Czy możecie mi napisać jak prawidłowo odpowiadać z uzyciem zakładki CYTUJ
jeżeli chcesz cytować cały tekst kliknij na CYTUJ a jeżeli wybrany - zaznacz tekst po czym wciśnij to po lewej od CYTUJ taki znaczek '' jeżeli chcesz uzyskać coś takiego ---> tasiorM, to kliknij na nazwę użytkownika po lewej stronie postu nad avatarem No dobra dosyć tego offtop :p Jak coś to na PW pisz
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
Pytam, czy ktoś spotkał się z połączeniem gazu i nitro. Jak to wpływa na silnik? Głównie jednak chodzi mi o używanie podltlenku na częściach seryjnych. Bez kutych tłoków i wzmocnień raczej to kiepski interes, chyba, że to auto na "słoneczne dni"... W ogóle to więcej uprzejmości proszę! Tak witacie nowych użytkowników? 17-latek? Troche respektu chłopcze:)
z podtlenku "strzela" się na kilka sekund
nie ma to raczej związku ze słonecznymi dniami
w zimie podtlenek też działa (zwłaszcza z kocykiem grzewczym)
są dostępne informacje o maksymalnym momencie jaki znoszą podzespoły auta
i wystarczy zadbać o to żeby ich nie przekroczyć
Jak napisałem kilka postów wyżej
najlepsze ET mojego auta to wysokie 13
więc hardcoru nie ma
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat)
tak na chłopski rozum, co oznacza "progresywny strzał 50-100 PS"?
Czy da się to jakoś przeliczyć na KM?
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i odpowiedzi!!!
EASYKATO - czekam na filmik z wyścigów:)
tak na chłopski rozum, co oznacza "progresywny strzał 50-100 PS"?
Czy da się to jakoś przeliczyć na KM?
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i odpowiedzi!!!
EASYKATO - czekam na filmik z wyścigów:)
w momencie załączenia +50 (przy zadanych obrotach minimalnych)
i stopniowo coraz więcej
w funkcji obrotów
aż do +100 przy
zadanych obrotach maksymalnych
na konie mechaniczne da się przeliczyć
PS=KM
choć w przypadku instalacji N2O
nie jest tak łatwo
bo inny efekt da zestaw dysz +50 przy silniku co ma seryjnie 75 KM
a inny efekt przy silniku co ma seryjnie 150 KM
i tu przydaje się hamownia
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat)
EASYKATO, ogólnie wielki szacun za to co robisz, tez chciałem swój doprowadzic do stanu ideał i zostawic w stajni jako zabawka, ale niestety nie wszystkich na to stac
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Jak więc uważacie, drodzy koledzy, ile można "dać" za ten samochód?
Jeżeli opis jest prawdziwym odzwierciedleniem stanu rzeczywistego autka, to naprawdę warto mieć ten obiekt westchnień:)
5000 zł? Mniej, więcej...
P.S. Nie mogę włączyć ikonki monety w swoim profilu:(
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 22-10-2009, 13:17
a czy jest jakaś opcja zobaczenia jak to się zbiera ?
jakiś filmik ze wskazówka prędkościomierza lub filmik z tego przejazdu gdzie auto dziabnęło rzekome 13,7 sec na 400m ?
bo jeżeli to auto faktycznie kręci 13,7 na ćwiartkę to załatwię na to kupca od ręki
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
przez 2 tygodnie żaden odważny się nie znalazł, więc już raczej właściciela nie zmieni....
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
dawid5451, no chyba że ktoś z forum aby słuch o nim nie zaginął
swoją drogą, tez mnie dziwi takie połączenie Nitro+Pb+LPG... chciałbym zobaczyć jak śmiga takie tipo na lpg i strzał. już nie raz o tym słyszałem ale ciekaw jestm co dzieje sie w silniku z mechanicznego punktu widzenia.
Nareszcie ktoś, kto mnie rozumie...:)
Nic właśnie nie wiadomo o kwestiach mechanicznych, a zdjęcia "pod maską" nie prezentują autka od tej lepszej strony, wręcz przeciwnie...
Jak gdyby nic tam nie było ruszane, a co dopiero robione...
Wszystko to jest zaskakująco dziwne, ale przez to również ciekawe...
Ciekawe...
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 12 Sie 2008 Posty: 147 Skąd: Wołomin/Duczki
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-10-2009, 18:11
tasiorM napisał/a:
Co, masz zamiar kupić:)?
się okaże jeżeli nikt go nie kupi przede mną i kolega EASYKATO nie zmieni zdania to tak
Że tak powiem z pieniążkami jestem już bliżej niż dalej także wszystko wskazuje na dobrą drogę
Świstak napisał/a:
dziwi takie połączenie Nitro+Pb+LPG... chciałbym zobaczyć jak śmiga takie tipo na lpg i strzał.
Też bym chciał sprawdzić i mam nadzieję że jeszcze będę miał przyjemność przynajmniej zobaczyć
_________________ Było Tipo 1.4S + podtlenek LPG
Trwają poszukiwania godnego zastępcy.
Obecnie Twingo 1.2 2003r. Na Sprzedaż.
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-10-2009, 18:46
hmm.. czytam i szacuneczek za taką 'pasję' , zabawę z tipkiem; z opisu wynika ciekawe autko naprawdę...
pozazdrościć, że masz czas i możliwości podłubać tak
zastanawia mnie tylko faktycznie, nawet jak dbasz bardzo (podejrzewam, że tak jest ), jak faktycznie w dłuższym czasie wyglądać będzie silniczek; choć skoro to tylko czasem lekko się postrzela to nie powinno mieć chyba wielkiego wpływu... hmm...
ciekawe autko
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl
Ale żeście sobie dyskusje zrobili.. Dobrze, że już licytacji nie prowadzicie.
Chciałbym tylko zauważyć, że to auto było na sprzedaż jakiś czas temu.
Bdm$ka napisał/a:
przez 2 tygodnie żaden odważny się nie znalazł
nie podjechał nikt obejrzeć nawet, więc zapadła klamka, że Tipo zostaje u Easykato.
Ja tak to zrozumiałem. Myślę, że właśnie ze względy na to, że nie było zainteresowania Tipo pozostanie zabawką, stąd plany w stosunku do auta opisane w pierwszym poście.
Co do nitro i silnika to najważniejsze aby robić wsio z głową.
Nie wiem skąd Wam do głowy przyszło połączenie LPG+N2O?
To że samochód ma LPG nie oznacza, że w warunkach bojowych na tym LPG jeździ.
Sądzę, że LPG jest jedynie do przemieszczania się, a nie upalania.
Raczej dwóch gazów się nie łączy, strzela się jedynie na PB.
Do tego strzał jest progresywny i nie obciąża hardcore'owo wnętrzności silnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.