|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
będzie z niego diabeł.... |
Autor |
Wiadomość |
zyga89
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Rybnik
Województwo: Śląskie
|
|
|
|
|
Sapphiron
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 1395 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-10-2008, 18:28
|
|
|
zyga89, Boska wersja S w której nic nie ma :p sam taką mam, znaczy się miałem bo tyle przy swoim zrobiłem że już S'em nie jest. El. szybki, centralny z pilocika, zegary z obrotomierzem, zderzaki malowane + halogeny, lotka, zabawa z audio, przednia klapa na siłownikach, mnóstwo dłubania przy silniku, konserwacja spodu, itd. oj długa droga he he przed tobą jak skończysz będzie git : Jak masz problem z przeróbka mi to daj znać spędziłem nad tym dużo czasu, może będę ci mógł pomóc, zwłaszcza ze znam ten model (po lifcie kupiony zapewne w polskim salonie 1.4 gaźnik typ:159A2000, wersja wyposażenia S czyli nic jak to na Polski rynek, rok produkcji 93, 94) |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
zyga89
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Rybnik
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-10-2008, 19:03
|
|
|
No praktycznie wszystko się zgadza ale rocznik mam 95 napisze Ci na gg jak sprawa się ma dokładniej
co do alumów też tak myślę ze mogły by być większe |
_________________ Było: Fiat 126p x2
Jest: Kochany Tipek 1.4 95 r. + gaz |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-10-2008, 19:05
|
|
|
Wygląda całkiem fajnie, ale wydaje mi się , że tylne koło jest w negatywie i wahacz domaga się regeneracji no chyba, że to to tylko zniekształcenie spowodowane obiektywem.
Zresztą na spocie się to obluka |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-10-2008, 21:02
|
|
|
zyga89, to to masz z samochód z ostatków produkcji. Co do tylnego koła to rzeczywiście wygląda jak by się rozjechało. Może rzeczywiście być wahacz z tyłu, ja swoje robiłem parę miesięcy temu samochód miał wtedy ~160.000 przejechane i z jest 94r. więc jeśli kolega nie miał nigdy wahaczy robionych z tyłu zapewne trzeba będzie już nie długo o tym pomyśleć. Z resztą wyjaśni się na spocie. Alumki jakie ładnie pasują to 15'stki to dobry kompromis, da się założyć na nie oponki o dobrym profilu, nie zmieniając znacznie parametrów trakcji. Ja na przykład takie ma, tak się składa że od romano, W standardzie były kapcie 195/50 ale wywaliłem bo za szerokie i za niskie, źle znoszą dziury, koleiny i wszystko co Polskie na drogach optimum według mnie to 185/55 lub 60 ładnie wypełnia całe nadkole nie daje dobre parametry, jeździ się komfortowo. ET felgi jakie polecam to coś co oscyluje w granicach 40. To tak gdybyś kiedyś zmieniał felgi. 14stki też są dobre dobra oponka na nie to 175/60 dla takiego silnika jak mamy. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
maciek_wk
Pomógł: 9 razy Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 568 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-10-2008, 00:06
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | 14stki też są dobre dobra oponka na nie to 175/60 dla takiego silnika jak mamy. |
jak 14stki to 175/65, a 185/60 |
_________________ jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety
jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci |
|
|
|
|
zyga89
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Rybnik
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-10-2008, 09:22
|
|
|
widać dostrzec umiecie wszystko nie żebym się cieszył, że wahacze do wymiany ale na dniach daje do wymiany 2 uszczelki w silniku rozrząd olej i filtry... potem przy nastepnym dopływie gotówki wymiana "tulei wahacza?" lub całego wahacza, może ktoś wie coś więcej na temat tego ? |
_________________ Było: Fiat 126p x2
Jest: Kochany Tipek 1.4 95 r. + gaz |
|
|
|
|
Sapphiron
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 1395 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 05-10-2008, 09:26
|
|
|
zyga89, zestaw regeneracyjny kupisz za 50zł na jeden wahacz... czyli 100zł na dwa (wymienia się dwa dla świętego spokoju) a naprawa i cały opis były gdzieś na forum... |
_________________
PROFESJONALNA FOTOGRAFIA ORAZ KLIPY WIDEO. ZAPRASZAM!!!
