  | 
               
                   
                   
                  Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
  
                  
                | 
                            
          
         		            
 
	
			| 
		Brak mocy | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
  
        Wiek: 35  Dołączył: 13 Gru 2007 Posty: 127          Skąd: Gdynia 
                  	 
	           Województwo: Pomorskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-06-2009, 21:02   Brak mocy
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Cześć, co może być przyczyną braku mocy. Fiat Tipo 1,6 DOHC, po wymianie: świece, filtr powietrza, olej. Po wymianie świec mocy przybyło znacznie, ale jeszcze sporo mu brakuje do tego co być powinno. Czy np. filtr paliwa, oleju może mieć tak duży wpływ na osiągi?
 
 
Dodam, że często świeci mi się kontrolka wtrysku po przyśpieszaniu.
 
 
Pozdrawiam i proszę o pomoc. | 
             
						
				_________________ Tipo 1,6 DOHC 90KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 yoyo  		  
		 
          
  
        Pomógł: 44 razy Wiek: 42  Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256          Skąd: Kraków 
                  	 
	           Województwo: Małopolskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-06-2009, 21:55   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Iwan napisał/a: | 	 		  | filtr paliwa, oleju może mieć tak duży wpływ na osiągi?  | 	  
 
filtr paliwa jak najbardziej, oleju nie
 
 
 	  | Iwan napisał/a: | 	 		  | Dodam, że często świeci mi się kontrolka wtrysku po przyśpieszaniu.  | 	  
 
może któryś czujnik nawala np lambda, jak zmienisz filtr paliwa to nie zaszkodzi dolać STP do czyszczenia wtrysku | 
             
						
				_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
 
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 przemog666  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 4 razy Wiek: 44  Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541          Skąd: Mysłowice 
                  	 
	           Województwo: Śląskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-06-2009, 21:57   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dranie o oznaczeniu 149C2.046 tak mają, że jak komp wywali błeda to przerąbane.
 
Proponuję Ci zresetować kompa, i jak nałapie na nowo błędów, to wtedy je odczytać i jako tako się dowiesz czego on chce.
 
Przynajmniej ja tak robię w swoim i wtedy wiem na co zwrócić w pierwszej kolejności uwagę. | 
             
						
				_________________ było - FIAT 126p 
 
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
 
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro 
 
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
 
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
 
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
 
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
 
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
 
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
 
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
 
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
 
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
 
było - Mercedes Actros 380 Euro3
 
było - Volvo FH 400 Euro3
 
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
 
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
 
jest - Scania P420 Euro4 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
  
        Wiek: 35  Dołączył: 13 Gru 2007 Posty: 127          Skąd: Gdynia 
                  	 
	           Województwo: Pomorskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-06-2009, 00:12   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               przemog666 testowałeś go od 0-100? ile tak mniej więcej wychodzi?
 
 
Filtr paliwa wymienię, tak czy siak, bo już lata nie wymieniany. Dziś zrobię reset. | 
             
						
				_________________ Tipo 1,6 DOHC 90KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 przemog666  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 4 razy Wiek: 44  Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541          Skąd: Mysłowice 
                  	 
	           Województwo: Śląskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-06-2009, 09:07   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie, nie mierzyłem go jeszcze nigdy. Ale tak z ciekawości, może dzisiaj to zrobię            
 
z tym że przypuszczam trochę ciężko mu będzie, bo mam z przodu 205ki założone | 
             
						
				_________________ było - FIAT 126p 
 
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
 
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro 
 
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
 
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
 
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
 
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
 
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
 
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
 
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
 
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
 
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
 
było - Mercedes Actros 380 Euro3
 
było - Volvo FH 400 Euro3
 
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
 
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
 
jest - Scania P420 Euro4 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
  
        Wiek: 35  Dołączył: 13 Gru 2007 Posty: 127          Skąd: Gdynia 
                  	 
	           Województwo: Pomorskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-06-2009, 15:07   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Zrobiłem reset. Jeśli chodzi o osiągi to bez zmian a kontrolka chyba się nie świeciła, ale krótko jeździłem. Ile może kosztować sama robocizna za wymianę filtra paliwa?
 
