Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
magnetyzery (odczucia)
Autor Wiadomość
vonwerner 



Wiek: 56
Dołączył: 29 Sty 2005
Posty: 125
Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-07-2005, 20:21   magnetyzery (odczucia)

teraz mogę napisać co odczuwam po miesiącu jazdy na magnetyzerach a dużo jeżdze 1650km (6 tankowań lpg) :
1) podniosły obroty (musiałem wyregulować)
2) oszczędność LPG ok. 0.8 - 1.0 na 100 km ( nie wiem czy to dużo ale zawsze to 1.71 zł.:)
3) jakby był bardzie zrywny ( ale może to odczucie)
4) dziś miałem regulacje LPG ( dlatego pisze raport) to co wychodzi z rury jest bardzo ok.
5) jest troche cichszy (to fakt) i ma równe obroty ( to fakt)

pozdrawiam i czekam na wasze zdanie:P
_________________
"tempromani wszystkich krajów łączcie sie"
Tempra 95 1.6 gaźnik + LPG LOVATO
(ze stadniny MSWiA) 217.897km + Mercedes 200E LPG
Motto:
"masz taki samochód na jaki zasługujesz"
tel. 887500219
     assistance   Moneta
 
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 21-07-2005, 20:37   

Muszą cos poprawic ,bo były badania w kilku markach przodujących zadnemu nie zakłociło pracy wrecz odwrotnie.Kiedys pisałem na forum ale zostałem odrazu zmieszany z błotem przez te magnetyzery ,przez nie ktorych!! :evil:


Ja jestem za !! ale nie doszło do zakupy jeszcze , bo mam ciagłe wydatki z tym samochodem :x


Ps jakie masz magnetyzery? multimaga?
Czy masz na paliwo i powietrze? załozone, muszą być oba dla efektu 8)
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
vonwerner 



Wiek: 56
Dołączył: 29 Sty 2005
Posty: 125
Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-07-2005, 20:51   

kupiłem na Allegro komplet 2MAG na LPG i 1MAG powietrze a dałem 59.00 zł.... a firma polska to jest "EKSPANDER" ..... jestem zadowolony nie szkodzi i o to chodzi .... a troche pomaga .... warto
_________________
"tempromani wszystkich krajów łączcie sie"
Tempra 95 1.6 gaźnik + LPG LOVATO
(ze stadniny MSWiA) 217.897km + Mercedes 200E LPG
Motto:
"masz taki samochód na jaki zasługujesz"
tel. 887500219
     assistance   Moneta
 
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 21-07-2005, 20:55   

Powiem ci ze tanio !!! jak ja byłem zainteresowany multimagami to było bardzo drogo ,około 4-5 baniek zestaw!!! .Ale jesli sa za takie grosze to zaraz szukam tego po alegro!! Tym bardziej ze sprawdziłes na swoim samochodzie!! 8) 8)8)8)8)8)


Ps czyli zestaw ok 60zł na powietrze i paliwo :P tanio!! czy chodzi ci o jedna sztuke?

Wydaje mi sie ze jesli gazu ok litr mniej pali to na benzynie moze byc wieksza oscednosc np 2 lit? na 100km.Gaz jednak nie jest tak kaloryczym paliwem jak benzyna :lol:


http://www.allegro.pl/sho...m=57126388#twoj
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-07-2005, 22:14   

Mi tam jakoś nie chcę się wierzyć w magnetyzery!!
Przecież jeżeli miało by to działać, tak jak to opisują:
-zmniejsza spalanie
-wieksza dynamika
-itd.
to by montowali je fabrycznie w autach.
Wątpie aby koncerny samochodowe miały jakieś zobowiązania co do producentów magnetyzerów... W stylu "My zrobimy samochód, a wy sprzedacie magnetyzer, damy wam zarobić..."

Poza tym czytałem artykuł w GT albo ATŚ, gdzie był test wszelakich magnetyzerów na wszelakich autach i wszystko sprawdzane na hamowni. Efektów nie było widać żadnych, a w niektórych przypadkach nawet pogarszały one osiągi i spalanie auta!
To jest tylko moje zdanie!
Pozdro
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Sh4rKy 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 183
Skąd: EZG
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 21-07-2005, 23:11   

Cytat ze strony aukcji:
Cytat:
Skoro to takie świetne urządzenie, to dlaczego nie jest montowane fabrycznie przez producenta ?

