Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-02-2012, 12:19
KrzychuB, Widać linkę cięgna ssania
A propo odcinki to moje byłe sejko 900 (ten sam silnik co w cienkim z SPI) powinno mieć odcięcie przy 135 km/h ... (katalogowo) a nie ma http://youtu.be/boHIxc6M17k Wrażenia zapychania małym pudłem 160 bezcenne
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858 LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
ja swoim cc na 3 biegu mierzone gps osiągam 137km na godzinę w każdej chwili jak tylko bd ładniej mogę to udowodnić a poruszałem się nim najszybciej 178 mierzone też gps'em na drodze do balic
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-02-2012, 13:04
Może i tak ale ja w swoim nic nie robiłem poza tym że któregoś pięknego dnia jak wracałem że szwagrem i felgami na bagażniku od kolegi Romano postanowiłem zobaczyć ile dokula się na prostej. Koło 140 km/h powinien przestać przyśpieszać a nic takiego się nie stało
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858 LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
nigdy w życiu nie pomaluje zderzaków i lusterek !! to jest niszczenie samochodu w klasie cinquecento !! Tylko czarne zderzaki ładnie błyszczące i lusterka żadnego koloru
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 25-02-2012, 14:39
podobno w cc 900 na gaźniku była jakaś forma odcinki przy 6000 wprowadzona przez producenta. tylko nie wiem czy to odcięcie paliwa czy iskry. w każdym razie jak juz pisałem powyżej 6000obr w tym silniku moc zaczyna drastycznie spadać ponieważ zawory zamykają się i otwierają na zbyt krótko ( mieszanka paliwa przestaje się spalać poprawnie ) jedyna co znajdziesz powyżej tego zakresu obrotów to uszkodzenie silnika.
piszesz, że nie idziesz w stronę agrotuningu, a obniżenie zawieszenie przez ucięcie zwojów to niby co ?
p.s nikt cię tu nie atakuje za gusta ale sam stwierdziłeś, że chcesz mieć kontrowersyjne auto więc naucz się tez przyjmować krytykę, a nie walić tekstami typu ....
demobil napisał/a:
nie podoba się komuś to niech nie patrzy wyrazi swoja opinie i wiecej tu nie wchodzi
demobil napisał/a:
4 akumulator już powiedzial papa w tym autko odkad go mam ale każda byla używka ;p
przebadaj sobie układ ładowania bo być może ubijasz te akumulatory np. uszkodzonym regulatorem napięcia...
** Dodano: 25-02-2012, 14:44 **
aha i chyba ktoś cie oszukał bo to "przestawione" odcięcie na pewno nie następuje przy 9000obr.
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-02-2012, 14:55
Leśniczy napisał/a:
aha i chyba ktoś cie oszukał bo to "przestawione" odcięcie na pewno nie następuje przy 9000obr.
zdecydowanie się zgadzam, poza tym nie wiem czy by ta biedna 900tka to wytrzymała, ludzie szlifują, wyważają, zakuwają byle by tylko zbliżyć się do tej granicy i przy okazji silnik się nie rozpadł.
Cytat:
podobno w cc 900 na gaźniku była jakaś forma odcinki przy 6000 wprowadzona przez producenta. tylko nie wiem czy to odcięcie paliwa czy iskry.
raczej jak już to iskry bo w tym gaźniku konstrukcyjnie czegoś takiego nie ma. Choć mnie to brzmi jak by gaźnik dostawał zadyszki
demobil, wymień gaźnik na podwójny, może być 30/32 lub 32/32 np. webera wsadź ostrzejszy wałek i kręcenie powyżej 6tyś ma sens. Proste i stosunkowo tanie zabiegi dające realne efekty.
