tak przyda się jej chociaż remont bo nie każdy umie się obchodzić z silnikami z turbo ale wracając do uturbiania (czyt. NIE swapa) to w następnej kolejności idzie kolektor bądź jego przeróbka, wałki rozrządu, komputer zestrajanie a i tak na 100% wyskoczą jeszcze te nieoczekiwane okoliczności które pomnożą wydatek razy kilka. tak więc lepiej zrób swapa:)
a i jeszcze coś 250 km i Tipo nie jedzie a praktycznie stoi i każdy Cię robi na światłach, chyba że masz kaskę to 4x4 się przyda. 190-200 koni w zupełności starczy:P ale jeśli koniecznie chcesz to jesteś z Gdańska a ja znam kolesia z gdyni który do fiata coupe 500 konnego zrobił 4x4 za 12 000zł (w cenie są części i robocizna więc o nic się nie martwisz) jak wiadomo coupe ma płytę podłogową od Tipo więc do Tipo będzie identyczna robota.
mówiąc krótko Tipo z silnikiem 250km nie złapie Ci przyczepności na starcie (podejrzewam że załapie ją po wrzuceniu 3 albo 4 biegu:P) |
_________________ Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-12-2009, 19:17
|
|
|
grubii napisał/a: | a potem 2/3 wypłaty na projekt |
to nieźle zarabiasz. powodzenia |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
grubii
Wiek: 37 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 13-12-2009, 20:22
|
|
|
wsumie tez racia w gda koles ma daihatsu 1.0 uturbił go ma teraz ponad 200 i szybciejmusi zmieniac biegi ale mega dobrze daje se rade i tylko częściej wydaje na nowe opony:P
a co do zarobków to za duze nie sa ale mozna przez jakis czas wyzec z wiekszych przyjemnosci i zrobic sobie fajnego szybkiego turbo gnojka... i to psss psss psss |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 13-12-2009, 22:07
|
|
|
grubii, Jeżeli podchodzisz do tematu serio - to Ci kibicuję :p |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 14-12-2009, 00:54
|
|
|
Karpik napisał/a: |
a i jeszcze coś 250 km i Tipo nie jedzie a praktycznie stoi i każdy Cię robi na światłach, chyba że masz kaskę to 4x4 się przyda.
mówiąc krótko Tipo z silnikiem 250km nie złapie Ci przyczepności na starcie (podejrzewam że załapie ją po wrzuceniu 3 albo 4 biegu:P) |
nie przesadzajmy, takie starty będą sie odbywały na początku kiedy jeszcze się dobrze nie ogarnia mocy lub na kiepskim/mokrym asfalcie lub łysych oponach . opony 215 w dobrym stanie ( 6mm lub więcej ) plus wyczucie auta pozwoli na zapięcie dwójki bez "poślizgu".
przyspieszania nie polega na nodze w podłodze a z pewnością zrozumie to ktoś z mocą 250hp pod nogą.
btw na świni da się ustawić aby np na jedynce silnik generował 100hp, na dwójce 170 ,a na wyższych biegach pełną moc.
jak już wspomniał, któryś z kolegów wyżej: "wszystko jest do zrobienia " |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 14-12-2009, 07:09
|
|
|
Leśniczy, jeździłeś ponad 200konnym doładowanych autem z napędem na przednią oś?? Uwierz mi że jak turbo "wstanie" masz od razu na dzień dobry kopnięcie takie momentem że ciężko nad tym zapanować na suchym a co mówić jak będzie trochę wilgotno, dlatego ja wolę większe pojemnościowo V6tki lub silniki doładowane kompresorem, ładnie liniowo rozwijają moc i moment. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 14-12-2009, 09:20
|
|
|
owszem miałem przyjemność pośmigać 280konną calibrą ( c20let ) 2.0 16v T 4x4, po zmianie map na 280hp, IC z iveco ,doładowanie 1,0bar, "rozpięty" napęd czyli ciągnie tylko na przód. i owszem na dwójce na suchym kiedy dmuchnie turbina trakcja po prostu nie występuje ( na trójce zresztą też przy kiepskim asfalcie ). z tym że kumpel, który tym jeździ auto ogrania i naprawdę da się tym przyspieszać bez zrywania gleby.
jak już mówiłem jeśli ktoś tu widzi wielki problem, na świni można ustawić znacznie mniejszą moc na niskim biegach |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 14-12-2009, 09:35
|
|
|
Leśniczy, zmieniał kolega śruby w korbach?? czy na seryjnych leci, jak na seri to hardcorowiec ;] |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 14-12-2009, 10:07
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | Leśniczy, zmieniał kolega śruby w korbach?? czy na seryjnych leci, jak na seri to hardcorowiec ;] |
no właśnie wszyscy mu sie darli że musi dać śruby ARP. ale gadał z jakimś kolesiem z forum calibry, który miał już dwa takie silnika po 300hp i podobno nie było problemu na seryjnych śrubach. tak więc mija już jakoś rok jak kolega jeździ calibra, pizga ja równo,a ona chodzi na zegareczek chociaż "chodzi jak zegareczek" tu nie pasuję, bardziej zapier... jak samolot
jeśli chodzi o problemy to tylko zajeździł 3 skrzynie w pół roku, teraz trafił na dobra F-18 i wytrzymuje tyle co tamte trzy |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 14-12-2009, 10:43
|
|
|
No mój kolega na doładowaniu 0,8bar już urwał korbę kiedyś, pękła śruba właśnie.
