Vectra 1.8 16 V Sport :) |
Autor |
Wiadomość |
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 04-06-2013, 22:16
|
|
|
VEndriuV, wyciągałeś może to radio? Ja nie mam weny jak to zrobić -.-
Musze je wyjąć bo ponoć żeby skonfigurować kluczyk żeby zamykanie działo z pilota to trzeba odpiąc kostkę od radia
Nawet schowek wykręciłem żeby mieć lepsze dojście ale nie obejdzie się bez wyciągnięcia całego radia. To nie tipo |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 04-06-2013, 22:33
|
|
|
D@wIdS, po lewej oraz prawej stronie radia jeśli patrzysz na widok z przodu masz po 2 otwory. W owe otwory wkładasz wyjmak ( klucz ) do tego typu radia. Przykładowy link do aukcji dla fabrycznego radia z palety Opla poniżej
http://allegro.pl/wyjmaki...3293511479.html |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-06-2013, 09:10
|
|
|
D@wIdS, u mnie także nie działa centralny z pilota działa tylko z kluczyka. Lecz stawiałbym na Mikorprzekaźniki. Podobno to one padają w drzwiach i wtedy nie ma obiegu zamkniętego.
Kodowanie próbujesz dobrze robić ? Dwie metody. Zamknięte wszystkie drzwi.. Trzymamy na pilocie "zamknięcie drzwi" i przekręcamy kluczyk na zapłon i trzymamy tak chwile - pilot powinien migać.
Druga różni się tym, że najpierw dajemy zapłon potem naciskamy i trzymamy.
Co do radia u mnie wyciagnie radia nie pomogła - nie słyszałem także o tej metodzie Jedynie na co uważaj to, że czasem po odłączeniu radia lub zasilania radio wymaga specjalnego kodu by się odblokować. U mnie na szczęscie nie woła o kod, chyba, że byłby dłużej odłączone - radio na chwile wyciągałem, aku tylko podmieniałem więc nie trafło to wieki.
Do wyciagnięcia lepiej jakbyś sobie ściągnął przednią obudowę nawiewów - u mnie siedzi na samych zaczepach. Wtedy odkręcamy te małe "śrubki" (nie pamiętam jak to sie nazywało) co są w każdym rogu radia. (imbus nr 2)> Potem do każdej wystarczy włozyć cokolwiek byle było w miarę średnicy jak otwór. Ja włozyłem z 3 imbusy możesz śmiało włożyć głębiej (ok połowy) nic się nie stanie a masz pewnośc, że odegną zaczepy. Do tego jakiś cieniutki śrubokręt i juz Radio lekko nie wyjdzie więc trzeba troche siły uzyć.
Wbrew pozorom to nie jest wszystko trudne ja opanowałem juz wykręcenie całego tunelu, wyciągnięcie całej popielniczki oraz obudowy. Włącznik świateł także wyciągałem oraz rozkręcałem tapicerke drzwi o dziwo nic nie uszkodziłem |
|
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-06-2013, 20:27
|
|
|
maxi napisał/a: | D@wIdS, po lewej oraz prawej stronie radia jeśli patrzysz na widok z przodu masz po 2 otwory. W owe otwory wkładasz wyjmak ( klucz ) do tego typu radia. Przykładowy link do aukcji dla fabrycznego radia z palety Opla poniżej
http://allegro.pl/wyjmaki...3293511479.html |
Ja próbowałem bez wyjmaków wkładając klucze imbusowe. Cały czas coś trzyma. Wykręciłem schowek żeby móc wypchnąć je od wewnątrz, ale prędzej wyskoczy razem z całym tunelem niż samo -.-
VEndriuV napisał/a: | stawiałbym na Mikorprzekaźniki. Podobno to one padają w drzwiach i wtedy nie ma obiegu zamkniętego. |
Mam nadzieję że to nie to. Podłączyłem go pod komputer i wyskakuje błąd
00021 - Kluczyk z pilotem 1 nie zsynchronizowany
Obecny
Jak by nie patrzeć jasno jest napisane że wina leży po stronie złej synchronizacji.
VEndriuV napisał/a: | Kodowanie próbujesz dobrze robić ? Dwie metody. Zamknięte wszystkie drzwi.. Trzymamy na pilocie "zamknięcie drzwi" i przekręcamy kluczyk na zapłon i trzymamy tak chwile - pilot powinien migać.
