Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Bravo HGT,następca Sedicivalvole ;)
Autor Wiadomość
grabarz 



Pomógł: 18 razy
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 1685
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 02-11-2007, 08:27   

Hipo, kojot i sąsiedzi ,to są kultowe kreskówki i jak mam nie raz bzdetny film zażucic ,to wole taką odskocznie ;) :P
_________________
KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE
     Moneta
 
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 02-11-2007, 11:31   

Od HGT do kreskówek :popupie:
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
grabarz 



Pomógł: 18 razy
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 1685
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 02-11-2007, 11:50   

tipacz96vc napisał/a:
Od HGT do kreskówek :popupie:

i dlatego to forum jest nie powtarzalne :nietoperz:
_________________
KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE
     Moneta
 
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 04-11-2007, 18:10   

Ego wymieniałeś w nim rozrząd.
To podobno dość droga sprawa (ok.1000zł) :(
Pytam bo jest fajne HGT na allegro:
http://www.allegro.pl/ite...yposazenie.html

Niedaleko mnie ale trochę za duży wydatek bo musiałbym do niego od razu gaz założyć (3000zł) no i rozrząd wymienić (1000zł) plus jakieś pierdółki, a to już grubo mój budżet przekracza :(
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-11-2007, 21:19   

Emf, na tych 17 wygląda super!!

Emf napisał/a:
Niedaleko mnie ale trochę za duży wydatek bo musiałbym do niego od razu gaz założyć (3000zł) no i rozrząd wymienić (1000zł) plus jakieś pierdółki,


no i plus rejestracja :P ale to już nie ważne. ładne ale za tą cenę...
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-11-2007, 22:03   

Emf napisał/a:
Ego wymieniałeś w nim rozrząd.
To podobno dość droga sprawa (ok.1000zł)

teoretycznie tak jest,bo niektórzy mechanicy wyciągali cały silnik żeby go zmienić stąd ta cena,rzeczą jasną jest,że jest możliwe wymienienia rozrządu bez wyciągania silnika,trzeba tylko chcieć i umieć,jeśli chodzi o moj rozrząd to jest po wymianie przez poprzedniego właściciela,co ewidentnie widać,ale bede zmieniał go dla pewności jeszcze raz... i napewno nie bede wyciągał silnika 8) Emf, czy jestes pewien,że chcesz auto w skórze? bo Mnie osobiście skóra w aucie się nie podoba...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 04-11-2007, 22:31   

No mnie się podoba, takie wersje w Bravo wychodziły Suite i tam jest beżowa, wygląda zaj..... ale w zimę trochę nie bardzo bo w dupsko zimno ;)
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-11-2007, 22:35   

Cytat:
ale w zimę trochę nie bardzo bo w dupsko zimno ;)

o to chodzi,a w lecie jak sie nagrzeje to "jajka" ci sie ugotują ;D
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Jacacenty 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 991
Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 04-11-2007, 22:39   

Ja za sam rozrząd (bez roboty) płaciłem 1300 zł, z tym że unikałem lipy. Silnika nie trzeba wyciągać, ale bardzo ułatwia to sprawę.
_________________
*** \=/ ***
     assistance
 
 
adams 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 307
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-01-2008, 22:52   

ego, pozostaje mi tylko pogratulowac wyboru :) Sam rozglądam się za HGT lub AR 156 a co kupie to się okaże... Chociaż spalanie od 10 litrów w miescie przy takiej pojemnosc rozwala mnie. Kumpel ma bravo 1,4 i niestety najmniej w miescie spalilo mu 9.... jak patrze na 2,0 20v to realne wartosci wedlug mnie to conajmniej 12-13 litrow a 10 to raczej w trasie.... Czepiam sie jak zawsze :doubt:
_________________
>>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<<
  
 
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-01-2008, 09:38   

adams ostatnio z ciekawosci bardziej sie tym zainteresowałem i wyszło,że w samym cyklu miejskim wciagnął 11.3 litra,za drugim razem 11.6. Były mrozy,więc 10 latem jest zupełnie realne,co do trasy to kilka razy juz mam to potwierdzone, 8 litrów.... A tak między Nami to hgt i oszczędność to dwie zupełnie rozbieżne rzeczy,albo jedno albo drugie :lalala:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
adams 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 307
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-01-2008, 14:27   

Spoko, ale nie wiem jak to jest że każdy zaniża spalanie... Może w twoim przypadku to nie prawda.... Im więcej mocy tym większe spalanie i nikt mnie nie przekona ze tak nie jest bo przeciez tych dodatkowych koni pod maska nie przybywa od tego ze mamy wiatr w plecy....
ehhh

** Dodano: 28-01-2008, 14:54 **
Przepraszam że sie czepiam ale nie jezdzilem jeszcze samochodem benzynowym który spaliłby mniej niż 10 litrów benzyny... Wyniki poniżej 10 to moge smialo odnotowac ale w Passacie b4 1,9 TDI 6,5 litra miasto, 5 trasa.....
_________________
>>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<<
  
 
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-01-2008, 16:10   

adams napisał/a:
Spoko, ale nie wiem jak to jest że każdy zaniża spalanie.....

kolego z całym szacunkiem,ale Mnie takie rzeczy nie bawią,mówie jak jest i tyle,a to czy ktos w to wierzy czy nie to juz Mnie naprawde nie interesuje ;D
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 28-01-2008, 18:10   

