Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Cinquecento by demobil
Autor Wiadomość
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 26-02-2012, 01:36   

pisałem o tych wałkach do fiata teoretycznie, jako ciekawostkę. z cc można porobić to co robi kolega demobil, czyli zmiany wizualne. a silnik na śmietnik bo nie ma potencjału wartego inwestycji. a te kombinacje typu dolot, wydech są śmiechu warte. przerabiałem to z moim 2.0 8v, wycinka tłumana środkowego, końcowy przelotowy, stożek, wywalony EGR ryczał jak poje...ny i wydawało mi sie że mocy przybyło ... a po w spawaniu tłumika środkowego ( komorowego ) auto zaczęło zbierać się lepiej z niskich obrotów. nie tylko lepiej, a i ciszej.

** Dodano: 26-02-2012, 01:45 **
p.s gadki szmatki o szczepach typu 1.4 turbo czy 2.0 są już klasyką na naszym forum ... takich projektów ( a raczej zapowiedzi ) były dziesiątki. było paru zapaleńców, którzy faktycznie podjęli projekt .... ile z tych samochodów jeździ ???? nie chcę mi się szukać dokładnie ale na przełomie ok 5 lat wyszły ze 2-3 faktycznie zrealizowane i jeżdżące samochody
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 26-02-2012, 10:04   

Cytat:
Jelcyn, czytałeś co pisałem wyżej gość wepchną pod machę 2.0 16V

Do rovera SD1 wsadzili silnik od czołgu a do malucha V12 od lambo i Big Blocka a BMW isetta dostała napęd odrzutowy.
Ale my nie mówimy o większych modach, tylko o swapie, którego może wykonać każdy, kto się trochę na tym zna i nie musi budować samochodu na nowo dookoła silnika. 1,2 16v to prawdopodobnie największy silnik jaki da się normalnie wstawić, ale oczywiście mogę się mylić.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
demobil 


Wiek: 32
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 16
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-02-2012, 11:13   

pożyjecie zobaczycie :) widzę, że nic się nie znacie na swapach do cc ;] 1,4 silnik od stilo skrzynia 6 biegów stilo lub fiat punto sporting też 6 biegowa przystosowanie tego silnika pod turbo i uturbienie tego silnika poprzez Olka z VIGI lub innego człowieka zajmującego się tym i taki silnik 1,4 wchodzi bez problemu gabarytowo niczym się praktycznie nie różni od 1,2 16v... Każdy może gadać ze zrobi taki projekt a ja jestem tego pewien że zrobie coś takiego tylko trzeba dozbierać troszkę funduszy i myślę że już ten silnik będzie w tym aucie jeździł ustawiony pod koniec maja :) i na pewno nie będzie autko latało po drodze jak szmata ... wszystko się da zrobić nie takie głowy nad tym myślały ... widzieliście sc 1,4 t-jet ? 16 sekund do 220 ? jeżeli nie to proszę obejrzeć ten filmik dobry zawias gwintowany dobre rozpórki góra dół tył i przód odpowiednie obciążenie tyłu i kleisz się drogi aż miło ale na takie projekt trzeba mieć zasoby finansowe bardzo wysokie minimum 20 tyś więc dlatego będę wszystko robił po kolei zaczynają od obspawania budy rozpórek i oczywiście hamulców i dopiero potem silnik :) nie wiem jak to zrobie ale muszę zrobić autko na centozlot 1-2-3 czerwca ;p taki sobie dałem cel :) nie wierzcie mi w to co pisze :) mnie to nie interesuje akurat :) zobaczycie jak zrobię i wtedy uwierzycie :) Pozdrawiam :) http://www.youtube.com/watch?v=w33nZkCRVJM tu jest ten filmik, 1,4 ze skrzynią 6b wchodzi bez problemu do cc po ogarnięciu komory. szkoda "letni chamski podryw" nie nagrał piosenki o tipo lub temprze też by był twój ulubiony klip ?
  
