Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
co zrobić by światła świeciły,bez kluczyka w stacyjce...?
Autor Wiadomość
magot 



Wiek: 39
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 28
Skąd: Ch-ż
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-03-2007, 19:18   co zrobić by światła świeciły,bez kluczyka w stacyjce...?

Witam!
czy ktoś umiał by mi wyjaśnić co mam zrobić, aby światła po włączeniu świeciły się, nawet bez kluczyka w stacyjce?
Proszę nie piszcie, że to bez sensu, ponieważ potrzebuje taki patent :-)
Mile widziany opis z obrazkami, ponieważ jestem bardzo początkujący.
Pozdrawiam
_________________
Tipo 1.6.i.e. - 75 KM
Rover 416, 16v - 111 KM :-)
  
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-03-2007, 19:22   

podobno mamy to w serii... stacyjka ma taki przycisk na górze. wkładasz kluczyk, naciskasz przycisk, przekręcasz kluczyk w drugą stronę (odwrotnie niż zapłon) i wyjmujesz kluczyk. możesz włączyć światła.

u mnie to nie działa
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 27-03-2007, 19:32   

jak zdejmiesz osłonę kierownicy i zobaczysz stacyjkę to masz zestaw kabli; teraz nie pamiętam kolejności i kolorków (musiałbym poszukać) ale jest ich bodajże 6 pinów, z czego 2 środkowe są zwarte ze sobą; na jeden przychodzi +12V cały czas, na kolejnym +12V pojawia się gdy stacyjkę dajesz w położeniu zapłonu, na innym gdy dajesz w położeniu pracy, po zapaleniu;
ma to na celu rozdzielenie obwodów elektr na które musi iść +12V przy jeździe a osobno na obwód od zapalania, by odłączyć niepotrzebne odbiorniki na moment kręcenia rozrusznikiem; jest też pin/styk od pozycji parkowania; jak przekręcasz kluczyk 'w tył' z wciśniętym przyciskiem w stacyjce odblokowywania tej pozycji to +12V idące na stacyjkę zostaje podawane na pin/styk "PARK" bodajże (albo MAR?, nie pamiętam ich nazewnictwa);w położeniu PARK, gdy masz +12V na styku PARK to tylko na światła do postoju jest podawane zasilanie; pozostałe obwody normalnie odcięte;

to jest jedno wyjście z sytuacji - zrobienie sobie gdzieś osobno przełącznika, który mostkuje obwód PARK do +12V bez kluczyka, tak, jakby był kluczyk w stacyjce w pozycji PARK;

choć orginalnie specjalnie stacyjka 'gasi' światła dla zapominalskich;

inne, bardziej ekstremalne wyjście to dołączyć się do świateł, ale +12V może się 'cofnąć' od świateł na inne akurat wtedy wyłączone obwody, nie wiem, nie pamiętam schematu instalacji, trzeba by zerknąć, lub szybciej - światła chyba idą poprzez przekaźnik od świateł (znów - nie pamiętam schematu) - wtedy można dopiąć się do cewki przekaźnika, ale znów od cewki 'wracający się dalej' prąd może niepotrzebnie zasilić coś jeszcze co powinno być zgaszone...

najproiściej i najpewniej 'poudawać' położenie PARK przełącznikiem;
a które to jest - starczy woltomierz; względem masy poszukaj +12V na stacyjce (gruby czerwony kabel powinien być) a potem przekręć kluczyk 'w tył' na pozycję PARK i popatrz gdzie +12V się pojawiło (który styk); resztę wiesz - dorobić przełącznik równolegle...

to wszytko co Ci trza wiedzieć; pzdr.

** Dodano: 27-03-2007, 20:34 **
o, ktoś mnie uprzedził z odpowiedzą jak pisałem ;D więc dla dodania - w serii jest położenie park stacyjki, coś jak 'wsteczny' w stacyjce ;D
wciskasz czarny plasticzek - bolec - w stacyjce i on odblokowuje możliwość przekręcenia stacyjki w tył, wtedy można wyjąć kluczyk; jeśli masz rozwaloną stacyjkę lub jakąś wymienianą na zamiennik czy jeszcze z innego powodu Ci to nie działa - dorób sobie przełącznik między kablem +12V a kablem PARK;

** Dodano: 27-03-2007, 20:39 **
a; jeszcze coś mi się wspomina;

kolorów kabli nie pamiętam, ale:
6 pinów (styków) w stacyjce o ile pamiętam;
1 2 3 4 5 6

