Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kappa 3.0 V6
Autor Wiadomość
RobertWroc 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 516
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 07-02-2008, 21:47   Kappa 3.0 V6

jak już mówiłem, rozstałem się z włoską sztuką motoryzacyjną na troszkę,ale juz wróciłem.
Od dzisiaj jestem szczęśliwym posiadaczem Lancii Kappy 3.0 V6 204 KM
W wyposażeniu w zasadzie wszystko
ABS
Airbag x 2
Klima
Tempomat
Elektryczne szyby x4
Centralny,
Elektryczne i podgrzewane fotele (regulowany osobno kąt pochylenia oparcia i siedziska) dla kierowcy i pasażera
Halogeny
Rolety
Elektrycznie składane i regulowane lusterka
Samościemniające się lusterko wsteczne
Tapicerka jasno beżowy zamsz(prawdziwy nie sztuczna alcantra)
Podgrzewane szyby przednie i tylne firmowy telefon komórkowy z zestawem głośnomówiącym
i wiele innych ciekawych rzeczy.
Pierwsze wrażenia z jazdy-oszałamiające-na jedynce do 30 km/h tylko na pólsprzęgle
Cisza spokój reaguje na najdrobniejsze dotknięcie gazu.prowadzi się rewelacyjnie,w ogóle szok......

więcej fotek jak będzie czysta i piękna włącznie z silnikiem....
_________________
Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS
  
     Moneta
 
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 07-02-2008, 21:50   

pogratulowac :)

ladnie sie prezentuje.. no i ten dzwiek V6 pod maska 8)
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
RobertWroc 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 516
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 07-02-2008, 22:07   

dźwięk jest ...super ..ale tak powyżej 4000 obr,poniżej cichuteńko .
Chyba że to tylko takie wrażenie nie wiem jak z zewnatrz ale jeszcze nie otwierałem okien-testuje klimę-świerzo nabita -zresztą mój pierwszy wóz z tak ekskluzywnym wyposażeniem.Dotychczas szytem wietrzenia był elektryczny szyber dach.
Ale jednak w mieście jeździ sie niemal nie dotykając gazu lekko ledwie sie go muska.
narazie zrobiłem ną ok 30km-adaptuję sie powoli.
_________________
Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS
     Moneta
 
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 08-02-2008, 10:12   

RobertWroc,

Nie obraź sie ale z zewnątrz to mi sie wcale nie podoba. Ale za to wnetrze i wyposażenie jest ok!
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
RobertWroc 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 516
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 08-02-2008, 17:58   

ale ja jestem mądry... qrcze zgłaszam sie na czołowego mechanika klubu
pojechałem dzisiaj wyregulować silnik,wymienić świece,itp
oczywiście pełny serwis,włącznie z czyszczeniem przepustnicy i przepływomierza itd.
No i Pan sobie czyści wyjął przepływke -no to se ją poogladałem.A tam w środku taka fajna blaszka-ładnie brzęczała jak ją się pykało.Brzeczała,brzęczała i QRWA MAĆ!!! PEKŁA!!!! :sciana: :sciana:
Nowy przepływomierz drobiażdżek-800,- Ale są zamienniki na szczęście ok 150,-
A bo te włosi jakieś takie tandetne to porobili.... :lalala:
_________________
Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS
     Moneta
 
 
akj3 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1108
Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 08-02-2008, 18:00   

RobertWroc, no to nieźle se popykałeś :lalala:

** Dodano: 08-02-2008, 18:01 **
A włoszka ładna 8) kolejny samochód który biorę pod uwagę kiedy ja będę zmieniał auto 8)
_________________
banda złego
     assistance   Moneta
 
 skype
 
bob96 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 63
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 519
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-02-2008, 18:18   Re: powrót do włoszki

RobertWroc napisał/a:
Od dzisiaj jestem szczęśliwym posiadaczem Lancii Kappy 3.0 V6 204 KM


