Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tipo Brynola
Autor Wiadomość
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-07-2011, 14:56   Tipo Brynola

Śmigam Tipkiem już chyba 3 lata i za ten czas przeprowadziłem szereg zmian. Głównie wizualnych i wyposażeniowych ponieważ jest to model 1.4 oznaczony literą S. Zmianiłem dwa razy tapicerkę drzwi oraz fotele na normalne z sidici, licznik z obrotomierzem i ekonomizerem, długi tunel środkowy, kierownica na wzór Abartha, skórzane mieszki ręcznego i zmiany biegów, tylnie lamy z sedici, w końcu pod nóż poszło zawieszenie -35mm i amory gazowe. Ponieważ denerwowały mnie seryjne hamulce też przeszły lifting tj. heble z przodu wentylowane 257mm ATE, tylne bębny 228mm ATE oraz pompa hamulcowa z BBM. Doczekał się również wspomagania kierownicy oreaz regulacji jej wysokości oraz el. sterowanych szyb i lusterek. Na chwilę obecną w piwnicy czekają na zamontowanie odświerzone progi i zderzak z szerokim wlotem a maska nie może doczekać się malowania.



Ale ponieważ zachciało mi się szybszego auta a było mi szkoda pozbywać się tego z którym tyle przeszedłem postnowiłem dłubnąć coś więcej. Myślałem o 1.3/1.4 z UT lub PGT ale przypadkiem znalazłem 1.6 HF więc wyszło jak wyszło. Ale zanim do tego doszło postanowiłem zadbać o nowe serce, więc na pierwszy ogień poszła głowica i kolektory gdzie postanowiłem poprawić niedoróbki fabryki i poszerzyć otwory kanałów wlotowych i wydechowych oraz je w miarę umiejętności wypolerować(tylko wydechowe). Następnie turbinka o modelu TB0225 poszła do rzeźnika, a blok dorobił się nowych tulei. Wał przeszedł szlif, pierwszy. W końcu nabyłem regulowane kołka i ostrzejsze wałki rozrządu pochodzące z T/T 2.0 8v oraz dosłownie kilogram uszczelek.




A jak poskładałem to z kolegą to wyglądało to tak:



Na grodzi silnika zawitało wygłuszenie, instalacja el. została zmodernizowana na potrzeby nowego serca a gdy akumulator wylądował w bagażniku przyszedł czas na SWAP:

Niestety orginalną skrzynie musiała zastąpić skrzynia z T/T 2.0 8v ponieważ za bardzo różniła się mocowaniami a lewa półośka nie chciała zejść się z zwrotnicą.

Zmianom uległo również:
- wspomaganie gdzie dostawiłem pompę wspomagania 2.0 16v której seryjnie nie było w ogule
- zamontowałem 13% lżejsze koło zamachowe (było 6,7kg teraz ma 5,8kg)
- w baku wylądowała pompa paliwa z FC 16vt
- kolektor wydechowy zawinięty bandażem
- dolot 2" na silikonach,
- chwilowo totalny brak wydechu
- wycięty przedni zderzak na potrzeby IC 450mm szer
- chłodnica z 2.0 16v
CDN jak zrobię fotki jak wygląda to poskładane i może go umyję po tym jak w końcu zagada..
     assistance
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-07-2011, 15:35   

brynol69, Pogratulować :bravooo: widzę, sporo roboty odwaliłeś. Myślałem, że następny niecny plan umarł a tu masz :)
Kolejne Tipo killer na forum się tworzy :)
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-07-2011, 16:52   

brynol69, No robota pierwsza klasa zwłaszcza silnik. Z hamuj go kiedyś, ciekawe ile obecnie ma kucy. Pytanie do ciebie czym malowałeś korpus? Pytam gdyż ja przy remoncie przymierzam się do tego samego. Pytanko nr dwa czy kabel masowy od akumulatora ciągnąłeś aż do silnika czy silnik zmasowałeś z nadwoziem? Pytam bo w oryginale masa jest najpierw do podłóżnicy potem do silnika (konkretniej do skrzyni) przykręcona.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-07-2011, 17:07   

