hamowanie 1.4 - Charakterystyka silnika |
Autor |
Wiadomość |
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 31-01-2010, 12:50 hamowanie 1.4 - Charakterystyka silnika
|
|
|
Witam, hamował ktoś może kiedyś silnik 1,4 na gaźniku? Lub posiada wykres zależności momentu obrotowego od obrotów? |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 31-01-2010, 17:49
|
|
|
U raczej ciężko po co ktoś miałby wydawać grubą kasę na hamowanie seryjnego silnika o zaskakującej mocy 78KM mogę ci co najwyzej odczucia z jazdy opisać oraz co może a co nie.
** Dodano: 31-01-2010, 18:00 **
Co może:
1. Może np. po wywaleniu koła zapasowego i zbędnych klamotów osiągnąć setkę w 13sek.
2. Fabryczny bez LPG może rozpędzić się na prostej do mniej więcej 170km/h
3. Może spalić w mieście 10l benzyny zaś w trasie ok 8l
4. Może być banalnie prosty w naprawie dla kogoś kto choć trochę wie co i jak i ma parę narzędzi.
Czego nie może:
1. Po zainstalowaniu LPG możesz zapomnieć o punkcie 1 i 2 tego już nie może.
2. Nie może spalić mniej LPG w mieście niż 10l
3. Nie może się ścigać na 1/4mili no chyba ze z rumplami podobnej klasy
4. Nie może dynamicznie napędzać samochodu gdy na pokładzie siedzi komplet pasażerów z bagażami
5. Nie może być uznany za ekologiczny |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
rob
Pomógł: 5 razy Wiek: 53 Dołączył: 06 Lut 2006 Posty: 487 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 31-01-2010, 18:05
|
|
|
Larry075, Pytanie trochę tendencyjne,raczej nie ma potrzeby wydania trzech lub więcej stówek na hamownie (niekiedy połowa wartości auta) i zrobić z siebie pośmiewiskio w oczach warsztatowców
Ale pytaj może ktoś robił takie rzeczy.
Pozdrawiam |
_________________ Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 31-01-2010, 23:10
|
|
|
Cytat: | 2. Fabryczny bez LPG może rozpędzić się na prostej do mniej więcej 170km/h |
To moge uznać za brdure, przynajmniej w moim przypadku, gdy ja, kolega i kuzyn który prowadził (ja i kolega na egzamin na osobówki a kuzyn na cięzarowe) przeprowadziliśmy procedure odmulana samochodu (od nowości samochód może dwa razy przekroczył prędkość 110km/h i nigdy nie widział obrotów typu 4tys i więcej) przy 170 zrobiło mi się gorąco i byłem mokry (szłysząc jak kolega z tyłu zapina pasy) a przy 190 przestałem oddychać. Licznik napewno wskazywał poprawnie.
rob, nie odchodząc od tematu, niektóre seryjne samochody mają gdzieś swoje wykresy a pytam bo może ktoś ma, jest to podstawowa czynność przed przystąpieniem do poważnych przeróbek. W erze gdzie 90% użytkowników samochdów nie rozróżnia momentu obrotowego od mocy traktując (moc) jako parametr który ma jakieś znaczenie (tak
naprawde moc to nic innego jak moment obrotowy * obroty, czyli trzeba znaleść taki moment w którym te dwie liczby dadzą największy wynik)to raczej długi temat a w internecie jest o tym pełno.
Chciałem wiedzieć w jakim momencie najlepiej zmieniać biegi dla jazdy normalnej, szybkiej, ekonomicznej itp. Z silnikami jest jak z ludźmi a większośc "ekonomistów" wprowadza w życie zasade "im mniejsze obroty tym mniejsze spalanie".
No to może wie ktoś przy jakich obrotach jest największy moment w silniku 1,4 gaźnik? |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 01-02-2010, 00:09
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | 1. Po zainstalowaniu LPG możesz zapomnieć o punkcie 1 i 2 tego już nie może. |
punkt 1 - coś koło 13 sekund
punkt drugi ... niestety tylko około 167 |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-02-2010, 06:21
|
|
|
Larry075 napisał/a: | To moge uznać za brdure, przynajmniej w moim przypadku, gdy ja, kolega i kuzyn który prowadził (ja i kolega na egzamin na osobówki a kuzyn na cięzarowe) przeprowadziliśmy procedure odmulana samochodu (od nowości samochód może dwa razy przekroczył prędkość 110km/h i nigdy nie widział obrotów typu 4tys i więcej) przy 170 zrobiło mi się gorąco i byłem mokry (szłysząc jak kolega z tyłu zapina pasy) a przy 190 przestałem oddychać. Licznik napewno wskazywał poprawnie. | Jeśli mówimy o Tipo z silnikiem 1.4 to ci w to nie uwierzę no chyba że ze sporej górki, mamy ten samochód od nowosci w rodzinie i parę razy było sprawdzane ile pojedzie nigdy nawet jak był nowiutki nie przekroczył 170 na prostej (Licznik pokazuje wtedy coś koło 172-5 bo tak wskazówka skacze, ale to jest przekłamanie) nawet książkowo max prędkość to 167km/h z tego co pamietam i tego nie piszą od tak sobie, tylko ktoś to zmierzył.