No mi Tempra 1.6 przy trasie z nad morza spaliła 7,8litra. Tak w cyklu miejskim spadal 10l.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-01-2008, 18:16   

adams napisał/a:
Im więcej mocy tym większe spalanie


I tu się z tobą nie zgodzę bo lata temu jak miałem malucha to nie udawało mi się zejść poniżej 9 litrów. Potem Tipo 1,4 brało około 10 a jaka różnica w mocy. Teraz moje Sedici bierze około 13-14 litrów a mocy mam dużo dużo więcej niż w maluchu. Przelicz sobie jaki jest stosunek spalania do mocy pomiędzy maluchem a Sedici bo ja uważam że 4 czy 5 litrów na setkę przy różnicy 120 KM to jest nic a silnik 2.0 20V jest nowocześniejszy i oszczędniejszy niż w 16V także spalanie na poziomie o którym pisze Ego jest jak najbardziej realne. :lalala:
  
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-01-2008, 19:06   

Z tego co się orientuję to silnik 1.4 12v w bravo/brava nie należy ani do zbyt udanych, ani do oszczędnych, a porównując moc 82 KM z 1.4 12v do 80KM z 1.2 16v również montowanych w tych autach trochę później to nie dziwi mnie wcale, że ten 1.4 pali niewiele mniej w porównaniu do 2.0 HGT :P
A poza tym dużo zależy od ciężaru buta :lalala:
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
adams 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 307
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-01-2008, 15:12   

Dobra panowie ja swoje a wy swoje. W takim razie prosze o przepis na super dynamiczna jazde z extremalnie niskim spalaniem :badgrin: Pewnie nie tylko ja jestem ciekaw jak uzyskujecie takie niskie spalanie....
_________________
>>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<<
  
 
 skype
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 30-01-2008, 19:00   

adams napisał/a:
Pewnie nie tylko ja jestem ciekaw jak uzyskujecie takie niskie spalanie....


Uważasz że 14 litrów to niskie spalanie?
  
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-01-2008, 19:10   

adams, ale kto powiedział, że
adams napisał/a:
przepis na super dynamiczna jazde z extremalnie niskim spalaniem
:?:
Dla mnie logiczne, że jedno drugie wyklucza. Albo się jeździ ekonomicznie, albo "super dynamicznie" :P
Wcale, nie jest powiedziane, że jak będziesz ruszał z piskiem 1.4 spod każdych świateł i nie schodził poniżej 4000obr/min na budziku to nie spali 14l :lalala:
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 30-01-2008, 19:13   

polansky napisał/a:
że jak będziesz ruszał z piskiem 1.4 spod każdych świateł i nie schodził poniżej 4000obr/min na budziku to nie spali 14l


Mój bez pisków i mega obrotów tyle pali :doubt:
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 30-01-2008, 19:13   

polansky napisał/a:
że jak będziesz ruszał z piskiem 1.4


Ja nie ruszam z piskiem ale nie mam też 1,4 :lalala:
  
 
adams 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 307
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-01-2008, 21:24   

Dobra moje skromne tipo 1,6 w miescie spalalo 14-16 litrow.... Zreszta moge napisac ze palilo 10 a jak sie bedzie lzej operowalo gazem to zejdzie do 8 :sciana: :badgrin: buhuhuhuhehe
_________________
>>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<<
  
 
 skype
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 30-01-2008, 21:47   

adams napisał/a:
Dobra moje skromne tipo 1,6 w miescie spalalo 14-16 litrow


To mogę Ci tylko współczuć :D

** Dodano: 30-01-2008, 21:49 **
Ego sorry za OT w twoim temacie.
Adams i tak nasze posty polecą do kosza.
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 30-01-2008, 21:51   

Dobra widzę muszę was pogodzić trochę co do spalania 16V na mieście ;]

Powiem tak zdrowe 16V użytkowane normalnie a nie po emerycku pali na mieście koło 11-11,5l/100km Pb, przy deptaniu co bieg do odcinki to nawet nigdy nie sprawdzałem ale swoje potrafi wypić ;]

Teraz co do spalania na LPG, i tu uwaga do kolegi Młody, nie neguję tego co napisałeś, na mikserze może palić ci tak jak piszesz 13-14l/100km LPG ale musisz sobie uświadomić że z tych seryjnych 148KM fabrycznych, na instalacji I generacji którą masz zostało Ci koło 120KM ze względu na zawężenie dolotu i jak dla tej mocy to wcale super wynik już nie jest, proponuje zaopatrzyć się w suwmiarkę i zmierzyć wewnętrzną średnicę zwężki w mikserze który masz na przepustnicy, na 99% masz mikser 32-34mm. W tej chwili przez tą zwężkę masz też i na PB auto przymulone, wywal kiedyś na próbę mikser i pośmigaj na PB na oryginalnym dolocie, od razu zobaczysz jak dużo traci silnik przez mikser. Jak chcesz tanim kosztem odzyskać dynamikę auta to szukaj miksera 48mm wewnątrz, na tym już da się zrobić na LPG prawie to co na benzynie ale znaleźć gazownika który ustawi to tak żeby stabilnie się auto zachowywało na wolnych obrotach to sztuka.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
adams 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 307
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 31-01-2008, 08:02   

Sory za OT. Wracajac do bravo to wczoraj kumpel dzwonil ze strzlil mu pasek w 1,4 12v i szykuje sie wydatek ok 1500 zł.... ehhh
_________________
>>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<<
  
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load