Gość, uśmiechnij się |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-10-2008, 09:50
|
|
|
zyga89 napisał/a: | widać dostrzec umiecie wszystko | wyślij fotkę silnika w dobrej rozdzielczości |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
poldek
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 470 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-10-2008, 11:49
|
|
|
wymien całe wachacze bo jak wymienisz same tuleje a poleci ci sworzeń to bedziesz w plecy z kasa
a fele to tylko 15 195/50 do tego jakies sportowe sprężyny i bedzie super wyglądal a jezdzie sie jeszcze lepiej w zakrety wchodzi sie jak po szynach a to ze troszke twardo to nic ja zmienilem z 14 165/65 na 15 195/50 i dużej róznicy nie ma
Pozdro |
_________________
Byl 126p-fiat128-fiat125-bmw e21 rekin 2.0 TIPO 1.4 sedici jest focus 1.6 Zetec |
|
|
|
|
sosen86
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 345 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-10-2008, 11:57
|
|
|
zyga89, ja tez mam "S" fajny bo cale wyposazenie trzeba sobie zrobic samemu :) i daje to duzo frajdy |
_________________ FIAT TIPO 1.4 S 93r 78Km 120 000km
BMW E46 320D 98r 136Km 228 000km
VW CADDY 1.9D 96r 63Km ze 600 000km
SPRZEDAŻ CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW
WARSZTAT SAMOCHODOWY :
sklep.automotive@gmail.com
warsztat.automotive@gmail.com |
|
|
|
|
zyga89
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Rybnik
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-10-2008, 20:34
|
|
|
sosen86 napisał/a: | zyga89, ja tez mam "S" fajny bo cale wyposazenie trzeba sobie zrobic samemu :) i daje to duzo frajdy |
dokładnie kozacko tak powiedzieć że człowiek sobie to sam zrobił
wahacze całe wymienię miałem na myśli też te zestawy naprawcze ale jak za jakiś czas zaś to mam wymieniać to wole mieć spokój...
fotkę silnika wyślę wam we wtorek bo jak na razie to wstydzę się
co do zawieszenie i do felg to pomyśle po wszystkim bo jak na razie to ważniejszy silnik a potem wahacze myślę ze na wiosnę kto wie ;d jedno jest pewne coś z tego będzie ;d |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-10-2008, 22:21
|
|
|
Cytat: | a fele to tylko 15 195/50 | jeździłem na takich, nawet leżą jeszcze w garażu (oddam za frajer ;p) masakra jak wpadło w koleiny to kierownice z reki wyrywa, do tego zęby myślałem że zgubie. poldek napisał/a: | a to ze troszkę twardo to nic | ta troszkę albo twardo i sportowo, albo wygodnie. Nie da się tego pogodzić. Jeszcze do tego niskie sprężynki to już w ogóle będzie masakra to ma sens, jak robisz coś czym się będziesz ścigał, a nie do jady na co dzień Przerabiałem też temat sportowego tłumika. Świetnie wyglądał, cudownie burczał na wolnych obrotach, ale po pierwszej przejażdżce Kraków - Tychy wywaliłem, tak się jeździć nie da w kabinie chyba 120 dB przy 130km/h. Ploduś ty czasem nie maszt tego tłumika? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
zyga89
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Rybnik
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-10-2008, 04:51
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Cytat: | a fele to tylko 15 195/50 | jeździłem na takich, nawet leżą jeszcze w garażu (oddam za frajer ;p) masakra jak wpadło w koleiny to kierownice z reki wyrywa, do tego zęby myślałem że zgubie. poldek napisał/a: | a to ze troszkę twardo to nic | ta troszkę albo twardo i sportowo, albo wygodnie. Nie da się tego pogodzić. Jeszcze do tego niskie sprężynki to już w ogóle będzie masakra to ma sens, jak robisz coś czym się będziesz ścigał, a nie do jady na co dzień Przerabiałem też temat sportowego tłumika. Świetnie wyglądał, cudownie burczał na wolnych obrotach, ale po pierwszej przejażdżce Kraków - Tychy wywaliłem, tak się jeździć nie da w kabinie chyba 120 dB przy 130km/h. Ploduś ty czasem nie maszt tego tłumika? |