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-02-2012, 11:23   

demobil, z miła chęcią obadam ten sprzęt :> foto z prac ze swap-owania proszę wstawiać do tematu :) może się komuś przyda.
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
demobil 


Wiek: 32
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 16
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-02-2012, 11:26   

foto dokumentacja na pewno będzie jeżeli dojdzie do sfinansowania tego projektu :) bo taką kasę na to nie jest łatwo zdobyć w kilka dni ;p na razie zbieram fundusze ;p ale tak jak pisałem bardzo bym chciał się spiąć aby autko było gotowe juz na 1 czerwca :)
  
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-02-2012, 11:29   

demobil, mnie też fundusze trzymają dość mocno :> a silnik HF Turbo 1.6 czeka już rozebrany na jakiś wkład 8)
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-02-2012, 12:52   

demobil napisał/a:
widzę, że nic się nie znacie na swapach do cc ;]
No cóż jak zauważyłeś nie jest to forum o cieniaczach a Tempra Tipo i tymi autami się zajmujemy.... głównie :lalala: bo z wiekiem coraz mniej ich. Więc wybacz że nie jesteśmy ekspertami :doubt: Co do projektu życzę powodzenia, bo jak wcześniej kolega Jelcyn, zauważył wielu dużo mówi, a bardzo mało faktycznie to robi, dlatego z niecierpliwość wyczekuję pierwszych postępów.

** Dodano: 26-02-2012, 12:59 **
demobil napisał/a:
szkoda "letni chamski podryw" nie nagrał piosenki o tipo lub temprze też by był twój ulubiony klip ?
Jak by był dobry to kto wie :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 26-02-2012, 13:44   

Czekamy z niecierpliwością i życzymy powodzenia ( od słów do czynów daleka droga ) 8)
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 26-02-2012, 14:50   

yhym kolejny projekt, który nigdy nie powstanie lub stanie w fazie planowania i budowania w głowie ....
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 26-02-2012, 15:20   

demobil napisał/a:
widzę, że nic się nie znacie na swapach do cc ;]

A spodziewałeś się że będziemy tu sypać pomysłami jak na centomanii albo 7000obr??
To jest forum Tipo i Tempra. nikt tu nie zajmuje sie mikroautami.
Jest tu parę osób które mają auta z poważnymi silnikami 2.0 8v i 16v są osoby które wsadzają cięższy sprzęt do T/T (2.5 czy 3.0 v6) więc ze swoim 0.9l na 1.4T nie przykozaczyłeś, tym bardziej że takie projekty są raczej każdemu znane, uno 1.4T wychodziło seryjne, Punto GT również. a pikacento 1.4T ile poprawisz wynik takiego Uno czy Punto? o 0.2s.? 0.3?szał! nie ma co. Poszukaj sobie projektów i filmików 4performance. są maluchy z różnymi kombinacjami 1.7 z alfy 33, czy z motorem od Corrado vr6 więc to twoje 1.4T to rzeczywiście mega swap...
Jeśli chodzi o Twojego pikacza to też szału nima, obciąłeś springi? hehe napisałes że wiele sportowych aut ma cięte springi? haha dobre. chyba calibry?
Miałem malca gdzie springi były cięte o półtora zwoju. ale seryjne amorki były... katastrofa, nawet robione amorki nie dadzą Ci wiele więcej.auto po przycięciu spring będzie niższe ale miękkie, na każdym dołku będzie skakało jak żaba. W zakrętach trochę sie poprawi ale nie wiele, w maluchu miałem klepany resor (strzałka na 12cm więc nisko, mogłem na 10cm ale kowal powiedział że to długo nie pojeździ) i dodatkową lagę dzięki czemu przód był sztywny i dobrze brał zakręty ale dupa skskała na dołach.
Chcesz mieć w miarę dobry zawias? zbij i zahartuj springi i załóż dobre eibachy, a nie tniesz springi jak wieśniak w kalibrze.
Druga rzecz jaka mnie ubawiła niezmiernie to wygląd auta i "german style"
To tak jakbyś zrobił bmw alpinę albo schnitzer w stylu blink blink.
hehehe Italian german style. Gulfa albo polo se kup a nie pikacento jak chcesz mieć german style.

hehe jak byłem w Twoim wieku też byłem fanem swapów, teraz takie mikroprojekciki mnie trochę bawią. a dlaczego? Bo szkoda kasy na to, za cenę pikacza + motor, skrzynia, bałagan i robocizna wyjdzie jakieś 10 000zł sam motor 1.4T to koszt 2-2.5tysi. Muszisz wzmocnić budę bo przy ponad 100KM na sztywnym zawiasie będzie pękać, więc klatka + wyspawanie całego auta i wzmocnienie go 1000zł jak nic. Zawias musisz profesjonalny wstawić bo na tych ciętych springach zabijesz się na pierwszym zakręcie to kolejny 1000zł, halce jakieś lepsze kolejny 1000zł, strojenie wszystkiego montaż silnika kolejne 1500-2000zł, myślisz że skrzynie od punto wsadzisz do pikacento tak żeby nie wystawała? haha nie wsadzisz, musisz dorobić półośki. To tak z grubsza z tego co pamiętam, wiem tylko że jest duuuużo rzeczy które wychodzą w trakcie i podwyzszają koszty.
Za 10000 kupisz sobie GTV 2.0 V6 Turbobenzina i bedziesz miał to samo. a nawet więcej bo GTV jakoś wygląda.