Cytat: | No to może wie ktoś przy jakich obrotach jest największy moment w silniku 1,4 gaźnik? |
masz na stronie głównej:
max moment przy 3000 zaś moc przy 6000
Luczu napisał/a: | punkt 1 - coś koło 13 sekund
punkt drugi ... niestety tylko około 167 | no to nieźle, mój już odmawia współpracy przy 160 z braku tlenu, a zwężka w dolocie jest na grubość dużego kciuka tak sobie gazownicy u widzieli, za to jak pięknie pracuje na wolnych |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-02-2010, 19:07
|
|
|
Cytat: | Jeśli mówimy o Tipo z silnikiem 1.4 to ci w to nie uwierzę no chyba że ze sporej górki, mamy ten samochód od nowosci w rodzinie i parę razy było sprawdzane ile pojedzie nigdy nawet jak był nowiutki nie przekroczył 170 na prostej (Licznik pokazuje wtedy coś koło 172-5 bo tak wskazówka skacze, ale to jest przekłamanie) nawet książkowo max prędkość to 167km/h z tego co pamietam i tego nie piszą od tak sobie, tylko ktoś to zmierzył. |
No kolego, możesz mi nie wierzyć ale jaki bym miał interes w tym aby kłamać. Mnie przytkało i to konkretnie, wtedy nie miałem obtoromierza ale ze słuchu obroty były znaczące. A po za tym tak wczoraj wpisałem w youtube i znalazłem tipo jakiegoś użytkownika z TTT (ciekawe kogo?) i inne nagranie, w średniej jakości gdzie tipo powala 195km/h więc zależnie od stanu. To była trasa Kamińsk - piotrków trybunalski, raczej prosty, równy odcinek. To była pierwsza a chyba ostatnia prędkość powyżej 110...
Cytat: | wtedy coś koło 172-5 bo tak wskazówka skacze |
Jak skacze to masz spore przekłamanie z okazji ślizgania się linki, oczywiście w dół.
Cytat: | masz na stronie głównej:
max moment przy 3000 zaś moc przy 6000 |
A do jakiego silnika sprawdzałeś? Bo mój numer nie pasuje do tych tabel. |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-02-2010, 19:36
|
|
|
1.4 i 190km/h - nie wieżę!
dane katalogowe są znacznie niższe.
Larry075 napisał/a: | ale jaki bym miał interes w tym aby kłamać |
a tak pochwalić się |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-02-2010, 20:35
|
|
|
Larry075 napisał/a: | A do jakiego silnika sprawdzałeś? Bo mój numer nie pasuje do tych tabel. | dla 159A2.000 czyli 1.4 na gaźniku. Larry075 napisał/a: | Jak skacze to masz spore przekłamanie z okazji ślizgania się linki, oczywiście w dół. | zapewne GPS też mi przekłamuje pewne z tej linki którą zmieniłem jakiś czas temu na nową zresztą jak był nowy też wskazówka dygotała przy tych prędkościach. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-02-2010, 21:39
|
|
|
Cytat: | a tak pochwalić się |
Gdybym wiedział to bym zdięcia porobił, ale to też nie było na długo, mówie licznikowe 190 było. W końcu fiat to fiat. A koledzy jaką prędkość macie przy 3tys obrotów na 5-tym biegu?
