Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kolejny HOpel w stajni, i po Hoplu... A teraz.....??
Autor Wiadomość
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 13-05-2012, 20:17   

[quote="Tak samo jak mit o rdzewieniu Opla[/quote]

Uważasz to za 'mit' Swego czasu szukałem dla siebie Opla Tigry i po prostu ręce opadają. Rdzą praktycznie dotyka wszystkiego, zaczynając od nadwozia na podłużnicach kończąc. Przyjrzyj się Astrą I lub Corsy B dosłownie właściciele imają się różnych sposóbów, by jak najlepiej ochronić samochód, efekt = mizerny. Znajomy musiał wymienić przednią szybę a Astrze Classc I i co pojechał do szklarza, na następny dzień dostał telefon, by zabierać autko do blacharza bo słupki dosłownie nie istniały, pod plastikami i nie było do czego kleić szyby. Ople do 2003 r. muszą być garażowane inaczej daleko nie zajedziesz. Znajomy ma Corse C pod chmurką i co progi już się zalewają rudą, także nie sądzę, iż to był aż taki mit.

MarcinWrocław napisał/a:
Dziękuje za życzenia "długiej i bezawaryjnej jazdy"..


Popytaj mechaników, jakie są koszty wymiany tego rodzaju zawieszenia to się przekonasz, co miałem na myśli. No chyba, że sam sobie z tym poradzisz :lol: Tak czy inaczej, bezawaryjnościiii ;)
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 13-05-2012, 20:19   

a to nowa c5 :D Jaki silnik ?
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 13-05-2012, 20:22   

Miałem jednego hydro woza i wiem co to znaczy, ten przebieg juz wymaga wymiany płynu hydraulicznego - koszt około 40zł - za litr oczywiście a wchodzi chyba coś koło 6, wycieków jeszcze pewnie nie ma bo to niby 4 lata dopiero, ale jak się zaczną to już po całości, Gruchy nabija się co około 60tyś. więc jeśli jeszcze jakimś cudem nie byly nabijane - wymieniane to kolejny już dość spory koszt.

Mimo wszystko komfort jest nie porównywalny, dodam tylko że w c5 zawias jest trochę twardszy niż w xantii...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
MarcinWrocław 



Wiek: 43
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 280
Skąd: Bochnia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 13-05-2012, 20:37   

maxi napisał/a:
[quote="Tak samo jak mit o rdzewieniu Opla


Uważasz to za 'mit' Swego czasu szukałem dla siebie Opla Tigry i po prostu ręce opadają. Rdzą praktycznie dotyka wszystkiego, zaczynając od nadwozia na podłużnicach kończąc. Przyjrzyj się Astrą I lub Corsy B dosłownie właściciele imają się różnych sposóbów, by jak najlepiej ochronić samochód, efekt = mizerny. Znajomy musiał wymienić przednią szybę a Astrze Classc I i co pojechał do szklarza, na następny dzień dostał telefon, by zabierać autko do blacharza bo słupki dosłownie nie istniały, pod plastikami i nie było do czego kleić szyby. Ople do 2003 r. muszą być garażowane inaczej daleko nie zajedziesz. Znajomy ma Corse C pod chmurką i co progi już się zalewają rudą, także nie sądzę, iż to był aż taki mit.

[/quote]

ehh, piszesz o Oplach które mają po naście lat. Moja VA miała 15, VB 14 i jakoś ich nie "jadło".
A ja piszę o 4 letniej C5.

Zapytam inaczej - czy ktoś z moich szanownych oponentów użtkował C5 FL ?? Bo z postów wnioskuję że albo piszemy o kilkunastoletnich pordzewiałych ( zapewne od napraw blacharskich ) Oplach lub o Xantii, czyli praktycznie modelu starszym o jakieś 10 lat. Bardzo proszę w dyskusji o uwagi wnoszace coś do całości sprawy i o fakty potwierdzające te uwagi..