tłumika na pewno nie będę zmieniał ;d heh |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-10-2008, 11:03
|
|
|
zyga89, ja mam felgi 15 na oponkach 195/50/15 obniżone zawieszenie i rozpurkę i autem nie trzęsie , tzn kierownica z rąk jeszcze nie wypadła. Jak będziesz na spocie to sam zobaczysz. |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 06-10-2008, 11:24
|
|
|
a ładne auto ... super kolor... szkoda że to S ... sam taką mam również z 95
z ciekawości ... ile CI pali ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-10-2008, 11:51
|
|
|
zyga89 napisał/a: | wahacze całe wymienię miałem na myśli też te zestawy naprawcze ale jak za jakiś czas zaś to mam wymieniać to wole mieć spokój... |
Jeżeli mówisz o przednich wahaczach to racja, wymieniaj całe - nie baw się w żadne regeneracje.
Jeżeli chodzi o tył to sprawa wygląda inaczej, tutaj wystarczy regeneracja na zestawach bo kupno nowych mija się z celem, po pierwsze są trudno dostępne a ponadto są drogie, bo chyba tylko oryginały.
Co do kół to też odradzam 195/50/15, dla mnie mają więcej wad niż zalet, takie kółka u mnie przy obniżonym zawieszeniu jeździły przez 2 tygodnie i dałem sobie spokój.
Wydaje mi się, że dobrym wyborem byłoby 185/60/14 poprawi się trochę prowadzenie a komfort jeszcze zostanie. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
zyga89
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Rybnik
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-10-2008, 17:46
|
|
|
LUCIACIA napisał/a: | a ładne auto ... super kolor... szkoda że to S ... sam taką mam również z 95
z ciekawości ... ile CI pali ? |
jak spokojnie to 8 jak pocisnę 10 na trasie nie wiem
co do wahaczy to muszę wymienić tył... jutro będę rozmawiał z mechanikiem i się dowiem co będzie z tym,
p.s na spocie będę więc zobaczę |
|
|
|
|
sosen86
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 345 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-10-2008, 18:01
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | jeździłem na takich, nawet leżą jeszcze w garażu (oddam za frajer ;p) masakra jak wpadło w koleiny to kierownice z reki wyrywa, do tego zęby myślałem że zgubie. |
ja mam R15 oponki 195/45 i nie narzekam fakt w koleinach troche wpdada w turbulencje, ale mozna sie rzyzwyczaic
druga sprawa przeslij mi fotki tych felg i cenke na PW |
_________________ FIAT TIPO 1.4 S 93r 78Km 120 000km
BMW E46 320D 98r 136Km 228 000km
VW CADDY 1.9D 96r 63Km ze 600 000km
SPRZEDAŻ CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW
WARSZTAT SAMOCHODOWY :
sklep.automotive@gmail.com
warsztat.automotive@gmail.com |
|
|
|
|
zyga89
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Rybnik
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-10-2008, 18:38
|
|
|
sosen86 napisał/a: | JAM_BELFEGOR napisał/a: | jeździłem na takich, nawet leżą jeszcze w garażu (oddam za frajer ;p) masakra jak wpadło w koleiny to kierownice z reki wyrywa, do tego zęby myślałem że zgubie. |
ja mam R15 oponki 195/45 i nie narzekam fakt w koleinach troche wpdada w turbulencje, ale mozna sie rzyzwyczaic
druga sprawa przeslij mi fotki tych felg i cenke na PW |
sosen86 ale ja nie chce sprzedawać swoich |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-10-2008, 18:51
|
|
|
sosen86, jemu chodzi o opony, nie felgi.... JAM_BELFEGOR, jak chcesz sprzedać te oponki to wal na pw. |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 06-10-2008, 18:52
|
|
|
sosen86 napisał/a: | druga sprawa przeslij mi fotki tych felg i cenke na PW | ... do kogo ta prośba do mnie? Nie sprzedaje żadnych felg. To co leży u mnie w garażu to opony 195/50 R15 oddam za frajer, za darmo, za nic... można sobie je wsiąść ode mnie, bo tylko zajmują miejsce.
