|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Tipaś Jam_Belfegor'a :) |
Autor |
Wiadomość |
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 29-03-2010, 09:21
|
|
|
prawie jak blow-off
wracając do tematu
ładny masz tam błysk pod maską i ładniej niż jak z salonu wyjechało |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
osama 33
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 324 Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-03-2010, 09:34
|
|
|
ja to mam w swojej nowej cytrynce i zdaje egzamin |
_________________ fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d f tempra 1,9td |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-03-2010, 20:43
|
|
|
Luczu napisał/a: | JAM_BELFEGOR te przyczłapki uratowały już filtr ? | na razie nie było okazji, już nie grzebie sam przy LPG. Samodzielna regulacja gazu to przereklamowany temat
Tak jak pisałem wcześniej robię mały remoncik. Auto w środę dostanie nowe części z racji tego że po zimie lub ze starości się rozleciały:
Po pierwsze polskie dziury zjadły prawie całe zawieszenie z przodu tak więc wymieniam wahacze kpl. końcówki drążków kpl. łączniki stabilizatora kpl. + osłony drożdżaków kier.
Po wszystkim oczywiście zbieżność. Amortyzatory z tyłu:
Nowa pompa hamulcowa, tak prewencyjnie w końcu stara ma 16 lat i nie chciałbym kiedyś żeby wpadł mi pedał w podłogę a ja z przerażeniem na cokolwiek innego Dodatkowo wymieniam cały mechanizm hamulca tylnego gdyż szczeki się starły a samo regulatory rozleciały
Do tego za jakiś czas wymieniam cewkę, kable, pasek alternatora bo świergoli nie miłosiernie no i regenerowany rozrusznik (w moim w zimie bendiks przeskakiwał teraz się co prawda uspokoiło ale jak robić to robić)
Z pierdół to nowy korek wlewu oleju, pompka podciśnieniowa sterowania zapłonem, elektrozawór benzyny (poprzedni się czasem zacinał):
Na razie tyle tego dobrego na następne prezenty Tipolek długo musi poczekać Wszystko starałem się kupować oryginalne, czyli w większości przypadków Magneti Marelli gdyż mam złe doświadczenia z zamiennikami, przynajmniej w kwestii elektryki. Zawias za przodu to Fast gdyż sprawdziłem ta markę i w/g. mnie dobra cena do jakości. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 29-03-2010, 21:59
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | nowy korek wlewu oleju |
JAM_BELFEGOR napisał/a: | elektrozawór benzyny |
ile za to dałeś ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-03-2010, 22:49
|
|
|
korek 16zł zawór 35zł + wysyłka
** Dodano: 06-04-2010, 23:28 **
Dziś zabrałem się za pływak paliwa gdyż dawał w dupę i pokazywał bzdury. Ponadto w planie było jeszcze czyszczenie baku z syfu, jak się później okazało nie potrzebnie bo był czyściutki, no i wymiana filtra paliwa. Oczywiście dużo pomógł mi manual dot. tego tematu (bez niego chyba bym nie wymontował tego pływaka). Wszystko rozebrałem wyczyściłem i złożyłem. Niestety wskaźnik zwieziecie pokazuje jedną kreskę gdy w baku już tylko powietrze. Walczyłem z tym pół godziny i tak i srak doginałem te blaszki i było tylko gorzej (pokazywał dwie ). Poddałem się przynajmniej sobie filtr założyłem i wyczyściłem kosz pod węzami paliwowymi.
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Darnok017
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 25 Skąd: Duczki\Wołomin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-04-2010, 20:16
|
|
|
Części do Tipo kupujesz normalnie w sklepie? czy zamawiasz gdzies w necie? skad wziales el. lusterka do tipo? |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-04-2010, 21:31
|
|
|
Darnok017 napisał/a: | skad wziales el. lusterka do tipo? | z forum dokładniej z działu kupię /sprzedam Darnok017 napisał/a: | zęści do Tipo kupujesz normalnie w sklepie? czy zamawiasz gdzies w necie? | różnie, zależy od ceny lub dostępności.
** Dodano: 12-04-2010, 20:01 **
Odgrażałem się aż w końcu przeszedłem do czynów, dziś na pokład trafił drugi zregenerowany i trochę podrasowany gaźnik
Wszystko pięknie hula tylko gaźniczek jeszcze czeka na dokładniejszą regulacje niż moja na ucho ale to dopiero jutro.
** Dodano: 07-10-2010, 06:10 **
SPRZEDANY |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|