Swoja drogą c20Let czyli doładowane c20xe to świetny silnik, najlepsze niemieckie 2 litrowe 16V, niestety ale obiektywnie muszę stwierdzić że Fiatowskiej 2litrówce daleko do niego. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 14-12-2009, 12:40
|
|
|
grubii, no to czekamy na rozpoczęcie prac. |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-12-2009, 14:01
|
|
|
Zamiast kombinować - kup gotowca :
http://moto.allegro.pl/it...km_rarytas.html
cena może z pozoru - wysoka , ale taki jest realny koszt takiego projektu ...
Co prawda sprzedający się trochę zagalopował pisząc o 340KM , podczas gdy na wykresie z hamowni jest wyraźnie 287 , ale i tak nieźle . |
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 14-12-2009, 14:05
|
|
|
schab, to auto jest juz dłuuugo na aledrogo i jakos niema na niego klientów, ciekawe dlaczego |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 14-12-2009, 14:11
|
|
|
egon. napisał/a: | jakos niema na niego klientów, |
dziwisz się ?:]
Jak byś wystawił Tipo z podobnymi pierdołami za 25 tys to tez długo by stało
schab, A nie lepiej już delte integrale ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 14-12-2009, 14:17
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: |
Swoja drogą c20Let czyli doładowane c20xe to świetny silnik, najlepsze niemieckie 2 litrowe 16V, niestety ale obiektywnie muszę stwierdzić że Fiatowskiej 2litrówce daleko do niego. |
z przykrością stwierdzam, że masz rację. jak czasami wozimy sie z kumplem i widzę jak ten silnik dostaje po garach, jestem w szoku.dmucha w niego 1.0 bar, co chwila odcinka, non stop pałowanie do oporu. nie raz (a właściwie to nawet często ) po ostrej jeździe po otwarciu maski kolektor i turbina świeci sie na pomarańczowo jak neon. później 2-3 kilometry spokojnie żeby to schłodzić i od nowa pała do oporu. obawiam sie że fiatowskie 2.0 16v nie miało by szans w takich warunkach, aczkolwiek osobiście fiatowskiej jednostki nigdy bym tak nie mordował
sorki za OT
schab napisał/a: | Zamiast kombinować - kup gotowca :
http://moto.allegro.pl/it...km_rarytas.html
cena może z pozoru - wysoka , ale taki jest realny koszt takiego projektu ...
Co prawda sprzedający się trochę zagalopował pisząc o 340KM , podczas gdy na wykresie z hamowni jest wyraźnie 287 , ale i tak nieźle . |
z opisu jasno wynika że w tej chwili jest ustawiony do jazdy "ulicznej" czyli 280hp co jest logiczne , na jakieś zawody na ćwiartkę zmienia doładowania o powiedzmy 0.2-0.3bara i ma 340 hp. ciekawe jak tu się ma trakcja |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-12-2009, 14:36
|
|
|
Luczu napisał/a: | schab, A nie lepiej już delte integrale ? |
Nie ta półka cenowa !
Jest co prawda jeden "anglik" za kilkanaście tys. , ale tak realnie - za egzemplarz nie modzony , nie zajeżdżony - to i 50 tys. może być mało ... |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 14-12-2009, 14:49
|
|
|
Luczu napisał/a: |
Jak byś wystawił Tipo z podobnymi pierdołami za 25 tys to tez długo by stało
|
oj grzeszysz Luczu, delta hp to nie tipo . i wcale nie chodzi mi tu o wiek tych autczy moc. tipo z taką mocą nigdy nie będzie tyle warte .
lancia ma piękną przeszłość, przez wiele lat królowała w rajdowych mistrzostwach świata.
stylistyczne chodź tipo podoba mi się bardziej niż jego największy konkurent z tych lat produkcji czyli golf III. to ta lancia jest po prostu boginią
żeby krzyczeć za tipo 25tyś musiałoby być ze złota a taką deltę bym bez kitu kupił z miejsca, oczywiście gdybym miał na zbyciu 20tyś . |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-12-2009, 15:18
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | lancia ma piękną przeszłość, przez wiele lat królowała w rajdowych mistrzostwach świata (...) to ta lancia jest po prostu boginią (...)a taką deltę bym bez kitu kupił z miejsca, oczywiście gdybym miał na zbyciu 20tyś . |
Spokojnie ! Bez emocji ... Jeśli mówimy o kultowym aucie - to właśnie o Delcie I ( i te faktycznie osiągają absurdalne ceny - kupujesz legendę )
Natomiast Delta II , czy nowa Delta III - nie ma poza nazwą - nic wspólnego z tą legendarną . Jakkolwiek sam jestem fanem Lancii i posiadaczem Lancii Delty ( II ) 2,0 16V i Dedry 1,8 - to staram się zachować dystans . |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 14-12-2009, 18:10
|
|
|
wiem że królowała pierwsza generacja, lecz druga jest jakby nie patrzeć równie piękną kontynuacją legendy
jak włoską motoryzację kocham i tą lancie bym kupił , gdybym miał siano |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Karpik
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 201 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 14-12-2009, 18:39
|
|
|
delta piękne auto ale 25000 zł to dużo.
koledzy nie zapominajmy jednak że piszemy o Tipo turbo z docelową mocą 250 koni a nie o lancii:P
na 100% jeśli nie 4x4 to w Tipku z taką mocą nie zawadzi szpera:) |
_________________ Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz |
|
|
|
|
grubii
Wiek: 37 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 14-12-2009, 19:06
|
|
|
szpere chce zrobic;] w styczniu jak dobrze wszystko pujdzie kupuje tipo 2.0 16v odrazu wszystko wylatuje ze srodka montuje 2 kubełki i moze cos jeszcze |
|
|
|
|
|