** Dodano: 06-10-2008, 19:56 **
Felgi 15stki mam dalej na samochodzie (patrz galeria w profilu ). Zmieniłem tylko oponkę na Nokian 185/55 śmiało można było dać nawet 60 tylko bałem się że z tyłu się nie zmieści i będzie obcierać o nadkole dla tego kupiłem profil 55. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
zyga89
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Rybnik
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-10-2008, 22:12
|
|
|
panowie dla mnie to troszkę czarna magia wytłumaczy mi ktoś te wszystkie wymiary ? |
_________________ Było: Fiat 126p x2
Jest: Kochany Tipek 1.4 95 r. + gaz |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 06-10-2008, 22:48
|
|
|
zyga89, Krótki instruktarz wymiarów opony, koła.
1. Parametry felgi
- R Średnica felgi podawana w calach np. R14"
- Szerokość felgi również podawana w calach np. dla standardowej stalowej R14'stki to 5,5" od szerokości felgi również jest uzależniona szerokość opony.
- ET odsadzenie środka felgi (mocowania) od piasty Parametr który wpływa na to jak głęboko koło siedzi w nadkolu np Standardowe ET stalowej felgi dla T/T (Tipo/ Tempra możesz nie znać skrótu ) to 43
- Rozstaw śrub np. 4x98 (Fiatowski rozstaw) czyli 4 śruby w równych odstępach po 98mm od osi otworu.
Jest jeszcze parę parametrów ale jak np. kształt rantu, ale to już cie nie powinno interesować, nie przyda ci się na razie.
2. Wymiary opony
- np. 195/50 gdzie 195 to szerokość opony w mm a 50 to wysokość opony podawana w procentach czyli 50% z 195mm = 97,5mm dlatego np. profil 50 dla opony o szerokości 185 jest inny, mniejszy. Np. standardowa opona dla silnika 1.4 w Tipo to najczęściej 165/65 R14 lub 165/70 R13
- jest jeszcze indeks prędkości, określa dopuszczalna maksymalną prędkość pojazdu na danej oponie. Przykładowe:
# S - do 180 km/h
# T - do 190 km/h
# H - do 210 km/h
# V - do 240 km/h
- czasem przy indeksie możesz spotkać numer jest to dopuszczalne obciążenie na jedną oponę. Przykładowe:
# 70 - 335 kg / na oponę
# 71 - 345 kg / na oponę
# 72 - 355 kg / na oponę
# 73 - 365 kg / na oponę
# 74 - 375 kg / na oponę
# 75 - 387 kg / na oponę
- data produkcji podaje się ją tak: tydzień i rok czyli np. 2108 czyli 21 tydzień roku 2008 ważne informacja przy zakupie używanych opon. Łatwo można zweryfikować ile lat ma opona, to ważne 2 letnie opona będzie jeździła inaczej niż 10 z tym samym bieżnikiem. Ogólnie lepiej nie kupować opony która ma więcej niż 5 sezonów, mimo np. wysokiego bieżnika.
