Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
stuki przy wcisniętym sprzęgle
Autor Wiadomość
cwynarx 


Wiek: 41
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 85
Skąd: czeladź
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-09-2007, 19:10   stuki przy wcisniętym sprzęgle

stuki przy wcisniętym sprzęgle.....natomiast jak sie je pusci wszystko chodzi poprawnie i nic nie stuka-równiez jak sie zwiekszy obroty silnika to przestaje....moim zdaniem jest to łożysko badz coś ogólnie ze sprzęgłem....skrzynie wykluczam bo jak wcisniete to jest odłaczona a jak puszcze to jest cicho....a waszym zdaniem mam racje?
_________________
TIPO 159A2000 zagazowane było.... jest lancia delta 1,6ie 835C1000
     assistance
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-09-2007, 21:26   

Wg mnie to łożysko. Czeka Cię "trochę" dłubania.
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 22-09-2007, 17:07   

Ewentualnie uszkodzona tarcza sprzęgłowa.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-09-2007, 18:18   

Wydaje mi się że gdyby to była uszkodzona tarcza sprzęgłowa, to auto by raczej szarpało przy ruszaniu (tak miałem w fordzie eskorcie) albo coś w tym stylu.
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-09-2007, 21:07   

tak czy siak sprzęgło do wymiany bo nie ma sensu bawić się w wymianę np tylko tarczy albo łożyska
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-09-2007, 21:40   

konikks, w sumie masz rację, bo dziś wymiana np. tylko łożyska, a za pół roku może się okazać że znowu trzeba wszystko rozbebeszać żeby wymienić np. tarczę.
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
cwynarx 


Wiek: 41
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 85
Skąd: czeladź
Województwo: Śląskie
Wysłany: 23-09-2007, 10:52   

zgadza sie najlepiej wymienic wszystko......... juz znalazłem sobie zestaw LUK-a za 230zł kompletny wiec nie jest tak źle a firma też raczej w miare....dzięki za odzew.....pozdrawiam!!!
_________________
TIPO 159A2000 zagazowane było.... jest lancia delta 1,6ie 835C1000
     assistance
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 23-09-2007, 11:24   

Najpierw trzebaby rozebrać i zobaczyć co się sypnęło, taka wymiana na zapas to troche bez sensu jest. Jesli by się okazało że jutr słoneczko wygryzione ma blaszki czy też tacza jest kiepska to co innego. Jesli jednak docisk czy tarcza nie wykazują nadmiernego zużycia to po co wymieniać ?
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-09-2007, 11:43   

cwynarx, mam taki sam silnik jak ty i też kupiłem sprzęgło LUK`a. bez problemowe :)
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
cwynarx 


Wiek: 41
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 85
Skąd: czeladź
Województwo: Śląskie
Wysłany: 23-09-2007, 13:42   

w sumie jedna robota czy sie wymieni sam docisk czy łożysko bądż tarcze...a cena pojedyńczych części jest większa niż komplet .....wiec pozorna oszczędnośc.a zresztą dopiero co kupiłem to auto wiec zamierzam pojeździc jakis czas a nie chciałbym wracac znowu do tego po np.3 miesiącach.....a cena 230 z kpl sprzęgło nie jest duża zwłaszcza że jeszcze odejmuje marze od tego hehe.....pracuje w sklepie z częściami......i naprawde czasami sie można zdziwic jaką marze narzucaj....a tak wogóle to mam do sprzedania szczęki z tipo.....nowiutki zostały mi miałem wymieniac.....marka nir za dobra bo SAMKO ale po cenie hurtowej moge sprzedac......chyba jak sie nie myle 40zł
_________________
TIPO 159A2000 zagazowane było.... jest lancia delta 1,6ie 835C1000
     assistance
 
gepard 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 306
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 23-09-2007, 13:49   

cwynarx, nie wiesz czy w Tipo był tylko jeden rozmiar tych szczęk??? Bo jak tak to ja biorę na 100% Akurat miałem kupować. Widzę że jesteś z czeladzi to po sąsiedzku.
_________________
Moja duma: Tipo 1.9 TD-sprzedane :(
Coupe 2.0 16V+, Audi A3 1.6 też
Jest Czarne A6 1.8T i tego się trzymamy

http://forum.tempra.org/t...ard-vt11007.htm
     assistance   Moneta
 
 
cwynarx 


Wiek: 41
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 85
Skąd: czeladź
Województwo: Śląskie
Wysłany: 23-09-2007, 14:02   

były dwie wersje tipo na kołach 13 i 14 ja miałem na 14......wiem że napewno przód sie różnił z układem hamulcowym...a tył nie wiem.....sprawdze jak będe w pracy w katalogu on nam prawde powie....tylko napisz mi dokładnie model auta rok itd...to sie okaże czy pasują...
_________________
TIPO 159A2000 zagazowane było.... jest lancia delta 1,6ie 835C1000
     assistance
 
gepard 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 306
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 23-09-2007, 14:06   

cwynarx, poszło na pw
_________________
Moja duma: Tipo 1.9 TD-sprzedane :(
Coupe 2.0 16V+, Audi A3 1.6 też
Jest Czarne A6 1.8T i tego się trzymamy

http://forum.tempra.org/t...ard-vt11007.htm
     assistance   Moneta
 
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 24-09-2007, 14:05   

Tyle że wielkość szczeki a zarazem bębna nie jest tutaj żadnym wyznacznikiem. Np miałem Tipka 1.9D i był na felgach 14 a miał małe bębny z tyłu. Duze bębny były jedynie w 1.9TD więc z innego modelu nie podpasują.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load