Druga różni się tym, że najpierw dajemy zapłon potem naciskamy i trzymamy. |
Pierwszej metody nie próbowałem. Zawsze przycisk naciskałem dopiero po przekręceniu kluczyka. A że jeszcze przed tym można spróbować to nie wiedziałem. Ale i tak najpierw chcę wymienić baterie dla pewności. Męczy mnie jeszcze jedna rzecz. Czasem po naciśnięciu przycisku na pilocie dioda do końca nie gaśnie tylko delikatnie się tli. Pomyślałem pilot walnięty ale na drugim jest tak samo. Nie zawsze ale czasami ta dioda po prostu nie gaśnie do końca. Nie wiem czy coś zrypane czy jaki chu
VEndriuV napisał/a: | Do wyciagnięcia lepiej jakbyś sobie ściągnął przednią obudowę nawiewów - u mnie siedzi na samych zaczepach. |
U Ciebie jest inaczej niż u mnie U mnie musiał bym cały tunel wyciągać bo ten panel środkowy od zegarka do popielniczki jest w jednym kawałku |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-06-2013, 21:18
|
|
|
nie widziałem na zywo, ale patrząc na zdjęcia obudowa przy regulacji nawiewów powinna iśc osobno. Żeby wymienić podświetlanie np
Co do kluczyka sam nie mam juz pomysłów. Póki co tak zostawiłem jak jest. Może piloty się sypią po takim czasie, bo chyba większość tych aut ma z tym problem. Tak to jest jak ludzie od razu nie naprawiają :/
Sama jak to mówisz synchronizacja to własnie jest przy programowaniu czyli te metody co pisałem wyżej. U mnie jest spec typowo od zamków, piloty sprawdzał to jeden coś świruje z sygnałem a drugi róznie. Lecz żaden nie chciał się zaprogramować.
Jeszcze jak bede miał czas to podjade to sprawdzi mi pod kompem, ale typowo pod względem zamka.
Co do radia też wkładałem imbusy i szło. Tylko jak mówię miałem zdjęta obudowę, wtedy całym radiem prawo lewo i potem wyszło smiało. Więc chyba czeka Cię rozebranie tunelu. U mnie to kwestia kilku śrubek bo musiałem odkręcić, żeby wymienić żarówkę od zapalniczki- absurd
Kolejna metoda :
Drzwi kierowcy otwarte kluczyk w pozycji zapłon i wtedy wciskasz lewy przycisk na pilocie |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-06-2013, 21:37
|
|
|
VEndriuV napisał/a: | nie widziałem na zywo, ale patrząc na zdjęcia obudowa przy regulacji nawiewów powinna iśc osobno. Żeby wymienić podświetlanie np |
To nie tipo Mogę wyciągnąć jedynie pokrętła a obudowa jest w całości VEndriuV napisał/a: | Co do kluczyka sam nie mam juz pomysłów. Póki co tak zostawiłem jak jest. Może piloty się sypią po takim czasie, bo chyba większość tych aut ma z tym problem. Tak to jest jak ludzie od razu nie naprawiają :/
Sama jak to mówisz synchronizacja to własnie jest przy programowaniu czyli te metody co pisałem wyżej. U mnie jest spec typowo od zamków, piloty sprawdzał to jeden coś świruje z sygnałem a drugi róznie. Lecz żaden nie chciał się zaprogramować.
Jeszcze jak bede miał czas to podjade to sprawdzi mi pod kompem, ale typowo pod względem zamka. | Ja jeszcze spróbuję wymienić baterie. Jak to nie pomoże to trzeba będzie iść do szpeca. Niech chociaż ustali gdzie tkwi problem.
VEndriuV napisał/a: | Kolejna metoda :
Drzwi kierowcy otwarte kluczyk w pozycji zapłon i wtedy wciskasz lewy przycisk na pilocie |
Żadna metoda nie działa. Aż byłem przed chwilą sprawdzić |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 06-06-2013, 02:28
|
|
|
Radio wychodzi 4-rema malymi gwoździkami(trzeba dopasować jakieś na grubość).
