Vectra 1.8 16 V Sport :) |
Autor |
Wiadomość |
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 15-05-2013, 10:22
|
|
|
Ja bym wywalił wycieraczkę z tyłu |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-05-2013, 10:26
|
|
|
myślałem o tym, lecz czasem sie przydaje. Plan miałem wstawić tam antene CB |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 15-05-2013, 13:02
|
|
|
A mnie się podoba to zestawienie z kolorem felg.
Co do auta - wersja liftback czyli zgrabniejsza i ładniejsza od sedana.
VEndriuV, Czy espero było z czymś lepsze, praktyczniejsze lub wygodniejsze ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-05-2013, 21:07
|
|
|
Jak mam być szczery. Z porównaniem do Espero to całkiem inna bajka. Niby podobne roczniki bo 99/98, ale przepaśc ogromna. Tutaj czujesz się jak w nowym aucie. Nic nie trzaska, wyciszone bardzo dobrze, zawieszenie BDB stan + utwardzone bo sport. Naprawdę różnica ogromna, lecz od razu różnica w utrzymaniu. Cena wyższe, ale nie ma tragedii.
Jeździłem także Astrą 3 - ta nowsza, zrobiłem nią ponad 1 tyś km. Powiem Wam, że nawet ta Astra wypada słabiej. Nie wiem czy to kwestia tego, że to wersja sport (kubełkowe fotele, welur) i stąd ta wygoda, ale jeździ się bardzo wygodnie Jedynie co to brak składanych lusterek, ale to pikuś przy tym co nadrabia
Na zdjęciach autko wydaje się takie dość proste w wykonaniu, lecz na żywo od razu czuć, że gruba blacha i masywne autko. Tak więc na żywo wygląda jeszcze lepiej
Jedynie co mnie drażni, to przy małym rozpędzaniu autka (lekko dodajemy gazu) czuć, że nie jest to płynne te przyspieszanie. Możliwe, że świece czy kable i z głowy, ale to się okaże. |
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 15-05-2013, 22:37
|
|
|
Cytat: | A mnie się podoba to zestawienie z kolorem felg. |
No właśnie muszę przyznać, że mi też choć nie jestem zwolennikiem tej dziwnej mody na malowanie felg w jaskrawe kolory. |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 17-05-2013, 20:50
|
|
|
Pytanie
Jak lepiej ze znaczkami czy bez ? bo odpadły dwa i myslę czy kupić nowe czy lakier w spray-u i zamalować to co pozostało, a jest lekki zarys. Mi się wydaje, że lepiej bez, lecz wysłucham waszych opinii
Zdjęcia to taka prowizorka, ale mniej więcej widać jakby to wyglądąło bez.
Autko w końcu zarejestowane Czekam na czarne podobno lakierowane ramki Chyba jutro będą Jak zrobię porządek z tą klapą dam fotkę jak całośc się prezentuje |
|
|
|
|
albert1991
Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 21-05-2013, 23:59
|
|
|
VEndriuV napisał/a: | czy kupić nowe czy lakier w spray-u i zamalować to co pozostało |
nie żartuj proszę zrób to tak jak należy a nie spayem bedziesz psikał |
_________________ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 22-05-2013, 09:13
|
|
|
Bez znaczków tysiąc razy lepiej |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-05-2013, 19:10
|
|
|
albert1991, Czyli jak ? Chodziło mi o lakier w sprayu. Dobrany u lakiernika. Żadnej rdzy tam nie ma tylko tylko pierwsza warstwa lakieru lekko z kleju się zniszczyła i widać odcień napisu.
Co innego proponujesz?
Wygląda to tak:
Próba zdrapania...
Aktualna "DUPA" - Czarna ramka, nowa tablica, póki co poszły dwa znaczki. Prawdopodobnie zostanie znaczek 1.8 16V jest dośc dobry stan, a sam nie wyglądałby tak źle
|
|
|
|
|
maciek_wk
Pomógł: 9 razy Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 568 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-05-2013, 21:49
|
|
|
VEndriuV, próbowałeś to zjechać Fareclą 3G ??? |
_________________ jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety
jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-05-2013, 09:34
|
|
|
nie mam do tego sprzetu... Jak posiadasz to mozemy sie zgadac sprobowac. oczywiscie nie za friko |
|
|
|
|
maciek_wk
Pomógł: 9 razy Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 568 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-05-2013, 21:22
|
|
|
VEndriuV, też nie mam sprzętu...mokra szmatka i troszkę G3 |
_________________ jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety
jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci |
|
|
|
|
mikee72
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 584 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 25-05-2013, 10:19
|
|
|
Spróbuj benzyną ekstrakcyjną poczyścić. |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 30-05-2013, 21:02
|
|
|
Efekt dzisiejszej pracy. Jak się podoba ? Tył bedzie wymieniany (zaciski) więc nie czyściłem tak dokładnie
|
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-06-2013, 16:41
|
|
|
O Chryste Panie z tyłu wygląda jak terndowaty po przejściach Nie przyłożyłeś się, nawet jeśli będą wymienianie to szkoda było pracy. Bier szczotę, papier i drzyj to do równa! ale już Jeszcze raz odwalisz taka fuchę i stawiasz wszystkim karne piwko |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 03-06-2013, 17:39
