|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Cinquecento by demobil |
Autor |
Wiadomość |
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 01:36
|
|
|
pisałem o tych wałkach do fiata teoretycznie, jako ciekawostkę. z cc można porobić to co robi kolega demobil, czyli zmiany wizualne. a silnik na śmietnik bo nie ma potencjału wartego inwestycji. a te kombinacje typu dolot, wydech są śmiechu warte. przerabiałem to z moim 2.0 8v, wycinka tłumana środkowego, końcowy przelotowy, stożek, wywalony EGR ryczał jak poje...ny i wydawało mi sie że mocy przybyło ... a po w spawaniu tłumika środkowego ( komorowego ) auto zaczęło zbierać się lepiej z niskich obrotów. nie tylko lepiej, a i ciszej.
** Dodano: 26-02-2012, 01:45 **
p.s gadki szmatki o szczepach typu 1.4 turbo czy 2.0 są już klasyką na naszym forum ... takich projektów ( a raczej zapowiedzi ) były dziesiątki. było paru zapaleńców, którzy faktycznie podjęli projekt .... ile z tych samochodów jeździ ???? nie chcę mi się szukać dokładnie ale na przełomie ok 5 lat wyszły ze 2-3 faktycznie zrealizowane i jeżdżące samochody |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 10:04
|
|
|
Cytat: | Jelcyn, czytałeś co pisałem wyżej gość wepchną pod machę 2.0 16V |
Do rovera SD1 wsadzili silnik od czołgu a do malucha V12 od lambo i Big Blocka a BMW isetta dostała napęd odrzutowy.
Ale my nie mówimy o większych modach, tylko o swapie, którego może wykonać każdy, kto się trochę na tym zna i nie musi budować samochodu na nowo dookoła silnika. 1,2 16v to prawdopodobnie największy silnik jaki da się normalnie wstawić, ale oczywiście mogę się mylić. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
demobil
Wiek: 32 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 16 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 11:13
|
|
|
pożyjecie zobaczycie widzę, że nic się nie znacie na swapach do cc ;] 1,4 silnik od stilo skrzynia 6 biegów stilo lub fiat punto sporting też 6 biegowa przystosowanie tego silnika pod turbo i uturbienie tego silnika poprzez Olka z VIGI lub innego człowieka zajmującego się tym i taki silnik 1,4 wchodzi bez problemu gabarytowo niczym się praktycznie nie różni od 1,2 16v... Każdy może gadać ze zrobi taki projekt a ja jestem tego pewien że zrobie coś takiego tylko trzeba dozbierać troszkę funduszy i myślę że już ten silnik będzie w tym aucie jeździł ustawiony pod koniec maja i na pewno nie będzie autko latało po drodze jak szmata ... wszystko się da zrobić nie takie głowy nad tym myślały ... widzieliście sc 1,4 t-jet ? 16 sekund do 220 ? jeżeli nie to proszę obejrzeć ten filmik dobry zawias gwintowany dobre rozpórki góra dół tył i przód odpowiednie obciążenie tyłu i kleisz się drogi aż miło ale na takie projekt trzeba mieć zasoby finansowe bardzo wysokie minimum 20 tyś więc dlatego będę wszystko robił po kolei zaczynają od obspawania budy rozpórek i oczywiście hamulców i dopiero potem silnik nie wiem jak to zrobie ale muszę zrobić autko na centozlot 1-2-3 czerwca ;p taki sobie dałem cel nie wierzcie mi w to co pisze mnie to nie interesuje akurat zobaczycie jak zrobię i wtedy uwierzycie Pozdrawiam http://www.youtube.com/watch?v=w33nZkCRVJM tu jest ten filmik, 1,4 ze skrzynią 6b wchodzi bez problemu do cc po ogarnięciu komory. szkoda "letni chamski podryw" nie nagrał piosenki o tipo lub temprze też by był twój ulubiony klip ? |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 11:23
|
|
|
demobil, z miła chęcią obadam ten sprzęt foto z prac ze swap-owania proszę wstawiać do tematu może się komuś przyda. |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
demobil
Wiek: 32 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 16 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 11:26
|
|
|
foto dokumentacja na pewno będzie jeżeli dojdzie do sfinansowania tego projektu bo taką kasę na to nie jest łatwo zdobyć w kilka dni ;p na razie zbieram fundusze ;p ale tak jak pisałem bardzo bym chciał się spiąć aby autko było gotowe juz na 1 czerwca |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 11:29
|
|
|
demobil, mnie też fundusze trzymają dość mocno a silnik HF Turbo 1.6 czeka już rozebrany na jakiś wkład |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 12:52
|
|
|
demobil napisał/a: | widzę, że nic się nie znacie na swapach do cc ;] | No cóż jak zauważyłeś nie jest to forum o cieniaczach a Tempra Tipo i tymi autami się zajmujemy.... głównie bo z wiekiem coraz mniej ich. Więc wybacz że nie jesteśmy ekspertami Co do projektu życzę powodzenia, bo jak wcześniej kolega Jelcyn, zauważył wielu dużo mówi, a bardzo mało faktycznie to robi, dlatego z niecierpliwość wyczekuję pierwszych postępów.