To pytanie zadaliśmy kiedyś przedstawicielowi koncernu produkującego samochody. Podkreślając, że jest to całkiem prywatna wypowiedź, stwierdził:

,,...Każde urządzenie, które podwyższa parametry techniczne silnika konstruowanego przez lata przez zespoły fachowców i za ogromne pieniądze, spotka się z niechęcią tego środowiska. Polityka ekonomiczna każdej firmy zakłada, że jeżeli chcesz mieć szybszy samochód o lepszych parametrach, to po prostu kup droższy model. Jeśli urządzenie, którego koszt wynosi kilkadziesiąt złotych, potrafi w niektórych wypadkach spowodować, że klient uzyskuje parametry samochodu o klasę lepszego, to nie wyda on przecież kilkunastu tysięcy złotych na lepszy model. Taką praktykę stosują nie tylko koncerny samochodowe, ale i np. firmy informatyczne – jeśli chcesz mieć w komputerze szybszy procesor to kup droższy, a nie “podkręcaj go”....

Na szczęście sytuacja powoli się zmienia! W wielu autoryzowanych salonach samochodowych w USA i Japonii magnetyzery na życzenie użytkownika montowane są bezpośrednio w salonie.


Kurde tak sobie przejżałem tą stronę i chęci narobiłem....tylko czy to naprawdę działa i na 95 też? :-k

Mamy tu jakiegoś ynżynyera? albo magistra? doktora? kogokolwiek kto się na tym zna? :)
_________________
Fiat Tipo.
L'ultima tentazione.


--

Wyhoduj własnego Chomika! Udostępniaj i pobieraj pliki!
     assistance
 
 skype
 
Marcin - fiattipo.pl 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 1166
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-07-2005, 07:48   

Dziala jak producent magnetyzerow zleci przeprowadzenie "testu" :D Tuning psychologiczny tylko i wylacznie.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl
     Moneta
 
vonwerner 



Wiek: 56
Dołączył: 29 Sty 2005
Posty: 125
Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-07-2005, 08:43   

a może niedowiarki poprostu zainwestujcie 60 złotych i sprawdzie sami ... by potem nam baranom powiedzieć "miałem magnetyzer i nie działa moge tak powiedzieć bo sprawdziłem" ... a nie wszyscy teoretyzują i gdybają ... ja kupiłem i moge coś powiedzieć to co napisałem jest prawdą pali mniej i ma czyste spaliny a to już jest lepiej niż było ... ludzie nie martwcie sie kiedyś takich jak my badaczy palili na stosach :) )))

ps
toyota montuje magnetyzery, a z europy "Junkers" do pieców centralnego ogrzewania
_________________
"tempromani wszystkich krajów łączcie sie"
Tempra 95 1.6 gaźnik + LPG LOVATO
(ze stadniny MSWiA) 217.897km + Mercedes 200E LPG
Motto:
"masz taki samochód na jaki zasługujesz"
tel. 887500219
     assistance   Moneta
 
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 22-07-2005, 08:51   

Raku napisał/a:
Mi tam jakoś nie chcę się wierzyć w magnetyzery!!
Przecież jeżeli miało by to działać, tak jak to opisują:
-zmniejsza spalanie
-wieksza dynamika
-itd.
to by montowali je fabrycznie w autach.
Wątpie aby koncerny samochodowe miały jakieś zobowiązania co do producentów magnetyzerów... W stylu "My zrobimy samochód, a wy sprzedacie magnetyzer, damy wam zarobić..."

Poza tym czytałem artykuł w GT albo ATŚ, gdzie był test wszelakich magnetyzerów na wszelakich autach i wszystko sprawdzane na hamowni. Efektów nie było widać żadnych, a w niektórych przypadkach nawet pogarszały one osiągi i spalanie auta!
To jest tylko moje zdanie!
Pozdro


A czy fabrycznie dają dodatki co poprawiają osiagi?? raczej nie .Auto nie ma wydechu sportowego strumienicy,stozka.Posiada katalizator!! ktory tez pogarsza osiagi.
Fabrycznie masz w desce ledy ?? czy popalone oprawki z lampek choinkowych ktore grzeją sie masakrycznie. :lol:
Wiele mozna polepszyc w aucie ,przykładow jest masa.
Twoj argument jest nie przekonujący,pozatym nie miałes tego w samochodzie !!! wiec nie mozesz odrazu zakładac ze nic nie daje!! TO prostackie cos skrytykować nie zbadajac na sobie.Wonewer załozył i pisze!!!! co nie wierzysz? Bo ja wierze na pewno by nie polecił czegos co nic nie daje bo po co!!!