3 i 4 są zwarte, na nich chyba jest +12V.. weź woltomierz lub żarówkę i kawałek kabla i czy zaświeci między stykiem a masą;
-zostają cztery;
jeden z nich = przychodzi +12V w momencie kręcenia rozrusznikiem = to chyba pozycja stacyjki AVV czy jakoś tak i taka nazwa w schemacie;
-zostają 3;
jeden z nich to bodajże Impresso czy MAR czy jakoś tak = tam jest normalne zasilanie instalacji autka, tzn +12V pojawia się po powrocie z kręcenia rozrusznikiem; czyli pierwsza pozycja stacyjki, licząc, że Park = -1, STOP = 0 , Impr/MAR = 1 (podczas jazdy), AVV (kręcenie rozrusznikiem) = 2 pozycja;
-zostają dwa
jeden z nich jest od pozycji PARK...

tyle pamiętam;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
magot 



Wiek: 39
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 28
Skąd: Ch-ż
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-03-2007, 19:48   

to co mówicie, to u mnie działa i to bardzo dobrze...ale chodzi mi o taka sytuacje, ze ja nie bede mial niedługo stacyjki :-) a światła w samochodzie muszą być...
może troche mało dokładnie sprecyzowałem moje pytanie, ale teraz mam nadzieje, ze sie poprawiłem.. :-)
bede musial zajrzec pod kierownice, mam nadzieje, ze coś wykombinuje...ale wiadomo, najpierw wole sie was zapytac by czegos nie popsuc :-)
_________________
Tipo 1.6.i.e. - 75 KM
Rover 416, 16v - 111 KM :-)
  
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-03-2007, 19:48   

Ja tylko dodam, że jeśli wciska się ten czarny przycisk a pomimo tego kluczyk nie daje się przekręcić w tył to znaczy, że prawdopodobnie kluczyk jest już zbyt wyrobiony, więc najlepiej spróbować innego z kompletu albo dorobić nowy. Światła(pozycyjne) powinny włączyć się od razu jak się przekręci kluczyk w położenie PARK i nie potrzeba nic przełączać na manetce od świateł.
magot napisał/a:
to co mówicie, to u mnie działa i to bardzo dobrze...ale chodzi mi o taka sytuacje, ze ja nie bede mial niedługo stacyjki :-) a światła w samochodzie muszą być...

A co przerabiasz zapłon na "przycisk"? Ale to i tak wg mnie stacyjka powinna zostać żeby było gdzie kluczyk wsadzić :D
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
magot 



Wiek: 39
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 28
Skąd: Ch-ż
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-03-2007, 19:55   

hmm.... moj kluczyk wygląda na bardzo wyrobiony a mimo to nadal dziala ta opcja :-) wiem, ze to nie patrzy sie na wyglad, ale tak chciałem dodac jako anegdotke :-)

** Dodano: 27-03-2007, 20:56 **
polansky - jak pozwolisz, to narazie nie powiem co kombinuje, poniewaz nie chce zapeszyc... jak sie uda, to napewno was poinformuje :-) choc będzie to trwało długo, poniewaz dosc duzo mam do roboty
_________________
Tipo 1.6.i.e. - 75 KM
Rover 416, 16v - 111 KM :-)
  
 
MiKuS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 612
Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 27-03-2007, 20:07   

w mojej starej stacyjce też funkcja park nie działala, po zmianie wszystkich wkładek w aucie na nowe jest ok.
a jesli chcesz przerobic zapłon na przycisk, kluczyk byłby mile widziany dla chociażby zablokowania kierownicy...
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik
     Moneta
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 27-03-2007, 20:13   

ja kiedyś jak miałem chwilę to zacząłem robić odpalanie na pilota, zwłaszcza jak był okres mrozów, samoróbka z byle części z odzysku ;D ale brakło mi czasu dokończyć, obecnie w autku nie ma, ale może do zlotu znów coś sklecę, jestem ciekaw efektu / ew szkód ;D

tylko robiąc 'po kosztach' trzeba wybrać na ile autko samo ma myśleć a na ile trzeba myśleć samemu, ja chciałem zminimalizować i po prostu trzeba z dala patrzeć co się dzieje ;D z założenia na wszelki wypadek, ale da się zabezpieczyć część sytuacji, np biegi w skrzyni, przekręcenie rozrusznika, zimny silnik... zależy jak dobra ma być samoróbka a ile kasy przeznaczamy albo prowizora jak ja kombinowałem... może wreszcie się zmobilizuję i znajdę czas to sklecić... kiedyś na allegro były samoróby i chcieli za to 3 tałki haha haha haha ... jak można podobnie sklecić za hmmm kilkadziesiąt - do sto kilkadziesiąt (zależnie co się ma w aucie) zeta samemu...