P.S: na sam koniec kolega zrobi brzydki wzrok jak by nam chciał coś powiedzieć
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858 LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
No z wyglądu CC jak CC zgodzę sie, ze auto w oryginale ma być, i tego się trzymaj, ewentualnie jakieś tam małe upiększenia To, ze auto robisz pod siebie to tez dobrze, ale tak jak wyżej koledzy napisali, musisz byc przygotowany na krytyke, jak to mówią, każdy ma prawo do swojego zdania, jednym będzie sie podobać innym nie i tyle
Ja osobiście życzę bezawaryjności i powodzenia w dalszych pracach
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
nie brzydki wzrok tylko nagrywałem to laptopem ;p i musiałem zerknąć aby zatrzymac hehe ;p a z tym odcięciem to jest tak ze teraz jak gazowałem go to odcinało mi przy 7,4 skąd wiem ? podpiąłem cyfrowy obrotomierz od znajomego, a z tąd mówię ze kreci przeszło 9 tys dlatego iż miałem obrotomierz auto guage i byl wyskalowany do 8 tys i dochodzilo do konca obrotka i gubiło sygnał i wskazówka latała od zera do 8. tak ze dokładnie nie wiem jak to jest ale mnie to akurat nie interesuje aż tak bardzo z tego powodu iż koledzy wyżej mają racje, że taki silnik traci moc powyżej 6 tys odcina mi tak jak w hondzie raz tak raz tak raz odetnie powyżej 7 8 lub 9 i nie wiem od czego to zależy i jakim sposobem gaźnik może się dławić? dzwięk taki jest poprzez stożek, ale i tak miejmy nadzieje ze długo ta 900 nie pośmiga tu krytyka krytyką ok spoko ale mówienie że kolor jest ohydny to już jest przesada kolor to kwestia gustu od zawsze powtarzałem że auto ma się podobać właścicielowi, ucinanie sprężyn nie jest agrotuningiem, agrotuning w takiej postaci to jest zakładanie klamer na sprężyny albo dokładanie plastikowych progów lub wywalanie tysiąca niepotrzebnych wskaźników, wiele sportowych maluchów ma cięte springi prawie każdy...
demobil, nie gotuj się tak jak panienka w ciąży, każdy ma prawo do swojej opinii na naszym forum i jak słusznie zauważył kolega JAM_BELFEGOR, jesteś tu gościem. Zakładając temat np. na forum pozostałych autek powiedzmy z grupy VAG dopiero byś zobaczył, co to znaczy konstruktywna krytyka. German style w Fiacie, nooo chyba chcesz naprawdę kusić wzroki przechodniów i przyprawiać o uśmiech użytkowników niemieckiej sztuki modyfikacji. Więcej dystansu do siebie i będzie dobrze, zauważ również, że wielu użytkowników forum zjadło zęby, na tych samochodach, także proponuje korzystać, a nie unosić się zbyteczną ambicją. Koniec tematu z mojej strony.
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
demobil, nie gotuj się tak jak panienka w ciąży, każdy ma prawo do swojej opinii na naszym forum i jak słusznie zauważył kolega JAM_BELFEGOR, jesteś tu gościem. Zakładając temat np. na forum pozostałych autek powiedzmy z grupy VAG dopiero byś zobaczył, co to znaczy konstruktywna krytyka. German style w Fiacie, nooo chyba chcesz naprawdę kusić wzroki przechodniów i przyprawiać o uśmiech użytkowników niemieckiej sztuki modyfikacji. Więcej dystansu do siebie i będzie dobrze, zauważ również, że wielu użytkowników forum zjadło zęby, na tych samochodach, także proponuje korzystać, a nie unosić się zbyteczną ambicją. Koniec tematu z mojej strony.
ok spoko ale nie lubię jak jestem czegoś pewien jestem pewny tego co mam a ktoś mi mówi, ze to nie możliwe ... Z mojej strony to tyle i więcej się na ten temat nie wypowiadam bo to temat odnośnie mojego auta
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-02-2012, 21:22
demobil napisał/a:
jakim sposobem gaźnik może się dławić?
Jak to jaki? Wyobraź sobie że gardziel gaźnika jest dobierana konkretnie do pojemności i możliwości silnika, czyli konkretnie taki gaźnik jaki masz - Weber 32 TLF jak nazwa wskazuje ma jedną komorę o średnicy 32mm, teraz weź miarkę i popatrz ile to jest 3cm ... nie wiele co Gaźnik jest najwęższym punktem układu dolotowego, w uproszczeniu stanowi sporawą zwężkę. Idąc dalej gaźnik o takich parametrach ma ograniczoną przepustowość, nie puści ci więcej powietrza przez taką małą gardziel. Dlatego napisałem ci żeby kręcenie powyżej fabrycznych wartości miało sens musisz uzbroić się w dwu gardzielowy gaźnik np. Weber 32/32 DFT prócz standardowej gardzieli jaką ma twój 32 TLF ma jeszcze drugą (o tej samej średnicy) która dostarczy na wysokich obrotach dodatkową mieszankę powietrza i paliwa. By to wszystko miało sens musisz jeszcze zadbać o to by skok zaworu był większy. To jak z przystawieniem się do panienki która ma mocno ściśnięte kolana i szerzej je rozchyli tym bardziej jesteś w domu W tym celu musisz za popatrzeć się w ostrzejszy wałek czyli wałek z dłuższą krzywką i o większym kącie otwarcia (dłużej otwarty zawór) by prawidłowo napełniały się cylindry nową bogatszą mieszanką z nowiutkiego podwójnego gaźnika happy end.
