  | 
               
                   
                   
                  Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
  
                  
                | 
                            
          
         		            
 
	
			| 
		Moje kochane Fiaty! | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 maniutek  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 18 razy Wiek: 40  Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174          Skąd: Warszawa(Ożarów Maz) 
                  	 
	           Województwo: Mazowieckie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-05-2011, 22:29   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | ZielonyTBG napisał/a: | 	 		  |  nie wiem czy Ty to ruszałeś ale na ostatniej fotce widać że napinacz paska jest poluzowany | 	  
 
 
Tez to zauwazylem. Z drugiej zas strony czytam i dochodze do wniosku jednego - Skoro cos zazgrzytalo i silnik zgasl oznacza to, ze cos sie z czyms zderzylo....proponuje w ciemno zwalac glowice, remontowac/zakladac druga, nowiutki rozrzad i naprzod...Niestety. Nie masz sie co pocieszac....Jedyne co to pociesze Cie, ze rozrzad w tym silniku 16V to naprawde pestka i szkoda by mi nawet bylo tych 200zl za robocizne mechanika. Raczej probuj sam 
 
 
** Dodano: 05-05-2011, 23:31 **
 
Aha, przy montazu dokladnie obejrzyj kliny przy kolach zembatych walkow rozrzadu oraz same walki...przy takich zderzeniach rowniez moga sie ukruszyc, peknac, uszkodzic. Proponuje wyjac walek calkiem (i tak glowice masz na wierzchu) i ogladnac | 
             
						
				_________________ Maniuś
 
 
 
Jesteś kimś - miej swój cel...
 
Był Fiat 126p elegant
 
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
 
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
 
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
 
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
 
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
 
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
 
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
 
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
 
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
 
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
 
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
 
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
 
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
 
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 egon  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 57 razy Wiek: 43  Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516          Skąd: Pleszew 
                  	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
                  Zaproszone osoby: 2 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-05-2011, 07:36   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | lynx napisał/a: | 	 		  | Jak będzie ok to sprawdź kompresję. Wtedy będziesz wiedział czy trzeba ściągać głowicę. | 	  
 
Jak jest rozrząd przestawiony, to kompresji, raczej nie sprawdzę   
 
 
ZielonyTBG, masz racje, wczoraj po oględzinach zauważyłem to samo, on jest chyba przyczyna tego wszystkiego     Co do mechanika, to ostatnio zmieniałem uszczelkę pod głowicą, wiec wiesz...
 
Dodam, ze rozrząd ma dopiero ok 10 tys. km przebiegu    
 
 
maniutek, tez tak myślę, dzisiaj zabieram sie za zdejmowanie góry    | 
             
						
				_________________   VW Polo 9N 1,2 12V - żony  
 
  LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM  
 
 
 
Tak mało, a tak może pomóc    Składka Klubowa | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 lynx  		  
		 
          
  
        Pomógł: 10 razy Wiek: 40  Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420                   Skąd: Gliwice          	 
	           Województwo: Śląskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-05-2011, 07:53   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | egon napisał/a: | 	 		  | Jak jest rozrząd przestawiony, to kompresji, raczej nie sprawdzę   | 	  
 
 
Po wcześniejszym ustawieniu rozrządu     Jeżeli tyllko przeskoczył to jest szansa że nic się nie stało. Metoda którą Ci podałem jest szybsza i tańsza niż ściąganie głowicy. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 egon  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 57 razy Wiek: 43  Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516          Skąd: Pleszew 
                  	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
                  Zaproszone osoby: 2 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-05-2011, 07:54   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               lynx, ja tam wole ściągnąć i obadać, bo wiesz, zawsze coś mogło sie stać, a po co mam później żałować    | 
             
						
				_________________   VW Polo 9N 1,2 12V - żony  
 
  LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM  
 
 
 
Tak mało, a tak może pomóc    Składka Klubowa | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 lynx  		  
		 
          
  
        Pomógł: 10 razy Wiek: 40  Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420                   Skąd: Gliwice          	 
	           Województwo: Śląskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-05-2011, 07:59   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Rozumiem, choc uważam że ta metoda jest wystarczająca     Dokładnie obejrzyj tłoki po zdjęciu głowicy. Trzymam kciuki za twój silnik     | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 egon  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 57 razy Wiek: 43  Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516          Skąd: Pleszew 
                  	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
                  Zaproszone osoby: 2 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-05-2011, 10:25   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Panowie, na dzisiaj zakończyłem prace, bo stanąłem na kołach wałków rozrządu, powiedzcie jak je zdjąć    wiem, ze trzeba je odkręcić, ale muszę jakoś wałki zblokować, ma ktoś jakiś pomysł   
 
 
lynx, no mam nadzieje, ze finał będzie pozytywny i czuje, ze ten temat trochę sie pociągnie       | 
             