No ale powodzenia.

** Dodano: 26-02-2012, 15:31 **
btw a niech sie okarza że 1.4T które kupisz jest padnięte? dowiesz się o tym albo jak po zakupie go rozbierzesz albo jak po założeniu go odpalisz :)
to co wtedy? kapitał? :)

Pisząc cenę 2-2.5tysia miałem na myśli silnik z osprzętem.

** Dodano: 26-02-2012, 15:36 **
Leśniczy, do tego czasu kolega demobil, poobraża albo zrobi idiotów ze wszystkich urzytkowników takimi słowami jak:
demobil napisał/a:
widzę, że nic się nie znacie na swapach do cc ;]
masz rację my umiemy tylko siać owies i orać ziemię.
Istotnie demobil, pożyjemy, zobaczymy :doubt:
Nie raz już "pożyliśmy i zobaczyliśmy"
Ja również jestem przykładem osoby który wiele chciał zmieniać w Tipo i Uno i? życie :)
     assistance   Moneta
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 26-02-2012, 16:18   

demobil, powodzenia życzę ... słyszeliśmy tu na forum już masę takich zapowiedzi... a ci którzy faktycznie zaczynali coś robić ( kupili drugie auto na dawce itp, wrzucali fotki z postępów swapu ) wymiękali w połowie roboty z różnych powodów.
brak czasu, brak chęci po spędzeniu dwóch miesięcy przy aucie, a nadal końca nie widać, albo z braku worka pieniędzy.
( zaczynając pracę był worek kasy ... później okazuje się że potrzeba kolejnego )
demobil napisał/a:
nie wiem jak to zrobie ale muszę zrobić autko na centozlot 1-2-3 czerwca ;p taki sobie dałem cel :)


najwidoczniej nie masz nawet planu co tam ma wylądować, jak mają przebiegać prace i jakich komplikacje sie spodziewać ( a tych będzie wiele ) i ile to będzie kosztowało.
Świstak, nie ma co się gotować. gość jest młody i ma fantazje. myśli że kupi na szrocie lub allegro parę gratów za 1000zł i błala gotowe.cc przecinak, którego najpierw słychać a 15 minut później widać, a kiedy już go widać na twarzy pojawia się uśmiech wywołany ulubionym różowym kolorkiem głupich blondynek
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 26-02-2012, 17:00   

Cytat:
a kiedy już go widać na twarzy pojawia się uśmiech wywołany ulubionym różowym kolorkiem głupich blondynek


Leśniczy, nawet one po części nie są tak puste, by podziwiać włosko-germański styl, no chyba że oscylujemy w granicy przedziału wiekowe +18 ( żall ). Do czerwca, może miałeś na myśli do czerwca 2013, co i tak jest wyśrubowaną granicą :red_kartka: Temat uważałem za zamknięty, ale kolejny raz brniesz w zaparte lekceważąc każdą wypowiedź, z cyklu 'co Wy o tym możecie wiedzieć'.
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
demobil 


Wiek: 32
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 16
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-02-2012, 19:35   

Świstak napisał/a:
demobil napisał/a:
widzę, że nic się nie znacie na swapach do cc ;]