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858 LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 25-02-2012, 22:25
ostry wałek chociażby od świątka nawet do takiego 900cm to byłby koszt z 1500zł minimum, plus gaźnik i doprowadzenie tego do porządku = ok 2500zł .... a i tak nie ma pewności że przy obrotach rzędu 8000 wał nie wyjdzie bokiem. za ułamek tej ceny mozna nabyć silnik 1100 z sc sportinga ( podobno ten 1100 fire z sc jest wstanie znieść 10 000obr ) chociaż takie obroty były zarezerwowane dla honda więc chciałbym zobaczyć silnik fiata wykręcany do 10k
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
Leśniczy, tylko wyjaśnij mi proszę po jakie licho tak cisnąć z obrotami? Przecież na tych rejestrach nawet mazda RX-8 nie ma żadnych osiągów, a co dopiero zwykły lepiony tłokowiec.
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-02-2012, 22:39
Leśniczy, spokojnie wyhamuj aleś się rozpędził zapytaj wujka kajlona czy tyle dał za wałek. Kwestia dobrego rozeznania tematu, dobry wujek pokopał, pomierzył, porównał, popytał i wyszło mu że wałeczek idealnie pasujący do jego 1.6 o lepszych parametrach będzie pasował z x1/9... no i co dało się za rozsądną kasę? no dało. Koszt używanego gaźnika to mniej więcej stówka, pozostałe koszty to regeneracja we własnym zakresie dobranie dopasowanie jakieś podstawy do niego tak by pasował w dolot cienkiego, reszta to kosmetyka i strojenie. Można to zrobić w rozsądnych pieniążkach. Poza tym nie ma też sensu tak go kręcić, to nie japońska kosiarka
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858 LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
Panowie ale po co się rozwodzić nad 900 pisałem, że w planach kiedyś mam zrobić swap na 1,4 turbo wiec po co mam wkładać kasę w 900? aby doprowadzić moją 900 do idealnego stanu i zrobienie jego tuningu wydał bym ogromną ilość pieniędzy a za tą kwotę bym miał minimum 1,2 16v tej 900 nie będę przerabiał nie opłacalny interes dla osiągnięcia max 80 koni trzeba by było dać kupę szmalu. i proszę mnie nie wyśmiać za moc 80 koni w 900ccm proszę poczytać o cinquecento trofeo maxymalnie wyciagali z tych silników 900 pod 100 koni bez turbo
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-02-2012, 23:09
demobil, A z czego to 1.4 turbo chcesz przeszczepić jeśli można wiedzieć? Widziałem sporo rzeczy najbardziej przeraził mnie projekt gdzie gość wrzucił pod maskę cienkiego 2.0 16V to już była przesada powinien dać mu wlepkę na szybie uwaga będę latał jak szmata i nie chodzi tu o moc silnia...
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858 LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
demobil, widziałeś już jakieś CC 1,4T? obawiam się, że może brakować miejsca. 1,2 16v wiem że wchodzi i ładnie się komponuje ze skrzynią 6b od stilo, ale 1,4 to już chyba za dużo radości. Tym bardziej, że CC to lekka buda, do zawstydzania idiotów w BMW wystarczy i około 80KM.
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-02-2012, 23:37
Jelcyn, czytałeś co pisałem wyżej gość wepchną pod machę 2.0 16V i dało się. Tylko co z tego jak taki silnik z osprzętem waży tyle co 1/3 całego cienkiego, teraz wrzuć to na przednia oś i masz masz maskarę. Wóz z dużą mocą nie do ogarnięcia w prowadzeniu, bo będzie wylatywał z każdego zakrętu.
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858 LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858 LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.