Schemat podciśnienia.. |
Autor |
Wiadomość |
DonBanDitOo
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 113 Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-11-2008, 18:33 Schemat podciśnienia..
|
|
|
Mam problem ... do tej pory niebyło przewodów do podciśnienia... kupiłem je jednak niewiem co gdzie ma być od czego do czego ma iść ...
Tipo 1,4 90r. (gaźnik) |
_________________ Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile
Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-11-2008, 18:50
|
|
|
Kolego u mnie w Tipku 1.4 tylko jednopunkt takie coś jest porobione.. nie wiem jak jest przy gaźniku:)
A: kolektor ssący
B: serwo
C: ekonomizer
no i do Digiplexa jak widać |
|
|
|
|
DonBanDitOo
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 113 Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-11-2008, 20:00
|
|
|
właściewie co to ten digipex ?? a z kąd idzie do zapłonu?? |
_________________ Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile
Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-11-2008, 21:25
|
|
|
Kajlon, kolega nie ma digiplex'a ! zrobiłeś chłopakowi zamieszanie. Już DonBanDitOo, ci odpisuje... sekunda
** Dodano: 14-11-2008, 21:28 **
DonBanDitOo, już ci chyba 4 raz ten link wysyłam http://forum.tempra.org/t...ghlight=#108628
** Dodano: 14-11-2008, 21:29 **
dostałeś jaki czas temu odpowiedź na PW (08-11-2008, 18:21) jak podłączyć przewody, jak również dostałeś odpowiedz w temacie który założyłeś http://forum.tempra.org/t...ala-vt13220.htm czego nie rozumiesz? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
DonBanDitOo
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 113 Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-11-2008, 13:55
|
|
|
no dobra schemat schematem... ale ten górny przewód z gaznika gdzie idzie??z kad ma isc do zapłonu? z tyłu widze ze przewody ida od/do czegos w bloku ... gdy to odkreciłem to mi wygladało jak zwykła sróba 19. co to jest boi musze to nowe kupic bo sa połamane te cycki co z tego wychodza... |
_________________ Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile
Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-11-2008, 17:27
|
|
|
jak wroce do domu to ci schemat wkleje |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
DonBanDitOo
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 113 Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-11-2008, 19:50
|
|
|
JAM_BELFEGOR, niedostałem żadnej PW
jako tako widze na tych fotach co i jak ... ale właśnie niewidać z tyłu silnika gdzie to dalej idzie .. bo widze że przewód idzie gdzieś do przodu .. następnie gdzie idzie ten z gaźnika .. i z kąd idzie do zapłonu ..
no i co to są te śróby .. jakieś termo-coś?? bo po odkręceniu uciekał z tamtąd płyn chłodzący .. więc co to jest i do czego to słuzy?? |
_________________ Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile
Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-11-2008, 22:03
|
|
|
Spokojnie już tłumacze co i jak. Na PW dostałeś dodatkową fotkę ale skoro nie bardzo widzisz tego, to prze kleje ci schemat z książki. Od razu zaznaczam że ja w swoim samochodzie miałem inaczej przewody zamontowane niż w tej książce, ale z kolei nie mam jak ty bocznego wyjścia siłownika podtrzymania obrotów. To co wykręciłeś to termo zawory rzecz nie do naprawienia, tym bardziej jak masz wyłamane końcówki, po prostu musisz kupić nowe. Jeśli nie wiesz gdzie to daj znać ja w poniedziałek jadę po właśnie te zaworki i prę innych rzeczy do sklepu który takie rzeczy ściąga z Włoch. Ceny nie znam na razie wg. katalogu ePer w 2005r. kosztowały ok 30zł jeden. Przy okazji odkręcając je zapowietrzyłeś sobie układ zapewne, nie znacznie ale zawsze. Po wymianie na nowe proponuje korkiem w chłodnicy lub na wężu odpowietrzyć go.
Schemat:
Jeśli będzie źle i układ nie zadziała daj znać, przerysuje ci swój (a mój działa na 100%) |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
DonBanDitOo
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 113 Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-11-2008, 01:28
|
|
|
Ooooo ... właśnie o coś takiego mi chodziło wielkie dzięki .. ten zawór kupie u mnie .. mają multum części do tipolca
a jeszcze jedno .. zauważyłem że jeśli dobrze się przyjżałem to ty masz 2 takie zawory.. dobrze widziałem?? natomiast na tym schemacie jest jeden .. i obok jest druga śróba... (ślepa??) ja zaś mam też jeden taki zawór ale odwrotnie wkręcone niż na tym schemacie.. ma to jakieś znaczenie?? |
_________________ Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile
Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-11-2008, 10:30
|
|
|
Ilość termo-zaworów ma znaczenie, dlatego ten schemat bardziej się odnosi do ciebie. Ja mam dwa, dobrze widziałeś. Mój układ jest bardziej skomplikowany. Możesz oczywiście zrobić tak jak w książce lub kupić dwa termo zawory i rozbić w/g. schematu który ci podam. To już zależny od ciebie. Miejsce wkręcenia termo zaworu nie powinno mieć znaczenia bo to płyn krążący w kolektorze podgrzewa go i zamyka, wiec czy jest 10cm w tą czy tamtą nie robi różnicy możesz dla świętego spokoju przełożyć tak jak na schemacie jest. Pamiętaj jeszcze żeby kopić właściwy termo zawór bo do Tipola 1.4 w kolektor masz dwa rodzaje biały i czarny. Ja mam obydwa , ty chyba masz tylko czarny. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
DonBanDitOo
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 113 Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-11-2008, 15:21
|
|
|
hmm.. a czym się one różnią?? kolorem tych cycków?? u mnie są białe ;p |
_________________ Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile
Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-11-2008, 23:33
|
|
|
Kupuj taki jaki masz kolor, różnią się w działaniu. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|