** Dodano: 26-02-2012, 12:59 **
demobil napisał/a: | szkoda "letni chamski podryw" nie nagrał piosenki o tipo lub temprze też by był twój ulubiony klip ? | Jak by był dobry to kto wie |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 13:44
|
|
|
Czekamy z niecierpliwością i życzymy powodzenia ( od słów do czynów daleka droga ) |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 14:50
|
|
|
yhym kolejny projekt, który nigdy nie powstanie lub stanie w fazie planowania i budowania w głowie .... |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Świstak
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 608 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 26-02-2012, 15:20
|
|
|
demobil napisał/a: | widzę, że nic się nie znacie na swapach do cc ;] |
A spodziewałeś się że będziemy tu sypać pomysłami jak na centomanii albo 7000obr??
To jest forum Tipo i Tempra. nikt tu nie zajmuje sie mikroautami.
Jest tu parę osób które mają auta z poważnymi silnikami 2.0 8v i 16v są osoby które wsadzają cięższy sprzęt do T/T (2.5 czy 3.0 v6) więc ze swoim 0.9l na 1.4T nie przykozaczyłeś, tym bardziej że takie projekty są raczej każdemu znane, uno 1.4T wychodziło seryjne, Punto GT również. a pikacento 1.4T ile poprawisz wynik takiego Uno czy Punto? o 0.2s.? 0.3?szał! nie ma co. Poszukaj sobie projektów i filmików 4performance. są maluchy z różnymi kombinacjami 1.7 z alfy 33, czy z motorem od Corrado vr6 więc to twoje 1.4T to rzeczywiście mega swap...
Jeśli chodzi o Twojego pikacza to też szału nima, obciąłeś springi? hehe napisałes że wiele sportowych aut ma cięte springi? dobre. chyba calibry?
Miałem malca gdzie springi były cięte o półtora zwoju. ale seryjne amorki były... katastrofa, nawet robione amorki nie dadzą Ci wiele więcej.auto po przycięciu spring będzie niższe ale miękkie, na każdym dołku będzie skakało jak żaba. W zakrętach trochę sie poprawi ale nie wiele, w maluchu miałem klepany resor (strzałka na 12cm więc nisko, mogłem na 10cm ale kowal powiedział że to długo nie pojeździ) i dodatkową lagę dzięki czemu przód był sztywny i dobrze brał zakręty ale dupa skskała na dołach.
Chcesz mieć w miarę dobry zawias? zbij i zahartuj springi i załóż dobre eibachy, a nie tniesz springi jak wieśniak w kalibrze.
Druga rzecz jaka mnie ubawiła niezmiernie to wygląd auta i "german style"
To tak jakbyś zrobił bmw alpinę albo schnitzer w stylu blink blink.
hehehe Italian german style. Gulfa albo polo se kup a nie pikacento jak chcesz mieć german style.
hehe jak byłem w Twoim wieku też byłem fanem swapów, teraz takie mikroprojekciki mnie trochę bawią. a dlaczego? Bo szkoda kasy na to, za cenę pikacza + motor, skrzynia, bałagan i robocizna wyjdzie jakieś 10 000zł sam motor 1.4T to koszt 2-2.5tysi. Muszisz wzmocnić budę bo przy ponad 100KM na sztywnym zawiasie będzie pękać, więc klatka + wyspawanie całego auta i wzmocnienie go 1000zł jak nic. Zawias musisz profesjonalny wstawić bo na tych ciętych springach zabijesz się na pierwszym zakręcie to kolejny 1000zł, halce jakieś lepsze kolejny 1000zł, strojenie wszystkiego montaż silnika kolejne 1500-2000zł, myślisz że skrzynie od punto wsadzisz do pikacento tak żeby nie wystawała? nie wsadzisz, musisz dorobić półośki. To tak z grubsza z tego co pamiętam, wiem tylko że jest duuuużo rzeczy które wychodzą w trakcie i podwyzszają koszty.