						
				_________________   VW Polo 9N 1,2 12V - żony  
 
  LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM  
 
 
 
Tak mało, a tak może pomóc    Składka Klubowa | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 meter30  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 26 razy Wiek: 37  Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904          Skąd: Jędrzejów 
                  	 
	           Województwo: Świętokrzyskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-05-2011, 10:54   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A po co chcesz ściągać koła wałków rozrządu?? Jeśli je ściągniesz to możesz zapomnieć o samodzielnym ustawianiu bo jak już wcześniej wspomniałem na klinach jest luz odpowiadający 1-2 ząbkom na pasku. 
 
Jak stoisz do samochodu przodem, rozrząd masz po lewej ręce, to z drugiej strony (po prawej, obok cewki) na obudowach wałków rozrządu są takie półokrągłe dekielki na 3 śruby bodajże. Odkręcasz je i będzie tam widać wałek rozrządu, zakończony takim jakby miejscem na klin - jest to miejsce na założenie blokady wałków. Jeśli takiej blokady nie posiadasz to musisz się wykazać inwencją twórczą i talentem rzemieślniczym aby dorobić takie blokady. Ale ściąganie kół zębatych raczej nie jest Ci potrzebne w takim wypadku, chyba że chcesz sprawdzić stan klinów. 
 
Aha, jeszcze pamiętaj aby nie ustawić silnika w pozycji "sprężonej" bo jak wszystko poluźnisz to się przestawi.
 
PS. jakby z  tłokami było coś nie tak to też mam    | 
             
						
				_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
 
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek) 
 
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
 
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r 
 
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 egon  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 57 razy Wiek: 43  Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516          Skąd: Pleszew 
                  	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
                  Zaproszone osoby: 2 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-05-2011, 10:58   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               meter30, to wytłumacz, jak mam zdjąć gore, bez zdejmowania kół     przecież obudowa rozrządu to uniemożliwia    | 
             
						
				_________________   VW Polo 9N 1,2 12V - żony  
 
  LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM  
 
 
 
Tak mało, a tak może pomóc    Składka Klubowa | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 meter30  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 26 razy Wiek: 37  Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904          Skąd: Jędrzejów 
                  	 
	           Województwo: Świętokrzyskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-05-2011, 11:11   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A no fakt, zapomniałem o obudowie, ale ja aby uniknąć ściągania kół rozrządu naciąłem obudowę tak, aby umożliwić jej zdjęcie bez odkręcania kół. Potem jak złożyłem to prawie nie było widać nacięcia    | 
             
						
				_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
 
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek) 
 
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
 
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r 
 
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 egon  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 57 razy Wiek: 43  Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516          Skąd: Pleszew 
                  	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
                  Zaproszone osoby: 2 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-05-2011, 16:42   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               meter30, no własnie, jakby nie obudowa to bez problemu i nawet bym nie myślał o ściąganiu kół   
 
 
No i wydało się   
 
 Głowica została wyjęta z auta   
 
 
tutaj obudowy wałków )
 
 
 
 
 
tutaj widać co sie może stać z chińskim kluczem przy odkręcaniu głowicy    dobrze klucz od kół pasuje   
 
 
 
 
 
 
No i to najważniejsze:
 
 
tutaj widać po tłokach, ze była kolizja:
 
 
 
 
 
Niestety zawory dostały zdrowo, wszystkie wydechowe są niedomknięte    
 
  
 
 
 
Mam jeszcze pytanie, czy te szklanki co są w  obudowie wałka rozrządu (międz wałkiem, a zaworami) tez trzeba wymieniać    bo na oko wszystkie są ok.
 
 
Jednak będę naprawiał starą głowice, jutro ją zaworze do warsztatu (chwalonego przez ludzi) i cała regeneracja głowicy będzie kosztować ok 350zł    | 
             
						
				_________________   VW Polo 9N 1,2 12V - żony  
 
  LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM  
 
 
 
Tak mało, a tak może pomóc    Składka Klubowa | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 egon  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 57 razy Wiek: 43  Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516          Skąd: Pleszew 
                  	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
                  Zaproszone osoby: 2 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-05-2011, 16:31   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wczoraj odebrałem głowice, później fotkę wsadzę    Uszczelki kupione, rozrząd jutro jadę kupić, ale nie o to kaman, chodzi o to iz, bylem u znajomego mechanika żeby dowiedzieć sie lub, żeby on mi ustawił rozrząd i problem w tym, ze powiedział mi jak, nawet cechy zrobił, ale powiedział, ze na 100% nie jest pewny czy będzie dobrze     wie ktos jak to ustawić    | 
             
