|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Fiat Tempra 1.4 by Lowslow |
Autor |
Wiadomość |
LowSlow
Wiek: 33 Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 20 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 24-11-2014, 00:37 Fiat Tempra 1.4 by Lowslow
|
|
|
Witam serdecznie!
Od 2 tygodni jestem posiadaczem Fiata Tempry 1.4ie 69KM z 1994 roku. Autko kupione w stanie średnim, czeka mnie wiele roboty. Przebieg orginalny to 154.000 km.
Wiele już zrobiłem i jeszcze więcej zrobię. Jest to wersja jedna z najuboższych, więc o wyposażeniu nie bedę się rozpisywał.
Zrobione:
- Odrdzewiona i zabezpieczona komora bagażnika z wewnątrz
- nowy olej, filtry i uszczelka miski olejowej
- nowy płyn chłodniczy i płyn wspomagania
- nowy komplet poduszek pod silnikiem/skrzynią
- nowy kompletny miedziany układ przewodów hamulcowych
- nowe tarcze hamulcowe przód i tył
- nowe klocki hamulcowe tył
- nowe kompletne reperaturki zacisków hamulcowych tył
- wyprana tapicerka ( do poprawek)
- naprawione kierunkowskazy boczne
- przerobione zegary/liczniki
- nowe wahacze, łączniki stabilizatorów i końcówki drążków przód
- nowe świece zapłonowe BPR6E 4x
Do zrobienia:
- pozbycie się korozji i zabezpiecznie w niektórych miejscach
- wymienić końcówki drążków i wahacze przód (zrobione)
- wymienić amortyzatory i sprężyny
- sprawdzić powód rosnących obrotów (zrobione) czujnik temp. płynu
- kupić wieszak wydechu środkowego
- wymienić pompę wspomagania
- naprawić pęknięte plastiki deski wnętrza (zrobione)
- kupić nowe zapięcia pasów przednich
Plany:
- Felgi z Alfy
- Gwint
- Polerka
- modernicazja wnętrza
- i wiele innych ściśle tajnych na razie
Oto pare fotek póki co słabe, na zdjęcia nie miałem jeszcze czasu
Stan na 4.12.2014:
Stan na 14.05.2015:
Temat będzie stale uzupełniany z czasem |
_________________ Fiat Uno 3D 0.9 88r.
Honda Civic 5D Vtec 1.5 01r.
Honda CBs Hornet 600 01r.
Rover 416 5D 1.6 98r.
Fiat Uno 5D 1.0 98r.
Fiat Cinquecento 0.9 97r.
Fiat Stilo 3D 1.8 03r.
Teraz: Fiat Tempra 5D 1.4 94r. |
|
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-11-2014, 10:16
|
|
|
Ładna Temperówka. Jak z podwoziem oraz tylnymi błotnikami ? Trzymają się kupy jeszcze ? Zegary wymieniłbym na takie z obrotkiem |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
LowSlow
Wiek: 33 Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 20 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 03-12-2014, 23:41
|
|
|
Lasgo07 napisał/a: | Ładna Temperówka. Jak z podwoziem oraz tylnymi błotnikami ? Trzymają się kupy jeszcze ? |
Podłoga pasażerów jest do roboty z jednej strony, boki nad tylnym zderzakiem, i tylne końcowki progów. Ale nie ma, aż takiej tragedii
EDIT: 29.11.2014
Wymieniono na nowe wahacze przednie, łączniki stabilizatorów i końcówki drążków, wszystko firmy MOOG.
EDIT: 3.11.2014
Daszek zegarów został sklejony i oddany do flokowania Już gotowe, czeka na montaż
|
_________________ Fiat Uno 3D 0.9 88r.
Honda Civic 5D Vtec 1.5 01r.
Honda CBs Hornet 600 01r.
Rover 416 5D 1.6 98r.
Fiat Uno 5D 1.0 98r.
Fiat Cinquecento 0.9 97r.