Za 10000 kupisz sobie GTV 2.0 V6 Turbobenzina i bedziesz miał to samo. a nawet więcej bo GTV jakoś wygląda.
No ale powodzenia.
** Dodano: 26-02-2012, 15:31 **
btw a niech sie okarza że 1.4T które kupisz jest padnięte? dowiesz się o tym albo jak po zakupie go rozbierzesz albo jak po założeniu go odpalisz
to co wtedy? kapitał?
Pisząc cenę 2-2.5tysia miałem na myśli silnik z osprzętem.
** Dodano: 26-02-2012, 15:36 **
Leśniczy, do tego czasu kolega demobil, poobraża albo zrobi idiotów ze wszystkich urzytkowników takimi słowami jak:
demobil napisał/a: | widzę, że nic się nie znacie na swapach do cc ;] | masz rację my umiemy tylko siać owies i orać ziemię.
Istotnie demobil, pożyjemy, zobaczymy
Nie raz już "pożyliśmy i zobaczyliśmy"
Ja również jestem przykładem osoby który wiele chciał zmieniać w Tipo i Uno i? życie |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 16:18
|
|
|
demobil, powodzenia życzę ... słyszeliśmy tu na forum już masę takich zapowiedzi... a ci którzy faktycznie zaczynali coś robić ( kupili drugie auto na dawce itp, wrzucali fotki z postępów swapu ) wymiękali w połowie roboty z różnych powodów.
brak czasu, brak chęci po spędzeniu dwóch miesięcy przy aucie, a nadal końca nie widać, albo z braku worka pieniędzy.
( zaczynając pracę był worek kasy ... później okazuje się że potrzeba kolejnego )
demobil napisał/a: | nie wiem jak to zrobie ale muszę zrobić autko na centozlot 1-2-3 czerwca ;p taki sobie dałem cel |
najwidoczniej nie masz nawet planu co tam ma wylądować, jak mają przebiegać prace i jakich komplikacje sie spodziewać ( a tych będzie wiele ) i ile to będzie kosztowało.
Świstak, nie ma co się gotować. gość jest młody i ma fantazje. myśli że kupi na szrocie lub allegro parę gratów za 1000zł i błala gotowe.cc przecinak, którego najpierw słychać a 15 minut później widać, a kiedy już go widać na twarzy pojawia się uśmiech wywołany ulubionym różowym kolorkiem głupich blondynek |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 17:00
|
|
|
Cytat: | a kiedy już go widać na twarzy pojawia się uśmiech wywołany ulubionym różowym kolorkiem głupich blondynek |
Leśniczy, nawet one po części nie są tak puste, by podziwiać włosko-germański styl, no chyba że oscylujemy w granicy przedziału wiekowe +18 ( żall ). Do czerwca, może miałeś na myśli do czerwca 2013, co i tak jest wyśrubowaną granicą Temat uważałem za zamknięty, ale kolejny raz brniesz w zaparte lekceważąc każdą wypowiedź, z cyklu 'co Wy o tym możecie wiedzieć'. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
demobil
Wiek: 32 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 16 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 19:35
|
|
|
Świstak napisał/a: | demobil napisał/a: | widzę, że nic się nie znacie na swapach do cc ;] |
A spodziewałeś się że będziemy tu sypać pomysłami jak na centomanii albo 7000obr??
To jest forum Tipo i Tempra. nikt tu nie zajmuje sie mikroautami.
Jest tu parę osób które mają auta z poważnymi silnikami 2.0 8v i 16v są osoby które wsadzają cięższy sprzęt do T/T (2.5 czy 3.0 v6) więc ze swoim 0.9l na 1.4T nie przykozaczyłeś, tym bardziej że takie projekty są raczej każdemu znane, uno 1.4T wychodziło seryjne, Punto GT również. a pikacento 1.4T ile poprawisz wynik takiego Uno czy Punto? o 0.2s.? 0.3?szał! nie ma co. Poszukaj sobie projektów i filmików 4performance. są maluchy z różnymi kombinacjami 1.7 z alfy 33, czy z motorem od Corrado vr6 więc to twoje 1.4T to rzeczywiście mega swap...