JA dzis dokonuje zakupu kalisz blisko od Pń wiec dojdzie szybko.Bede testowac u siebie! ,a nie krytykowac.Producent z kalisza :P
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
vonwerner 



Wiek: 56
Dołączył: 29 Sty 2005
Posty: 125
Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-07-2005, 09:01   

hahahaha no właśnie nie chandluje magnetyzerami .... przedstawiłem swoje odczucia i zmiany w zachowaniu samochodu ... a teraz decyzja należy do was ... to tak jak z podłokietnikiem i żaluzjami na tylnej półce ( orginalne ) popatrzyłem posłuchałem i sobie założyłem jestem zadowolony .... nie negujcie jak nie sprawdzicie ale wasze zdanie też się liczy. Takie podejcie do sprawy jest jak to powiedzienie

"spróbuj rybkę
nie,
czemu
bo niedobra
a jadłeś,
nie,
to zkąd wiesz że niedobra"

z poważaniem dla dyskutantów VON
_________________
"tempromani wszystkich krajów łączcie sie"
Tempra 95 1.6 gaźnik + LPG LOVATO
(ze stadniny MSWiA) 217.897km + Mercedes 200E LPG
Motto:
"masz taki samochód na jaki zasługujesz"
tel. 887500219
  
     assistance   Moneta
 
 
Jacacenty 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 991
Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-07-2005, 09:03   

W ogóle szkoda cokolwiek pisać.
_________________
*** \=/ ***
     assistance
 
 
vonwerner 



Wiek: 56
Dołączył: 29 Sty 2005
Posty: 125
Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-07-2005, 09:04   

czemu jacenty?????
_________________
"tempromani wszystkich krajów łączcie sie"
Tempra 95 1.6 gaźnik + LPG LOVATO
(ze stadniny MSWiA) 217.897km + Mercedes 200E LPG
Motto:
"masz taki samochód na jaki zasługujesz"
tel. 887500219
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-07-2005, 11:12   

Do mnie Grafit nie trafiają twoje argumenty!!

GRAFIT napisał/a:
TO prostackie cos skrytykować nie zbadajac na sobie.

Czyli że co ja się zachowuje jak prostak, bo nie założyłem sobie magnetyzerów, a się o nich wypowiadadam? To w takim razie co Ty tu robisz i piszesz??? #-o
Masz wielkie doświadczenie, bo Twój znajomy miał???? (kiedyś to mówiłeś,przy temacie MAGNETYZERY)
Weż się ogarnij, napisałem że to tylko moje zdanie!!! Nie mam zamiaru nikogo do niego przekonywać!!
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 22-07-2005, 12:18   

Jacacenty napisał/a:
W ogóle szkoda cokolwiek pisać.




:lol: :lol: :lol: Też nie pisz!! :finga: tak tego nie załozysz :lol:


Własnie zakupiłem zestaw magnetyzerów taki jak kol.Wonewer ! bede je testować .A nie krytykować nie mając pojecia i bazujac na szmatławcu tuningowym.


Acha ktoś znajomy faktycznie ma w 2 samochodach i sa efekty bdb! berlingo 2001 rok diselek! chodzi swietnie na tym , spadła emisja spalin, i ma lepszego ducha :P

[ Dodano: Pią 22 Lip, 2005 13:23 ]
Raku ja jestem ogarniety!!! :x :x :finga: jesli chcesz sam sie ogarnij!! =P~
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-07-2005, 12:30   

GRAFIT napisał/a:
Jacacenty napisał/a:
W ogóle szkoda cokolwiek pisać.


:lol: :lol: :lol: Też nie pisz!! :finga: tak tego nie załozysz :lol:


Własnie zakupiłem zestaw magnetyzerów taki jak kol.Wonewer ! bede je testować .A nie krytykować nie mając pojecia i bazujac na szmatławcu tuningowym.


Ty idź się lecz! Grafit, czy Ty sądzisz, że 'każdy' pisze żeby Ci dopiec, pokłucić się, czy co? To jest Forum jest wolność słowa i każdy może swoją opinię na dany temat napisać! Nie bierz wszystkiego tak do siebie.

PS. A jeżeli masz jakiś konflikt z Jackiem, to pogadajcie sobie na PW. Sory, ale mi się nie podobają te :finga: emoty. Przestań ich używać, jak dobrze wszyscy wiemy jest obraźliwy. Chyba każdy wie co oznacza wyciągnięty środkowy palec...

[ Dodano: Pią 22 Lip, 2005 13:34 ]
Jesteś nie reformowalny! I chyba ciągle nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
W jaki sposób zinterpretowałeś to zdanie:
Raku napisał/a:
Weż się ogarnij, napisałem że to tylko moje zdanie!!! Nie mam zamiaru nikogo do niego przekonywać!!

