Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
2.0 16V - przy jakich obrotach odcięcie i moc max?
Autor Wiadomość
rasta 


Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 23
Skąd: raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-12-2009, 17:40   2.0 16V - przy jakich obrotach odcięcie i moc max?

Witam,
chciałbym się Was zapytać - przy jakich obrotach silnik 2.0 16V osiąga moc maksymalną 146 KM? Oraz przy jakich obrotach następuje odcięcie paliwa?
Znalazłem na forum te dane dla mniejszych silników ale nic dla topowej jednostki.

Pozdrawiam!
  
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 05-12-2009, 17:42   

Moc max osiąga przy 6250rpm
max moment obr. osiąga przy 5000rpm
Co do odcinki to niewiem, nie sprawdzałem ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-12-2009, 22:26   

egon. napisał/a:
Co do odcinki to niewiem, nie sprawdzałem ;)
kilke kreseczek przed końcem jest odcięcie,ale nie pamiętam już dokładnie jaka to była wartość... U Ciebie egon zamyka obrotomierz bez odcięcia 8)
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
  
     assistance   Moneta
 
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-12-2009, 22:32   

rasta, oficjalnie to nikt Ci dokładnie nie odpowie niestety ;) :badgrin: :lalala:
Wszyscy zmieniają biegi przed 5 koła :badgrin:
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 05-12-2009, 22:47   

16v ciągnęły więcej rpm. Kolega w 1,6 IE jak przypałuje to zmienia przy ponad 6 tys. Ja osobiście przy 1.4 gaznik z lpg max przy 5 tys - 5500 bo wiecej nie ma sensu go meczyc na lpg
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 05-12-2009, 23:10   

Moją poprzednią niuńkę (1.6) raz podkręciłem do 6500 na I i II biegu, ale tam nie było odcinki :P Po co kręcić tak wysoko? Tam już nie ciągnie tak jak powinno. To nie silniki F1 :P
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 05-12-2009, 23:12   

Panowie to nie temat o kręceniu 1.6 1.4... nie róbmy aż takich OT.
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 05-12-2009, 23:17   

ego napisał/a:
egon. napisał/a:
Co do odcinki to niewiem, nie sprawdzałem ;)
kilke kreseczek przed końcem jest odcięcie,ale nie pamiętam już dokładnie jaka to była wartość... U Ciebie egon zamyka obrotomierz bez odcięcia 8)


Już nie zamyka ;] Za Twoich czasów kręciłeś na mikserze, wtedy nie ma rpm limitera ... seryjnie 16V ścina na 7200rpm, ale są w tym klubie sztuki co się kręcą do 7800rpm ;]
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-12-2009, 23:19   

GrzesiekK. napisał/a:
ego napisał/a:
egon. napisał/a:
Co do odcinki to niewiem, nie sprawdzałem ;)
kilke kreseczek przed końcem jest odcięcie,ale nie pamiętam już dokładnie jaka to była wartość... U Ciebie egon zamyka obrotomierz bez odcięcia 8)


Już nie zamyka ;] Za Twoich czasów kręciłeś na mikserze, wtedy nie ma rpm limitera ... seryjnie 16V ścina na 7200rpm, ale są w tym klubie sztuki co się kręcą do 7800rpm ;]

takie rzeczy robiłem tylko na pb,musiał byc powód,a takich "spraw" sie na lpg nie załatwia,rozumisz ;)
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 05-12-2009, 23:21   

ego, to miałeś popsuty obrotomierz albo gmerane ecu i zdjęty/podniesiony limiter.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-12-2009, 23:22   

GrzesiekK. napisał/a:
ego, to miałeś popsuty obrotomierz albo gmerane ecu i zdjęty/podniesiony limiter.
nie miałem popsutego obrotomierza,pisze tak jak było,czy coś było robione? nie wiem...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-12-2009, 23:35   

GrzesiekK. napisał/a:
seryjnie 16V ścina na 7200rpm

Dużo się nie urwie... ;D
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
rasta 


Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 23
Skąd: raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-12-2009, 23:37   

Dzięki Panowie za tak liczny odzew!
Zastanawia mnie, jak będzie się sprawdzało połączenie tego silnika ze skrzynią fiata 132 i mostem o przełożeniu 5.125. Czy nie będzie za krótko?

P.S. Oczywiście bebechy nie siedzą w Tipo.
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 06-12-2009, 00:14   

rasta napisał/a:
Dzięki Panowie za tak liczny odzew!
Zastanawia mnie, jak będzie się sprawdzało połączenie tego silnika ze skrzynią fiata 132 i mostem o przełożeniu 5.125. Czy nie będzie za krótko?

P.S. Oczywiście bebechy nie siedzą w Tipo.


Słuchaj, nie o przełożenie mostu się martw a o to że blok w 2.0 16V ma wałki wyważające, i dokładnie jeden i zgrubienie na bloku z tym związane wychodzi tam gdzie masz przy skrzyni RHD pod DOHC miejsce na rozrusznik ;] Ale jak żeś uparty na pych palić można ;]
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 06-12-2009, 11:28   

GrzesiekK. napisał/a:

seryjnie 16V ścina na 7200rpm,


2.0 8v również odcina przy ok 7200, tyle że tam już zupełnie nie ma mocy :)
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 06-12-2009, 13:47   

Leśniczy napisał/a:
tyle że tam już zupełnie nie ma mocy

W 16V jeszcze troche jest :P
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load