Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tempra - v6 Maranellored
Autor Wiadomość
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-12-2007, 09:09   

NIe chce pisać ceny oficjalnie, bo później zacznie mnie ktoś podliczać i gadać że to bez sensu było w ogóle i ze się nie opłacało. W sumie i tak bym się przejmował, ale spamowaliby mi temat 8) :crazy:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
LoKo 



Wiek: 36
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 104
Skąd: Szczecin
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 20-12-2007, 13:08   

moge prosic takze o PW? :)
_________________
SPRZEDAM CZĘŚCI DO TEMPRY 1.8i.e ORAZ DO TIPO 1.8 GT
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-12-2007, 14:03   

A może ja wrzuce katalog, podam namiary na dystrybutora i jak ktos będzie bardzo CIekawy to się będzie dowiadywał? :)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 20-12-2007, 14:12   

Raku, a co zamierzasz robić z kompem od wtrysku ?
Co zewnętrznego czy na seryjnym będzie strojone ?
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-12-2007, 15:03   

Będę chciał na SMT6 to wystroić, bo będę potrzebował pstryczek przełączający na drugą mapę, z bonusem 8) :D
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Sapphiron 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1395
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 20-12-2007, 15:10   

a mógłby mnie ktoś oświecić co to są za wałki? będę bardzo wdzięczny :roll:
_________________
PROFESJONALNA FOTOGRAFIA ORAZ KLIPY WIDEO. ZAPRASZAM!!!

Gość, uśmiechnij się :)
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-12-2007, 18:46   

wałek rozrządu


Pudełeczko...

po otwarciu

..ukazują się wałeczki
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Sapphiron 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1395
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 20-12-2007, 19:18   

Raku napisał/a:
wałek rozrządu

no to było tak odrazu :lol:

no... a teraz powiedz czym się różnią te które zakupiłeś od standardowych i co dają?
_________________
PROFESJONALNA FOTOGRAFIA ORAZ KLIPY WIDEO. ZAPRASZAM!!!

Gość, uśmiechnij się :)
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-12-2007, 19:22   

różnią się krzywkami, a w połączeniu ze strojeniem dadzą moc :D :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Sapphiron 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1395
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 20-12-2007, 20:37   

o... krótko i treściwie ^^

dziękuję za oświecenie ^^
_________________
PROFESJONALNA FOTOGRAFIA ORAZ KLIPY WIDEO. ZAPRASZAM!!!

Gość, uśmiechnij się :)
     assistance   Moneta
 
 
Jarek 5TT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 62
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 297
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 21-12-2007, 07:57   

romano napisał/a:
Zdjęcia idą na pw

Serdeczne dzięki :lol:
Raku napisał/a:
i gadać że to bez sensu

No wiesz powiem że nic co komu do tego co Raku, robi w swoim autku i ile w niego wkłada także nie przejmuj się :lalala: wielu z nas za te pieniądze co włożyło w TT mogło by kupic drugie.
     Moneta
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 21-12-2007, 20:10   

No widze że zaczyna się poważnie robić ..... :D czekam na efekty :)
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-12-2007, 14:34   

To nie koniec.. :D
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 28-12-2007, 18:28   

Raku, powiedz mi na czym będziesz stroił auto, SMT7 czy ECUMASTER?? Ja coraz bardziej myslę nad ostrymi wałkami od Świątka, do tego poprawa dolotu, zestrojenie na ECUMASTERZE i dobiciu do 180KM, wtedy by bylo już wesoło ...
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-12-2007, 19:44   

będę stroił na smt6, bo potrzebne mi będą dwie mapy, jedna wolnossąca, a druga... 8) Ecumaster nie ma możliwości zrobienia dwóch map, a od smt6 jest lepszy bo ma interpolację.

A smt7 raczej nie potrzebne, zbyt nowoczesne, a nam to nie potrzebne.
Dla Ciebie ecumaster będzie jak najbardziej wystarczający.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 28-12-2007, 19:47   

Raku napisał/a:
będę stroił na smt6, bo potrzebne mi będą dwie mapy, jedna wolnossąca, a druga... 8) Ecumaster nie ma możliwości zrobienia dwóch map, a od smt6 jest lepszy bo ma interpolację.


