|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
NAJSILNIEJSZE SERCE FIATA |
Autor |
Wiadomość |
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 06-10-2005, 21:17
|
|
|
sloneczna powiedz mi czy ta maska to twoja wirtualna wyobraźnia czy rzeczywistosc? mnie sie to podoba! I co to za felgi masz? jaki to rozmiar? SORY ZE NIE NA TEMAT |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-10-2005, 23:18
|
|
|
sloneczna napisał/a: |
Np widziałem gdzieś w tv audi miało 500KM a gość mówił ,że musi dojść do 700KM .Normalnie bezsens ,lecz ja go rozumiem i to jest właśnie to co rajcuje. |
zapewne mowisz o Bullicie... plany sie zmieniaja i nie dojdzie do 700 na tym silniku co bardzo chcial... jednak bedzie wiekszy z planem na przekroczenie nawet tysiaca koniuf
to jest wlasnie uliczna polityka, po prostu jest wiele bzikow ktorzy chcieliby by auto jezdzilo jak ferrari, ale niekoniecznie wygladalo
a no i pytanko... na jakiej zasadzie az 50% sztywniejsza karoseria ?? i skad te info ??
BTW>> jest do wziecia FC z 98r za 20pareK..... 20VT !!!!! |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
Radicz
witamy nowego
Dołączył: 10 Paź 2005 Posty: 4 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-10-2005, 23:16
|
|
|
Witam szanowne grono!!!
Jako szczęśliwy posiadacz Fiata Coupe pragnę nanieść parę sprostowań do tego tematu... Postaram się robić to zgodnie z chronologią zamieszczanych postów :rolleyes:
Na początek moc- fabryczna to 220KM
Nie spotkałem się jeszcze z tym, by ktoś wpakował silnik 20VT do Tipo/ Tempry. Do Bravo/ Brava/ Marea- owszem. Ale do Tipo wydaje mi się on po prostu za duży! Poza tym mocowania, skrzynia... wszystko inne! Bliższy sercu Tipo jest silnik 2.0 16VT- również montowany w Fiatach Coupe. Jeździłem taką Coupetą i również konkretnie się zbiera. Poza tym posiada większe możliwości tuningu, niż silnik 20VT. Silnik ten znany jest przecież chociażby z Lancii Delty!!! A to juz klasa sama w sobie!
Potencjał w 20VT także spory- jak widać samym chipem można zdziałać sporo więcej A kultura pracy? Zupełnie inna, niż w 4- cylindrowym 16V(T). Sam silnik bardzo ciężko jest kupić...
Jeśli chodzi o skrzynię, to... nie do końca jest, jak piszą szanowni koledzy. Skrzynia od 16V absolutnie nie pasuje do 20VT!!!
Nieprawdą jest, iż skrzynie w 20VT są wadliwe- osobiście nie spotkałem się z jej uszkodzeniem, a znam co najmniej kilkunastu właścicieli 20VT. Nieprawdą jest także, że Visco było montowane tylko w wersji z 6- biegową skrzynią. Mechanizm ten posiadały wszystkie wersje Fiata Coupe z silnikami turbo, a więc 2.0 16VT, 2.0 20VT (zarówno ze skrzynią "piatką", jak i "szóstką".