Jeśli chodzi o Twojego pikacza to też szału nima, obciąłeś springi? hehe napisałes że wiele sportowych aut ma cięte springi? dobre. chyba calibry?
Miałem malca gdzie springi były cięte o półtora zwoju. ale seryjne amorki były... katastrofa, nawet robione amorki nie dadzą Ci wiele więcej.auto po przycięciu spring będzie niższe ale miękkie, na każdym dołku będzie skakało jak żaba. W zakrętach trochę sie poprawi ale nie wiele, w maluchu miałem klepany resor (strzałka na 12cm więc nisko, mogłem na 10cm ale kowal powiedział że to długo nie pojeździ) i dodatkową lagę dzięki czemu przód był sztywny i dobrze brał zakręty ale dupa skskała na dołach.
Chcesz mieć w miarę dobry zawias? zbij i zahartuj springi i załóż dobre eibachy, a nie tniesz springi jak wieśniak w kalibrze.
Druga rzecz jaka mnie ubawiła niezmiernie to wygląd auta i "german style"
To tak jakbyś zrobił bmw alpinę albo schnitzer w stylu blink blink.
hehehe Italian german style. Gulfa albo polo se kup a nie pikacento jak chcesz mieć german style.
hehe jak byłem w Twoim wieku też byłem fanem swapów, teraz takie mikroprojekciki mnie trochę bawią. a dlaczego? Bo szkoda kasy na to, za cenę pikacza + motor, skrzynia, bałagan i robocizna wyjdzie jakieś 10 000zł sam motor 1.4T to koszt 2-2.5tysi. Muszisz wzmocnić budę bo przy ponad 100KM na sztywnym zawiasie będzie pękać, więc klatka + wyspawanie całego auta i wzmocnienie go 1000zł jak nic. Zawias musisz profesjonalny wstawić bo na tych ciętych springach zabijesz się na pierwszym zakręcie to kolejny 1000zł, halce jakieś lepsze kolejny 1000zł, strojenie wszystkiego montaż silnika kolejne 1500-2000zł, myślisz że skrzynie od punto wsadzisz do pikacento tak żeby nie wystawała? nie wsadzisz, musisz dorobić półośki. To tak z grubsza z tego co pamiętam, wiem tylko że jest duuuużo rzeczy które wychodzą w trakcie i podwyzszają koszty.
Za 10000 kupisz sobie GTV 2.0 V6 Turbobenzina i bedziesz miał to samo. a nawet więcej bo GTV jakoś wygląda.
No ale powodzenia.
** Dodano: 26-02-2012, 15:31 **
btw a niech sie okarza że 1.4T które kupisz jest padnięte? dowiesz się o tym albo jak po zakupie go rozbierzesz albo jak po założeniu go odpalisz
to co wtedy? kapitał?
Pisząc cenę 2-2.5tysia miałem na myśli silnik z osprzętem.
** Dodano: 26-02-2012, 15:36 **
Leśniczy, do tego czasu kolega demobil, poobraża albo zrobi idiotów ze wszystkich urzytkowników takimi słowami jak:
demobil napisał/a: | widzę, że nic się nie znacie na swapach do cc ;] | masz rację my umiemy tylko siać owies i orać ziemię.