						
				_________________   VW Polo 9N 1,2 12V - żony  
 
  LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM  
 
 
 
Tak mało, a tak może pomóc    Składka Klubowa | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 miro91  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 3 razy Wiek: 34  Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 200          Skąd: Olszyna/Wrocław 
                  	 
	           Województwo: Dolnośląskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-05-2011, 18:06   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ile kosztowała Cie naprawa głowicy? | 
             
						
				_________________ TIPO 1.4 - zostało sprzedane   
 
 
TIPO SEDICIVALVOLE | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 egon  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 57 razy Wiek: 43  Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516          Skąd: Pleszew 
                  	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
                  Zaproszone osoby: 2 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-05-2011, 18:40   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               miro91, 450zl    | 
             
						
				_________________   VW Polo 9N 1,2 12V - żony  
 
  LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM  
 
 
 
Tak mało, a tak może pomóc    Składka Klubowa | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 meter30  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 26 razy Wiek: 37  Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904          Skąd: Jędrzejów 
                  	 
	           Województwo: Świętokrzyskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-05-2011, 20:17   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Powiem Ci tak. Otóż właśnie rozrząd w tych silnikach jest o tyle przejeb... że owy luz na klinie jest za duży. Pierwszy raz jak oddałem do ustawienia to zrobili za 50zł, ale był tak ch... ustawiony że szkoda gadać, samochód pracował bardzo niestabilnie. Drugim razem już nie byłem taki skąpy i za ustawienie rozrządu zapłaciłem 120zł i wtedy silnik pracował jak najbardziej poprawnie. Sekretu mi nie zdradzili jak to się stało, ale pewnie metodą prób i błędów ustawiali kliny na wałkach co do jakiejś tam części milimetra    W każdym razie bez blokad nie da rady cokolwiek zrobić    | 
             
						
				_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
 
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek) 
 
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
 
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r 
 
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 egon  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 57 razy Wiek: 43  Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516          Skąd: Pleszew 
                  	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
                  Zaproszone osoby: 2 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-05-2011, 06:38   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | meter30 napisał/a: | 	 		  | że owy luz na klinie jest za duży | 	  
 
Uczepiłeś sie tych klinów, ja kół wcale nie zdejmowałem z wałków, chodzi mi tylko wg. czego sie sugerować, żeby to ustawić, tak jak pisałem, na 90% mam dobrze zrobione cechy na kołach, ale to zawsze tylko 90% | 
             
						
				_________________   VW Polo 9N 1,2 12V - żony  
 
  LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM  
 
 
 
Tak mało, a tak może pomóc    Składka Klubowa | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 meter30  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 26 razy Wiek: 37  Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904          Skąd: Jędrzejów 
                  	 
	           Województwo: Świętokrzyskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-05-2011, 10:08   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jeśli masz cechy odpowiednio zrobione no to ustaw tak jak zaznaczyłeś i zakładaj pasek. Po założeniu przekręć ręcznie całym układem żeby zobaczyć czy znaki się pokrywają. Jeśli nie ruszałeś kół zębatych no to w porządku, tylko przecież przyczyną całej awarii był prawdopodobnie przeskoczony rozrząd, a skoro cechy były znaczone po przestawieniu to mało prawdopodobne żeby były OK. Widziałem już dawno temu na bbtp jak gościu zmieniał rozrząd w 1.6 i sam z blaszki wykombinował zapadkę przykręcaną pomiędzy wałkami - pomysłowe bardzo i nic w sumie go to nie kosztowało, zaraz poszukam linka. Ale załóżmy że cechy masz dobrze zaznaczone to zakładasz pasek. Ja to robię tak, że najpierw zakładam na wał i staram się trzymać go cały czas naprężonego (tu przydałaby się druga osoba do pomocy) i poprzez rolkę czy napinacz zakładam na wałki rozrządu, pamiętając cały czas o napięciu paska. Jeśli założy się źle chociaż o i ząbek to będzie to widoczne na pierwszy rzut oka bo ząbki są co jakieś 0,5cm więc będzie w tym miejscu bardzo luźny. Na końcu naciągasz napinacz, przekręcasz kilka razy żeby sprawdzić czy jest ok i gotowe. | 
             
						
				_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
 
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek) 
 
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
 
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r 
 
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 egon  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 57 razy Wiek: 43  Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516          Skąd: Pleszew 
                  	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
                  Zaproszone osoby: 2 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-05-2011, 14:39   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | meter30 napisał/a: | 	 		  | przyczyną całej awarii był prawdopodobnie przeskoczony rozrząd, a skoro cechy były znaczone po przestawieniu to mało prawdopodobne żeby były OK.  | 	  
 