Mój moment obortowy (352,6 NM) jeszcze jakoś nie wykończył mojej skrzyni- a mam tę "starszą" wersję i "tylko" 5 biegów
Co do zużycia paliwa nie będę się wypowiadał, bo i tak nikt nie uwierzy! Wszystko zależy od stylu jazdy.Ale 20l/ 100km jest wynikiem chyba po... :weedman:
Poza tym myślę ,że każdy z "NAS" czyli posiadaczy Tempr i Tipo jakby zasiadł za sterami FC to już by go na TIPO .nawet 200 konne nie zamieniał. Trafna uwaga :-P
Tylko powiem tyle kumpla FC 1,8 z 95r W '95 nie robili FC 1.8 Produkcję rozpoczęto latem '96. Gratuluję wygranej! Jak jednak ktoś wspomniał porównanie mas Tipo i FC jest stanowczo po stronie tego pierwszego. Jeśli więc postawimy obok siebie te dwa auta z podobnymi silnikami (pojemność, moc, moment) to FC dostaje niezłego klapsa w pupę
Pozdrawiam serdecznie wszystkich Klubowiczów i proszę o wybaczenie, że właśnie w ten sposób zawitałem na Wasze Forum Tipo i FC są mocno ze sobą spokrewnione
Radicz. |
_________________ Fiat Coupe 20VT- 263KM
Autobianchi A112 Abarth
... bo włoskie jest piękne!! |
|
|
|
|
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-10-2005, 17:44
|
|
|
dluga ale bardzo tresciwa wypowiedz
jedyne co mnie zastanowilo to produkcja 1.8 dopiero od 96 roku ale mozliwe ze tak bylo
PZDR
PS: 13k postow na FCKP sie znudzilo ?? |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
Radicz
witamy nowego
Dołączył: 10 Paź 2005 Posty: 4 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-10-2005, 08:12
|
|
|
Łoł... jaka cisza nastała... Aż mi głupio
Podrawiam, Radicz. |
_________________ Fiat Coupe 20VT- 263KM
Autobianchi A112 Abarth
... bo włoskie jest piękne!! |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 17-10-2005, 08:18
|
|
|
Ja moze nie na temat, ale kiedys mialem fajny filmik bylo 5 autek na dluugim lotnisku i po koleji kazdy sobie startowal, w tym FC z Turbo.
Bardzo ladnie to szlo no i odglos tez mialo niczego sobie.... A ty masz z turbo? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Radicz
witamy nowego
Dołączył: 10 Paź 2005 Posty: 4 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-10-2005, 00:28
|
|
|
Hmmm... a możesz opisać tego FC? Jest silna grupa, która bierze udział w tego typu zabawach
Tak, ja mam turbo... Ale jak to Fiacik, usterka goni usterkę, więc pewnie na wiosnę wszystko będzie odpowiednio latać
Pozdrawiam, Radicz. |
_________________ Fiat Coupe 20VT- 263KM
Autobianchi A112 Abarth
... bo włoskie jest piękne!! |
|
|
|
|
narcyz 84
witamy nowego
Dołączył: 21 Lis 2005 Posty: 1 Skąd: myszkow
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-11-2005, 22:04
|
|
|
witam wszystkich i sorki ze sie wtracam ale wydaje mi sie ze niema sensu robic takich przerobek dlatego ze kumpel mial podobnie i mocowania silnika co jakis czas siadaly az do momentu kiedy to na stacji diagnostycznej juz niepodbili przegladu a jesli chodzi wam o naprawde szybka jazde to kupcie sobie lancie theme i do tego silnik 3.5l v6 24v z podwujna turbina sa to specjalne silniczki na zamowienie bylo ich troche i ten silniczek ma 300km a ze skrzynia z trybem sportowym hjest podobno 320km ale widzialem juz na jakims forum ze koles z gdanska dodal mu chip i nitro i wyciagnal ponad 400km ale szcze rze mowiac po co wam takie autka ludzie przeciez i tak to nie na nasze drogi:(chociaz pomysl z przerobka mi sie podoba:) |
_________________ cieszmy sie zyciem takim jakie jest Lancia Thema 2.0i.e turbo8v |
|
|
|
|
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-11-2005, 22:50
|
|
|
Ale 16vt po zakuciu tak na lajcie ma potencjal do 500-600KM...
...sa pewne po 700-800KM...
...a licze tylko te bez nitro, po ktorym na upartego mozliwosci sa jeszcze wieksze, no ale coz poki co kazdy laik sie podnieca lekko zakutym 2.7Bi-Turbo z wyzylowaniem na Nitro, zamiast drozszej ale rozwojowej drogi w cisnienie
A i trzeba brac pod uwage ze taki silniczek wazy polowe tego co w Themie
A i tak poza tym to mowa jest o 20vt ktore jest elastyczniejsze w lekkich modach, mimo ze w serii mocniejsze z tej samej pojemnosci, no ale 5 cylinderkow i moze dlatego malo jezdzi potworkow z tym, a moze kolejnym powodem sa mocowania pasujace tylko do FWD co wytraca motywacje grzebania. |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|