Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-05-2012, 21:30
KrzychuB napisał/a:
Inwestuje bo nie chce innego auta. Więc ma służyc długo
I takie podejscie stanowczo poieram Az milo
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 29-05-2012, 21:48
Gdyby w moim cały spód łącznie z progami nie były do wymiany to też bym zostawił. Ale gra nie warta świeczki. Wolę tym się pokulać tak jak stoi, popracować, odłożyć i kupić już coś odremontowanego lub w stanie zachwycającym (oczywiście cały czas mowa o tipo)
D@wIdS, to poczekaj może, aż kolega kent ( czy jaki tam ma nick ) zejdzie do 5 tys. za swoje sedici. Schodzi z ceny coraz bardziej i bardziej... A przy okazji kolega Jam wystawił na sprzedaż, puszki z farbą podajże do twojego typu Tipka.
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 30-05-2012, 16:36
maxi napisał/a:
D@wIdS, to poczekaj może, aż kolega kent ( czy jaki tam ma nick ) zejdzie do 5 tys. za swoje sedici.
Cały czas na to licze Niech schodzi po woli, tak do wiosny to kupię
maxi napisał/a:
A przy okazji kolega Jam wystawił na sprzedaż, puszki z farbą podajże do twojego typu Tipka.
Widziałem i zastanawiałem się czy nie wziąć, ale jaki jest sens coś malować na chwilę? Jak już postanowiłem, ze zmieniam auto to będę się tego trzymał, bo jak zacznę go robić to szkoda będzie potem inne kupować:)
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-05-2012, 23:27
KrzychuB napisał/a:
Za paręnaście lat Tipki będą historią, a nieliczni będą miec rarytasy
Zeby te parenascie lat jeszcze wytrzymaly trzeba by jakiegos wstawic do stodoly i przykryc siankiem Ale stodol juz u mnie nie ma niestety A stodoly latwo sie pala a podpalaczy tez nie brakuje Zostaje tylko dbac i konserwowac a na zime kupic cos innego by tipka sol nie żarla
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
KrzychuB, i zrobiłeś już zawias czy jeszcze nie ?Mam nadzieję że z części jesteś zadowolony i z takich cen jakie dostałeś
_________________ Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 15-06-2012, 20:42
A więc w końcu części o których pisałem wcześniej zawitały do Tipka i po 5 dniach go odebrałem Podczas wymiany mój mechanik uczył się od nowa co to jest cierpliwośc. Większośc śrub trza było ciąc. Ale też pojawiły się inne problemy. Źle dobrane wahacze (bład pomiaru w serwisie), to opóźniło robote. tarcze miałem inne więc trzeba było nowe kupic wraz z klockami. W zacisku z tyłu lewym dodatkowo trzeba było wymienic tłoczek. Prawy usprawniony ale w przyszlości nowy trzeba. Niestety też linki do ręcznego poszły się paśc więc i to kupione. Do tego wymieniony przewód odmy, paski altka, rolka altka. W poniedziałek jadę na zbieżnośc, ale powiem Wam że komfort jazdy już jest o niebo lepszy Także etap I zrobienia tipka na glanc uważam za zamknięty. Koszta duże ale jak dla mnie to warto
Ps.
Przy okazji pasta do polerki kupiona więc jak będzie ładna pogoda to strzele pastowanko
** Dodano: 11-06-2012, 12:26 **
dziś mojej zabaweczce stuknęło 250000
** Dodano: 15-06-2012, 21:42 **
Dziś w końcu ładna pogoda więc obowiązkowo trzeba było ją wykorzystac. Tipek dostał pastowanko
nie wiem na ile prawdziwe ale prawda jest taka że polaczek kupuje auto z przebiegiem poniżej 200 tys nie ważne czy to 5 letni tdi czy 15 letni. Musi miec poniżej 200 tys, tym samym napędzamy proceder kręcenia liczników.
Powiem tylko tyle, że jak kupowałem bravo to prawie wszystkie w PL miały przebiegi poniżej 200 tys ... Patrząc na aukcje z Holandii czy Niemiec bravo jtd miały grubo powyżej 200 tys.
Kiedyś kupiliśmy alfe 159 2 albo 3 letnią ( już nie pamiętam ) z przebiegiem około 160 tys km
Moje bravo z 99 z przebiegiem 238 tys ... i pieron wie czy to prawdziwe przebiegi
Znam ludzi którzy kupowali niemieckie cuda typu audi i vw z licznikowymi 160 tys podczas gdy na kompie wychodzilo po ponad 400 tys ... i to wszytko auta powyżej 2000 roku
A jeżeli chodzi o kręcenie licznika to to żaden problem. A w fiacie tipo w analogu to kwestia parunastu minut i sprawnych rąk
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
moja lancia z koń 1997 miała coś pod 190 000km. kombi w dieslu z takim przebiegiem, auto sprowadzone było z Danii. jak miał 290 000km to będzie dobrze. ale ja na to nie patrzyłem kupując ją
od stycznia zrobiłem coś koło 7 tysi.jeszcze ze 4 miechy i stuknie 200 000km
Za paręnaście lat Tipki będą historią, a nieliczni będą miec rarytasy
KrzychuB napisał/a:
Powiem tak jest ciężko, i kasa idzie maskarycznie na to, ale warto.
Moim skromnym zdaniem niestety nie warto pakować grubej kasy w tipo. Dziś go masz, jutro możesz nie mieć. Nawet jeśli wytrzyma jeszcze 5/10 lat i doprowadzisz go do stanu perfekt, to nagle może się zdarzyć coś niedobrego, jakaś stłuczka nie z Twojej winy i tipo idzie na szrot, a Ty dostajesz z oc tysiaka, albo nawet nie Taka jest prawda.
Już ja pakowałem w tempre grube tysiące(tak tak, tysiące, bo łącznie było ich kilka przez ponad rok!) i na koniec była warta i tak nie więcej niż wziąłem, czyli 2200zł. W styczniu/lutym wpakowałem w nią prawie 2 tysie, a początkiem czerwca za tyle samo ją "oddałem", bo inaczej tego nazwać nie można.
Mimo wszystko powodzenia
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 27-06-2012, 17:35
Guzik napisał/a:
Moim skromnym zdaniem niestety nie warto pakować grubej kasy w tipo. Dziś go masz, jutro możesz nie mieć. Nawet jeśli wytrzyma jeszcze 5/10 lat i doprowadzisz go do stanu perfekt, to nagle może się zdarzyć coś niedobrego, jakaś stłuczka nie z Twojej winy i tipo idzie na szrot, a Ty dostajesz z oc tysiaka, albo nawet nie Taka jest prawda.
Na szczęście to Twoje zdanie i jakbym miał tak się bac to bym MPK jeździł. Niema powodu żeby nie miec marzeń i ich nie realizowac
Dziś poczyściłem komorę silnika przez co nabrała kolorków
** Dodano: 11-07-2012, 21:19 **
Dziś poleciał katalizator Wspawana jest strumienica Na żywo efekt o wiele lepszy
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-07-2012, 21:21
No fajnie rasowo buczy Jakbys silnik jakis ze 3.0 conajmniej zalozyl :)Mocy napewno przybylo
Ale w sumie co zmieniles w wydechu?Zamiast kata jest strumiennica,tylny tlumik jaki?A srodkowy pozostal oryginal czy wyciety?
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.