|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Może ktoś to zrobił?? |
Autor |
Wiadomość |
Marcin - fiattipo.pl
Pomógł: 4 razy Wiek: 52 Dołączył: 05 Sty 2005 Posty: 1166 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
|
|
|
|
Rado
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2006 Posty: 80 Skąd: Police
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 10-12-2006, 07:06
|
|
|
Witam,mam zamontowane wysiegniki w kadziu (wlasna robota tylko ze tam sa fabryczne punkty) zajela 20 minut,teraz bede sie zabieral do robienia tej samej czynnosci w teperce (przyzwyczjenie z kadzia) zeby maska sie otwierala samoczynie bez palka.Moim zdaniem lepiej jest zastosowac podwojny silownik po jednym na kazdej stronie ,co do predkosci i otwarcia maski nie ma takiej obawy( w kadecie przy 160 trzymalo) jesli sie podciagnie ciutke linke od otwierania maski,wtedy mam ona mocniejszy naciag co powoduje ze jezyk zatrzasku jest mocniej trzymany. |
_________________ Zwolnij - jedziesz szybciej niż myślisz
UPLOAD siłowników pod maską i zegarów z obrotkiem : 100%
UPLOAD nakładek na tylnie światła : 10%
UPLOAD przedniego zderzaka : 50%
UPLOAD tylniego zderzaka : 50%
UPLOAD dokładek do progów : 50 % |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 12-06-2007, 19:48
|
|
|
Odświeżam stary temat żeby nie zakładać nowego.
Dzisiaj założyłem sobie dwa siłowniki do maski.Nie było to proste,bo nie wiedziałem w ogóle w jakim miejscu zacząć.Udało się dopiero za trzecim razem.
Siłowniki są od włoszczyzny ale nie wiem jakiej.Pojechałem na auto-złom i kupiłem cztery śruby z okrągłymi łbami do siłowników (pasowały od Favoritki 4szt=4zł)
Każdy z siłowników ma 280N siły i nie są one nowe,ale jako tako dają sobie radę.
Co do otwierania się maski pod czas jazdy to nie ma to nic wspólnego z siłownikami ,ponieważ maska nie otwiera się od samego dołu a po za tym około 15 cm przed zamknięciem siłowniki dogniatają ją właśnie do zamka,więc przy pierwszej mojej próbie nawet wyrwało mi ją z rąk bo byłem przyzwyczajony tylko do samego ciężaru klapy.
Będę musiał jeszcze rozwiązać dwa problemy.Po pierwsze musiałem wykręcić środkowe śruby które trzymają błotnik,bo o nie zawadzał siłownik no i poprawić mocowanie do maski,ale to w chwili wolnego czasu którego mi dziś brakło.
Sorki za jakoś fotek,ale jak zwykle robione fonem. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-06-2007, 20:26
|
|
|
coś z niemieckich stron o tipo, może pomoże |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|