|
|
|
VEndriuV, z całym szacunkiem do twojej osoby ale praca plus nakłady czasu jakie na to poświęciłeś totalnie zbędne. Nie wygląda to dobrze. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-06-2013, 20:45
|
|
|
czyli zmienić kolor ? |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-06-2013, 21:53
|
|
|
Nie... wyczyścić najpierw z tych ohydnych purchli i rdzy a kolor swoją drogą... złoty nadaje się do cygańskiego powozu |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-06-2013, 21:54
|
|
|
VEndriuV, widzę masz fabryczne radyjko. Czy jest to CDR 500? |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 03-06-2013, 22:01
|
|
|
VEndriuV, oczyść bardzo dokładnie wszystko z rdzy, wykorzystaj najlepiej wiertarkę z szczotką drucianą. Koszt nie jest aż tak spory a efekt będzie o niebo lepszy. Zakup sobie odtłuszczacz do hamulców, porządną bazę, a mianowicie podkład. Polakieruj 3x razy w jednakowych odstępach Kolor kwestia gustu i upodobań, ale zdecydowanie nie pasuje w twoim przypadku. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 04-06-2013, 08:19
|
|
|
maxi napisał/a: | VEndriuV, oczyść bardzo dokładnie wszystko z rdzy, wykorzystaj najlepiej wiertarkę z szczotką drucianą. Koszt nie jest aż tak spory a efekt będzie o niebo lepszy. |
Eee tam, czyściłem tak zaciski w temprze i po pierwszym do połowy wyczyszczonym, oddałęm wszystkie do piaskowania. 30zł i wypiaskowane 4 zaciski z jarzmami na lux ;]
Nie baw się w wiertarki. Zajedziesz wiertarkę, kilka szczotek, a efekt i tak nie dorówna piaskowaniu
A zacisków nie wymieniaj, szkoda kasy. Zregeneruj sobie i będą jak nowe, za małe pieniądze |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-06-2013, 09:06
|
|
|
D@wIdS, tak oryginalne.
To jaki kolor pasuje ? Szukałem nie raz i kurcze cięzko... Może miedziany ?
Mam kupione uzywki w dużo lepszym stanie. Je oddam do piaskowania i potem malowanie, bo uwierz moje są tak pordzewiałe, że chyba nic by z nich nie zostało...
|
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-06-2013, 10:01
|
|
|
VEndriuV, Ja zaciski maluję zawsze czerowny Hammerite. Farba naprawdę rewelacyjna. Po roku czasu nie odłaźi i lśni jak nowa w przeciwieństwie innych dedykowanych farb do zacisków która blaknie po 1 roku i odłaźi płatami z zacisków.
Myślę że w twoim wypadku do pomarańczowych felg będzie pasował kolor czarny. Bo w przypadku takiego koloru felg to je ma być widac a nie zacisk. Wszystkie inne kolory będą się gryźć z felgami.
Takie moje zdanie a zrobisz jak będziesz uważał.
Wogóle to gratki za modyfikację i samo zapał.
Pozdro |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 04-06-2013, 12:29
|
|
|
Guzik napisał/a: | Eee tam, czyściłem tak zaciski w temprze i po pierwszym do połowy wyczyszczonym, oddałęm wszystkie do piaskowania. 30zł i wypiaskowane 4 zaciski z jarzmami na lux ;] Nie baw się w wiertarki. Zajedziesz wiertarkę, kilka szczotek, a efekt i tak nie dorówna piaskowaniu A zacisków nie wymieniaj, szkoda kasy. Zregeneruj sobie i będą jak nowe, za małe pieniądze |
Pytanie czy jest co regenerować Jak widać na załączonych przez kolegę zdjęciach, to obawiam się że nie bardzo. Także piaskowanie i generalnie renowacja totalnie nie opłacalna. Lepiej zakupić tani zamiennik i jako tako eksploatować może przez 1 rok ewentualnie 2 co w przypadku dzisiejszej jakości produkowanych zamienników jest wyczynem godnym wygrania rajdu Paryż-Dakar
VEndriuV napisał/a: | To jaki kolor pasuje ? Szukałem nie raz i kurcze cięzko... Może miedziany ?
Mam kupione uzywki w dużo lepszym stanie. Je oddam do piaskowania i potem malowanie, bo uwierz moje są tak pordzewiałe, że chyba nic by z nich nie zostało... |
Farbą typu Hammerite to możesz stelaż ławki na ogródku pomalować lub płot z stali Zakup zestaw do malowanie bębnów oraz zacisków godnej firmy, a efekt będzie podobny. Oczywiście jeśli się odpowiednio i starannie przyłożysz. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-06-2013, 13:17
|
|
|
Powiem Ci, że własnie takie zestawy wychodza 2x drożej, a efekt ten sam, dużo osób testowało np. hammerite i trzyma 2 lata śmiało.
Póki co zostanie jak jest, bo bardziej mi było wstyd jeździć z całymi pordzewiałymi hamulcami. Tak troche lepiej to wygląda. Dużo osób zwracało uwagę na te felgi, a hamulce wyglądały naprawde masakrycznie... Mechanika się śmiał czy te auto nie stało w stodole bo wiadomo wtedy wilgoć itd
Kolor prawdopodobnie zostanie póki co, jedynie co to dam na tył inne zaciski, które będą po piaskowaniu.
Na razię wolę zrobić rozrząd, wymienić świece i kable, termostat mam do wymiany, uszczelki. Więc kolor zacisków jest mało ważny przy tym co wypada zmienić w używanym aucie Jak juz ogarnę mechanikę i bede jej pewny wtedy poświęcej więcej czasu na detale.
Z daleka nie wygląda tak źle
|
|
|
|
|
|