ale szczegółów też nie zdradzę, dopóki nie zrobię, nie zobaczę, że działa itp... czyli nieprędko bo nie mam teraz czasu tego robić... a zima odpuściła ;D

a kiedy Ty zdradzisz co kombinujesz? ja się już wygadałem ;D bo to nie tajemnica, a sam jestem ciekaw coraz bardziej :food:
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
magot 



Wiek: 39
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 28
Skąd: Ch-ż
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-03-2007, 20:13   

hmm.... MiKuS, może i masz racje, wsumie o blokadzie nie myślałem.... będę musiał zobaczyc jak to wszystko będzie wyglądało po wszystkim..
a dzieki wielkie za zwrócenie na to uwagi :-)

** Dodano: 27-03-2007, 21:16 **
unknown, jak mi sie nie uda, to Tipo będzie nadawało się tylko na części lub na złom :-( dlatego troche sie boje, ale też mam do tego na maksa zapał...
kiedy to zdradze.... mam nadzieje, ze jak najszybciej....
_________________
Tipo 1.6.i.e. - 75 KM
Rover 416, 16v - 111 KM :-)
  
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-03-2007, 20:17   

MiKuS napisał/a:
a jesli chcesz przerobic zapłon na przycisk, kluczyk byłby mile widziany dla chociażby zablokowania kierownicy...

Raczej chyba odblokowania :D
No to kolego magot, bardzo mnie zaintrygowałeś swoim pomysłem, chyba nie będę mógł w nocy spać z ciekawości co kombinujesz :-k
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
magot 



Wiek: 39
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 28
Skąd: Ch-ż
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-03-2007, 20:18   

a co do pilota, to ja nie jestem tym zainteresowany, bo z przyzwyczajenia zostawiam auto na biegu, bo zawsze auto stoi na lekkim wzniesieniu a reczny moze nawalic, wiec pilot odpada na pewno :-)

** Dodano: 27-03-2007, 21:19 **
polansky, kurcze, chciałbym wam powiedzieć bo napewno byście mi w niektórych sprawach pomogli, ale boje, sie ze stane sie posmiewiskiem....dlatego poczekam z tym :-)
_________________
Tipo 1.6.i.e. - 75 KM
Rover 416, 16v - 111 KM :-)
  
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 27-03-2007, 20:23   

jeśli szkoda Ci stacyjki a chciałbyś wygaszać silnik podczas jazdy zostawiając światła, to wiesz, że wspomaganie (jeśli masz) Ci stanie, kierownicy, hamulce cięższe a poza tym na zapłon zużyjesz ponowny więcej niż zaoszczędzisz nawet jadąc na luzie z rozpędu... a zapalając podczas jazdy z biegu rozrząd rozwalisz... więc to pewno nie to.... a nawet gdyby to było coś takiego to bym Cię nie wyśmiał, sam lubię poeksperyentować choćby dla rozrywki, z ciekawości i bym się nie śmiał... jedynie jakbyś 10 spoilerów i to jeszcze np od golfa se przykleił to wtedy bym może za głośno się nie śmiał ale raczej szczerze powiedział, że coś tu nie pasuje i obciach...

** Dodano: 27-03-2007, 21:25 **
a! w razie czego możesz pisać PW, wtedy nawet jeśli bym si śmiał i nie wytrzymam to sam w ciszy się wyśmieję ;D a Ty nie będziesz nawet wiedział a potem coś odpiszę na poważnie też PW i będzie OK ;D to samo pewno się tyczy innych... choć jak już powiedziałeś A, to za jakiś czas musisz B, nastukać co Ci chodzi po głowie... pzdr
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
magot 



Wiek: 39
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 28
Skąd: Ch-ż
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-03-2007, 20:31   

unknown, oki, jak cos to napisze ale narazie poczekam.... nawet nie wszyscy moi bliscy znajomi o tym wiedza (choc wy oczywiście też do nich należycie :-) )
poprostu planuje jak juz wszystko bede mial, zamknac sie w garazu i zobaczyc co sie uda zrobic :-)
co do stacyjki to napewno nie o to chodzi...az taki kaskader nie jestem :-) no i spojlery napewno odpadaja, dla mnie to oszpeca tylko piekna linie Tipo :-) ja nie jestem Kubica by miec 2kg, spojlerow :-p
myslalem, ze moj post bedzie malo zauwazalny a tu niezla rozmowa sie zaczela :-)
_________________
Tipo 1.6.i.e. - 75 KM
Rover 416, 16v - 111 KM :-)
  
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-03-2007, 21:06   

polansky napisał/a:
z kompletu albo dorobić nowy


wydaje mi się że dorobienie kluczyka tu nic nie da (przynajmniej taki mi się wydaje). zrobią kopie i będzie taka sama jak orginał czyli "wyrobiona" - jak się myle poprawcie mnie i pędze dorobić kluczyk do swojego zdekompletowanego kompletu ;D

MiKuS napisał/a:
po zmianie wszystkich wkładek w aucie na nowe

ile wyszła cię ta zmiana? policzmy: stacyjka+2wkładki w drzwiach+wkładka bagażnika+ ewentualnie wkładka schowka = ?
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
MiKuS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 612
Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 27-03-2007, 21:11   

konikks napisał/a:
ile wyszła cię ta zmiana? policzmy: stacyjka+2wkładki w drzwiach+wkładka bagażnika+ ewentualnie wkładka schowka = ?