Fiat Stilo 3D 1.8 03r.
Teraz: Fiat Tempra 5D 1.4 94r. |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-12-2014, 00:08
|
|
|
Zajebisty wybór. Za 3 miesiace to wyjmiesz. MOGG a nie MOOG strasznie sie zepsul. Zycze powodzenia |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 04-12-2014, 00:09
|
|
|
LowSlow, fajnie że działasz ale flok Ci szybko sie wytrze trzeba było obić czym innym jak już tak robisz
LowSlow napisał/a: | Wymieniono na nowe wahacze przednie, łączniki stabilizatorów i końcówki drążków |
niedługo to samo mnie czeka i chyba ten sam komplet będę miał |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
LowSlow
Wiek: 33 Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 20 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 04-12-2014, 16:24
|
|
|
maniutek napisał/a: | Zajebisty wybór. Za 3 miesiące to wyjmiesz. MOGG a nie MOOG strasznie sie zepsul. Zycze powodzenia |
Ja mam MOOGa cały komplet Miejmy nadzieje, że posłużą jak najdłużej, opinie nie są złe o nich, jest to dobry produkt ze środkowej półki za niedużą kasę, powyżej chińskich np. FASTów.
KrzychuB napisał/a: | LowSlow, fajnie że działasz ale flok Ci szybko sie wytrze trzeba było obić czym innym jak już tak robisz |
Krzysiu to było wszystko już przemyślane. Deska była połamana, sklejona, nie chciało mi się jej szpachlować żeby była idealnie gładziutka pod jakikolwiek lakier, obszywanie odpada,bo co innego będzie już w skórach a w dodatku fiatkowskie plastiki były pokrywane gumową warstwą, co po latach robi się z niej wielka czarna klejąca i brudząca kupa, której wyczyszczenie doprowadza do szału (miałem to samo w stilo). Dlatego flok najlepiej był tu trafny
EDIT: 4.12.2014
Daszek już zamontowany, fotki porobione, przy okazji wyczyściłem przednią szybę ze starych niemieckich naklejek Mi się osobiście podoba
Pozdro |
_________________ Fiat Uno 3D 0.9 88r.
Honda Civic 5D Vtec 1.5 01r.
Honda CBs Hornet 600 01r.
Rover 416 5D 1.6 98r.
Fiat Uno 5D 1.0 98r.
Fiat Cinquecento 0.9 97r.
Fiat Stilo 3D 1.8 03r.
Teraz: Fiat Tempra 5D 1.4 94r. |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-12-2014, 19:32
|
|
|
maniutek, z mogg sie nie spotkałem nigdy, ale moog jest porównywalny do lemfordera, wrzucamy to ostatnio do każdego auta i nie ma problemu, a cena niższa niż lemforder.
Flok fajna sprawa, ale jakos do t/t nie pasuje, jak nie będziesz szorował to się nie wytrze, do czyszczenia są nie drogie środki. |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-12-2014, 10:14
|
|
|
LowSlow, Mi się bardzo podoba. Elegancko to wygląda. Ile taki preparat kosztuje ? |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
LowSlow
Wiek: 33 Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 20 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-12-2014, 12:28
|
|
|
Lasgo07 napisał/a: | LowSlow, Mi się bardzo podoba. Elegancko to wygląda. Ile taki preparat kosztuje ? |
To jest flokowane przez firme, odtluszczasz najpierw element, pokrywasz calosc warsrwa specjalnego kleju, nanosi sie natryskowo floka, a resztki elektrostatycznie usuwa, da sie to zrobic tez samemu, ale jakosc I trwalosc nie bedzie efektowna ja bede flokowal prawie caly kokpit na wiosne. Za ten element zaplacilem 80zl. |
_________________ Fiat Uno 3D 0.9 88r.
Honda Civic 5D Vtec 1.5 01r.
Honda CBs Hornet 600 01r.
Rover 416 5D 1.6 98r.