A spodziewałeś się że będziemy tu sypać pomysłami jak na centomanii albo 7000obr??
To jest forum Tipo i Tempra. nikt tu nie zajmuje sie mikroautami.
Jest tu parę osób które mają auta z poważnymi silnikami 2.0 8v i 16v są osoby które wsadzają cięższy sprzęt do T/T (2.5 czy 3.0 v6) więc ze swoim 0.9l na 1.4T nie przykozaczyłeś, tym bardziej że takie projekty są raczej każdemu znane, uno 1.4T wychodziło seryjne, Punto GT również. a pikacento 1.4T ile poprawisz wynik takiego Uno czy Punto? o 0.2s.? 0.3?szał! nie ma co. Poszukaj sobie projektów i filmików 4performance. są maluchy z różnymi kombinacjami 1.7 z alfy 33, czy z motorem od Corrado vr6 więc to twoje 1.4T to rzeczywiście mega swap...
Jeśli chodzi o Twojego pikacza to też szału nima, obciąłeś springi? hehe napisałes że wiele sportowych aut ma cięte springi? haha dobre. chyba calibry?
Miałem malca gdzie springi były cięte o półtora zwoju. ale seryjne amorki były... katastrofa, nawet robione amorki nie dadzą Ci wiele więcej.auto po przycięciu spring będzie niższe ale miękkie, na każdym dołku będzie skakało jak żaba. W zakrętach trochę sie poprawi ale nie wiele, w maluchu miałem klepany resor (strzałka na 12cm więc nisko, mogłem na 10cm ale kowal powiedział że to długo nie pojeździ) i dodatkową lagę dzięki czemu przód był sztywny i dobrze brał zakręty ale dupa skskała na dołach.
Chcesz mieć w miarę dobry zawias? zbij i zahartuj springi i załóż dobre eibachy, a nie tniesz springi jak wieśniak w kalibrze.
Druga rzecz jaka mnie ubawiła niezmiernie to wygląd auta i "german style"
To tak jakbyś zrobił bmw alpinę albo schnitzer w stylu blink blink.
hehehe Italian german style. Gulfa albo polo se kup a nie pikacento jak chcesz mieć german style.

hehe jak byłem w Twoim wieku też byłem fanem swapów, teraz takie mikroprojekciki mnie trochę bawią. a dlaczego? Bo szkoda kasy na to, za cenę pikacza + motor, skrzynia, bałagan i robocizna wyjdzie jakieś 10 000zł sam motor 1.4T to koszt 2-2.5tysi. Muszisz wzmocnić budę bo przy ponad 100KM na sztywnym zawiasie będzie pękać, więc klatka + wyspawanie całego auta i wzmocnienie go 1000zł jak nic. Zawias musisz profesjonalny wstawić bo na tych ciętych springach zabijesz się na pierwszym zakręcie to kolejny 1000zł, halce jakieś lepsze kolejny 1000zł, strojenie wszystkiego montaż silnika kolejne 1500-2000zł, myślisz że skrzynie od punto wsadzisz do pikacento tak żeby nie wystawała? haha nie wsadzisz, musisz dorobić półośki. To tak z grubsza z tego co pamiętam, wiem tylko że jest duuuużo rzeczy które wychodzą w trakcie i podwyzszają koszty.
Za 10000 kupisz sobie GTV 2.0 V6 Turbobenzina i bedziesz miał to samo. a nawet więcej bo GTV jakoś wygląda.

No ale powodzenia.

** Dodano: 26-02-2012, 15:31 **
btw a niech sie okarza że 1.4T które kupisz jest padnięte? dowiesz się o tym albo jak po zakupie go rozbierzesz albo jak po założeniu go odpalisz :)
to co wtedy? kapitał? :)

Pisząc cenę 2-2.5tysia miałem na myśli silnik z osprzętem.

** Dodano: 26-02-2012, 15:36 **
Leśniczy, do tego czasu kolega demobil, poobraża albo zrobi idiotów ze wszystkich urzytkowników takimi słowami jak:
demobil napisał/a:
widzę, że nic się nie znacie na swapach do cc ;]
masz rację my umiemy tylko siać owies i orać ziemię.
Istotnie demobil, pożyjemy, zobaczymy :doubt:
Nie raz już "pożyliśmy i zobaczyliśmy"
Ja również jestem przykładem osoby który wiele chciał zmieniać w Tipo i Uno i? życie :)