159.A2.000 a auto wyprodukowane 1994roku co niezgadza się z żadną z tabel, dlaczego? |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
lazik666
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 892 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-02-2010, 21:46
|
|
|
Larry075 napisał/a: | 159.A2.000 a auto wyprodukowane 1994roku co niezgadza się z żadną z tabel, dlaczego? |
dlatego
Larry075 napisał/a: | fiat to fiat |
Ja przy 3000obr mam praktycznie 100km/h licznikowe
** Dodano: 01-02-2010, 21:48 **
A co do hamowania to jak moja hamownia wreszcie ruszy, czyli mam nadzieję że niedługo, to wrzucę charakterystykę 1.4 ale ie no chyba że się jakies Tipo na gazniku trafi i postaram się Tempry 1.6 na gazniku |
_________________ “Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD
I need more ViCoDiN
był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6 |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-02-2010, 21:51
|
|
|
lazik666, Masz hamownie? Byłbym zobowiązany za tą charakterystyke bo bym się wreście wzioł za zrobienie tego silnika pod siebie.
Cytat: | Ja przy 3000obr mam praktycznie 100km/h licznikowe |
właśnie o to chodzi że dźwiękowo potrafie rozpoznać 3000 i na starym liczniku było 100 a teraz przy 3tys jest 90-92km/h a do 60 słychać czasami takie cykanie z licznika, przyznam że kupiłem jeden z najdrozszych na allegro w dodatku czasami nie moge zzerować dziennego licznika kilometrów |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
lazik666
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 892 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-02-2010, 21:59
|
|
|
Larry075 napisał/a: | lazik666, Masz hamownie? |
Nie do konca, pisze pracę inżynierską na ten temat i się bawię taką hamownią do 100kW więc mogę wstawić na nią co chcę |
_________________ “Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD
I need more ViCoDiN
był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6 |
|
|
|
|
czarek45
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 108 Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 01-02-2010, 22:17 prędkość maksymalna
|
|
|
Przypnę się do postu. Mój tiposz miał na liczniku 192 km\h, a w/g gps 184 km\h oczywiście 1.4 i.e dgt na starym wydechu bez środkowej puchy i końcowym wybebeszonym. Teraz mam nowy wydech i szczerze na trasie na prostej i na lpg 160 w cztery osoby na pokładzie bez problemów. A co do tych danych katalogowych to są tylko dane producenta, rzeczywistość jest inna i nie raz się o tym przekonałem. Miałem 7 lat temu CC 700 na weberze i rozerwaną puchę wydechu od strzałów na zapłonie (wiecie jak się to robiło m.in. w motocyklach). Toczyłem się za znajomkiem (on betą e 30 1984 rok 2.0 6 zyl.) i koleś nie dowierzał jak za nim prawie zderzak w zderzak zasuwałem 160 km\h. Kolejny przykład, znajomek porusza się firmowym 4 miesięcznym Grande Punto 1.4 77 KM z instalką lpg i co nawet 150 nie poleci, nie da rady więcej i tyle. Więc suche dane katalogowe można schować między bajki, a zwłaszcza te o pomiarze mocy i momentu. Tylko hamownia pozostaje ;-) |
_________________ Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(
Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-) |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-02-2010, 22:23
|
|
|
Larry075 napisał/a: | właśnie o to chodzi że dźwiękowo potrafie rozpoznać 3000 i na starym liczniku było 100 | ciekawe... to po co ci obrotomierz ja bym się nie podoił tak śmiałej oceny obrotów na tak zwane ucho jasne można powiedzieć czy jest wysoko nisko... mniej więcej koło 3000 +/- 200-300 obr. ale tak dokładnie gratuluje ucha.
** Dodano: 01-02-2010, 22:26 **
P.S: to wytargaj tą bestię na prostą drogę aparat w rękę i dawaj, plus przydało by się drugie obiektywne źródło prędkości w postaci np. GPS'a czy kolegi z autem obok |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-02-2010, 22:39
|
|
|
Mój tipo posiada etepy, 850-1800 są tak zwane obroty niskie które zą znane z grania zaworów przy mocniejszym dodaniu gazu i specyficznym tonie silnika. 1900-2500 dźwięk cichcej, przyjemnej pracy silnika, spokojna jazda. 2500-3000 silnik chodzi tępo gdy pedał gazu jest na niskim poziomie, dźwięk nie przyjemny przy dłuzszym przebywaniu na tych obrotach, głośny. Równo wq obrotomierza 3100 tipo staje sie agresywne, silnik zaczyna warczeć dostaje "kopa w dupe" a dalej nie musze opisywać co się dzieje więc granica 3000 jest mi bardzo dobrze znana ze słuchu. Pozatym gdy jade "tak jak zawsze" to mam 90 a na starym liczniku było 100. Jeśli chodzi o dźwięki silnika to jestem na to uczulony, lubie szczelne, dostrojone wydechy niż dziurawe "tuningowane rury". Być może dlatego właśnie mój tipo chodzi inaczej niż inne - ręcznie profilowany i dostrajany wydech.