- wysokość bieżnika nowa opona szosowa ma około 8-9mm zależy od konstrukcji producenta itd. Każda opona ma zatopiony próg używalności gdzieś około 2,5mm (taki garb w środku bieżnika) jeśli się zrówna z bieżnikiem to opona traci właściwości odprowadzające wodę (podatna na aquaplanig) i nadaj się raczej do kosza, albo palenia gumy
Znając te rzeczy możesz dobrać odpowiednia oponę do samochodu. Idąc do sklepu szukasz np takiej 175/60 R14 T72 z terminem nie mniejszym niż 1508 (opona składowana nie więcej niż 6mc).
Zalecane szerokości opon do szerokości felgi.
Na tą samą szerokość obręczy można zazwyczaj założyć kilka opon o różnych szerokościach. Poniższa tabela pokazuje, jakie istnieją relacje pomiędzy szerokością opony i felgi.
Rozmiar opony - Szerokość felgi (zalecana | minimalna | maksymalna)
135/80 R 13 - 3,5 | 3,5 | 4,5
---
145/70 R 13 - 4,5 | 3,5 | 5,0
---
145/80 R 13 - 4,0 | 3,5 | 5,0
---
155/65 R 13 - 4,5 | 4,5 | 5,5
155/70 R 13 - 4,5 | 4,0 | 5,0
155/80 R 13 - 4,5 | 4,0 | 5,0
---
165/65 R 13 - 5,0 | 4,5 | 6,0
165/65 R 14 - 5,0 | 4,5 | 6,0
165/70 R 13 - 5,0 | 4,0 | 5,5
165/70 R 14 - 5,0 | 4,0 | 5,5
165/80 R 13 - 4,5 | 4,0 | 5,5
---
175/65 R 14 - 5,0 | 5,0 | 6,0
175/70 R 13 - 5,0 | 4,5 | 6,0
175/70 R 13 - 5,0 | 4,5 | 6,0
175/70 R 14 - 5,0 | 4,5 | 6,0
175/80 R 14 - 5,0 | 4,5 | 6,0
---
185/55 R 15 - 6,0 | 5,0 | 6,5
185/60 R 13 - 5,5 | 5,0 | 6,5
185/60 R 14 - 5,5 | 5,0 | 6,5
185/65 R 14 - 5,5 | 5,0 | 6,5
185/65 R 15 - 5,5 | 5,0 | 6,5
185/70 R 13 - 5,5 | 4,5 | 6,0
185/70 R 14 - 5,5 | 4,5 | 6,0
185/80 R 14 - 5,5 | 4,5 | 6,0
---
195/50 R 15 - 6,0 | 5,5 | 7,0
195/55 R 15 - 6,0 | 5,5 | 7,0
195/60 R 14 - 6,0 | 5,5 | 7,0
195/60 R 15 - 6,0 | 5,5 | 7,0
195/65 R 14 - 6,0 | 5,5 | 7,0
195/65 R 15 - 6,0 | 5,5 | 7,0
195/70 R 14 - 6,0 | 5,0 | 6,5
195/70 R 15 - 6,0 | 5,0 | 6,5
---
205/40 R 17 - 7,5 | 7,0 | 8,0
205/45 R 16 - 7,0 | 6,5 | 7,5
205/50 R 15 - 6,5 | 5,5 | 7,5
205/50 R 15 - 6,5 | 5,5 | 7,5
205/50 R 16 - 6,5 | 5,5 | 7,5
205/55 R 15 - 6,5 | 5,5 | 7,5
205/55 R 16 - 6,5 | 5,5 | 7,5
205/60 R 15 - 6,0 | 5,5 | 7,5
205/65 R 15 - 6,0 | 5,5 | 7,5
205/70 R 14 - 6,0 | 5,0 | 7,0
205/70 R 15 - 6,0 | 5,0 | 7,0
--==THE END==-- |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|