Właśnie bardziej się nastawiam na Ecumaster'a ze wzgledu na interpolację co przeklada sie na bardziej przyjazną jazde auta na codzien, tylko drazni mnei w nim to ze tylko jedna mapa wchodzi w gre ;/
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-12-2007, 21:37   

Ale interpolacja pomaga tylko przy strojeniu.. na jazdę nie wpływa w żaden sposób. Interpolacja czyli "wyśrodkowanie", z tego co wiem, to po prostu nie trzeba (tak jak w smt6) wypełniać wszystkich wierszy w kolumnach, tylko co drugą, a ecumaster sam dobiera wartości pomiędzy ;D
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 10-01-2008, 12:25   

Raku śmigasz jeszcze na amorkach z serii czy zmieniałeś, właśnie przetrawiam temat zmiany kompletu na Bilsteina B6 sport lub Kayabe Ultra SR z tym że słyszałem pare złych słów na temat tego że lubi sobie pocieknąć Kayaba , projekt zmiany wałków i gmerania w silniku umarł na koszt porządnej zawiechy ....
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-01-2008, 13:18   

W tej chwili mam ciągle seryjne amory, ale w piwnicy czekają kolumny z jakimiś amorkami,niestety nie wiem jakimi :? ;D
Jakby ktoś chciał pomóc, to amory są seledynowe :badgrin: kupione okazyjnie w zestawie z niskimi sprężynami,nawet nie myślałem o ich zakładaniu,ale okazały się suche i sprawne. Tak więc mimo mojej niewiedzy co sobą reprezentują trafią do auta,na wiosne.

Natomiast co do Twojego pytania, to słyszałem multum opini o B6, i są polecane. Polecane do steryjnych sprężyn, tak więc u Ciebie w sam raz. :)
O kayaba, wiem niestety nie wiele.

A co do generalnego tematu, to dziś albo jutro nastąpi aktualizacja 8)
Dziś odbieram głowicę! :food: i kilka pierdół z wnętrza silnika :piwko:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-01-2008, 13:50   

GrzesiekK bierz Bilsteina w zasadzie złych opinii nie słyszałem i dodatkowo masz możliwość regulacji charakterystyki i regeneracji amorów w serwisie w Zerkopolu w Warszawie.
A ze swojej strony polecam Delphi deCarbon Performance, konstrukcja ta sama co bilstein (jednorurowy na wysokim ciśnieniu) i w połączeniu ze sprężynami Eibacha spisuje się dobrze, tylko ja wziąłem amory z 2,0 16v które mają większe tłumienie, wolałem nie ryzykować do niższych sprężyn.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 10-01-2008, 14:18   

Raku napisał/a:

Natomiast co do Twojego pytania, to słyszałem multum opini o B6, i są polecane. Polecane do steryjnych sprężyn, tak więc u Ciebie w sam raz. :)


Co do sprężyn w tej chwili siedzi seria z sedicivalvole ale mam i -50mm drugie, co do amorów jestem jak na chwilę obecną nastawiony na Bilsteina B6, sporo kasy ale cóż, tak jak z sekwencja którą założyłem, raz a dobrze ...
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-01-2008, 09:07   


w trakcie prac

gniazda zaworowe+zawory+komora spalania

kanał ssący

kanał wydechowy

kanał kolektor ssący

spięte wszystko

spięte wszystko 2
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 11-01-2008, 09:15   

No widze ze zawory poszły wieksze ;] Zobaczymy co ta głowica po modach pokarze.

A ja sobie na poprawe humoru zamówiłem wczoraj Bilsteina B6 Sport ...
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-01-2008, 09:33   

Nie Grzesiu, zawory są seryjne. Właśnie sobie trochę w brode pluje że i zaworów nie polecieliśmy :doubt:

Skorygowany kształt kanałów,troszkę powiększone, poprawiony przepływ,a co za tym idzie napełnianie, spasowane pod uszczelki z kolektorami. Ogarnięta komora spalania. Zawory na 3 kąty..
Głowica zrobiona na sport, ale bez większych zaworów ;D

W środku oczywiście wcześniej pokazywane catcams'y :D

B6 to naprawdę dobry wybór! Myślę, że z czasem i ja się przesiąde na Bile. A wcześniej może oddam swoje do reanimacji, utwardzenia i skróceniu skoku 8)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 11-01-2008, 09:50   

Raku napisał/a:
Nie Grzesiu, zawory są seryjne. Właśnie sobie trochę w brode pluje że i zaworów nie polecieliśmy :doubt:



No to mnie tu fabryka zaskoczyła na plus, widać już w serii spore zawory wsadzili...
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load