Fiat Uno 5D 1.0 98r.
Fiat Cinquecento 0.9 97r.
Fiat Stilo 3D 1.8 03r.
Teraz: Fiat Tempra 5D 1.4 94r. |
|
|
|
|
mikee72
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 584 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-12-2014, 19:51
|
|
|
Widziałem ostatnio clio z tak zrobioną deską, ale była jakaś masakrycznie wytarta na środku pod szybą,
no wyglądało to paskudnie.. jak psiak z chorą skórą. Może facet sam to robił i mu nie wyszło.. albo właśnie "wyszło"?
LowSlow u Ciebie wygląda to całkiem nieźle, ale może popatrz co się z tym będzie działo dalej zanim zaczniesz robić więcej.
Jestem ciekawy efektów Twojej pracy - powodzenia!
Osobiście nigdy bym tak u siebie nie zrobił, bo lubię przecierać plastiki z kurzu he he.
Poza tym ten flok to mi przypomina sierść pieska z kiwającą głową
PS. pisałeś że flokowałeś, bo plastik był popękany - za 80 zł to byś raczej nabył dobre plastiki z tempry? |
|
|
|
|
LowSlow
Wiek: 33 Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 20 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-12-2014, 22:54
|
|
|
mikee72 napisał/a: | Widziałem ostatnio clio z tak zrobioną deską, ale była jakaś masakrycznie wytarta na środku pod szybą,
no wyglądało to paskudnie.. jak psiak z chorą skórą. Może facet sam to robił i mu nie wyszło.. albo właśnie "wyszło"?
LowSlow u Ciebie wygląda to całkiem nieźle, ale może popatrz co się z tym będzie działo dalej zanim zaczniesz robić więcej.
Jestem ciekawy efektów Twojej pracy - powodzenia!
Osobiście nigdy bym tak u siebie nie zrobił, bo lubię przecierać plastiki z kurzu he he.
Poza tym ten flok to mi przypomina sierść pieska z kiwającą głową
PS. pisałeś że flokowałeś, bo plastik był popękany - za 80 zł to byś raczej nabył dobre plastiki z tempry? |
Powiem tak, znam wiele grubych projektów, które mają w środku rożne częsci oflokowane, od całego kokpitu, przez klatke do całej tylnej cześci odchudzonego auta i podsufitek, licząc zdania ogółem chłopaki chwalą sobie. Wiadomo jeśli są to cześci narażone na przecieranie jak boczki pasażerów, czy tunel środkowy, to się wytrze szybko, lub tak jak napisałes, że w renault miał środek wyłysiały, ale to jest już brak wyobraźni ludzkiej, a osoba z renówki zapewne spryskiwała szybę płynem aby umyć, a połowa leciała na flok, przez co zaszła reakcja i klej puścił, lub nie potrafiła go czyścić. Flok nie lubi wody, a tym bardziej żadnych detergentów. A czyszczenie nie jest ciężkie i wcale nie musi być zakurzony ciągle Nie kupiłem innego plastiku, bo to wszystko to samo, były pokrywane złym lakierem gumowym przy produkcji, który po latach się rozpuszczał, przez co brudzi i się kleji, w niektórych fiatach predzej czy pozniej tak sie dzieje np. Stilo, Tempra, tipo, a już w albea, uno czy seicento są twarde plastiki bez tego. Ja i tak miałem swoje przerabiać i o floku już we wcześniejszych autach myślałem.
Tak ten piesek z kiwającą głową jest oflokowany |
_________________ Fiat Uno 3D 0.9 88r.
Honda Civic 5D Vtec 1.5 01r.
Honda CBs Hornet 600 01r.
Rover 416 5D 1.6 98r.
Fiat Uno 5D 1.0 98r.
Fiat Cinquecento 0.9 97r.
Fiat Stilo 3D 1.8 03r.