Za ok. 200 zł (juz nie pamiętam dokladnie) kupilem w Aso kpl. 3wkładki drzwi, stacyjka, schowek, wlew paliwa- w korku wlewu do dzis nie potrafie jej zmienić...

a co do dorobienia kluczyka, to chyba bardziej te blaszki w stacyjce sie wyrobią...
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik
     Moneta
 
magot 



Wiek: 39
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 28
Skąd: Ch-ż
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-03-2007, 21:15   

MiKuS, tez mi sie wydaje, ze bardziej stacyjka dostanie... bo kluczyk (przynajmnije z teorii) powinien byc z twardszego materialu
_________________
Tipo 1.6.i.e. - 75 KM
Rover 416, 16v - 111 KM :-)
  
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-03-2007, 21:30   

MiKuS napisał/a:
wlew paliwa- w korku wlewu do dzis nie potrafie jej zmienić...


:lol: też ostatnio próbowałem - chyba się nie da :lol:

magot napisał/a:
ze bardziej stacyjka dostanie... bo kluczyk (przynajmnije z teorii) powinien byc z twardszego materialu


oj niestety się mylicie
kluczyki 2 od lewej to moje a trzeci to jakieś extremum wyrobienia :roll:
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
magot 



Wiek: 39
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 28
Skąd: Ch-ż
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-03-2007, 21:32   

konikks, o kurcze, co sie dzialo z tym kluczykiem? :roll: niezle, szczerze to czegos takiego nie widzialem :-) jednakj jak to czlowiek dlugo sie uczy :doubt:
_________________
Tipo 1.6.i.e. - 75 KM
Rover 416, 16v - 111 KM :-)
  
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-03-2007, 21:37   

histori tego kluczyka nie znam. ale widzisz moje są też już wytobione. np musiałem delikatnie przerobić zamek w schowku żeby działał a wlewu nie mogę naprawić. a co do stacyjki to MiKuS można kupić cos w rodzaju wkładki do niej czy tylko z tym plastikiem, czy co to jest np na allegro http://allegro.pl/item179...o_stacyjka.html

??

i tak samo z klamkami czy są wkładki czy tylko całość??
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
MiKuS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 612
Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 28-03-2007, 13:02   


nie mam akurat zdjecia wkładu stacyjki, ale jest włąsnie tego typu co wkladki do drzwi, tyle ze szerszy...
a na zdjeciu od lewej: wkładka zamka drzwi, wkładka korka wlewu gasoliny, wkładka schowka
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik
     Moneta
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-03-2007, 16:43   

no to czas na wymianę zamków :) dzięki
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
magot 



Wiek: 39
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 28
Skąd: Ch-ż
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 28-03-2007, 16:55   

taa... beda chodzily az milo :-) ja nie wiem co u mnie, ale przedni-prawy zamek podczas zamykania pilotem glosno skrzeczyl, az w koncu sie "rozsypal" i teraz jest odlaczony od centralnego i tylko chodzi recznie....
_________________
Tipo 1.6.i.e. - 75 KM
Rover 416, 16v - 111 KM :-)
  
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-03-2007, 17:26   

w czasie tego "skrzeczenia" trzeba było wymontować, wyczyścić, nasmarować i zamontować. ja wczoraj walczyłem ze swoim. przód udało mi sie naprawić tył działa jak chce więc go odłączyłem
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
magot 



Wiek: 39
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 28
Skąd: Ch-ż
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 28-03-2007, 18:03   

konikks, zamek byl czyszczony i smarowny, ale to dawalo rezultat na ok 4 miesiace,potem znowu skrzeczalo, az pewnego dnia nie zdarzylem tego zrobic i sie popsulo...i tak dlugo chodzilo :-)
_________________
Tipo 1.6.i.e. - 75 KM
Rover 416, 16v - 111 KM :-)
  
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-03-2007, 18:13   

ja mam tyle "dobrze" że poprzedni właściciel zmienił orginalny zintegrowany centralny na zwykły i udało mi się go wyregulować. z tyłu mam zintegrowane są raczej nierozbieralne i nie były czyszczone od nowości i umarły.
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load