Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tempra - v6 Maranellored
Autor Wiadomość
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-01-2008, 10:02   

Ale w sumie miejsce by było żeby ssące rozciągnąć, myśle z 2mm na średnicy, no może 1.5 :yawinkle:

Przyjechały jeszce:
-Wał, po wyważeniu
-Korbowody, po wyważeniu
-Koło zamachowe, po odelżeniu o niecały kilogram (założenie miało być "rozsądne odelżenie" i tak jest :D )
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 11-01-2008, 20:33   

Raku napisał/a:
Przyjechały jeszce:
-Wał, po wyważeniu
-Korbowody, po wyważeniu
-Koło zamachowe, po odelżeniu o niecały kilogram (założenie miało być "rozsądne odelżenie" i tak jest

Raku, a co z tłokami zostawisz je tak jak są czy pójdą do wyważenia, bo szkoda trochę całej roboty jak zostawisz nietknięte tłoki w sumie to najlepiej byłoby cały układ korbowy wyważyć dynamicznie, nie wiele ci zostało kwestia dołożenia tłoków.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-01-2008, 21:01   

Wiesz co, tłoki też były w zakładzie. generalnie było wszystko co się obraca na wale. Było wyważane dynamicznie :) Być może, że tłoki nie zostały ruszone. Szczerze to nie mam pojęcia :roll:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 12-01-2008, 20:17   

Raku napisał/a:
Wiesz co, tłoki też były w zakładzie. generalnie było wszystko co się obraca na wale. Było wyważane dynamicznie :) Być może, że tłoki nie zostały ruszone. Szczerze to nie mam pojęcia

Nie no jak poszedł cały komplet to ok, warsztat już pewnie wiedział co zrobić i chyba przynajmniej wyrównał ciężar tłoków
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Tonsil4 



Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 19
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 12-01-2008, 22:45   

Fajna tempra:) super wygląda na tych 16".pzdr
_________________
BYŁ - Fiat Tipo 1.9D , 96'
JEST - Mazda 323F BA 2.0 V6
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-01-2008, 22:02   

A takie sobie fajne zrobiłem :D 8)

Before:


After:




_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Alfista 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 162
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 15-01-2008, 22:20   

Raku, a nie lepiej cos mocniejszego zalozyc?? taka zabawa z tym silnikiem i tak nie da duzych przyrostow...


co do amorow to jezdziłem alfą przez jakis czas na amorach bilsteina na grubej rurze, niesamowite wrazenia w zakretach, ten kto na tym jezdzil to wie jak one sily poprzeczne przenoszą, rewelacja.. na dziurzyskach to juz tak wesoło nie bylo bo one nie wiedziały co to komfort..
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-01-2008, 22:26   

Zobaczymy ile da, jak mało to się osprzęt od turbo założy 8)
Spokojna głowa :D Ja mam plan, i chyba tylko jedna osoba na forum, no może dwie wiedzą jaki ;D 8)

Narazie zobaczymy co da to, co zrobiłem..później będziemy się martwić. :yawinkle:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
akj3 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1108
Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 15-01-2008, 22:28   

Jakby nie było Raku, ja trzymam mocno kciuki z Twój projekt bo zapowiada się obiecująco :D
Powodzenia bo Twoja temperówka już nabiera niezłych kształtów... ;)
_________________
banda złego
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-01-2008, 22:32   

Chiba kolorów :lol:

Dzięki :)

Włożenie czegoś mocniejszego byłoby zbyt proste! ;D :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Alfista 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 162
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 15-01-2008, 22:35   

Raku napisał/a:
Chiba kolorów :lol:

Dzięki :)

Włożenie czegoś mocniejszego byłoby zbyt proste! ;D :lol:


ale mozna wlozyc cos mocniejszego i jeszcze podkrecac 8)

mozesz mi powiedziec jak odswiezyles tą głowice?? nie chodzi mi o polakierowanie na czerwono tylko o sam metal co zrobiles ze sie świeci??
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 02-02-2008, 22:14   

Alfista, gdyby taki był plan, to uwierz tak by już było dawno ;D

Głowicę oddałem do obróbki, a oni tam już ją wyczyścili. Ja/my w warsztacie wcześniej ją tylko wyropowaliśmy i karcherem zmoczyliśmy. A jak się przyglądałem, to w zakładzie mieli chyba 'takie wielkie parownice', do których wkładali blok, głowice i pod wpływem pary to się czyściło :) Coś jak warzywka na parze :lol:

Wykres przepływów


** Dodano: 02-02-2008, 22:13 **
romano napisał/a:
No to teraz się módl, żeby buda była prosta :lalala:


Buda prosta, rozpórka siedzi w aucie. :D

Docieram, nalatane już 130km ;D :lol:

W tygodniu będzie ecumaster i większe wtryski :)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 02-02-2008, 22:25   

Raku, a ile Twoja Tempra teraz spala??
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-02-2008, 19:27   

spala wszystko co wleję :)

Trudno powiedzieć ile pali, bo nie jest jeszcze wystrojone.



