|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wymiana ślimaka. |
Autor |
Wiadomość |
Carol
Wiek: 34 Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 120 Skąd: Szczytno
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 25-08-2009, 22:09 Wymiana ślimaka.
|
|
|
koledzy potrzebuję waszej pomocy jak wymienić ślimak napędu prędkościomierza w tipo 1,4. Deska analog. Przewertowałem forum i niestety tego nie znalazłem. |
|
|
|
|
kubek
Pomógł: 12 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 459 Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 26-08-2009, 08:39
|
|
|
Musisz odkrecic z boku srubke na imbus taka mala. I wyjdzie ci slimak wraz z taka metalowa tulejka przelozysz slimaka i skladasz. Musisz ta srubka trafic na dziurke w tulejce. Wyciagniesz to zobaczysz dokladnie o co chodzi. Jest jedna srubka do wykrecenia z boku. Powodzenia. |
|
|
|
|
Carol
Wiek: 34 Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 120 Skąd: Szczytno
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 26-08-2009, 08:49
|
|
|
Właśnie w tym sęk, ze ciągne kombinerkami do góry za ślimak i nie chce wyjść. Kręciłem obudową(tą z gwintem we wszystkie strony) pójdzie trochę do góry i dalej nie chce wyjść;/ nie wiem co jest grane. |
_________________ Fabbrica Italiana di Automobili Torino Tipo 1.4 i.e '93 motor: 160A1.046 |
|
|
|
|
kubek
Pomógł: 12 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 459 Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 26-08-2009, 10:05
|
|
|
A ta srubke z boku odkreciles? Tam jeszcze oring jest w srodku i moze chaczyc. Ja pamietam ze pierwszym razem wybijalem od spodu z kanalu przecinakiem bo mialem zapieczone. A teraz wyciagam bez problemu. |
|
|
|
|
Carol
Wiek: 34 Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 120 Skąd: Szczytno
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 26-08-2009, 10:14
|
|
|
Odkręcałem tą śrubkę. |
|
|
|
|
kubek
Pomógł: 12 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 459 Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 26-08-2009, 10:49
|
|
|
to musi siedziec na tym oringu. musisz na hama to wyciagac. tam nic nie ulamiesz. |
|
|
|
|
Carol
Wiek: 34 Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 120 Skąd: Szczytno
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 26-08-2009, 11:22
|
|
|
Nakręce linkę i przecinakiem walnę:D
** Dodano: 26-08-2009, 22:10 **
Dziękuję za pomoc przecinakiem poszło:)kubek, Dodałem tobie punkt. Cały łysy jest ten napęd muszę zamówić nowy w ASO jeszcze raz wielkie dzięki:) |
_________________ Fabbrica Italiana di Automobili Torino Tipo 1.4 i.e '93 motor: 160A1.046 |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-08-2009, 21:18
|
|
|
Carol, nowy w ASO to jakaś 100-wa kiedyś pytałem ,poszukaj lepiej używki,ja kupiłem cały napęd z fiata UNO
za 30zł pasuje do T/T |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
Carol
Wiek: 34 Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 120 Skąd: Szczytno
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 26-08-2009, 21:29
|
|
|
Dzięki za info właśnie się zastanawiałem czy z UNO będzie pasował. |
_________________ Fabbrica Italiana di Automobili Torino Tipo 1.4 i.e '93 motor: 160A1.046 |
|
|
|
|
kubek
Pomógł: 12 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 459 Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 26-08-2009, 21:59
|
|
|
Carol, jak by co to mam orginal z T/T za 60zl jak bys nie znalazl (slimak z tuleja). |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|