U mnie raz na jakieś 2 miesiące nie reaguje na pilota też, ale po chwili działa znów. W sumie to podejrzewam pilota lub baterie, bo jeszcze fabryczna ;P |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-06-2013, 16:04
|
|
|
jak bede u szpeca dam znać co wykrył Ja stawiam na raz piloty do naprawy możliwe, że złe sygnały nadają, dwa ręczne programowanie sterownika w aucie i powinno hulać |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 06-06-2013, 21:25
|
|
|
Ok, daj znać W sumie się nie spieszy ale wieś trochę takie autko otwierać kluczykiem ;d |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-06-2013, 20:15
|
|
|
coraz bardziej kusi mnie usunięcie wycieraczki tył oraz zmiana anteny na "rekina" jak myślicie ? |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 07-06-2013, 20:16
|
|
|
rekin trochę wsią mi zalatuje |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-06-2013, 20:33
|
|
|
cały czas bije się z myslą nad wycieraką, czasem się przydaje. Albo kupić z tym "spojlerem" pióro lub płaskie i ustawiać je na dole szyby hm? |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 07-06-2013, 23:35
|
|
|
Ja Ci powiem że u mnie nie ma fabrycznie wycieraczki z tyłu i nie narzekam. Ksztłt samochodu jest taki, że jadąc woda sama spływa a jak się włączy grzanie to już w ogóle Ja na Twoim miejscu bym ją wywalił bo odbiera wdzięku Jak chcesz
** Dodano: 10-06-2013, 23:19 **
VEndriuV, jak uporałeś się z klejem który został po znaczkach na klapie? Ja dziś swoje wywaliłem i nie mogę tego niczym zmyć. Pół tempo zużyłem ale dalej widać napis "opel" -.- |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-06-2013, 18:05
|
|
|
D@wIdS, kleju u mnie nie ma, lecz po porstu zniszczony lakier. Co jakis czas K2 do usuwania rys i nie widać aż tak
Oto nowe fotki kilka modów także było.
Była mowa o wycieraczce, że nie pasuje, troche ją wyprofilowałem, żeby tak mocno nie odstawała i ustawiłem na czarne tło żeby sie tak nie rzucała Jeszcze tylko kupie płaskie pióro i bedzie wyglądała znośnie.
|
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 28-06-2013, 19:11
|
|
|
VEndriuV, Ja kupiłem kredkę i wosk koloryzujący. Prawie nie widać. Ale i tak nakleje na to miejsce napis "irmscher"
Wycieraczke bym całkiem wywalił Dobrze że ja fabrycznie nie mam |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-06-2013, 19:42
|
|
|
zobaczymy przez zimę bo wtedy może się przydać przy parkowaniu tyłem czy wyjeździe tyłem. Tak samo w deszczu przy takich sytuacjach bardzo się przydaje. Nawet w drodze mam lepszą widocznośc na tył, bo tak to wszystko zakropione
Chyba, że..
http://www.youtube.com/watch?v=Kcra2eQ9xdk
Wizualnie to mam zamiar dać światła dzienne i póki co wszystko chyba Wyjdzie w praniu |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 29-06-2013, 08:23
|
|
|
Ja Ci powiem że pęd powietrza i woda sama z szyby spływa Jadąc w deszczu ze stałą prędkością ponad 80km mam suchą szybe ;P Do tego ogrzewanie i da się jeździć Ja bynajmniej nie narzekam ;P A tył mam tak wysoko że paktycznienie nie sugeruje się lusterkiem wewnętrznym jak cofam ;P A ta nano wycieraczka to do końca nie jestem przekonany że zda egzamin No na tył owszem ale z przodu jakoś mi się to nie widzi ;P |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-07-2013, 20:06
|
|
|
Wygląda tak jak chciałem ledy troche krzywo, ale są do zmiany wkręty na mocniejsze wiec bedzie wyeliminowane
Może w przyszłości przyjdzie na stałe antena CB na dach, ale póki co się nie śpieszy z tym
|
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 17-07-2013, 12:31
|
|
|
Widziałem ostatnio na żywo jak leciałem z sosnowca do katowic w sobotę rano(około 6-7)
Na żywca prezentuje się super z tymi felami |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-10-2013, 17:43
|
|
|
Mała zmiana, lecz autko strasznie brudne
|
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-10-2013, 17:45
|
|
|
VEndriuV, A gdzie Ledy ? Wywaliłeś ? |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-10-2013, 18:03
|
|
|
nie powiem przydałoby się, dla lepszego efektu
ale wkurzyłem się, bo jedna strona ledwo co świeciła, gdy chciałem oddać do gwarancji usłyszałem, że na pewno przez "zalanie" i, że one nie są wpisane jako wodoszczelne....
Teraz planuje kupić jakieś zwykłe bo szkoda kasy na lepsze jak widać...
Co do starej rozmowy z Dawidem, to centralny juz dawno działa - wymieniłem centralkę (sterownik)
** Dodano: 03-01-2014, 18:48 **
Aktualne fotki W sumie zmian duzych nie ma jedynie dodałem delikatne listwy chromu na bagażnik i z przodu na dół
Tak się zastanawiam jakby to autko wyglądało jakby te felgi były białe. Jak myślicie ?
|
|
|
|
|
|