Mały problem z gazem |
Autor |
Wiadomość |
bojfrend1
Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 12 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 25-11-2010, 18:23 Mały problem z gazem
|
|
|
MOje pytanie to: co sie dzieje że chodzi jakis czas na gazie i potem przełącza na benzyne, a jak prubóje znowu włączyc na gaz to chwile chodzi i znów przełącza, silnik 1.4 na gaźniku |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-11-2010, 19:03
|
|
|
przełącznik do sprawdzenia. |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
bojfrend1
Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 12 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 25-11-2010, 19:09
|
|
|
u mnie nie ma przełącznika tylko jest taka zielona dioda i gdy sie świeci to jedzie na gazie a jak zgaźnie to na paliwie i tu mam problem bo zamoczynnie sie wyłancza po chwili znów moge włączyc gaz ale historia sie powtarza |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 26-11-2010, 16:45
|
|
|
bojfrend1 napisał/a: | u mnie nie ma przełącznika |
W każdej instalacji LPG jest przełącznik Benzyna/Gaz Jest on w centralce w której znajduje sie owa kontrolka i właśnie ta centralka jest do sprawdzenia |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
bojfrend1
Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 12 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 28-11-2010, 11:27
|
|
|
no i klapa teraz wogóle nie działa nic sie nie pali i nie moge przełączyc na gaz , musze jeździc na benzynie ciągle , nie wiem co sie stało |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-11-2010, 14:01
|
|
|
bojfrend1, odpowiedź/podpowiedź masz w poprzednich postach.
jak nie wiesz gdzie masz przełącznik od gazu to jedź go gazownika. za drobną opłatą pokaże ci gdzie on jest i nawet jak się postara to naprawi ci usterkę. |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
bojfrend1
Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 12 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 14-01-2012, 16:38
|
|
|
Witajcie ponownie, nie bede zakładał nowego tematu napiszę tu , mianowicie chodzi mi o to że od paru dni zaczeło się dziać coś dziwnoego z moim tipem otóż pali mi 17,8 l gazu na jakies 90~`100 km, czym to może byc spowodowane dodam że wczesniej palił mi 8,5 l trasa bo tylko robie dłuższe dystanse |
|
|
|
|
Dziąbal
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 237 Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 15-01-2012, 18:57
|
|
|
Proponował bym Ci udać się na sprawdzenie dawki u gazownika. |
_________________ TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8 |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 15-01-2012, 19:38
|
|
|
bojfrend1, dokładnie jak pisze Dziąbal, miałem idento spalanie. Jedź piernikiem do gaziarza. Mogę się założyć że CI nie spala tylko wypluwa gaz |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
bojfrend1
Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 12 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 12-02-2012, 21:51
|
|
|
Już wszystko wiem gazu nie wypluwa tylko zostaje w butli bo wyjeździłem niby wszystki gaz potem zatankowałem to aż się zdziwiłem bo zatankowałem do pełna , patrze na dystrybutor a tam tylko 25l weszło i niby butla nabita do pełna sprawdzam ile przejechałem na pełnej butli i wyszło tylko 243km a butle mam 40l więc coś jest nie tak, czym to może być spowodowane? |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
bojfrend1
Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 12 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 12-02-2012, 22:00
|
|
|
nie byłem bo nie mam dostępu do zaufanych gaziarzy, jeden jest ale ma złą opinie wyrobioną o sobie, raz byłem u niego i stwierdziłem że nie warto tam jeździc |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
bojfrend1
Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 12 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 12-02-2012, 23:00
|
|
|
wole samemu chwile sie pomęczyc do niego pojade w ostateczności |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-02-2012, 06:29
|
|
|
bojfrend1, ale co samemu zrobisz? Nie obraź się, ale już po tym co wcześniej pisałeś widać że słabo u ciebie ze znajomością instalacji LPG. Bez urządzeń pomiarowych, tj. analizatora spalin nie zrobisz nic. Jest co prawda patent który już nie raz słyszałem na instalacje LPG I gen. ale go nie powtórzę ani nie polecę bo u mnie taka próbą zakończyła się rozerwaniem obudowy filtra powietrza. Taki wynik spalania jest najprawdopodobniej skutkiem rozregulowania się parownika (np. z próby palenia na LPG przy -15, -20) i tu pomóc tylko może regulacja. Gdy nie pomoże trzeba sięgnąć głębiej, bo nawet stan świec / kabli ma wiele do powiedzenia. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 13-02-2012, 10:54
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Gdy nie pomoże trzeba sięgnąć głębiej, bo nawet stan świec / kabli ma wiele do powiedzenia. |
Święte słowa, zresztą JAM_BELFEGORA, diagnoza u mnie się w 100% sprawdziła |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
bojfrend1
Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 12 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 13-02-2012, 20:04
|
|
|
a powiedzcie na jakiej wysokości ma być zawór na butli od podłoża, i mam 2 generacje gazu |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
|
|
|
|
bojfrend1
Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 12 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 13-02-2012, 22:17
|
|
|
jednak mam 2 gen bo przekładanie odbywa sie automatycznie ale mniejsza z tym, butle mam cylindryczną 40l i zawór ma byc na jakiestam odpowiedniej wysokości bo jak byłem u gaziarza i mi ustawiali żeby butle nabijało do końca a teraz sie przekręciła i nie moge ustawic jej z powrotem bo nie wiem na jakiej wysokości ma sie znajdować zawór |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-02-2012, 06:19
|
|
|
Weź sobie opis butli powinien być przy aprobacie. Co do instalacji jeśli masz II gen to nie masz gaźnika w takim razie tylko mono wtrysk, tym bardziej jak się samo przełączą. Cyknij fotkę silnika. W gaźniku nie może się nawet samo przełączać bo nie masz komorę pływakowa, przełączyć musisz ręcznie pod dopaleniu paliwa a dopala się w zależności od tego jak jedziesz, nie ma reguły.
P.S: Sposób mocowanie zbiornika jest mierzony kątem odchylenia od osi a nie wysokością, z reguły wypada pod kątem ok 30 st. lekko w górę, ale mówię sięgnij do opisuj swoje butli ewentualnie to opisu wielo-zaworu wszystko to powinno być w papierach LPG. Jak nie masz ustal jaką masz butle i wielo-zawór i szukaj DT po sieci.
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
bojfrend1
Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 12 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 14-02-2012, 19:28
|
|
|
no teraz to już rozumiem, chodź jeden konkretnie napisał posprawdzam i zobaczymy co wyjdzie |
|
|
|
|
|