Ale po co ja się denerwuje... - w końcu jest niedziela... ;)
_________________
była.... Temperówka, 92 1.6
była.... Vectra A '95 1.6 + LPG
była Vectra X18XE - nareszcie z klimą!!
C5 FL 2,0 HDI Break Exclusive
     assistance   Moneta
 
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 13-05-2012, 20:43   

MarcinWrocław, odniosłem się tylko do twojej wypowiedzi, co zostało potwierdzone odpowiednim cytatem. Nie napisałeś, iż masz na myśli młodsze roczniki, tylko odniosłeś się do całości. A zabrałaś się za demontaż podłogi w swojej VA, bo jeśli tak nie wierze, że nie napotkałeś tam niespodzianek.
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 13-05-2012, 20:52   

c5 użytkowałem ale przed fl, zawias w c5 nawet po fl to to samo co xantia tylko dodana elektronika, zasada działania ta sama i podzespoły identyczne, auto zajebiste, ale jedynie jeśli kupisz w salonie i wymieniasz wszystko regularnie, albo z dość pewnego źródła, te zawieszenie bardzo łatwo "skrzywdzić"...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
MarcinWrocław 



Wiek: 43
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 280
Skąd: Bochnia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 13-05-2012, 21:05   

maxi napisał/a:
MarcinWrocław, odniosłem się tylko do twojej wypowiedzi, co zostało potwierdzone odpowiednim cytatem. Nie napisałeś, iż masz na myśli młodsze roczniki, tylko odniosłeś się do całości. A zabrałaś się za demontaż podłogi w swojej VA, bo jeśli tak nie wierze, że nie napotkałeś tam niespodzianek.


a zdziwię Cię, bo tak. Miała wtedy dokładnie 14 lat i jakieś ~ 400 tys km. Od góry 2 początki rudej ( w sumie nalot, a nie wżer ) a z dołu z tyłu rudawy nalot i 3 wżery. Jak na 14 letnie auto to nieźle...

he he.. nie zdąrzyłem napisać dokładnie co i jak o aucie, gdyz komentarze poszły wcześniej... :) :)
_________________
była.... Temperówka, 92 1.6
była.... Vectra A '95 1.6 + LPG
była Vectra X18XE - nareszcie z klimą!!
C5 FL 2,0 HDI Break Exclusive
     assistance   Moneta
 
 
Mosior 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 527
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 13-05-2012, 21:23   

mój kolega kupił C5 w dieslu 2009 rok i nie jest zadowolony, auto pewne bo w rodzinie od nowości i ciągle jakieś pierdoły się sypią a rozwiązania francuskie są mało sympatyczne w obsłudze (5-cio kątne śruby itp).

Zadowolenia życzę ale ja bym takiego auta nie kupił ze strachu ;D
_________________
FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć :)
     assistance
 
 
shwax 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 253
Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 13-05-2012, 23:16   

MarcinWrocław, automat? Masz tam już odpowiednik DSG czy jeszcze jakiś francuski Tiptronic? Miałem okazję jeździć nowszym C5 w kombiaszu, ale z większym dieslem na pokładzie (2.2) oraz w manualu :) Auto znajomego. Muszę przyznać, że gdyby nie ta hydraulika, to chyba sam zastanowił bym się nad takim autem mając odpowiednie fundusze. Wyposażenie ekstra, niejedno Audi, BMW, czy inne zachodnie toczydło w podobnej cenie nie ma nawet połowy tych bajerów co ta C5. Komfort jazdy niesamowity, choć ja jednak wolę twardsze auta, a C5 nawet w nastawach SPORT jest ciut za miękki. Jedyne do czego mógłbym się naprawdę przyczepić to ilość miejsca z tyłu. Auto nie jest wcale małe, a jednak miejsca za wiele nie ma. Tak czy inaczej fajny wozik, bezawaryjności życzę :)
_________________
Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94
  
 
MarcinWrocław 



Wiek: 43
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 280
Skąd: Bochnia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-12-2012, 23:25   

I 7 miesiąc Cytryny w moim garażu minął nieuchronnie... I przy okazji ponad 16 tys km.. :)


Zmartwie co po niektórych, ale..... nic sie nie popsuło... :) . Ale bądźcie dobrej myśli.

Przyszedł czas na rozrząd, i tu muszę przynać, że ceny są zaskakujące.... Za kpl zestaw ( pasek, pompa napinacz, rolka prowadzaca ) - 280 zł... W Vectrze było drozej....


Zdrówka życzę.. :)

** Dodano: 06-04-2013, 12:49 **
heh, Cytryny ciąg dalszy.

ja nie wiem jak to jest, ale najechałem już 30 tysi od maja..... I w sumie poza wymianami eksploatacyjnymi tylko rope wlewam.

Dzienne LEDy udało się założyć własnymi siłami, bo szkoda xenów :P
_________________
była.... Temperówka, 92 1.6
była.... Vectra A '95 1.6 + LPG
była Vectra X18XE - nareszcie z klimą!!
C5 FL 2,0 HDI Break Exclusive
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load