Gratuluje wyboru :dlon: który to rocznik ??
_________________
Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite
     assistance
 
 skype
 
RobertWroc 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 516
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 08-02-2008, 19:13   

bob96, 1996 już świerzo po liftingu. Ale jeszcze dawali komórkę zamiast nawigacji...szkoda,
_________________
Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS
     Moneta
 
 
Adonay 



Wiek: 43
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 377
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-02-2008, 19:26   

RobertWroc gratulacje :D
A ja w końcu też będę zmieniał tego Tipka i jak się okazuje na Uno na 90% :P
Oby Ci długo służyło autko, w końcu niezły wypas ;)
_________________
był : Tipo 1.4
są : Ford Fiesta 1.3
Opel Astra 1.4 16V :P
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 08-02-2008, 21:28   

RobertWroc, pochwal się ile taka zabawka kosztuje?


Piekny wozik :D
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
RobertWroc 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 516
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 08-02-2008, 22:12   

Adonay, dzięki jak by co to mój XM jest do wzięcia. Handlarz dawał za niego 1500 więc chyba jest coś wart
ubek, z tym wyposażeniem ok 12-20.000,
na szczęście silnik bez LPG + ceny a stacji stanowią potężną podstawę do negocjacji więc 9.000, uwzględniając usterki wynikające z faktu że samochód słuzył kobiecia do wożenia dzieci i zakupów. I zapewniam że nie jest to żaden +
Naderwane uchwyty z tyłu,przednie siedzenie zalane colą (czym wyczyścić skórę dokładniej zamsz?) Ogólniie zaniedbany i zapuszczony (mechanik stwieredził że jest to w pewnym sensie zaleta-po silniku widać że nikt przy nim nie grzebał,zadnych poklejonych kabli,lewych przewodów,itp)
Zaleta-serwisowany na bieżąco,zawieszenie po kapitalce,
Po zatym dziś wyszło coś nowego-okazuje sie że mam zmienione doloty na większe i ale na szczęście jakieś porządne.
Z nowszych odkryć:
Zewnętrzne lusterka terz są samościemniające się,nie tylko wewnetrzne,
zawieszenie wyposażone w system hydraulicznej regulacji twardości. sam sie dostosowywuje coby było najwygodniej lub w wersji sport najstabilniej przy ostrej jeździe( nie ruszałem guziczka bo myślałem że sport to znaczy -lać paliwko ile wlezie byle szybciej jechał)
oczywiście wewnętrzn oswoietlenie samościamniajace sie-ciekawostka-dodatkowa lampka na pedały(dam tam chyba niebieskie światło albo zielone)
Lampki w drzwiach.
i qrcze sprzęgło Viscodrive-no nie da sie zakręcić kółkami,w sumie i dobrze,czasem w Cytrynie jak ruszałeem to zakręciło i szczerze mówiąc troszke głupio sie czułem-jak gówniarz w bemce. ale za to świetnie przyspiesza i nie pcha mocy w jałowe kręcenie.
i pewnie jeszcze coś-uczę sie co tam niby jest.
_________________
Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS
     Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-02-2008, 09:18   

RobertWroc napisał/a:
dodatkowa lampka na pedały(dam tam chyba niebieskie światło albo zielone)

nie rób mu takiej krzywdy,bo masz naprawde fachowe autko....
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Alfista 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 162
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 09-02-2008, 10:23   

RobertWroc, no dobrze ze ta zabawa z XMem nie trwała za długo i masz piekną włoszke 8)

przepływki to chyba w oryginale bosch dostarcza takze makarony chyba nie mają winy :D
  
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 09-02-2008, 10:49   

Dobrze, że odrazu nowy założyłeś, bo miałbyś problemy z silnikiem ;)
A Kappy mi sie zawsze podobały. Fajne autka.

Widać, na siedzieniach "czas, ale w końcu autko z 96 roku.

