Tempra - v6 Maranellored |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
LoKo
Wiek: 36 Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 104 Skąd: Szczecin
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 20-12-2007, 13:08
|
|
|
moge prosic takze o PW? |
_________________ SPRZEDAM CZĘŚCI DO TEMPRY 1.8i.e ORAZ DO TIPO 1.8 GT |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-12-2007, 14:12
|
|
|
Raku, a co zamierzasz robić z kompem od wtrysku ?
Co zewnętrznego czy na seryjnym będzie strojone ? |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Sapphiron
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 1395 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Sapphiron
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 1395 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Sapphiron
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 1395 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 20-12-2007, 20:37
|
|
|
o... krótko i treściwie ^^
dziękuję za oświecenie ^^ |
_________________
PROFESJONALNA FOTOGRAFIA ORAZ KLIPY WIDEO. ZAPRASZAM!!!
Gość, uśmiechnij się |
|
|
|
|
Jarek 5TT
Pomógł: 4 razy Wiek: 62 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 297 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 21-12-2007, 07:57
|
|
|
romano napisał/a: | Zdjęcia idą na pw |
Serdeczne dzięki
Raku napisał/a: | i gadać że to bez sensu |
No wiesz powiem że nic co komu do tego co Raku, robi w swoim autku i ile w niego wkłada także nie przejmuj się wielu z nas za te pieniądze co włożyło w TT mogło by kupic drugie. |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 21-12-2007, 20:10
|
|
|
No widze że zaczyna się poważnie robić ..... czekam na efekty |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 28-12-2007, 18:28
|
|
|
Raku, powiedz mi na czym będziesz stroił auto, SMT7 czy ECUMASTER?? Ja coraz bardziej myslę nad ostrymi wałkami od Świątka, do tego poprawa dolotu, zestrojenie na ECUMASTERZE i dobiciu do 180KM, wtedy by bylo już wesoło ... |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 28-12-2007, 19:47
|
|
|
Raku napisał/a: | będę stroił na smt6, bo potrzebne mi będą dwie mapy, jedna wolnossąca, a druga... Ecumaster nie ma możliwości zrobienia dwóch map, a od smt6 jest lepszy bo ma interpolację. |
Właśnie bardziej się nastawiam na Ecumaster'a ze wzgledu na interpolację co przeklada sie na bardziej przyjazną jazde auta na codzien, tylko drazni mnei w nim to ze tylko jedna mapa wchodzi w gre ;/ |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 10-01-2008, 12:25
|
|
|
Raku śmigasz jeszcze na amorkach z serii czy zmieniałeś, właśnie przetrawiam temat zmiany kompletu na Bilsteina B6 sport lub Kayabe Ultra SR z tym że słyszałem pare złych słów na temat tego że lubi sobie pocieknąć Kayaba , projekt zmiany wałków i gmerania w silniku umarł na koszt porządnej zawiechy .... |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-01-2008, 13:18
|
|
|
W tej chwili mam ciągle seryjne amory, ale w piwnicy czekają kolumny z jakimiś amorkami,niestety nie wiem jakimi
Jakby ktoś chciał pomóc, to amory są seledynowe kupione okazyjnie w zestawie z niskimi sprężynami,nawet nie myślałem o ich zakładaniu,ale okazały się suche i sprawne. Tak więc mimo mojej niewiedzy co sobą reprezentują trafią do auta,na wiosne.
Natomiast co do Twojego pytania, to słyszałem multum opini o B6, i są polecane. Polecane do steryjnych sprężyn, tak więc u Ciebie w sam raz.
O kayaba, wiem niestety nie wiele.
A co do generalnego tematu, to dziś albo jutro nastąpi aktualizacja
Dziś odbieram głowicę! i kilka pierdół z wnętrza silnika |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-01-2008, 13:50
|
|
|
GrzesiekK bierz Bilsteina w zasadzie złych opinii nie słyszałem i dodatkowo masz możliwość regulacji charakterystyki i regeneracji amorów w serwisie w Zerkopolu w Warszawie.
A ze swojej strony polecam Delphi deCarbon Performance, konstrukcja ta sama co bilstein (jednorurowy na wysokim ciśnieniu) i w połączeniu ze sprężynami Eibacha spisuje się dobrze, tylko ja wziąłem amory z 2,0 16v które mają większe tłumienie, wolałem nie ryzykować do niższych sprężyn. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 10-01-2008, 14:18
|
|
|
Raku napisał/a: |
Natomiast co do Twojego pytania, to słyszałem multum opini o B6, i są polecane. Polecane do steryjnych sprężyn, tak więc u Ciebie w sam raz. |
Co do sprężyn w tej chwili siedzi seria z sedicivalvole ale mam i -50mm drugie, co do amorów jestem jak na chwilę obecną nastawiony na Bilsteina B6, sporo kasy ale cóż, tak jak z sekwencja którą założyłem, raz a dobrze ... |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-01-2008, 09:15
|
|
|
No widze ze zawory poszły wieksze ;] Zobaczymy co ta głowica po modach pokarze.
A ja sobie na poprawe humoru zamówiłem wczoraj Bilsteina B6 Sport ... |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-01-2008, 09:33
|
|
|
Nie Grzesiu, zawory są seryjne. Właśnie sobie trochę w brode pluje że i zaworów nie polecieliśmy
Skorygowany kształt kanałów,troszkę powiększone, poprawiony przepływ,a co za tym idzie napełnianie, spasowane pod uszczelki z kolektorami. Ogarnięta komora spalania. Zawory na 3 kąty..
Głowica zrobiona na sport, ale bez większych zaworów
W środku oczywiście wcześniej pokazywane catcams'y
B6 to naprawdę dobry wybór! Myślę, że z czasem i ja się przesiąde na Bile. A wcześniej może oddam swoje do reanimacji, utwardzenia i skróceniu skoku |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-01-2008, 09:50
|
|
|
Raku napisał/a: | Nie Grzesiu, zawory są seryjne. Właśnie sobie trochę w brode pluje że i zaworów nie polecieliśmy |
No to mnie tu fabryka zaskoczyła na plus, widać już w serii spore zawory wsadzili... |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
|