zostawię Twoja wypowiedź bez komentarza bo żal po prostu :) myśl co chcesz mów co chcesz nie zależy mi na Twojej opinii bo Cie nawet koleżko nie znam :) szczerzę, żałuję, że dałem się namówić na rejestracje tutaj :) od razu naskakują... niech zostanie tak ze jesteś wszechwiedzący inżynierek i masz wszystko najlepsze na świecie :) i co z tego ze robię germana we fiacie ? co to ma do tego, jest określone twardo ze german ma byc tylko w niemieckich autach ? ja moge sobie nawet jak to nazwałeś gulfa robić w styl japońskiej zabaweczki. Moja sprawa moje auto i moja kasa, zacytuję teraz piękny zwrot liroja "robie tak jak ja chcę wiec wypierdal*j" ten text nie ma celu obrażenia Ciebie drogi kolego :) i nie chwal się co inni robią ale zabłyśnij tym co ty masz, najlepiej jest gadać kto co ma lub co nie ma a samemu mieć zero czyli nic ... Myślisz ze pozjadałeś wszystkie rozumy i możesz publicznie na forum wyśmiewać mnie i ubliżać ? Ze nie przykozaczyłeś 1,4T, a czy z moich rąk padło słowo pisane coś o kozaczeniu ? czytaj koleś ze zrozumieniem co pisze ... ze cc to i tak bd cc nawet jak tam bd mial pod 200 koni ... Widać jak pięknie traktujecie nowych gości zamiast na spokojnie wyjaśnić kulturalnie to wy z szyderą i śmiechem ... Żal poprostu żal wielcy dorośli się znaleźli ... a mikro to ty masz mózg kolego. Jesteś bardzo podobnym koleżką do jednego mojego znajomego któremu już się ukróciło takie wypowiadanie się wobec ludzi i takie ich traktowanie, czujesz tu władze na forum ? To ją czuj ale zachowuj się jak przystało, świeć przykładem jako użytkownik/mod/admin.
  
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 26-02-2012, 19:56   

demobil, nie wiem jak na innych forach na których się udzielałeś, ale tu nie zrobisz kariewy grająć cwaniaka typu ,,co to nie ja a reszta to leszcze''
Moja dobra rada, odpocznij, ochłoń i wróć jak jak będziesz wiedział co robić i jak robić. Bo takich agentów tu już kilku było i albo sami odchodzili obrażeni albo kończyli z czerwonym paskiem.
Pozostałych użytkowników również proszę o zejście z tonu i bardziej stonowane wypowiedzi.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-02-2012, 19:59   

demobil, otrzyj łzy i szukaj wsparcia na cc forach...
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-02-2012, 20:01   

Trole same się nakręcają, demobil, nie podoba się to po co tu piszesz, od początku miałeś dużo do powiedzenia i chyba za dużo jak na świeżaka, ludzie tutaj znają się dość długo i jest to dość specyficzne forum czego jeszcze pewnie nie zdążyłeś zauważyć, bo jak dotąd chwalisz sie tylko swoim autem i co chwile powtarzasz że to twoje auto i możesz robić z nim co chcesz, spoko mimo że to forum motoryzacyjne to 95% forumowiczów nie obchodzi to czym jeździsz tylko to jakim jesteś człowiekiem i to co wnosisz do życia forum, więc zanim zaczniesz walić tu kolejne bez sensowne posty, to zapracuj sobie na to żeby ludzie chcieli tu zaglądać i podziwiać twoje auto a nie śmiać się z ciebie...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 26-02-2012, 20:08   

Cytat:
robie tak jak ja chcę wiec wypierdal*j


Piękny zwrot, nie ma co szkoda, iż tylko nie dopisałeś co znajdowało się dalej w przekazie zacytowanego przez Ciebie utworu :lalala:

Cytat:
niech zostanie tak ze jesteś wszechwiedzący inżynierek i masz wszystko najlepsze na świecie


Kolejny dowód na doskonały poziom Polskiej młodzieży, a w zasadzie zaryzykuje stwierdzenie, iż 90 % twojego rocznika reprezentuje podobny poziom formowania wypowiedzi. I jeszcze jedno od inżynierów, to się trzymaj z daleka, bo nawet nie masz zielonego pojęcia co to słowo oznacza. Anielska cierpliwość panuje na naszym forum, jak pisałem wcześniej, na forach VAG czy Opla już byś zaliczył solidnego banaa na początek.
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 26-02-2012, 21:03   

demobil, :)
Przepraszam, proszę pana już nie będę.
haha ale się uśmiałem.

maxi, pamiętasz co pisałem odnośnie wieku kiedyś? nie zrozumieliśmy sie wtedy do końca... teraz chyba po części przyznasz mi rację.
Tyle ode mnie. demobil pozdrawiam Tunerze : :lol:
     assistance   Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 26-02-2012, 21:18   

Dobra, koniec tego bo już czytać mi się nie chcę - powiem ogólnie że deko zaniżacie poziom taką dyskusją

zamykam do czasu ochłonięcia
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load