|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
OMEGA - po raz czwarty :) |
Autor |
Wiadomość |
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-03-2012, 14:15
|
|
|
maniutek, Zdecydowanie lepiej wygląda auto ogólnie utrzymane i wychuchane pogratulować. |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-03-2012, 19:35
|
|
|
hm nie wiem czy widziałeś kiedyś z espero na żywo ale uwierz są ładniejsze i szersze
Jutro dam foto i sam zobaczysz jak to wygląda w aucie. |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-03-2012, 20:04
|
|
|
Świstak, dzieki za trud i pamiec, zeby zrobic fotke
Emf napisał/a: | brak klimy - w dzisiejszych czasach niestety jak dla mnie to rzecz niezbędna. |
nie nawidze klimatyzacji. Mialem klime w bialej, mialem tez w MV6, nie uzywam, nie chce uzywac i uzywal nie bede
Po za tym z technicznej strony omegi bez klimy nie mialy kół dwumasowych tym samym kplt sprzeglo do mnie kosztuje cos kolo 350zl, a z dwumasem ponad 2 tys lecz zeby byla jasnosc, nie kasa jest najwazniejsza. Po prostu bardzo nie lubie klimatyzacji....
** Dodano: 04-03-2012, 20:05 **
Emf napisał/a: | Kup sobie w końcu porządne auto .... np. jakiegoś Focusa |
wirus wirusem, ale ja przeciez mam porzadne auto A ty mi proponujesz zakup nie porzadnego |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-03-2012, 20:48
|
|
|
maniutek, to co Cię tak w klimie denerwuje ? W sumie ja jeździłem Astrą 3 z klimą, to troche mnie też wkurzała klima. Jakos nie umiałem dopasować temp. Raz za zimno, raz za ciepło i tak jakoś dziwnie. Bardziej w zmie i deszcz żeby nie parowało by sie przydało.
ogólnie mam małe doświadczenie z autami z klimą. |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-06-2012, 21:35
|
|
|
VEndriuV napisał/a: | maniutek, to co Cię tak w klimie denerwuje ? |
co mnie denerwuje? to, ze jest
a tak powaznie, to po prsotu nie lubie jezdzic z klimatyzacja, zaraz mam kaszel. Nie chodzi o to, ze nie umiem dopasowac temperatury, lecz o to, ze jest to powietrze suche. Od razu mam kaszel. Jedyne do czego moglaby sie przydac to faktycznie do parucjacyh szyb, ale szczerze powiem, ze zawsze dbam o filtr przeciwpylkowy, w aucie nie mam wilgoci (jak w zime naniose sniegu to od razu wyrzucam z dywanikow gumowych) i rzadko kiedy mi szyby paruja. VEndriuV napisał/a: | hm nie wiem czy widziałeś kiedyś z espero na żywo ale uwierz są ładniejsze i szersze |
pokażcie Kolego Szanowny
Dawno nic nie pisalem wiec w skrocie opisze, co sie zmienilo
-Domykanie szyb i szyberdachu po wcisnieciu na pilocie przycisku zamkniecia (wyeliminowalem to ,co w oplu jest standardem, czyli ciagle trzymanie przycisku az domknie, u mnie sie naciska i sie odchodzi, samo sie domknie
-Otwieranie bagaznika z pilota
-Centralny z pilota rowniez dolozylem
-Dolozone silowniki do maski, juz nie jest podpierana pogrzebaczem
-Wyeliminowalem 1 bieg wentylatora, zostawilem w obu polozeniach sterowanie tylko 2 biegiem + manualne wlaczanie wiatrakow ze srodka (efekt? ciagle przedzial 90-93 stopnie, a nie jak wczesniej pod 110 podchodzilo - norma w tych autach)
W sumie od kupna natrzepalem juz 16tys km i jezdzi dalej za jakis czas zamedluje, co tam z autem slychac....poki co planuje zrobic jej mechaniczna polerke lakieru.....ale narazie csii........