A teraz pytanie, ile pali ;)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
RobertWroc 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 516
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 09-02-2008, 11:39   

miszko, fotele są wogóle niewytarte,ba wręcz idealne to co widzisz to poprostu urok kupowania wozu po matce która wozi dzieci-jak sama powiedziała co mogła to zrobiła-papierki po Mc Donaldzie wywaliła,odkurzyła a pozostałe to tylko pralnia.Plama na fotelu to cocacola.
Skóra nie wyświecona nie przetarta,pomoimo że jest to zamsz.
Podobnoe kiedys jak była po praniu to to okazuje sie ze tapicerka jest prawie biała.
na wiosnę się przekonam ile w tym prawdy.
ego, spokojnie jeszcze nigdy nie dałem do samochodu żadnych wynalazków,wręcz przeciwnie usuwam wszystko "dziwne" więc z kolorami też nie bede kombinował.
miszko, spalanie na dzisiaj po pełnej regulacji i wymianie świec i całej reszcie ,po zatankowaniu za 100 tj ok 20 litrów i przejechaniu ok 150km rezerwa się pali ale do konca skali jeszcze jest spory kawałek. na oko więc i z dużą tolerancja będzie ok 12-13l/100.
oczywiście jazda spokojna i lagodna.
Alfista, Bosch nie bosch ale tandeta-pewnie wypust na włoski rynek. Bo przecież nie chcesz mi chyba powiedzieć ze to niby moja wina? :roll:
_________________
Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS
     Moneta
 
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 09-02-2008, 11:54   

RobertWroc, gratulacje.
Kappa to bardzo fajne autko.
No tylko bez gazu to współczuję Ci na stacji ;)
Włoskie silniki są bardzo dynamiczne ale niestety coś za coś więc i te konie trawy nie będą jadły tylko PB ;)
Tak w mieście to pewnie z 15 łyknie ;)
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 09-02-2008, 12:04   

RobertWroc napisał/a:
Bosch nie bosch ale tandeta-pewnie wypust na włoski rynek


heh a czemu odrazu zakladasz ze jak na wloski rynek to kicha idzie? skad.. poprostu przeplywki padaja i to nie tylko w kappach ale zarowno w audi czy vw.. nic nie jest wieczne
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-02-2008, 12:28   

Emf napisał/a:
No tylko bez gazu to współczuję Ci na stacji ;)

sprawa sie ma tak,że frajda z jazdy wybacza wszystko,nawet wizyty na stacji benzynowej...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 09-02-2008, 18:18   

RobertWroc napisał/a:
Bosch nie bosch ale tandeta-pewnie wypust na włoski rynek

Wejdź na forum VW, zwłaszcza jakiegoś golfa, czy passata to duuużo tematów znajdziesz o przepływomierzu.

Poprostu taki urok tego, jest to cienki drucik, nagrzewany do 100C. Przepływające powietrze ochładza ten drucik, na podstawie spadku temeperatury komputer oblicza masę powietrza. Kiedyś stosowano klapkowe przepływomierze (im więciej dawałeś w podłogę tym klapka się bardziej unosiła), jednak była to metoda zawodna. Bo powietrze ma jeszcze swoją gęstość.


Nie ma się co dziwić, niestety Bosch bardzo podupadł z jakością swoich produktów i jest to opinia która znajduje potwierdzenie u wielu osób.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
svamp 



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 48
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 09-02-2008, 18:47   

A jak z cenami części w porównaniu do wozideł średniej klasy? Jaka awaryjność?

