|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Kolejny HOpel w stajni, i po Hoplu... A teraz.....?? |
Autor |
Wiadomość |
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 13-05-2012, 20:17
|
|
|
[quote="Tak samo jak mit o rdzewieniu Opla[/quote]
Uważasz to za 'mit' Swego czasu szukałem dla siebie Opla Tigry i po prostu ręce opadają. Rdzą praktycznie dotyka wszystkiego, zaczynając od nadwozia na podłużnicach kończąc. Przyjrzyj się Astrą I lub Corsy B dosłownie właściciele imają się różnych sposóbów, by jak najlepiej ochronić samochód, efekt = mizerny. Znajomy musiał wymienić przednią szybę a Astrze Classc I i co pojechał do szklarza, na następny dzień dostał telefon, by zabierać autko do blacharza bo słupki dosłownie nie istniały, pod plastikami i nie było do czego kleić szyby. Ople do 2003 r. muszą być garażowane inaczej daleko nie zajedziesz. Znajomy ma Corse C pod chmurką i co progi już się zalewają rudą, także nie sądzę, iż to był aż taki mit.
MarcinWrocław napisał/a: | Dziękuje za życzenia "długiej i bezawaryjnej jazdy".. |
Popytaj mechaników, jakie są koszty wymiany tego rodzaju zawieszenia to się przekonasz, co miałem na myśli. No chyba, że sam sobie z tym poradzisz Tak czy inaczej, bezawaryjnościiii |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 13-05-2012, 20:19
|
|
|
a to nowa c5 Jaki silnik ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 13-05-2012, 20:22
|
|
|
Miałem jednego hydro woza i wiem co to znaczy, ten przebieg juz wymaga wymiany płynu hydraulicznego - koszt około 40zł - za litr oczywiście a wchodzi chyba coś koło 6, wycieków jeszcze pewnie nie ma bo to niby 4 lata dopiero, ale jak się zaczną to już po całości, Gruchy nabija się co około 60tyś. więc jeśli jeszcze jakimś cudem nie byly nabijane - wymieniane to kolejny już dość spory koszt.
Mimo wszystko komfort jest nie porównywalny, dodam tylko że w c5 zawias jest trochę twardszy niż w xantii... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
MarcinWrocław
Wiek: 43 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 280 Skąd: Bochnia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-05-2012, 20:37
|
|
|
maxi napisał/a: | [quote="Tak samo jak mit o rdzewieniu Opla |
Uważasz to za 'mit' Swego czasu szukałem dla siebie Opla Tigry i po prostu ręce opadają. Rdzą praktycznie dotyka wszystkiego, zaczynając od nadwozia na podłużnicach kończąc. Przyjrzyj się Astrą I lub Corsy B dosłownie właściciele imają się różnych sposóbów, by jak najlepiej ochronić samochód, efekt = mizerny. Znajomy musiał wymienić przednią szybę a Astrze Classc I i co pojechał do szklarza, na następny dzień dostał telefon, by zabierać autko do blacharza bo słupki dosłownie nie istniały, pod plastikami i nie było do czego kleić szyby. Ople do 2003 r. muszą być garażowane inaczej daleko nie zajedziesz. Znajomy ma Corse C pod chmurką i co progi już się zalewają rudą, także nie sądzę, iż to był aż taki mit.
[/quote]
ehh, piszesz o Oplach które mają po naście lat. Moja VA miała 15, VB 14 i jakoś ich nie "jadło".
A ja piszę o 4 letniej C5.
Zapytam inaczej - czy ktoś z moich szanownych oponentów użtkował C5 FL ?? Bo z postów wnioskuję że albo piszemy o kilkunastoletnich pordzewiałych ( zapewne od napraw blacharskich ) Oplach lub o Xantii, czyli praktycznie modelu starszym o jakieś 10 lat. Bardzo proszę w dyskusji o uwagi wnoszace coś do całości sprawy i o fakty potwierdzające te uwagi..
Ale po co ja się denerwuje... - w końcu jest niedziela... |
_________________ była.... Temperówka, 92 1.6
była.... Vectra A '95 1.6 + LPG
była Vectra X18XE - nareszcie z klimą!!