Istotnie demobil, pożyjemy, zobaczymy
Nie raz już "pożyliśmy i zobaczyliśmy"
Ja również jestem przykładem osoby który wiele chciał zmieniać w Tipo i Uno i? życie |
zostawię Twoja wypowiedź bez komentarza bo żal po prostu myśl co chcesz mów co chcesz nie zależy mi na Twojej opinii bo Cie nawet koleżko nie znam szczerzę, żałuję, że dałem się namówić na rejestracje tutaj od razu naskakują... niech zostanie tak ze jesteś wszechwiedzący inżynierek i masz wszystko najlepsze na świecie i co z tego ze robię germana we fiacie ? co to ma do tego, jest określone twardo ze german ma byc tylko w niemieckich autach ? ja moge sobie nawet jak to nazwałeś gulfa robić w styl japońskiej zabaweczki. Moja sprawa moje auto i moja kasa, zacytuję teraz piękny zwrot liroja "robie tak jak ja chcę wiec wypierdal*j" ten text nie ma celu obrażenia Ciebie drogi kolego i nie chwal się co inni robią ale zabłyśnij tym co ty masz, najlepiej jest gadać kto co ma lub co nie ma a samemu mieć zero czyli nic ... Myślisz ze pozjadałeś wszystkie rozumy i możesz publicznie na forum wyśmiewać mnie i ubliżać ? Ze nie przykozaczyłeś 1,4T, a czy z moich rąk padło słowo pisane coś o kozaczeniu ? czytaj koleś ze zrozumieniem co pisze ... ze cc to i tak bd cc nawet jak tam bd mial pod 200 koni ... Widać jak pięknie traktujecie nowych gości zamiast na spokojnie wyjaśnić kulturalnie to wy z szyderą i śmiechem ... Żal poprostu żal wielcy dorośli się znaleźli ... a mikro to ty masz mózg kolego. Jesteś bardzo podobnym koleżką do jednego mojego znajomego któremu już się ukróciło takie wypowiadanie się wobec ludzi i takie ich traktowanie, czujesz tu władze na forum ? To ją czuj ale zachowuj się jak przystało, świeć przykładem jako użytkownik/mod/admin. |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 19:56
|
|
|
demobil, nie wiem jak na innych forach na których się udzielałeś, ale tu nie zrobisz kariewy grająć cwaniaka typu ,,co to nie ja a reszta to leszcze''
Moja dobra rada, odpocznij, ochłoń i wróć jak jak będziesz wiedział co robić i jak robić. Bo takich agentów tu już kilku było i albo sami odchodzili obrażeni albo kończyli z czerwonym paskiem.
Pozostałych użytkowników również proszę o zejście z tonu i bardziej stonowane wypowiedzi. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 19:59
|
|
|
demobil, otrzyj łzy i szukaj wsparcia na cc forach... |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-02-2012, 20:01
|
|
|
Trole same się nakręcają, demobil, nie podoba się to po co tu piszesz, od początku miałeś dużo do powiedzenia i chyba za dużo jak na świeżaka, ludzie tutaj znają się dość długo i jest to dość specyficzne forum czego jeszcze pewnie nie zdążyłeś zauważyć, bo jak dotąd chwalisz sie tylko swoim autem i co chwile powtarzasz że to twoje auto i możesz robić z nim co chcesz, spoko mimo że to forum motoryzacyjne to 95% forumowiczów nie obchodzi to czym jeździsz tylko to jakim jesteś człowiekiem i to co wnosisz do życia forum, więc zanim zaczniesz walić tu kolejne bez sensowne posty, to zapracuj sobie na to żeby ludzie chcieli tu zaglądać i podziwiać twoje auto a nie śmiać się z ciebie... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 20:08
|
|
|
Cytat: | robie tak jak ja chcę wiec wypierdal*j |
Piękny zwrot, nie ma co szkoda, iż tylko nie dopisałeś co znajdowało się dalej w przekazie zacytowanego przez Ciebie utworu
Cytat: | niech zostanie tak ze jesteś wszechwiedzący inżynierek i masz wszystko najlepsze na świecie |
Kolejny dowód na doskonały poziom Polskiej młodzieży, a w zasadzie zaryzykuje stwierdzenie, iż 90 % twojego rocznika reprezentuje podobny poziom formowania wypowiedzi. I jeszcze jedno od inżynierów, to się trzymaj z daleka, bo nawet nie masz zielonego pojęcia co to słowo oznacza. Anielska cierpliwość panuje na naszym forum, jak pisałem wcześniej, na forach VAG czy Opla już byś zaliczył solidnego banaa na początek. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
Świstak
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 608 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 26-02-2012, 21:03
|
|
|
demobil,
Przepraszam, proszę pana już nie będę.
ale się uśmiałem.
maxi, pamiętasz co pisałem odnośnie wieku kiedyś? nie zrozumieliśmy sie wtedy do końca... teraz chyba po części przyznasz mi rację.
Tyle ode mnie. demobil pozdrawiam Tunerze : |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 26-02-2012, 21:18
|
|
|
Dobra, koniec tego bo już czytać mi się nie chcę - powiem ogólnie że deko zaniżacie poziom taką dyskusją
zamykam do czasu ochłonięcia |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|