Dzięki, korpus pomalowałem farbą chlorokuczukową, masa jak w serii tj. "minus" - karoseria - skrzynia, już dawno przyzwyczailem się że "buda" mnie kopie :) A hamownie odwiedzę jak się wszystko ułoży, bo sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie :)
     assistance
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-07-2011, 17:19   

brynol69, jesteś wielki :D Gratulacje
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-07-2011, 18:29   

Fajnie, fajnie :)

Co to za kółka? czyja produkcja?
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 04-07-2011, 18:47   

brynol69, a jednak :] już myślałem że skończyło się na planach i marzeniach ;d
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
bert32 
witamy nowego


Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 5
Skąd: kato
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-07-2011, 10:49   

Piękny potwór, na dodatek ze Śląska :D
pozdrawiam
  
 
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-07-2011, 14:33   

kółka są produkcji 2101 Performance, moje pochodzą z alledrogo jakoby do integralki

** Dodano: 05-07-2011, 15:34 **
a dolot ma średnicę 60mm a nie 2", nie wiem czemu tak napisałem :roll:

** Dodano: 09-07-2011, 21:38 **
Jest progres...

niestety byłem zbyt zaaferowany żeby pamiętać o nagraniu pierwszego odpalenia, to jest drugi start. Teraz jeszcze spiąć wodę, dolot, zrobić kilka motogodzin a potem już tylko odwiedzić tłumikarza i docieranie :D

** Dodano: 25-09-2011, 14:54 **

Prace cały czas idą do przodu jednak do ogarnięcia mam jeszcze kilka spraw i troche kilometrów do zmany oleju, a narazie jeździ się jak starym 1.4.


     assistance
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-10-2011, 08:35   

Robota godna pochwały :)
brynol69, będę musiał Cię kiedyś skonfrontować z punciakiem 1,4 tjurbo :P
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 16-10-2011, 09:23   

no powiem że pięknie wygląda :D
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-10-2011, 10:17   

brynol69, czym malowałeś silnik? Nie ciemnieje lub blednie ci ta farba pod wpływem temperatury lub co gorsza łuszczy się?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-10-2011, 10:19   

pokaż fotkę IC'ka na aucie najlepiej.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-10-2011, 14:04   

przemog666, bardzo chętnie się zmięrzę ale nie wcześniej niż zmienie olej na docelowy :)
JAM_BELFEGOR, blok i miska pomalowane farbą chlorokauczukową, a głowica i osprzęt zwyczają emalią. Nic się nie dzieje dopóki nie przpierdzielisz czymś i nie odbijesz farby. Generalnie emalia daje radę do 150-170*C, tak przynajmniej powiedzieli w sklepie i narazie sprawdza się :)
Raku, zdjęci IC'ka jest pod filmikiem z wydechem :)

Jak umyję auto to wrzucę filmik jak się odpycha.
Dziś przestawiałem rozrząd według niepewnej wiedzy wyszperanej na necie.
Nigdzie nie mogłem znaleźć danych wałków od 2.0 8v z T/T ale dostępne są dane wałków 1.6-2.0 rodziny 131, argenta. Gdzie wałki w zależności od pojeności silnika w których były montowane różnią się na granicy błędu produkcyjnego. Więc ustawiłem overlap korzystajc z danych wałka z T/T 1.8 8v. Odpala delikatniej i nie trzesie epileptyk a po zagrzaniu trzyma 900 obr/min. Z małym ale... jak rozrząd był na znakach to musiałem cięgno przepustnicy podciągnąć o 3 obroty żeby nie gasł na wolnych, teraz znowu jest jak fabryka dałą ale CPP nadal jest ustawiowny na ucho a nie napięcie i nie bardzo mam pomysł co z tym zrobić. Wiem że dla mocy i momentu nie są to pewnie najlepsze ustawienia ale narazie tak zostanie:)
_________________
Tune Hard Go Pro

Fiat Tipo 1.4 S 5p zielony - dawca dla j/n
Fiat Tipo 1.6 HF Turbo 5p zielony - R.I.P.
Fiat Tipo 1.8 GT LPG 3p czarny - sprzedany
Fiat Tipo 1.8 GT 3p bordowy - :-)
Fiat Tipo 1.6 HF 3p bordowy - drugie wcielenie
     assistance
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 16-10-2011, 15:57   

brynol69, :bravooo: zarąbista fura :)