 
EDIT: Chyba, że sam bym dał radę wymienić. Gdzie on się znajduje, bo nie wiem gdzie szukać? | 
             
						
				_________________ Tipo 1,6 DOHC 90KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 yoyo  		  
		 
          
  
        Pomógł: 44 razy Wiek: 42  Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256          Skąd: Kraków 
                  	 
	           Województwo: Małopolskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-06-2009, 17:10   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Iwan napisał/a: | 	 		  | Chyba, że sam bym dał radę wymienić. Gdzie on się znajduje, bo nie wiem gdzie szukać? | 	  
 
jeśli jest tak ja kw OHV to będzie koło baku, przy prawym tylnym kole pod taką plastikową osłonką, zrobisz to sam w 15 minut | 
             
						
				_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
 
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 maciek_wk  		  
		 
          
  
        Pomógł: 9 razy Wiek: 41  Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 568          Skąd: Chorzów/Katowice 
                  	 
	           Województwo: Śląskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-06-2009, 19:07   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | yoyo napisał/a: | 	 		   	  | Iwan napisał/a: | 	 		  | Chyba, że sam bym dał radę wymienić. Gdzie on się znajduje, bo nie wiem gdzie szukać? | 	  
 
jeśli jest tak ja kw OHV to będzie koło baku,  | 	  
 
 
w OHC    | 
             
						
				_________________ jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety
 
 
jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 przemog666  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 4 razy Wiek: 44  Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541          Skąd: Mysłowice 
                  	 
	           Województwo: Śląskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-06-2009, 20:14   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               W DOHCach jest identycznie umieszczone    | 
             
						
				_________________ było - FIAT 126p 
 
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
 
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro 
 
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
 
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
 
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
 
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
 
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
 
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
 
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
 
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
 
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
 
było - Mercedes Actros 380 Euro3
 
było - Volvo FH 400 Euro3
 
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
 
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
 
jest - Scania P420 Euro4 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
  
        Wiek: 35  Dołączył: 13 Gru 2007 Posty: 127          Skąd: Gdynia 
                  	 
	           Województwo: Pomorskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-06-2009, 20:19   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | yoyo napisał/a: | 	 		  | jeśli jest tak ja kw OHV to będzie koło baku, przy prawym tylnym kole pod taką plastikową osłonką, zrobisz to sam w 15 minut | 	  
 
 
W którym dokładniej miejscu, odkręcam nadkole? czy gdzieś jeszcze pod spodem?
 
 
Hmm, zna ktoś jakiś tutorial jak go wymienić?    | 
             
						
				_________________ Tipo 1,6 DOHC 90KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Kaputzin  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 6 razy Wiek: 42  Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 157          Skąd: Kobylanka/UK 
                  	 
	           Województwo: Małopolskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-06-2009, 20:30   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Najfajniej by było jakbyś miał kanał bo ja tak właśnie wymieniałem i gdyby nie to, że gość mi sprzedał nie ten model filtr to bym wymienił w kilka minut a tak to musiałem naginać i wymienić filtr na drugi model    | 
             
						
				_________________ *** Fiat Tempra 1.6 MPI, Benzyna/LPG, '95, 200 000, DGT, zieleń perłowa***
 
 
 
"Gdy opuści mnie granie, miej w opiece mnie Panie" | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
  
        Wiek: 35  Dołączył: 13 Gru 2007 Posty: 127          Skąd: Gdynia 
                  	 
	           Województwo: Pomorskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-06-2009, 22:09   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jeżeli dobrze zrozumiałem, to mam go szukać w tym rejonie?
 
 
 
 
 
Pozdrawiam | 
             
						
				_________________ Tipo 1,6 DOHC 90KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 przemog666  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 4 razy Wiek: 44  Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541          Skąd: Mysłowice 
                  	 
	           Województwo: Śląskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-06-2009, 22:11   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dokładnie    | 
             
						
				_________________ było - FIAT 126p 
 
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
 
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro 
 
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
 
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
 
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
 
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
 
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
 
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
 
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
 
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
 
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
 
było - Mercedes Actros 380 Euro3
 
było - Volvo FH 400 Euro3
 
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
 
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
 
jest - Scania P420 Euro4 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 egon  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 57 razy Wiek: 43  Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516          Skąd: Pleszew 
                  	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
                  Zaproszone osoby: 2 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-06-2009, 22:17   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Iwan, dokładnie w tym rejonie i tak jak Kaputzin, pisze najlepiej jest to zrobic z kanału, odkrecasz (chyba) 3srubki i plastik ci schodzi, a pod nim masz filtr    | 
             