Tyle to wiem, ale jak pisałem, cechy robił mi mechanik po naprawie głowicy, miał przed sobą głowice i wałki i ustawiał wałki wg zaworów (nie wiem jak ci to wytłumaczyć)
 
 
 	  | meter30 napisał/a: | 	 		  | przekręcasz kilka razy żeby sprawdzić czy jest ok i gotowe. | 	  
 
No i tak będzie trzeba zrobić   
 
 
Tak wygląda głowica po regeneracji:
 
 
    | 
             
						
				_________________   VW Polo 9N 1,2 12V - żony  
 
  LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM  
 
 
 
Tak mało, a tak może pomóc    Składka Klubowa | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 kamilsitek1983  		  
		 
          
  
        Pomógł: 13 razy Wiek: 42  Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757                   Skąd: sanok          	 
	           Województwo: Podkarpackie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-05-2011, 21:30   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | meter30,  dobrze pisze! | 
             
						
				_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 egon  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 57 razy Wiek: 43  Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516          Skąd: Pleszew 
                  	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
                  Zaproszone osoby: 2 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-05-2011, 10:03   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jeszcze jedno pytanko, co to jest    znalezione w dolocie (w tej czarnej rurze)   
 
 
  
 
 
Bravka jest już poskładana    jeszcze tylko jutro lub sobotę mechanik ustawi rozrząd, bo sam jednak nie bede ryzykował    | 
             
						
				_________________   VW Polo 9N 1,2 12V - żony  
 
  LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM  
 
 
 
Tak mało, a tak może pomóc    Składka Klubowa | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Bdm  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999          Skąd: RDM 
                  	 
	           Województwo: Mazowieckie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-05-2011, 14:39   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               zwężka od gazu? W każdym razie jeśli w dolocie to ja bym to założył z powrotem    | 
             
						
				_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
 
 
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 meter30  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 26 razy Wiek: 37  Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904          Skąd: Jędrzejów 
                  	 
	           Województwo: Świętokrzyskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-05-2011, 15:37   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               To jest resztka klapki antywybychowej od LPG. Na pierwszym zdjęciu w miejscu gdzie trzymasz kciuka powinna być jeszcze przyczepiona klapka. Nowe takie kosztuje 10zł, pewnie było to przy rozgałęzieniu dolotu obok przepustnicy.
 
Domyślam się że kiedyś się rozpadła, dokupiono nową klapkę i założono, a resztek starej nie wyjęto z dolotu. Możesz to spokojnie wyrzucić | 
             
						
				_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
 
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek) 
 
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
 
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r 
 
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 egon  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 57 razy Wiek: 43  Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516          Skąd: Pleszew 
                  	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
                  Zaproszone osoby: 2 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-05-2011, 20:00   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | meter30 napisał/a: | 	 		  |  Możesz to spokojnie wyrzucić | 	  
 
Juz wyrzuciłem, przeciez to strasznie ograniczało dopływ powietrza    | 
             
						
				_________________   VW Polo 9N 1,2 12V - żony  
 
  LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM  
 
 
 
Tak mało, a tak może pomóc    Składka Klubowa | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 egon  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 57 razy Wiek: 43  Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516          Skąd: Pleszew 
                  	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
                  Zaproszone osoby: 2 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-05-2011, 06:43   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               meter30, klapka wygląda troszkę inaczej, mam zamontowaną, a to w ogóle jej nie przypomina    | 
             
						
				_________________   VW Polo 9N 1,2 12V - żony  
 
  LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM  
 
 
 
Tak mało, a tak może pomóc    Składka Klubowa | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 meter30  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 26 razy Wiek: 37  Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904          Skąd: Jędrzejów 
                  	 
	           Województwo: Świętokrzyskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-05-2011, 10:47   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Napisałem, że to resztka klapki antywybuchowej, a nie cała klapka. Przynajmniej w moim 1.6 miałem identyczną, tylko niebieską    | 
             
						
				_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
 
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek) 
 
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
 
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r 
 
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 egon  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 57 razy Wiek: 43  Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516          Skąd: Pleszew 
                  	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
                  Zaproszone osoby: 2 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-05-2011, 10:48   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               meter30, no może, widocznie była juz wymieniana u mnie    | 
             
						
				_________________   VW Polo 9N 1,2 12V - żony  
 
  LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM  
 
 
 
Tak mało, a tak może pomóc    Składka Klubowa | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
  | 
             Wersja do druku
 
  | 
    
 
      
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
 
 Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji. 
 |