Ps. dawno się nie widzieliśmy ( ostatnio chyba jakieś 2 lata temu na sosinie )

Może byś się pochwalił osobiście ?:D Prawie codziennie teraz przejeżdżam koło Ciebie o ile dalej mieszkasz tam gdzie 2 lata temu :p czyli koło brzeczkowic przy wiadukcie :D
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-10-2011, 18:44   

brynol69, Bomba jak dla mnie. Na przyszłe lato też zamierzam zmienic silnik właśnie na 2,0 8V. Ale mam jedno ale co do twojego silnika ? Z tych filmików wynika że strasznie ci przerywa na biegu jałowym. Z czego to wynika ? Z przodu natomiast silnik brzmi jak od malucha :/
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-10-2011, 21:04   

nie bardzo tam cokolwiek widać.
Chcę zobaczyć wielkość IC'ka i gdzie on jest zamontowany. :)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-10-2011, 21:26   

Luczu, chyba faktycznie wtedy ostatnio się widzieliśmy, kiedyś byłem jeszcze na spocie, zimą ze dwa razy ale Ciebi już nie było widać :]a jak już mam środek lokomacji to postaram się wpaść na najbliższego spota :)
Lasgo07, pierwszy filmik to drugi start bez wydechu, dolotu i w ogule niczego, drugi filmik to co prawda silnik nie pracował idealnie ale teraz jest już lepiej jednak muszę jeszcze nad tym popracować
Raku, z tym zdjęciem będzie problem ponieważ musiałbym zrzucić zderzak, może w przyszłym tygodniu przy nastpnych pracach. A jeśli chodzi wielkość to IC ma 450mm szerokości i węże idą między chłodnicą a wzmocnieniem pionowym jak kolwiek się to zwie) a podwieszony jest do wzmocnienia czołowego.
_________________
Tune Hard Go Pro

Fiat Tipo 1.4 S 5p zielony - dawca dla j/n
Fiat Tipo 1.6 HF Turbo 5p zielony - R.I.P.
Fiat Tipo 1.8 GT LPG 3p czarny - sprzedany
Fiat Tipo 1.8 GT 3p bordowy - :-)
Fiat Tipo 1.6 HF 3p bordowy - drugie wcielenie
     assistance
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-10-2011, 19:00   

brynol69, Jeszcze tydzień będzie mi się micha uśmiechać po dzisiejszej jeździe ;D Kawał dobrze wykonanej roboty 8)
Po docieraj, zmień oliwę i jedziemy na hamownie testować nasze furmanki :lol:
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
manieek133 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 233
Skąd: Jaworzno
Województwo: Śląskie
Wysłany: 23-10-2011, 19:25   

Kajlon, święte słowa,dopóki obroty w nizszym poziomie to takie zwykłe Tipo ale powyżej co się dzieje to wie tylko ten co się tą bryczką przejedzie :lol: ogólnie powiem REWELACJA :D
_________________
"Nie jestem Pinokio, żebym się pier**ł z pajacami"
     Moneta
 
 
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-10-2011, 13:51   

Dziękuję za miłe słowa :) Trzeba będzie zajrzeć do hebli i ustalić przyczynę swądu wywołanego przez manieek133 ;D
W ostatnim tygodniu trochę pracowałm z autem i zaszły pewne zmiany:
- nowa chłodnica Valeo 1.4-2.0 gabarytowo ciut większa niż z HF'ki
- regulator ciśnienia paliwa z wskaźnikiem, żebym nie musiał się już zastanawiać czy ciśnienie jest prawidłowe i w razi potrzeby je skorygować
- na przedniej ośce Bilsteiny B8 (niestety używane) zastąpiły Monroe
- nowe poduszki amortyzatora do BBM by Magneti Marelli
- rozpórka "made by home"
- zabandażowałem wydech aż do plecionki
- i dolot idący z turbiny do IC
- wstawiłem siłowniki maski i wymieniłem tylne
- reanimowałm tylną wycieraczkę która po pół roku nie używania zatarła się
- naprawiłem klakson bo zabrudził się styk w kierownicy
- i rozchlapałem jeszcze więcej farby która będzi mogła się z czasem złuszczyć :)