Teraz: Fiat Tempra 5D 1.4 94r. |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-12-2014, 13:50
|
|
|
Faktycznie przeoczenie z mojej strony. BDM ja tylko podalem swoje spostrzezenia...mi ten producent sprawil sporo problemow...i nie stosuje jego produktow |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
LowSlow
Wiek: 33 Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 20 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 08-12-2014, 20:09
|
|
|
Dziś zostały wymienione świece na nowe, silnik dalej świruje czy na biegu czy na luzie raz na jakiś czas rosną obroty prawie do czerwonego, silnik krokowy styka normalnie, był czyszczony i z tego co patrzyłem jest w miare nowy z 2013 roku... |
_________________ Fiat Uno 3D 0.9 88r.
Honda Civic 5D Vtec 1.5 01r.
Honda CBs Hornet 600 01r.
Rover 416 5D 1.6 98r.
Fiat Uno 5D 1.0 98r.
Fiat Cinquecento 0.9 97r.
Fiat Stilo 3D 1.8 03r.
Teraz: Fiat Tempra 5D 1.4 94r. |
|
|
|
|
mario50o
Wiek: 28 Dołączył: 08 Wrz 2014 Posty: 51 Skąd: Węgrów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-12-2014, 20:15
|
|
|
Spróbuj podmienić krokowy na jakiś inny. U mnie była taka sytuacja i okazał się krokowy, który w środku jakoś tam się popsuł. |
_________________ Był: Fiat Tipo S 1.4 i.e. 1991r |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
LowSlow
Wiek: 33 Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 20 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 11-12-2014, 19:39
|
|
|
Iż, wyczyszczenie krokowego nic nie dało, zaryzykowałem i kupiłem nowy Jak to nie zmieni sprawy i dalej będzie świrował obrotami i go zalewało to jadę do diagnosty.
Niech zrobi raport i wyreguluje to co trzeba wraz z mieszanką. Ot taki z allegro
Jak jutro podłącze to napisze co i jak. |
_________________ Fiat Uno 3D 0.9 88r.
Honda Civic 5D Vtec 1.5 01r.
Honda CBs Hornet 600 01r.
Rover 416 5D 1.6 98r.
Fiat Uno 5D 1.0 98r.
Fiat Cinquecento 0.9 97r.
Fiat Stilo 3D 1.8 03r.
Teraz: Fiat Tempra 5D 1.4 94r. |
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-12-2014, 19:45
|
|
|
LowSlow, Przy silnikach wtryskowych się nie reguluje mieszanki to nie gaźnik. Mieszanka jest sterowana automatycznie poprzez sondę lambda oraz masę innych czujników |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
LowSlow
Wiek: 33 Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 20 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 11-12-2014, 20:01
|
|
|
Lasgo07 napisał/a: | LowSlow, Przy silnikach wtryskowych się nie reguluje mieszanki to nie gaźnik. Mieszanka jest sterowana automatycznie poprzez sondę lambda oraz masę innych czujników |
Ok, to będę wiedział, że możliwe, iż sonda odmawia posłuszeństwa już, przez to te potężne spalanie 14 L też. |
_________________ Fiat Uno 3D 0.9 88r.
Honda Civic 5D Vtec 1.5 01r.
Honda CBs Hornet 600 01r.
Rover 416 5D 1.6 98r.
Fiat Uno 5D 1.0 98r.
Fiat Cinquecento 0.9 97r.
Fiat Stilo 3D 1.8 03r.
Teraz: Fiat Tempra 5D 1.4 94r. |
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-12-2014, 21:06
|
|
|
LowSlow, Albo czujnik temperatury niebieski wkręcony z tyłu w kolektor ssący |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-12-2014, 22:25
|
|
|
LowSlow napisał/a: | Iż, wyczyszczenie krokowego nic nie dało, zaryzykowałem i kupiłem nowy Jak to nie zmieni sprawy i dalej będzie świrował obrotami i go zalewało to jadę do diagnosty.
