Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tipo SEDICIVALVOLE
Autor Wiadomość
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 24-09-2011, 16:22   

A jak byłeś mały to nie patrzyłeś na liczniki... zawsze się licytowało, a ten to miał 180 na liczniku, a ten 200, a ten 250 ;D Może po to ;)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
miro91 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 200
Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 24-09-2011, 16:25   

Leśniczy, może dlatego, że stary licznik był tylko do 200, a sedici jeździ ponad 200 więc margines bezpieczeństwa musi być.
heh a może inżynierowie brali pod uwagę wsadzenie silnika z turbo, albo wiedzieli, że ktoś w przyszłości będzie wsadzał większy silnik :D

Wrzucam foty z remontu podłogi. Nie mogę znaleźć zdjęć po załataniu podłogi :(

Po wyjęciu siedzenia kierowcy i demontażu schowka:



Zdemontowane drzwi i nieład panujący w aucie, z powodu braku miejsca:



Wnętrze bez foteli:



Zdjęta wykładzina:



Zdjęte wygłuszenie filcowe:



Dla pewności, że nie ma rdzy pod wygłuszeniem z gumy, wybiłem ją. Po wyspawaniu podłogi wytopiłem tą gumę i nałożyłem na podłogę.



Wycięta rdza od strony kierowcy. Od pasażera była mniejsza, ale chyba nie robiłem zdjęć - przynajmniej nie mogę znaleźć, ale jak się na nie natknę to wrzucę.

_________________
TIPO 1.4 - zostało sprzedane ;(

TIPO SEDICIVALVOLE
  
 
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 24-09-2011, 18:24   

Pełna dokumentacja, to lubię ; )
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
miro91 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 200
Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 24-09-2011, 18:26   

Ja też lubię oglądać co i jak po kolei dlatego starałem się robić zdjęcia w maire na bierząco, chociaż pod koniec jak babrałem się z konserwacją nie robiłem zdjęć, bo wszystko miałem brudne.
_________________
TIPO 1.4 - zostało sprzedane ;(

TIPO SEDICIVALVOLE
  
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 25-09-2011, 06:52   

No autko ładne, widać, ze poważnie podchodzisz do sprawy, za to szacun wielki ;) dbaj o nie i kontynuuj temat, będę go śledził na pewno :D To auto zasługuje na dłuuuugie życie ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Michcio 


Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 41
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 25-09-2011, 08:22   

Bardzo fajnie że są ludzie którzy wkładają tyle pracy w te samochody :) już nawet pominę fakt że tipo w tej wersji wielbię na klęczkach :D oby tak dalej! ;)
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-09-2011, 10:49   

miro91, a jak tam nadkola w końcu bo na fotkach nie widać :lalala: Czy mi się wydaje czy wyciąłeś kawałek pod fotelem kierowcy?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
miro91 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 200
Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 25-09-2011, 11:50   

tak wycinałem kawałek pod fotelem kierowcy i pod pasażera też. Nadkola były w dobrym stanie tzn. nie były przerdzewiałem, ale w miejscach styku blach były oznaki korozji na niewielkich odcinkach. reszta była ok. Co mnie zdziwiło w moim sedici tylne nadkola nie były fabrycznie niczym konserwowane. Była goła ocynkowana blacha i o dziwo nie było oznak korozji (tylko małe ogniska jak na niklowanych kierownicach starych rowerów). Wystarczyło przeszlifować, nałożyć podkład i konserwację.

Podwozie pod osłoną wydechu i mocowaniem drążka zmiany biegów było zachowany też fabrycznie. Piękny czysty ocynk. Dla pewności zakonserwowałem wszystko. W miejscach w których spawałem podłogę nałożyłem podkład, sylikon i dla pewności włókno szklane, a na to jeszcze konserwację. Żadna rdza mu nie straszna :)

Tylny pas praktycznie nie istniał. wymieniłem cały panel tzn. dorobiłem i po oszlifowaniu i pomalowaniu wygląda jak oryginalny.

Tak wyglądał pas tylny:



A tak w trakcie przymiarek i spawania:

_________________
TIPO 1.4 - zostało sprzedane ;(

TIPO SEDICIVALVOLE
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-09-2011, 12:35   

A to ciekawe szkoda że fotek nadkola nie porobiłeś.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 25-09-2011, 12:36   

Ułaaa jak tak to wygląda u Ciebie, to pewnie w moim Tipku już nic nie ma :roll:
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
miro91 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 200
Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 25-09-2011, 12:59   

jak podjadę do domu to jak nie zapomnie toz zrobie foty jak to teraz wygląda, ale naprawdę nie było tragedii :)

W moim 1.4 to mimo chyba fabrycznej konserwacji metal na nadkolach łamie sie jak wafel. Wiecie, żę fiat konserwawał podwozia tylko od progów do pewnej odległości od środkowego tunelu. W sumie to do przewodów paliwowych i hamulcowych. Dziwi mnie to trochę :doubt:

W przyszłym roku, a może w trakcie sesji czeka mnie jeszcze spawania mocowania błotnika po lewej stronie (kiedyś dawałem ogłoszenie - już kupiłem od kolegi z forum w całkiem dobrym stanie). Po prawej był wymieniani i "czuje" się dobrze, a po lewej nawet nie ma co ratować, bo zgnity po całości.

** Dodano: 31-01-2012, 14:37 **
Dawno się nie odzywałem, bo nie było czasu i nic nie robiłem przy aucie. Teraz mam trochę wolnego po sesji i zabieram się za wymianę łożysk wahaczy tylnych. Właśnie zakupiłem dwa zestawy naprawcze.

Potrzebuję znaczek na przednią atrapę (po lifcie). Jak ktoś ma i może mi odsprzedać to proszę o kontakt. Oczywiście w rozsądnej cenie :D

** Dodano: 06-02-2012, 11:30 **
No to Sedici ma już naprawione zawieszenie. Śruby stawiały opór, ale jakoś poszło. Nie obyło się bez ściągnięcia zbiornika, ale w tym to już mam doświadczenie, po konserwacji podwozia.

Jak kiedyś wspominałem, że nie wskakuje mi 4 i wsteczny wypada, tak teraz przy takich mrozach (prawdopodobnie zmroziło poduszki i silnik ustawił się "prawidłowo") wszystkie biegu wchodzą, co prawda wsteczny wypada, ale skończy się na wymianie poduch i będzie latał.

Także jeden problem z głowy. Czeka go już praktycznie tylko malowanie i estetyczne poprawki wnętrza i będzie odrestaurowany klasyk :D
_________________
TIPO 1.4 - zostało sprzedane ;(

TIPO SEDICIVALVOLE
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load