Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Help... wymiana paska klinowego
Autor Wiadomość
RaV 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 539
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 21-10-2005, 09:28   Help... wymiana paska klinowego

Witam,
słuchajcie - już 4 razy próbowałem się zabrać za wymianę paska.
Każda z prób zakończyła się fiaskiem - albo nie mogę się do niego dobrać, a jak już znalazłem sposób, to śruby ani nie drgną... może coś źle robie.
Szperałem po forum, ale o wymianie paska klinowego nie znalzałem sposobu wymiany :(
Już nie mam siły. Czy jest jakiś schemat jak się za to zabrać? Chodzi o pasek alternatora.

Od góry dostałem się do alternatora - próbowałem odkręcić śrubę (17) ale poległem - może coś innego trzyma jeszcze alternator.
Czy może należy ogręcić te 3 śrubki, które są na jednym z kół, i wtedy to zdjąć. Tylko jak je próbuję odkręcić to wszysko kręci się poza nimi :( Może jakoś to zblokować...
Pewnie wymiana paska jest banalna, nie pojmuję dlaczego nie mogę z tym wygrać.
Macie może jakieś rady i sposoby?
Za wszystkie będę bardzo wdzięczny :)
Pozdrawiam
_________________

     assistance   Moneta
 
muflonek 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 84
Skąd: Ciechanów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-10-2005, 10:56   

nie ma bata musisz poluzowac dwie sruby od alternatora (dolna mocujaca i gorna od napinania), potem zakladasz pasek, napinasz jakims pretam ) no i dokrecasz sruby
     Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-10-2005, 11:14   

wystarczy jak poluzujesz srube,ktora napisznasz laternator i podważysz czyms od spodu,jakas breszka albo cos podobnego i tyle...zmieniasz pasek i potem procedura odwrotna do tej z poczatku :D
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 21-10-2005, 11:24   

Też tak mysle.
Musi puścić.

Dobry klucz, długa wajha i siła strong mena.

Jak nie puści to france ukreć i załóż nową.
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
MupiK 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1350
Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-10-2005, 13:30   

Hihi a ja sie musze pobawic i wymienic pasek od wspomagania narazie go troche naciagnalem ale itak juz staruszek jest :(
Kurcze dzisiaj odkrylem tez fajny bajer taka odsuwana klapke przy pasku rozrzadu :-) niewiem po ki to tam jest ale nielzy bajer :D
_________________
www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać.
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load