						
				_________________   VW Polo 9N 1,2 12V - żony  
 
  LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM  
 
 
 
Tak mało, a tak może pomóc    Składka Klubowa | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
  
        Wiek: 35  Dołączył: 13 Gru 2007 Posty: 127          Skąd: Gdynia 
                  	 
	           Województwo: Pomorskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-06-2009, 00:01   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ok, sprawdzę rano czy znajdę filtr     Co ile km powinno wymieniać się kable WN? | 
             
						
				_________________ Tipo 1,6 DOHC 90KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 meter30  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 26 razy Wiek: 37  Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904          Skąd: Jędrzejów 
                  	 
	           Województwo: Świętokrzyskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-06-2009, 09:03   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Iwan, Z tego co pamiętam to kable WN co 50tys km w benzyniaku a w gazowniku to co około 20tys (mogę się oczywiście mylić). Jaki masz przebieg w swoim wozie?? Bo może brak mocy jest spowodowany zużyciem silnika. Jak masz autko z którejś ręki to do przebiegu można dodać kilkadziesiąt tysięcy... Może zmierz komprechę na cylindrach | 
             
						
				_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
 
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek) 
 
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
 
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r 
 
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
  
        Wiek: 35  Dołączył: 13 Gru 2007 Posty: 127          Skąd: Gdynia 
                  	 
	           Województwo: Pomorskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-06-2009, 11:03   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               192k km. Mam deskę digital więc tutaj nawet chyba nie ma możliwości kręcenia licznika. Nie wiem co mu dolega, czy wymieniać kable, czy filtr paliwa, czy tez jeszcze coś innego   
 
 
PS. Jak go kupiłem to miał ok. 175k km i teraz po wymienię świec chodzi lepiej niż na początku. Więc to raczej nie zużycie silnika, tylko coś mu dolega. | 
             
						
				_________________ Tipo 1,6 DOHC 90KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 yoyo  		  
		 
          
  
        Pomógł: 44 razy Wiek: 42  Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256          Skąd: Kraków 
                  	 
	           Województwo: Małopolskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-06-2009, 11:35   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               zapchany filtr paliwa jak najbardziej wpływa na dynamikę, od strony elektrycznej świece, kable, palec rozdzielacza, kopułka itd.
 
na pierwszy rzut oka może wszystko działać ale jak małe uszkodzenia się zsumują to moga dawać takie efekty
 
 
na pewno nie zaszkodzi jeśli zmienisz filtry paliwa i powietrza, otwórz kopułkę obejrzyj palec, możesz delikatnie papierkiem ściernym przetrzeć styki, kabli na oko nie zbadasz, mikropeknięć kopułki też, możesz najwyżej po ciemku ocenić czy nie ma przebić (czy kable i kopułka nie świeca w ciemności
 
 
obejrzyj puszkę filtra powietrza, czy aby termostat nie zawiesił się i nie zaciąga gorącego powietrza tylko
 
 
ogólnie proponuję wziąć sobie zimne pyfko, papierek ścierny, szmateczkę, otworzyc maskę i tak sobie kawałek po kawałeczku poczyścić styki, poprawić masy, dopieścić - na pewno autko będzie wdzięczne | 
             
						
				_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
 
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
  
        Wiek: 35  Dołączył: 13 Gru 2007 Posty: 127          Skąd: Gdynia 
                  	 
	           Województwo: Pomorskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-06-2009, 12:09   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Termostat świeżo po wymianie, filtr powietrza również. Robiłem też test w ciemności, ale nie zauważyłem przebić.
 
Jeśli chodzi o czyszczenie styków papierem ściernym, to mowa o łączeniach kabli WN i kopułki?
 
Są jeszcze pewne nieszczelności przy pokrywie filtra powietrza, ma to duży wpływ?
 