???
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-07-2005, 13:50   

ja magentyzery mam na LPG od ponad roku.... (na benzynie też będą działać jakby ktoś pytał, ja na LPG w 99% jeżdżę więc tylko na przewodzie od LPG mam).
przez ten czas opinie różne słyszałem, zresztą i na tym forum jush dyskusje kiedyś o ile pammiętam były...
nie szkodzą na pewno, koszty niewielkie (jeśli robisz samemu lub nie dasz z siebie zedrzeć) a efekty OK...

co do samego spalania - wielkich cudów się spodziewać nie można, ale około litra mniej pójdzie;
qlturka pracy - owszem, silnik będzie chodzi nieco równiej, po jakimś czasie trzeba jałowe wyregulować bo wzrosną nieco...

mocy typowej same w sobie magnetyzery specjalnie nie oddadzą, jedynie efektywniejsze spalanie, przez co silniczek będzie chodzi nieco równiej i ładniej, lepiej się wkręcał na obroty i ciut mniej spalał;

ma to fizyczne podstawy do działania (odpowiednia jonizacja/układanie chaotycznie porozkładanych cząsteczek paliwa) i było udowadniane;

co do samych pomiarów po dłuższym używaniu - to co mi z rury wychodziło było bardzo w porządeczku...

Magnetyzery nie wnikając w szczegóły (bo info sobie na necie możecie znaleźć) nie działają tak od razu. Od razu po założeniu - pierwsze efekty to nieco cichsza praca silnika, równiejsza, bo spala 'ładniejsze' paliwko, takie co efektywniej i ładniej się m.in. z powietrzem wiąże.
Ale dopiero po jakimś czasie, średnio przejechaniu 1000km (lub więcej) można uznać , że silniczek już się przyzwyczaił do magnetyzerów i dopiero wtedy można stwierdzić efekty jak lepsze wkręcanie itp.

Ponadto - efekty są uzależnione od pojemności silnika, czy mniejszy czy pije wiadrami jak leci... w mniejszych pojemnościowo silnikach efekty są bardziej ponoć odczuwalne, w silnikach 2 litrowych i powyżej już prawie nie...

a co do samych magnetyzerów - aż #-o głowa boli jak widzę, że ludzie są gotowi dać za to czasem kilkadziesiąt a czasem kilkaset ( =D> #-o ) złotych...

cały magiczny magnetyzer to po prostu odpowiednie magnesy _neodymowe_ czyli ze specjalnego stopu, sztucznie wytworzonego, o sile 'magnetycznej' kilkanaście razy większej niż zwykłe magnesy (czyli mały magnesik neodymowy przyciągnie mocniej niż o wiele większy zwykły).
'Neodymy' są różnych rozmiarów, kształtów i z różnych rodzajów stopu a co za tym idzie 'mocy' :-)
ale wystarczająco silne porządne neodymy (magnesy) można czasem kupić nawet poniżej 10zł za powiedzmy 2-4 sztabki (sztuki, sztabki prostokątne) jak porządnie poszukać.
Potem w zależności czy ma to być magnetyzer na paliwo czy powietrze stosuje się ich odpowiednią ilość odpowiednio ułożonych i odpowiednią opaską zaciska na przewodzie.
Zazw. na paliwo 2 sztabki przeciwnie spolaryzowane, na powietrze 4 sztabki identycznie ... 'markowi' producenci stosują większe gabarytowo (więc mocniejsze) sztabki, nie najmniejsze byle były (ale i tak do kupienia te duże są za grosze) i dodaje magiczną plastykową dla przykadu opaskę z full wypas logo i ? więc od razu kilka stów nawet od naiwnych zedrze...

gdzieś w necie był kiedyś _wiarygodny_ otwarty artykuł o zasadach samodzielnego konstruowania ale chyba zniknął jak ktoś zaczął kasę na tym robić. może coś znajdę jeszcze przy okazji kiedyś...

w każdym razie starczy kupić dość tanio w miarę duże magnesy neodymowe, starczą nawet sztabki powiedzmy (nie pamętam , więc około, może większe) 1x5x0,5cm im większe tym lepsze, opaski - jakieś zaciskowe nie metalowe najlepiej by pola magnetycznego nie załamywały, choćby zwykłe plastykowe jakieś, potem magnesy odpowiednio ułożyć na jak najwęższym miejscu odcinka paliwowego (by odległość między nimi jak najmniejsza była mimo iż są naprzeciw dokładnie siebie) i złapać opaską; te mają się przyciągać czyli być przeciwnie spolaryzowane....

co do powietrza - to daje się 4 sztabki rozmieszczone co 90' (w koło), wszystkie tym samym biegunem do wewnątrz (nie pamiętam jakim.. muszęp oszukać jak się określa bieguny najprościej i jakim) i też niemetalową opaską na przewodzie powietrza łapiemy...