Gratuluje zakupu, kappa to moje marzenie :)
_________________
Tipo 1,6 AGT cat. i.e. '91
     Moneta
 
RobertWroc 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 516
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 09-02-2008, 19:15   

svamp, ceny części,zamienniki,lub używki wbrew pozorom nie są drogie,mozna powiedzieć nawet że porównywalne z TT,patrząc na oferty Allegro i Intercarsu.
Awaryjnośc no na to odpowiem za kilka miesięcy ale nie sadze by była duża ot typowe dla włochów-komunikat boot open -że niby bagażnik otwarty -po chwili gasnie,wilgoć w czujniku .Muszę jak się zrobi cieplej zająć się elektryką i jak w każdym moim włochy-szczoteczka druciana,papierek ścierny.wazelinka elektrotechniczna i wszystkie problemy znikają.
Emf, zdawałem sobie sprawę i zdaje,ale póki mnie nie zacznie boleć na stacji będe się cieszył.A potem? Mam nadzieję ze tak nigdy nie będzie.
_________________
Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS
     Moneta
 
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-02-2008, 16:43   

No zgodnie z danymi producenta (tych raczej producent nie zawyża ;) ) w mieście to 17,5l łyka
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
Jarek 5TT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 62
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 297
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 10-02-2008, 18:08   

RobertWroc napisał/a:
Od dzisiaj jestem szczęśliwym posiadaczem Lancii Kappy 3.0 V6 204 KM

Gratulacje , :bravooo: przymierzam się od jakiegoś czasu do kombi tylko nie 3,0 troszke za dużo.
ps. Aaaaaa ..... to dlatego pytałeś się ile pali 3,0 V6 , przed TTT nic się nie ukryje :ph34r:
     Moneta
 
RobertWroc 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 516
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 10-02-2008, 21:59   

Emf no tu akurat podane spalanie na pozoimie 17,5 ma chyba raczej podnieśc prestiż wlaściciela.-Na zasadzie i co z tego i tak mnie stać.
ja osobiscie jak na razie nie potwierdzam tego, identyczną opinię ma również mój mechanik (zreszta posiadacz AR o tym samym silniku.
Spalanie 17.5 a nawet i więcej to faktycznie standard jeżdżądz tak jak fabrycznie przewidziano.Natomiast odrobina łagodności,troszke wyczucia i naprawdę ne jesty tak tragicznie.
Do tego owszem w lecie trzeba doliczyć klimę,świtła,radio,i to swoje do spalania dodaje.Ale normalna eksploatacja jazda niemal emerycka( co przy tym samochodzie wyglada autentycznie jak ostra jazda Tipo 1.6) i spokojnie 13 się zamykasz. W końcu nie zawsze trzeba udowadniać burakowi w tuningowanej pluszowymi kostkami bemce że jedzie tak naprawdę tylko dzieki temu ze ziemia jest okrągła a on stoi na krzywiźnie. Jakoś nie mam takiego kompleksu.
A co do danych producenta Vmax=220 a więc co powiesz na to?
I mały dodatek,niby nic a jednak-w czasie produkcji kappy we Włoszech było paliwo 91 oktanowe.Właśnie przypadkiem trafiłem na te informację.Niby drobiazg ale też wiele wyjaśnia
cyt dotyczy silnika 3.0 V6 z AR 166 czyli tego samego Paliwo. To mocna strona tego silnika. Nie przeszkadza mu eksploatacja np. na włoskiej benzynie 91-oktanowej. Osiągi nieznacznie spadają, ale nie pojawia się spalanie stukowe. Motor jest też odporny na paliwa niskiej jakości i zanieczyszczone
.źródło

Jarek no nic sie nie ukryje. Ale ponieweaż Kappa jest juz na dłużej i nie zamierzam się z nią rozstawać więc nie jest dziwne że decyzja o wyborze takiego a nie innego silnika zostala gruntownie przemyślana
_________________
Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS
     Moneta
 
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-02-2008, 23:05   

RobertWroc, akurat w przypadku prędości maksymalnej to każdy licznik przekłamuje na + od 10-15%
Kiedyś producenci tłumaczyli to kwestiami bezpieczeństwa (dla mnie dość naciągana teoria ;) )
Przejedź się obojętnie jakim autem i się o tym przekonasz :)
Generalnie autko bardzo ładne i komfortowe, no i ten ................. KOP ;)
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load