Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpalaniem:(
Autor Wiadomość
GREDZIO87 


Wiek: 37
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 10
Skąd: BORKI WIELKIE
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 31-07-2006, 16:58   Problem z odpalaniem:(

Witam.Mam problem z moim tipo 1.4 gaznik 91r,autko ma duzy problem z odpaleniem gdy jest zimne (trzeba je dlugo krecic az kilka razy zapali i po chwili zgasnie,dopiero za okolo 4 podejsciem odpala).Cieple pali wporzadku.Nie mam pojecia co jest przyczyną. :sciana:
  
 
 
Zuzanna82 



Wiek: 41
Dołączyła: 10 Paź 2005
Posty: 306
Skąd: Maryport, Cumbria
Województwo: Other
Wysłany: 31-07-2006, 17:01   

Silnik krokowy. Mam ten sam problem ze swoim, bo nie mam czasu wstawic go na warsztat.
_________________
Trust The Girl!!
     Moneta
 
GREDZIO87 


Wiek: 37
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 10
Skąd: BORKI WIELKIE
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 31-07-2006, 17:07   

Nie wiem,ja chyba nastepnym razem zobacze czy czasem cos z ssaniem nie jest nie tak bo wydaje mi sie ze on sie zalewa.ale to tylko domysły

[ Dodano: 31-07-2006, 19:25 ]
silniczek krokowy jest odpowiedzialny za wolne obroty a moje auto jak jest ciepłe to pracuje dobrze na wolnych obrotach tylko jak jest zimne to jest problem z odpaleniem.
  
 
 
Zuzanna82 



Wiek: 41
Dołączyła: 10 Paź 2005
Posty: 306
Skąd: Maryport, Cumbria
Województwo: Other
Wysłany: 01-08-2006, 11:04   

Dokladnie. Jak bylam u mechanika i wymienialam swiece i paski to on zwrocil na to uwage ze nie dodaje obrotow jak jest zimny (jak pochodzi i pozniej go odpalam to wszystko jest okej albo jak sie nagrzeje na sloncu;)) i stad problem z odpaleniem taka byla diagnoza mechanika;)
_________________
Trust The Girl!!
     Moneta
 
Tomilee 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 598
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 01-08-2006, 13:21   

Czy problem z odpaleniem jest zależny od czasu nie używania samochodu czy tylko od tego czy jest zimny ? reasumujaća czy np. jest problem z odpaleniem po postoju ok 4 godziny czy na następny dzień po ostatniej jeździe ?
_________________
Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem :)
  
 
 
GREDZIO87 


Wiek: 37
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 10
Skąd: BORKI WIELKIE
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 01-08-2006, 13:40   

raczej po dluższym czasie,zwłaszcza w nocy albo rano,wygląda na to że jest problem z odpaleniem jak silnik jest całkowicie zimny.
  
 
 
marcinwodnik 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 353
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 01-08-2006, 15:37   

Witam !

Gaznik i silnik krokowy ? Wedlug mnei masz problem ze ssaniem a dokladniem z dysza ssania paliwowa jak i powietrza jesli taka jest w tym gazniku.

[ Dodano: 01-08-2006, 15:38 ]
Pompa paliwowa ma dobry wydatek? Moze byc tak ze silnika zapala oproznia komorkew plywakowa a pompa kiepsko pompuje i trwa zbyt dlugo jej napelnienie....

[ Dodano: 01-08-2006, 15:39 ]
Ssanie jest autmatyczne czy reczne ?
_________________
Pozdrawiam,
Marcin

Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!

<Baby są kochane!!>

Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980
     Moneta
 
 
GREDZIO87 


Wiek: 37
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 10
Skąd: BORKI WIELKIE
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 02-08-2006, 13:54   

Dzis rano otworzylem całe ssnanie i auto odpaliło troche lepiej,to chyba jednak te dysze.Czy ciężko je znaleźć??
  
 
 
marcinwodnik 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 353
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 02-08-2006, 14:00   

Witam !

Musisz w poszukac w poradnikach na stronie tam jest schemat gaznika i dysze beda zaznaczone zreszta postaram sie tego poszukac zachwilke. Dysze nalezy wykrecic i przedmuchac najlepiej sprezonym powietrzem czasem nei czyscic tego drutem czy czyms podobnym to jest precezyjne i delikatne. Dokrecac dysze tez z czuciem a nie na maxa tylko nic niemoze wyciek z nich po dokreceniu ( czyli zbyt lekko tez nie dokrecic ). Proponuje takze sprawdzic czy linka ssania dziala prawidlowo i czy jest dobrze wyregulowana ( jesli ssanie jest na linke ). Czy silnik cieply potem pracuje normalnie czy dobrze przyspiesza ?

[ Dodano: 02-08-2006, 14:17 ]
schematu nie znalazlem tylko cos pogladowe w intenecie widzielem a teraz niemam czasu niesttey ale z tamtego rysunku wynikalo ze dysze powietrza sa miedzy gardzielami gaznika jak zdejmei sie obudowe filtra powietrza. Dysze masz otyle charakterystyczne ze maja zlotawy kolor ( najczesciej ). Mozesz takze sprobowac zapalic na wykreconej dyszy powietrza ale wtedy silnik chodzi bez filtra powietrza musi byc czyste powietrze bez kurzu itd dookola i uwazaj aby Ci jakas srubka nei wpadla do gaznika itp. do uszkodzi silnik. Moge tylko zyczyc powodzenia i ze moze troszke sie przyczynilem ze autko bedzie chodzilo oki. Nigdy nie mialem do czynienia z tym gaznikiem go na oczy niewidzialem :(

[ Dodano: 02-08-2006, 14:18 ]
moze ktos kto ma taki gaznik wytlumaczy skutecznie gdzie ma kolega szukac dysz i cos jescze na temat tego gaznika moze ?
_________________
Pozdrawiam,
Marcin

Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!

<Baby są kochane!!>

Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980
     Moneta
 
 
GREDZIO87 


Wiek: 37
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 10
Skąd: BORKI WIELKIE
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 02-08-2006, 17:09   

Ja raz już czyścilem ten gażnik i tak jak mówisz byly te dysze ale ja myślałem że są jeszcze jakieś inne dysze,dzięki za pomoc będe miał chwile to go rozbiore i cały wyczyszcze.
  
 
 
marcinwodnik 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 353
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 02-08-2006, 17:19   

Musisz miec conajmniej dysze:

- dysza powietrza ssania
- dysza paliwowa biegu jalowego
- dysza glowna paliwowa
- dysza powietrza biegu jalowego tez chyba powinna byc w tym gazniku.
_________________
Pozdrawiam,
Marcin

Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!

<Baby są kochane!!>

Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980
     Moneta
 
 
GREDZIO87 


Wiek: 37
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 10
Skąd: BORKI WIELKIE
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 02-08-2006, 17:22   

rozbiore go całego tylko nie bede ruszał śrub od regulacji,bedzie wyczyszczony i myśle że to załatwi sprawe.
  
 
 
bronek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 284
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-08-2006, 16:16   

i koniecznie daj znać co i jak - a najlepiej zrób dokumentację fotograficzną
     Moneta
 
GREDZIO87 


Wiek: 37
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 10
Skąd: BORKI WIELKIE
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 04-08-2006, 09:03   

Z powodu wyjazdu naprawe auta przekładam o 3 tygodnie,dziekujenwszystkim za pomoc,dokumentacje zrobie ,tylko nie wiemczy uda mi sie załatwić aparat cyfrowy
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load