Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tipo 2.0 sidicivalvole i sekwencyjny wtrysk gazu ...
Autor Wiadomość
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 23-10-2006, 12:26   Tipo 2.0 sidicivalvole i sekwencyjny wtrysk gazu ...

Witam, co prawda jestem tu nowy ale przeszperalem forumi i nie znalazlem jasnej odpowiedzi co do ozenienia tego silnika z sekwencyjnym wtryskiem gazu.

W tej chwili w aucie ktore odkupiłem siedzi najprostsza instalka lpg taka jak w gaznikowcach, czyli zero elektroniki, krokowcow, poprostu parownik i "sruba" na wezu doprowadzajacym gaz do kolektora.

Autem mam zamiar pojezdzic pare latek bo jest w bardzo dobrym stanie, budy nie zzera rdza, srodek nie zniszczony, zawieszenie idealne nic nie pyknie nawet, silnik jak najbardziej ok, stopien sprezania ksiazkowy [ na zagrzanym silniku rowniutko na wszytkich cylindrach kolo 14.2 czyli biorac pod uwage dodatkowe uszczelnianie sie olejem seryjne 10,5 ma], cisnienie oleju ok. na zimnym silniku kolo 5 barów, na zagrzanym do okolo 100stopni przy 2000obr/min mam kolo 3.2bara wiec mysle ze bardzo dobrze.

Chcialem istniejaca instalce przezbroic na wtrysk sekwencyjny, wiec ze starej tylko butla i przewody zasilace LPG by zostaly plus zawory odcinajace gaz i paliwo.

I teraz takie pytanie czy ktos z forumowiczów ma ten silnik [2.0 16V 148KM] na instalce LPG sekwencyjnej?? Jakiego producenta [model] mozecie polecic??
     assistance
 
 
moley 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 486
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 23-10-2006, 16:50   

Z tego co się orientuje to sekwencja BRC jest bardzo dobra.

z całego zestawu to zostaw butle i przewod (choc zdaje mi sie ze i nowe przewodu zaloza). popros o zmiane wlewu gazu i całej reszty.

swoja droga to tylko pogratulowac poprzedniemu właścicielowi.
_________________
Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-10-2006, 18:09   

dlaczemu zmieniłeś nicka? 8)
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 23-10-2006, 21:26   

moley napisał/a:
swoja droga to tylko pogratulowac poprzedniemu właścicielowi.


Czego mu pogratulowac?? Głupoty ze tak badziewna instalke wsadzil czy tego ze znalazl glupiego co odkupil od neigo to auto ;]


EDIT: kolejny news ;] mikser ma srednice wewnetrzna przelotu kolo 35mm wiec porazka, nic narazie dzisiaj na testy pozyczam BLOS'a od kumpla, ustawie go na analizatorze saplin bo puki co na hamownie szkoda jechac i zobaczymy jak bedzie chodzil ale napewno bedzie lepioej niz na tym badziewnym mikserze

EDIT2: Silnik jest na komputerze Weber/magneti-amrelli, nie posiada sondy lambda i przeplywomierza, zbiera tylko sygnal z czujnikow podcisnieniowych plus z TPS i dawkuje paliwo wedłóg tego co mu fabryka zaprogramowala ;]

Wszelkie instalacje z elektronika, sekwencje itp. nie wchodza w gre ;]

Jutro silnik dostaje BLOS'a ;]
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load