 
PS. Sprawdzałem miejsce tego filtra paliwa, jest tam jakaś czarna plastikowa obudowa, to jest to? | 
             
						
				_________________ Tipo 1,6 DOHC 90KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 yoyo  		  
		 
          
  
        Pomógł: 44 razy Wiek: 42  Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256          Skąd: Kraków 
                  	 
	           Województwo: Małopolskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-06-2009, 16:57   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Iwan napisał/a: | 	 		  | to mowa o łączeniach kabli WN i kopułki?  | 	  
 
w kopułce masz 4 styki i palec który się obraca podając iskrę na te styki, czasem jak jest bardzo zużyty to jest nadpalony
 
 
 	  | Iwan napisał/a: | 	 		  nieszczelności przy pokrywie filtra powietrza, ma to duży wpływ?
 
 | 	  
 
ma wpływ raczej na falowanie obrotów itp, mniej na moc, chyba że dużo ciepłego powietrza z komory zaciąga, do teego jeszcze dochodzą podciśnienia które częściowo sterują praca silnika
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  jest tam jakaś czarna plastikowa obudowa, to jest to?
 
_________________ | 	  
 
dokładnie, przy kole, jak popukasz w podłoge to trafisz na plastik, a jak się połozysz po przeciwnej stronie przy kole to powinieneś zobaczyć nawet ten filtr | 
             
						
				_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
 
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
  
        Wiek: 35  Dołączył: 13 Gru 2007 Posty: 127          Skąd: Gdynia 
                  	 
	           Województwo: Pomorskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-07-2009, 00:46   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Zdecyduje się chyba również na wymianę kabli WN które zamówień razem z filtrem paliwa.
 
 
Jakie kable najlepiej wybrać?
 
 
BOSCH  	  81.75 [PLN]
 
 
KAGER 	  37.03 [PLN]
 
 
SENTECH  83.57 [PLN]
 
 
Czy warto oszczędzić na kablach i wybrać Kagera, czy też w tym wypadku to tylko pozorna oszczędność? | 
             
						
				_________________ Tipo 1,6 DOHC 90KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Jelcyn  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 59 razy Wiek: 38  Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248          Skąd: Lublin 
                  	 
	           Województwo: Lubelskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-07-2009, 08:07   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Iwan, z tego co wiem, to kager nie jest taką złą firmą. Jednak doradzam czwartą opcję, czyli NGK. ceny niestety nie podam, ale chyba każdy na forum potwierdzi, że są najlepsze. Jeśli już musisz tylko z tych trzech, to bierz boscha. | 
             
						
				_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
  
        Wiek: 35  Dołączył: 13 Gru 2007 Posty: 127          Skąd: Gdynia 
                  	 
	           Województwo: Pomorskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-07-2009, 11:18   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Niestety NGK do tego modelu silnika nigdzie nie mają. Zamówiłem sobie kable Bosha, będą na jutro. Dziś za radą yoyo przetrę styki a jutro zobaczę jaki będzie efekt końcowy. 
 
 
Ten silnik powinien mieć chyba około 12s 0-100 chodź nie znalazłem oficjalnego info, ale tyle ma wersja 75KM, LINK.
 
 
Ma ktoś jeszcze może taki silnik i testował? 
 
 
** Dodano: 03-07-2009, 10:55 **
 
Słuchajcie, przeczyściłem te styki od środka na kopułce i na tym palcu i... Chciałem uruchomić silnik, ale 0 reakcji     Akumulator działa, sprawdziłem już, podłączałem też kablami do samochodu kolegi. Ale wg nie kręci nawet rozrusznik, 0 reakcji    | 
             
						
				_________________ Tipo 1,6 DOHC 90KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 ciechu  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 65 razy Wiek: 46  Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008          Skąd: Leszno 
                  	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-07-2009, 16:29   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Iwan napisał/a: | 	 		  | Ma ktoś jeszcze może taki silnik i testował?  | 	   mam 86KM Temprę. W testach w zeszłym roku wyszła mi średnia 13,4s (6 prób na tym samym odcinku w obu kierunkach)  	  | Iwan napisał/a: | 	 		  | ale tyle ma wersja 75KM | 	   miała, wiele lat temu... | 
             
						
				_________________ Było:
 
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
 
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
 
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
 
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
 
Jest:
 
156 SW 1.9JTD 145KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
  | 
             Wersja do druku
 
  | 
    
 
      
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
 
 Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji. 
 |