Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Koła - 14", 15", 16", a może 17"
Autor Wiadomość
MaDBoYs 



Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 100
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-06-2006, 17:38   

oto mi chodzila wejda ok.Zawieszenie z czasem ale bedzie niski profil to wiem.Jak myslicie zakladac 17 czy nie ?Bo bedzie dosyc maly profil 45 a to jest malo,przy podjechaniu na kraweznik niebedzie problemow?Moga sie welgi pogiac.
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-06-2006, 19:38   

Mysle że profil 45 bedzie za duzy do 17'' :!: 8)
Powiem tek,jezeli chcesz robic wrazenie na ulicach,to jak najbardziej wkladac!:D Ale musisz się liczyc z tym ze auto bedzie wolniej się 'zbierać' etc. nie wspominajac o ostrożnosci jaką bedziesz musial zachowac na drodze! ;D

Mysle ze kompromisem bedzie 16''. Ale i tak najlepiej mysle żeby strzelić jakąś mega wypasiony wzór 15'', gleba i auto bedzie normalnie jezdzić i fajnie wyglądać! :D
Pozdro
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
RaQ 



Wiek: 65
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 91
Skąd: \/\//\\/\//\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-06-2006, 21:41   

Raku napisał/a:
Mysle ze kompromisem bedzie 16''. Ale i tak najlepiej mysle żeby strzelić jakąś mega wypasiony wzór 15'', gleba i auto bedzie normalnie jezdzić i fajnie wyglądać!


No to jest właśnie temat naszych codziennych sporów! Mnie kusi 16-tka :lol: , ale żeby nie tracić na obwodzie powinna być o profilu 40, no max 45. A to rzeczywiście strrrasznie mało (kumpel w Lagunie ma 225/45/17 i twierdzi, że na trasie, w koleinach nie idzie jechać). #-o

I w ten sposób - niestety - stanie chyba na 195/50/15, za którym to rozmiarem optuje Raku, zgodnie z powyższym uzasadnieniem :-k

...ale może jednak 205/45/16??? :lalala:
_________________
*Tempra 1.6 - domowy dupowóz...
*TempRa 2.0 8v - reaktywacja...
*Tipo HFTurbo - by Raku...
*Saab 9-3 SC 1.9 TiD stg I -186KM/392Nm :D - mój dupowóz...
     Moneta
 
MaDBoYs 



Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 100
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-06-2006, 22:21   

Raku masz racje na 17" bedzie sie troche mulil.Wiec po krotkim namysleniu sie stwierdzam ze wezme 16" 195/50/16.Tylko jest jeszcze maly problem znalezc felgi 16" 4x98.Bardzooo ciezko o jakies felgi w tym rozmiarze w rozsadnej cenie.Chodzilo mi po glowie kupno dystansow na 4x100,jak myslisz?
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-06-2006, 22:51   

MaDBoYs napisał/a:
Chodzilo mi po glowie kupno dystansow na 4x100,jak myslisz?

Zamiast dystansów, zainwestuj w śruby pływające, i bez problemu wtedy będziesz mógł atakować wszystkie felgi o rozstawie 4x100! To lepsze moim zdaniem rozwiązanie. A zamiast dystansu wybierz felge o większym et.:)
Niewiem czy profil 50 nie będzie za duży, ale to już kwestia sprawdzenia w 'kalkulatorze'.
Pozdro
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
MaDBoYs 



Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 100
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-06-2006, 23:02   

Te sruby plywajace sa bezpieczne,bo to wkoncu kola.
     assistance
 
 
EASYKATO 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 101
Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 353
Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 23-06-2006, 06:55   

Raku napisał/a:
MaDBoYs napisał/a:
Chodzilo mi po glowie kupno dystansow na 4x100,jak myslisz?

Zamiast dystansów, zainwestuj w śruby pływające, i bez problemu wtedy będziesz mógł atakować wszystkie felgi o rozstawie 4x100! To lepsze moim zdaniem rozwiązanie. A zamiast dystansu wybierz felge o większym et.:)
Niewiem czy profil 50 nie będzie za duży, ale to już kwestia sprawdzenia w 'kalkulatorze'.
Pozdro



raczej z mniejszym ET
_________________
Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat)
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-06-2006, 10:05   

of corz że z mniejszym! :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
MaDBoYs 



Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 100
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23-06-2006, 23:05   

To czyli moge smialo kupic sruby plywajace
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-06-2006, 09:30   

Śmiało!
Śruby takie myśle że są dużo bezpieczniejsze,niż dystanse z niewiadomego materiału,robione przez tokarza po kilku kielichach... ;D :lol:
Dużo aut jeździ na takich śrubkach i nie mają problemów w eksploatacji...
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-06-2006, 13:24   

Spokojnie mozesz kupować śruby pływajace.Do nowych felg alu teraz dodaja takie śruby.Pracowalem dłuższy czas w serwisie opon i od jakichś dwoch lat przychodzily felgi 4 X100 do fiata właśnie z śrubami pływajacymi.Ale najwazniejszy jest odpowiedni pierscień centrujacy.Jeżeli felga nie jest centrycznie zamocowana nie bedzie sie dało jeździc.Wiem z doświadczenia że ten pierścień to podstawa.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
MaDBoYs 



Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 100
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-06-2006, 13:45   

Pierscien centrujacy?Mozna wiecej cos na ten temat?
     assistance
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-06-2006, 18:23   

Ten otwor ktrory znajduje sie w środku felgi ma rozne wymiary w zalezności od marki i modelu.Felgi sa sprzedawane z otworami o chyba trzech podstawowych rozmiarach otworow a do nich w komplecie sa pierscienie ktrore zmniejszaja ten otwor do rozmiaru dla danego samochodu.Wszystko po to zeby felga byla osadzona centrycznie.A wyglada to TAK .
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
MaDBoYs 



Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 100
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-06-2006, 19:18   

Juz rozumiem dzieki wielkie
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load