|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
White Tipo 1.6 :] |
Autor |
Wiadomość |
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-10-2014, 20:15
|
|
|
Hehe niemalże identyko
Mikee72 super zakup. Wypadałoby teraz założyć nowy Temat i chwalić się postępami w pracach przy nowym cacku |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-10-2014, 20:47
|
|
|
pit14, Gumowe uszczelki się nie nadają do wysokich temperatur jakie panują w głowicy silnika. Korek starcza na rok, guma po 2 miesiącach zaczyna przeciekać. Testowałem to już. |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
krzysiek82
Pomógł: 12 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 237 Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-10-2014, 17:13
|
|
|
mikee72 Tu masz taką samą uszczelkę (też oryginał FIAT) - za... 3,69zł
http://hurtownia.eurofori...orino-p-86.html
Kupiłem tą uszczelkę w tej hurtowni i już drugi rok nic nie cieknie spod pokrywy Jak dobrze pamiętam jest z gumy... |
_________________ Jest:
Fiat Brava 1.2 16V 2001r.
Fiat Siena 1.6 16V 1998r.[b/]
Było:
[b]FIAT TIPO 1.4i.e. DGT 1990r. |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 07-10-2014, 18:40
|
|
|
Lasgo07, ja preferuję uszczelki gumowe ( w filtrze oleju też jest gumowa ) warunkiem jest poprawne skręcenie , z odpowiednim momentem ja zawsze dodaję 1% do fabrycznego , przy pokrywie zaworowej jest ważne żeby nie była "przeciągnięta" tzn za mocnym momentem dokręcona , bo się wtedy odkształca , no i najważniejsza sprawa to odma - w tycz autach trzeba ją czyścić co 2-3 miesiące - pozdrawiam |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-10-2014, 19:17
|
|
|
Mam ten sam motor 1.6 i.e.Z uszczelkami rzeczywiscie mialem problem bo korkowa gora rok i cieknie.Gumowa wytrzymala 3 miesiace i silnik zalal sie od gory do dolu.Wiem ze wymiana to chwila roboty ale ile mozna robic to samo.Irytowalo mnie to ze cieknie z powodu tak blahej usterki.Zastosowalem inne rozwiazanie rodem z japonskiej motoryzacji.Zdjalem pokrywe splanowalem wystepy na pokrywie tak ze zostalo ok 0.5 mm.Powierzchnie odtluszczone,przetarte papierkiem i na to masa uszczelniajaca Renzosil.Koszt nieco wiekszy niz koszt jednej uszczelki ale nie cieknie wcale.Szczelne bedzie prawdopodobnie do konca zywota tipka A zagladac pod pokrywe tez nie trzeba w zasadzie bo regulacje zaworow robi sie rzadko.Polecam.Sprawdzone 100 % |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|