A tu macie pare fotek z sesji euro
|
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
lukasz16v
Wiek: 30 Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 55 Skąd: Wielkolas/LLB/LPU/LU
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 10-06-2012, 21:53
|
|
|
Flagi...hmm prawie jak fura prezydenta
U mnie niestety jedną sobie ktoś pożyczył a 2 się połamała przy większej prędkości jak testowałem Tempre na paliwie lotniczym
Wiem że tego lepiej do samochodów nie lać ale trochę szkoda mi to było użyć jako podpałka itp
P.S Mógł byś chociaż na spawać jakąś chińską ładną końcówkę na tłumnik..bo mi te orginalne kikuty się nie podobają...ale jak kto woli |
_________________ Auto: FIAT TEMPRA 1.6 i.e SEDAN 1994r.-26.09.....sprzedana...;( Poszła do sąsiadów ze wschodu...na części... |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-06-2012, 16:07
|
|
|
Myslalem na ten temat, ale ja jak to ja (a pieprzniety jestem, kto ma wiedziec to wie) mysle bardzo powaznie o jakims dedykowanym tlumiku, tudziez ewentualnie o czystym przelocie nie wiem sam, jak wymysle to sie pochwale |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-06-2012, 23:38
|
|
|
Po polerce Omegi (reszta w tym temacie do ogladniecia)
http://forum.tempra.org/t...egi-vt22881.htm
przyszla pora na mala sesje
A tu macie fotki z efektu mojej wczorajszej nudy Poprawilem troszke serie....
A tu dzisiejszy nabytek...
|
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 02-07-2012, 11:02
|
|
|
HA HA! No felga Panie kolego na Grubosci Konkret. Pasi do auta. Chce zobaczyc ta glebe na zywca |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 02-07-2012, 11:57
|
|
|
Jedyne słuszne 17nastki do omegi, żadna felga tak nie leży na tym aucie jak własnie oplowski oryginał, te są chyba z bfl? |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
lukasz16v
Wiek: 30 Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 55 Skąd: Wielkolas/LLB/LPU/LU
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 02-07-2012, 17:11
|
|
|
Ooo Panie Podoba mi się!! Te nowe alu+dobra polerka i Omega jak nówka z salonu
Tylko jak to w każdym aucie(wg mnie)...hak psuje wygląd całego samochodu..u mnie też bym odkręcił ale często ciągamy Temprą trak taśmowy i hak potrzebny...;/
Co do gleby ładnie siedzi..tylko czy nie przeszkadza zbytnio...krawężniki,jakieś zjazdy itp...na ten chodnik obok podjedziesz bez problemu?? |
_________________ Auto: FIAT TEMPRA 1.6 i.e SEDAN 1994r.-26.09.....sprzedana...;( Poszła do sąsiadów ze wschodu...na części... |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 02-07-2012, 22:11
|
|
|
lukasz16v napisał/a: | Co do gleby ładnie siedzi..tylko czy nie przeszkadza zbytnio...krawężniki,jakieś zjazdy itp...na ten chodnik obok podjedziesz bez problemu?? | Trzeba nauczyc sie z tym jezdzic....krawezniki? a co to jest? natomiast z gleba zwyczaniej uczysz sie jezdzic z gracja, powoli....nie wszedzie trzeba zapier.....
lukasz16v napisał/a: | .hak psuje wygląd całego samochodu.. | i broni tylnej czesci samochodu w razie, gdy ktos sie zagapi...ja go ani razu jeszcze nie uzylem... Bdm napisał/a: | Jedyne słuszne 17nastki do omegi, żadna felga tak nie leży na tym aucie jak własnie oplowski oryginał, te są chyba z bfl? | BFL ma ciut inne, te sa dedykowane do Signum i Vectry C. Znajdz sobie na allegro, a dostrzezesz roznice mimo, iz jest niewielka... Cytat: |
HA HA! No felga Panie kolego na Grubosci Konkret. Pasi do auta. Chce zobaczyc ta glebe na zywca |
No ba...gleba spora...ktos mnie tu kiedys na piwo zapraszal Mozesz zobaczyc.. |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 02-07-2012, 22:26
|
|
|
maniutek napisał/a: | No ba...gleba spora. | Z tą sporą to odrobine przesadzasz, bo przy sporej glebie musisz omijać kapsle czy patyczki po lodach. Ale, nawet ja muszę przyznać, jest nisko.
|
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 03-07-2012, 22:12
|
|
|
Jelcyn napisał/a: | Ale, nawet ja muszę przyznać, jest nisko. | Jest tak, jak zawsze chcialem Powiem szczerze, ze rzadko szwedam sie po terenach wiejskich itp, nirownych drog mamy coraz mniej, takze gleba? czemu nie Powoli z autem dzieje sie to, co sobie wymarzylem Omega, na ktora wszyscy zwracaja uwage....jeszcze grill do wymiany, ramki kolo halogenow, wydech, szyby do ciemnosci....:) zaraz cos wymysle... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|