Cytat: | ciekawe... to po co ci obrotomierz |
Może to głupie ale kocham widok jak dajesz po garkach i widzisz jak w szybkim tempie wskazówka sięga czerwonego pola a poza tym ładnie tak wskazówka sobie "śmiga" i coś się dzieje na pulpicie. Tylko te zegary mają jedną wade - Nie moge jeździć na rezerwie bo tak żółta dioda jest w takim miejscu że mnie wpienia W polonezie mam czujnik ciśnienia oleju, obrotomierz, czujnik temperatury oleju i cieczy chłodzącej, wskaźnik temperatury klocków hamulcowych, wskaźnik podciśnienia i uwierz mi, aż serce mocniej bije gdy dodajesz gazu, obroty biegną do 6K a te wszystkie wskaźniki wychylają się.
Cytat: |
P.S: to wytargaj tą bestię na prostą drogę aparat w rękę i dawaj, plus przydało by się drugie obiektywne źródło prędkości w postaci np. GPS'a czy kolegi z autem obok |
Napisałem, że to nie ja byłem kierowcą, nie jestem na tyle doświadczony aby próbować rozpędzić się do takich prędkości takim samochodem, powiedzmy sobie szczerze, przy takiej prędkości nie da się nim bezpiecznie kierować - 16letni samochód, gumy na wachaczach juz sie mają zamiar kończyć (jeden się skończył o tym pisałem kiedyś) - raz sam rozbiłem 150 spoglądając na dyndający krzyżyk - aby tylko opona nie pękła, aby koło się nie odkręciło aby hamulce nie odmówiły pracy. |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 01-02-2010, 22:46
|
|
|
Larry075 napisał/a: | Równo wq obrotomierza 3100 tipo staje sie agresywne, silnik zaczyna warczeć dostaje "kopa w dupe" a dalej nie musze opisywać co się dzieje |
A dalej pewnie nic, z tą agresywnoscią w 1,4 bym troche specyficznie podchodził |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-02-2010, 22:48
|
|
|
No niestety nic, silnik chodzi wprost ślicznie, większość znajomych z większymi silnikami nie raz powiedziała mi że czego jak czego ale tego dźwięku mi zazdrości. Wielkie zdziwienie gdy masz wrażenie że licznik zamknięty a tu dopiero 100tka |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
czarek45
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 108 Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 01-02-2010, 23:08 prędkość maksymalna
|
|
|
http://www.fotosik.pl/pok...1ed0f65ff9.html
skan mojej 21 letniej książki strona 121 dane katalogowe, a tak a propos to którego z was 1.4 i.e wykręca powyżej 7500 obr/min? Bo moje się kręci i pewnie też ktoś uzna to za bajer, dodam, że jest brak odcięcia zapłonu na lpg, ale to już szczegół. |
_________________ Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(
Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-) |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-02-2010, 23:13
|
|
|
Nigdy nie próbowałem dalej niż 6500 - szkoda silnika. |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 01-02-2010, 23:44
|
|
|
u mnie 1.4 gaźnik - 3100 rpm - 100 km/h
co do kręcenia silnika - w czasie jazdy żadko dochodzi do 6 tys - na LPG tam już nie ma mocy. Na postoju dałem ostatnio na 7200 rpm
mimo wszystko 1.4 to nie demon prędkości ani mocy ... i dźwieku silnika :p ale czasem coś popiszczy jakby turbo |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
|
czarek45
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 108 Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 01-02-2010, 23:45
|
|
|
a bawił się ktoś w coś takiego tzn. elektryczna przepustnica?
http://www.youtube.com/user/tipokris |
_________________ Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(
Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-) |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 01-02-2010, 23:56
|
|
|
Larry075 napisał/a: | Nigdy nie próbowałem dalej niż 6500 - szkoda silnika. | mnie się zdarzało zamknąć obrotek ze 2 razy raz niechcący i raz jak sprawdzałem prędkość na 2 biegu |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 02-02-2010, 00:06
|
|
|
jelcyn, wyciągnąłeś 8 tys na wtrysku ... a gdzie odcięcie ?;o |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
czarek45
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 108 Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 02-02-2010, 00:41
|
|
|
dodam, że jest brak odcięcia zapłonu na lpg, ale to już szczegół, na benie jest normalnie |
_________________ Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(
Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-) |
|
|
|
|
|