C5 FL 2,0 HDI Break Exclusive |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 13-05-2012, 20:43
|
|
|
MarcinWrocław, odniosłem się tylko do twojej wypowiedzi, co zostało potwierdzone odpowiednim cytatem. Nie napisałeś, iż masz na myśli młodsze roczniki, tylko odniosłeś się do całości. A zabrałaś się za demontaż podłogi w swojej VA, bo jeśli tak nie wierze, że nie napotkałeś tam niespodzianek. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 13-05-2012, 20:52
|
|
|
c5 użytkowałem ale przed fl, zawias w c5 nawet po fl to to samo co xantia tylko dodana elektronika, zasada działania ta sama i podzespoły identyczne, auto zajebiste, ale jedynie jeśli kupisz w salonie i wymieniasz wszystko regularnie, albo z dość pewnego źródła, te zawieszenie bardzo łatwo "skrzywdzić"... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
MarcinWrocław
Wiek: 43 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 280 Skąd: Bochnia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-05-2012, 21:05
|
|
|
maxi napisał/a: | MarcinWrocław, odniosłem się tylko do twojej wypowiedzi, co zostało potwierdzone odpowiednim cytatem. Nie napisałeś, iż masz na myśli młodsze roczniki, tylko odniosłeś się do całości. A zabrałaś się za demontaż podłogi w swojej VA, bo jeśli tak nie wierze, że nie napotkałeś tam niespodzianek. |
a zdziwię Cię, bo tak. Miała wtedy dokładnie 14 lat i jakieś ~ 400 tys km. Od góry 2 początki rudej ( w sumie nalot, a nie wżer ) a z dołu z tyłu rudawy nalot i 3 wżery. Jak na 14 letnie auto to nieźle...
he he.. nie zdąrzyłem napisać dokładnie co i jak o aucie, gdyz komentarze poszły wcześniej... :) |
_________________ była.... Temperówka, 92 1.6
była.... Vectra A '95 1.6 + LPG
była Vectra X18XE - nareszcie z klimą!!
C5 FL 2,0 HDI Break Exclusive |
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-05-2012, 21:23
|
|
|
mój kolega kupił C5 w dieslu 2009 rok i nie jest zadowolony, auto pewne bo w rodzinie od nowości i ciągle jakieś pierdoły się sypią a rozwiązania francuskie są mało sympatyczne w obsłudze (5-cio kątne śruby itp).
Zadowolenia życzę ale ja bym takiego auta nie kupił ze strachu |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 13-05-2012, 23:16
|
|
|
MarcinWrocław, automat? Masz tam już odpowiednik DSG czy jeszcze jakiś francuski Tiptronic? Miałem okazję jeździć nowszym C5 w kombiaszu, ale z większym dieslem na pokładzie (2.2) oraz w manualu Auto znajomego. Muszę przyznać, że gdyby nie ta hydraulika, to chyba sam zastanowił bym się nad takim autem mając odpowiednie fundusze. Wyposażenie ekstra, niejedno Audi, BMW, czy inne zachodnie toczydło w podobnej cenie nie ma nawet połowy tych bajerów co ta C5. Komfort jazdy niesamowity, choć ja jednak wolę twardsze auta, a C5 nawet w nastawach SPORT jest ciut za miękki. Jedyne do czego mógłbym się naprawdę przyczepić to ilość miejsca z tyłu. Auto nie jest wcale małe, a jednak miejsca za wiele nie ma. Tak czy inaczej fajny wozik, bezawaryjności życzę |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
MarcinWrocław
Wiek: 43 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 280 Skąd: Bochnia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-12-2012, 23:25
|
|
|
I 7 miesiąc Cytryny w moim garażu minął nieuchronnie... I przy okazji ponad 16 tys km..
Zmartwie co po niektórych, ale..... nic sie nie popsuło... . Ale bądźcie dobrej myśli.
Przyszedł czas na rozrząd, i tu muszę przynać, że ceny są zaskakujące.... Za kpl zestaw ( pasek, pompa napinacz, rolka prowadzaca ) - 280 zł... W Vectrze było drozej....
Zdrówka życzę..
** Dodano: 06-04-2013, 12:49 **
heh, Cytryny ciąg dalszy.
ja nie wiem jak to jest, ale najechałem już 30 tysi od maja..... I w sumie poza wymianami eksploatacyjnymi tylko rope wlewam.
Dzienne LEDy udało się założyć własnymi siłami, bo szkoda xenów |
_________________ była.... Temperówka, 92 1.6
była.... Vectra A '95 1.6 + LPG
była Vectra X18XE - nareszcie z klimą!!
C5 FL 2,0 HDI Break Exclusive |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|