Nowe graty - Dzięki GrzesiekK. 8)
Nowa lepsza iskra, i lepszy oddech ;D
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Tobol 



Wiek: 36
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 77
Skąd: Gdańsk/Toruń
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 15-02-2008, 23:07   

Zazdroszcze.... sam chciałbym mieć domek z garażem, a w nim kanał i duuuuuuuuuużo czasu :D
_________________
"Spala się, zanim wyciągniesz po to ręce..."
Jak zwalczyć depresję, smutek, dół
     Moneta
 
 
Sapphiron 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1395
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 16-02-2008, 07:25   

Raku, co to za lepsza iskra? i w czym lepsza?
_________________
PROFESJONALNA FOTOGRAFIA ORAZ KLIPY WIDEO. ZAPRASZAM!!!

Gość, uśmiechnij się :)
     assistance   Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-02-2008, 10:47   

Sapphiron napisał/a:
Raku, co to za lepsza iskra? i w czym lepsza?

Denso, ale czemu nie poszedłeś na całość i nie wziąłeś Iridium :lalala:
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 16-02-2008, 11:15   

romano napisał/a:
Sapphiron napisał/a:
Raku, co to za lepsza iskra? i w czym lepsza?

Denso, ale czemu nie poszedłeś na całość i nie wziąłeś Iridium :lalala:



Zwykła Denso mu wystarczy spokojnie a nie zabije cenowo ;] Jak założy do tego resztę gratów do zapłonu które mu podesłałem to nie pozna auta, normalnie wstyd taki upgrade silnika a pod maska Janmory siedziały, ale że Raku kumaty chłopak i się słucha jak mu dobrze radzą to od wujka Grześka z Lublina dostał graty w dobrej cenie ;]

No Raku, wkładaj graty, "świnka" pod maskę i zobaczymy ile tempra wypluje z siebie na hamowni, czekam niecierpliwie na ten moment ;]

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-02-2008, 11:37   

Ja nie z tych co wierzą we wszystko co się pisze.
Świece są normalne ale nowe, dlatego lepsza iskra. W połączeniu z kopułką, palcem i przewodami będzie nowa,lepsza, świeża iskra :)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-02-2008, 12:41   

GrzesiekK. napisał/a:
Jak założy do tego resztę gratów do zapłonu które mu podesłałem to nie pozna auta, normalnie wstyd taki upgrade silnika a pod maska Janmory siedziały

Jeżeli wszystko działało ok to żadnej różnicy nie będzie, no chyba, że Raku miał problemy z zapłonem to rzeczywiście nowe części pomogą.
Raku napisał/a:
Ja nie z tych co wierzą we wszystko co się pisze.

W sumie racja, różnica pewnie nie do poznania tak samo jak ze świecami(czy to denso, NGK, Iskra), ważne żeby była nowa.

GrzesiekK. napisał/a:
No Raku, wkładaj graty, "świnka" pod maskę i zobaczymy ile tempra wypluje z siebie na hamowni, czekam niecierpliwie na ten moment ;]

No właśnie raku, kiedy koniec projektu i hamowanie ?
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Alfista 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 162
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 16-02-2008, 14:42   

a gdzie kupiles tą rozporke, jakiej firmy i za ile jesli wolno spytac 8)
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-02-2008, 15:54   

Problemów z zapłonem w sumie nie miałem, ale wolę dmuchać na zimne.
Nie byłoby fajnie jakby w trakcie strojenia wypadały zapłony.. Szeroka sonda pokazywała by że jest bogato, więc byśmy schodzili w paliwem, a faktycznie by było ubogo i... aż nie chce myśleć co by było ;D
Generalnie w tym tygodniu chciałem stroić, ale...
zaczął padać śnieg i chyba będzie lipa. No chyba że wynajmę hamownie na parę godzin i się wszystko pięknie zrobi, ale kasa inna :|

Rozpórka to Sparco, kupiona w firmie rpmotorsport.pl
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 16-02-2008, 16:21   

Raku napisał/a:
No chyba że wynajmę hamownie na parę godzin i się wszystko pięknie zrobi, ale kasa inna :|


No z tym to akurat nie zawsze tak pięknie jest, na hamowni nie masz odwzorowanego zachowania dolotu które zmienia się wraz z prędkością auta, przy autach turbo lub nie łapiących powietrza wprost w przodu auta/grilla nie ma to wpływu ale przy przy Twoim dolocie trochę to zmienia.

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-02-2008, 12:59   

Ale mój dolot nie jest jeszcze dobrze ogarnięty. Łapak jest może i za grilem, ale gril jest pełny...kratki w nim są zalane plastikiem. Na razie nie chce mi się go rozwiercać,więc powietrze łapie sobie z nad chłodnicy,ze szpar między lampami itd. :lol: Muszę go ogarnąć, ale trochę mi się nie chce, leniwy jestem ;D
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Przemski 



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 22
Skąd: Bielsko Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-04-2008, 22:08   

Felgi dobrane świetnie! Prezentuje się bardzo efektownie, jeszcze po obniżeniu.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load