Na początku przyszłego miesiąca planowana jest zmiana oleju. I tu jeszcze się wacham czy zalać Motul Motul 8100 X-CESS 5W-40 czy Liqui-Moly Synthoil Racetech GT1 10W-60. Najchętniej zalałbym Motula 10W-60 ale takiego brak :/
A potem trzeba się zgadać z chłopakami i pojechać na hamownie żeby się trochę odchamić i zobaczyć co z tego wyszło :)
_________________
Tune Hard Go Pro

Fiat Tipo 1.4 S 5p zielony - dawca dla j/n
Fiat Tipo 1.6 HF Turbo 5p zielony - R.I.P.
Fiat Tipo 1.8 GT LPG 3p czarny - sprzedany
Fiat Tipo 1.8 GT 3p bordowy - :-)
Fiat Tipo 1.6 HF 3p bordowy - drugie wcielenie
     assistance
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 24-10-2011, 15:19   

liqui moly 10w60 to hydrokrak, więc zdecydowanie lepszym olejem będzie prawdziwy syntetyk czyli np. motul 8100 x-cess 5w40 lub x-clean. opcjonalnie jesli koniecznie chcesz większą lepkość i oczywiście w pełni syntetyczna bazę to pozostaje mobil 1 5w50.
chociaż na zimę lałbym tego motula 5w40 a po zimie 5w50
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-10-2011, 16:24   

ze względu na koszt tych olejów myślę raczej corocznej wymianie oleju niż o sezonowej, co chyba nikogo nie zdziwi. A druga sprawa to słyszałem że motul to psudo syntetyk a pełna synteza to LM więc już sam nie wiem
_________________
Tune Hard Go Pro

Fiat Tipo 1.4 S 5p zielony - dawca dla j/n
Fiat Tipo 1.6 HF Turbo 5p zielony - R.I.P.
Fiat Tipo 1.8 GT LPG 3p czarny - sprzedany
Fiat Tipo 1.8 GT 3p bordowy - :-)
Fiat Tipo 1.6 HF 3p bordowy - drugie wcielenie
     assistance
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 25-10-2011, 10:30   

no jest właśnie odwrotnie motul jest na bazie syntetycznej a LM 10w60 to olej hydrokrakowany czyli pseudo syntetyk.

popatrz na stronie LM

http://liquimoly.pl/features/olejowe-abc

żadne 10w nie będzie w pełni syntetyczne. w pełni syntetyczna baza ma dużą płynność w niskich temperaturach i zawsze będzie oznaczana jako 0W lub 5W

no więc jeśli chcesz olej całoroczny to motul 5w40 będzie git.
ja obecnie mam 5w50 mobila i uważam, że taka lepkość jest jednak za duża. nie długo zaleje jakiegoś syntetyk 5w40 .( motul x-cessa 5w40 albo valvoline synpower 5w40 )
w pełni syntetycznych olejów jest coraz mniej wszyscy powoli przechodzą na hydrokraki... castrol np. nie ma w swojej ofercie ani jednego w pełni syntetycznego oleju ....
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 25-10-2011, 10:51   

Leśniczy, z tego co widzę to ogarniasz temat olejowy to mam pytanie, czy motul 300V COMPETITION 15w-50 GT mając temp. krzepnięcia przy -36*C nadaje się do użytkowania zimą przy powiedzmy -25-30*C czy dysklasyfikuje gęstkość i -15*C to jego graniczna temperatura użytkowania? Bo są oleje 10W60 które krzepną przy -20*C a i takie które przy -40*C i tak się zastanawiam nad tym.
_________________
Tune Hard Go Pro

Fiat Tipo 1.4 S 5p zielony - dawca dla j/n
Fiat Tipo 1.6 HF Turbo 5p zielony - R.I.P.
Fiat Tipo 1.8 GT LPG 3p czarny - sprzedany
Fiat Tipo 1.8 GT 3p bordowy - :-)
Fiat Tipo 1.6 HF 3p bordowy - drugie wcielenie
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load