|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Tipo SEDICIVALVOLE |
Autor |
Wiadomość |
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 24-09-2011, 16:22
|
|
|
A jak byłeś mały to nie patrzyłeś na liczniki... zawsze się licytowało, a ten to miał 180 na liczniku, a ten 200, a ten 250 Może po to |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
miro91
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 200 Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 24-09-2011, 16:25
|
|
|
Leśniczy, może dlatego, że stary licznik był tylko do 200, a sedici jeździ ponad 200 więc margines bezpieczeństwa musi być.
heh a może inżynierowie brali pod uwagę wsadzenie silnika z turbo, albo wiedzieli, że ktoś w przyszłości będzie wsadzał większy silnik
Wrzucam foty z remontu podłogi. Nie mogę znaleźć zdjęć po załataniu podłogi
Po wyjęciu siedzenia kierowcy i demontażu schowka:
Zdemontowane drzwi i nieład panujący w aucie, z powodu braku miejsca:
Wnętrze bez foteli:
Zdjęta wykładzina:
Zdjęte wygłuszenie filcowe:
Dla pewności, że nie ma rdzy pod wygłuszeniem z gumy, wybiłem ją. Po wyspawaniu podłogi wytopiłem tą gumę i nałożyłem na podłogę.
Wycięta rdza od strony kierowcy. Od pasażera była mniejsza, ale chyba nie robiłem zdjęć - przynajmniej nie mogę znaleźć, ale jak się na nie natknę to wrzucę.
|
_________________ TIPO 1.4 - zostało sprzedane
TIPO SEDICIVALVOLE |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 24-09-2011, 18:24
|
|
|
Pełna dokumentacja, to lubię ; ) |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
miro91
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 200 Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 24-09-2011, 18:26
|
|
|
Ja też lubię oglądać co i jak po kolei dlatego starałem się robić zdjęcia w maire na bierząco, chociaż pod koniec jak babrałem się z konserwacją nie robiłem zdjęć, bo wszystko miałem brudne. |
_________________ TIPO 1.4 - zostało sprzedane
TIPO SEDICIVALVOLE |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 25-09-2011, 06:52
|
|
|
No autko ładne, widać, ze poważnie podchodzisz do sprawy, za to szacun wielki dbaj o nie i kontynuuj temat, będę go śledził na pewno To auto zasługuje na dłuuuugie życie |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Michcio
Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 41 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-09-2011, 08:22
|
|
|
Bardzo fajnie że są ludzie którzy wkładają tyle pracy w te samochody już nawet pominę fakt że tipo w tej wersji wielbię na klęczkach oby tak dalej! |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-09-2011, 10:49
|
|
|
miro91, a jak tam nadkola w końcu bo na fotkach nie widać Czy mi się wydaje czy wyciąłeś kawałek pod fotelem kierowcy? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
miro91
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 200 Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 25-09-2011, 11:50
|
|
|
tak wycinałem kawałek pod fotelem kierowcy i pod pasażera też. Nadkola były w dobrym stanie tzn. nie były przerdzewiałem, ale w miejscach styku blach były oznaki korozji na niewielkich odcinkach. reszta była ok. Co mnie zdziwiło w moim sedici tylne nadkola nie były fabrycznie niczym konserwowane. Była goła ocynkowana blacha i o dziwo nie było oznak korozji (tylko małe ogniska jak na niklowanych kierownicach starych rowerów). Wystarczyło przeszlifować, nałożyć podkład i konserwację.
Podwozie pod osłoną wydechu i mocowaniem drążka zmiany biegów było zachowany też fabrycznie. Piękny czysty ocynk. Dla pewności zakonserwowałem wszystko. W miejscach w których spawałem podłogę nałożyłem podkład, sylikon i dla pewności włókno szklane, a na to jeszcze konserwację. Żadna rdza mu nie straszna
Tylny pas praktycznie nie istniał. wymieniłem cały panel tzn. dorobiłem i po oszlifowaniu i pomalowaniu wygląda jak oryginalny.
Tak wyglądał pas tylny:
A tak w trakcie przymiarek i spawania:
|
_________________ TIPO 1.4 - zostało sprzedane
TIPO SEDICIVALVOLE |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-09-2011, 12:35
|
|
|
A to ciekawe szkoda że fotek nadkola nie porobiłeś. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 25-09-2011, 12:36
|
|
|
Ułaaa jak tak to wygląda u Ciebie, to pewnie w moim Tipku już nic nie ma |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
miro91
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 200 Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 25-09-2011, 12:59
|
|
|
jak podjadę do domu to jak nie zapomnie toz zrobie foty jak to teraz wygląda, ale naprawdę nie było tragedii
W moim 1.4 to mimo chyba fabrycznej konserwacji metal na nadkolach łamie sie jak wafel. Wiecie, żę fiat konserwawał podwozia tylko od progów do pewnej odległości od środkowego tunelu. W sumie to do przewodów paliwowych i hamulcowych. Dziwi mnie to trochę
W przyszłym roku, a może w trakcie sesji czeka mnie jeszcze spawania mocowania błotnika po lewej stronie (kiedyś dawałem ogłoszenie - już kupiłem od kolegi z forum w całkiem dobrym stanie). Po prawej był wymieniani i "czuje" się dobrze, a po lewej nawet nie ma co ratować, bo zgnity po całości.
** Dodano: 31-01-2012, 14:37 **
Dawno się nie odzywałem, bo nie było czasu i nic nie robiłem przy aucie. Teraz mam trochę wolnego po sesji i zabieram się za wymianę łożysk wahaczy tylnych. Właśnie zakupiłem dwa zestawy naprawcze.
Potrzebuję znaczek na przednią atrapę (po lifcie). Jak ktoś ma i może mi odsprzedać to proszę o kontakt. Oczywiście w rozsądnej cenie
** Dodano: 06-02-2012, 11:30 **
No to Sedici ma już naprawione zawieszenie. Śruby stawiały opór, ale jakoś poszło. Nie obyło się bez ściągnięcia zbiornika, ale w tym to już mam doświadczenie, po konserwacji podwozia.
Jak kiedyś wspominałem, że nie wskakuje mi 4 i wsteczny wypada, tak teraz przy takich mrozach (prawdopodobnie zmroziło poduszki i silnik ustawił się "prawidłowo") wszystkie biegu wchodzą, co prawda wsteczny wypada, ale skończy się na wymianie poduch i będzie latał.
Także jeden problem z głowy. Czeka go już praktycznie tylko malowanie i estetyczne poprawki wnętrza i będzie odrestaurowany klasyk |
_________________ TIPO 1.4 - zostało sprzedane
TIPO SEDICIVALVOLE |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|