Niech zrobi raport i wyreguluje to co trzeba wraz z mieszanką. Ot taki z allegro
[url=http://images68.foto...8am.jpg]Obrazek[/URL]
Jak jutro podłącze to napisze co i jak. | samo wyczyszczenie regulatora nic nie zmienia , trzeba go nasmarować , a po rozebraniu i złożeniu ustawić zderzak odcięcia paliwa TZN . na biegu jałowym ma być zwarty , a jak dodajesz linką gaz ma być przerwa i to na sucho robisz bez odpalania samochodu ( bo wrzuci błąd ) jeśli buja się na obrotach to sprawdź termowyłącznik obok czujnika temp na kolektorze , no i może być CPP co obstawiam |
|
|
|
|
LowSlow
Wiek: 33 Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 20 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 19-12-2014, 14:01
|
|
|
Cytat: | pit14 napisał/a:
samo wyczyszczenie regulatora nic nie zmienia , trzeba go nasmarować , a po rozebraniu i złożeniu ustawić zderzak odcięcia paliwa TZN . na biegu jałowym ma być zwarty , a jak dodajesz linką gaz ma być przerwa i to na sucho robisz bez odpalania samochodu ( bo wrzuci błąd ) |
To też zrobiłem, no wszystko się okaże jak jutro nowy podłączę.
_________________
EDIT: 12.12.2014r
Własnie przed chwilą wymieniłem krokowy, wyregulowałem i pojeżdziłem troche ~ 50km dalej świrują obroty ale już nie tak czesto, potrafi go zalać czasami
EDIT: 17.12.2014r
No i wszystko jasne, pojechałem dziś na komputer, uszkodzony był czujnik temp. płynu, wymieniony na nowy, przy okazji została wyczyszczona przepustnica i wyregulowano obroty, przywracając wartości "fabryczne", do tego badanie emisji spalin, które wyszło pozytywnie. Wszystko chodzi teraz jak powinno Niedługo zdam relacje ze spalania, jak się poprawiło |
_________________ Fiat Uno 3D 0.9 88r.
Honda Civic 5D Vtec 1.5 01r.
Honda CBs Hornet 600 01r.
Rover 416 5D 1.6 98r.
Fiat Uno 5D 1.0 98r.
Fiat Cinquecento 0.9 97r.
Fiat Stilo 3D 1.8 03r.
Teraz: Fiat Tempra 5D 1.4 94r. |
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-12-2014, 14:33
|
|
|
LowSlow, To super że wszystko już działa jak powinno. Na przyszłość jeżeli nie planujesz się szybko rozstać z samochodem zakup sobie interfejs do kompa i będziesz sobie sam diagnozował usterki elektroniczne Wiele to nie kosztuje a dużo pomaga |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
yugo
Dołączył: 03 Cze 2013 Posty: 41 Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-12-2014, 21:23
|
|
|
też sie męczyłem z deską zrobiłem tak myk zdrapałem te coś przypominające gume i papier ścierny9duuużo) potem tylko farba czarny mat i nie ma źle ogólnie tempra fajna oby służyła długo zobacz u mnie jak wyglądają felgi z ALFY w temprze takich szukasz?? |
|
|
|
|
LowSlow
Wiek: 33 Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 20 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-12-2014, 14:41
|
|
|
yugo napisał/a: | zobacz u mnie jak wyglądają felgi z ALFY w temprze takich szukasz?? |
Nie, nie takich Tych 2 rodzai szukam, tylko to jak poszukiwanie skarbów
A tak przy okazji, to fajną masz pokrywe zaworów z alfy |
_________________ Fiat Uno 3D 0.9 88r.
Honda Civic 5D Vtec 1.5 01r.
Honda CBs Hornet 600 01r.
Rover 416 5D 1.6 98r.
Fiat Uno 5D 1.0 98r.
Fiat Cinquecento 0.9 97r.
Fiat Stilo 3D 1.8 03r.
Teraz: Fiat Tempra 5D 1.4 94r. |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|