są jeszcze bonus info , których ni wszystkich pamiętam np w gaźnikach - magnetyzer paliwka jak najbliżej gaźnika lepiej dać...

złożyć samemu na paliwko i powietrze to nie filozofia a za 2 porządne (nie licząc naszej 'ciężkiej' roboty półgodzinnej może) kosztami można wyjść ok 20-30zł góra jak poszukamy tanich a dobrych i dużych neodymów (da się znaleźć, choć nei zawsze od razu...)

a ździercy od naiwnych biorą tyle kasy #-o ...

jedyne co w tych przepłaconych 'kupnych' gotowcach magnetyzerach może być na plus to :
* duże neodymy - jeśli są , a czasem dają małe g..... duże neodymy możemy sami kupić ;
*gotowa ładna opaska z logo itp - odrobina zręczności i talentu i samemu w razie potrzeby można porządną wykonać/dopasować.... zresztą po co mi adna opaska z ogo, nie wpuszczam wszystkich pod maskę by logo oglądali....
* i jedyna słuszna rzecz - wyjątek - też do osiągnięcia domowymi metodami ale trudno:
_niektóre_ droższe magnetyzery robione są (te 'nowsze' niby 'super' itp) w postaci przelotówek na przewód paliwa, znaczy przewód paliwa rozcinamy i podczepiamy do we i wy takiej rurki-magnetyzera, jak do filtru paliwa; jest to o tyle lepsze , że taka przelotówka jest (obudową) dopasowana do magnesów-neodymów, te siedzą w środku i dotykają fizycznie paliwa, ciut lepszy niby efekt....
coś jakby wziąść stary filtr paliwa, wyciąć w nim dziury dokładnie co do mm na kształt posiadanych neodymów (magnesów), w te dziury neodymy wpasować i zakleić...

ot cała magia... a jak ktoś naprwdę ciekaw to poszukam info jak to w rzeczywistości ma podstawy do działania (choćby info w skrócie) i inne takie... gdzieś mam....
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 22-07-2005, 14:58   

Raku napisał/a:
Ty idź się lecz! Grafit, czy Ty sądzisz, że 'każdy' pisze żeby Ci dopiec, pokłucić się, czy co? To jest Forum jest wolność słowa i każdy może swoją opinię na dany temat napisać! Nie bierz wszystkiego tak do siebie.

PS. A jeżeli masz jakiś konflikt z Jackiem, to pogadajcie sobie na PW. Sory, ale mi się nie podobają te emoty. Przestań ich używać, jak dobrze wszyscy wiemy jest obraźliwy. Chyba każdy wie co oznacza wyciągnięty środkowy palec...



Odczucie mam ze mi jedziesz ty Raku i Jajcacenty na kazdym kroku nikt inny =P~




Po 1!!! nie mam nic do Jacacenta ,chłopak sie czepia nic pozatym .Ja juz do niego przywykłem. A co do tego ze mam isc sie leczyc hmmm [-X to nie przeginaj [-X pały!! Nie ma powodu!! :P narazie!! nie ma. :bambam:
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 22-07-2005, 17:39   

Ja wyraze swoja oipinie.
Mam specyficzne podejscie do magnetyzerow bo dwoch znajomkow mialo w poldziaszach Multimagi i efekt byl zerowy.
Podziwiam kogos kto stwierdzi ile auto dokladnie mu spali gazu bo ja majac instalke 2 lata jeszcze tego nie zbadalem co do literka i ciut, ciut ;)
Po pierwsze wskazniki na butli NIGDy nie pokaza tak dokladnie jak paliwa, po drugie gazu w ten sposob NIGDy sie nie zmierzy.
Slyszalem opinie wielu gazownikow i zadnemu nie udalo sie okreslic idealnie ile wejdzie w danym momencie w butle.
Roznica moze wynosic kilku procent wartości 20%-wej "rezerwy" butli.
Jesli moja Tempra pali mi w granicach 12-13 litrow w miescie to jak spali 11 to nie szaleje ze szczescia, ze pali mniej bo moze machnalem pare kilometrow w trasie, a nie notuje skrupulatnie w notatniku gdzie i kiedy jezdze.
Odwrotna sprawa jak spali 15l to nie rwe wlosow z glowy bo moze dalem kilka razy mocniej w gaz i te dwa literki wyszly rura.
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-07-2005, 19:23   

ja nie mówię , że samo spalanie będzie wiele mniejsze, bo to są (wg tych co dokladnie mierzyli w jakichś zakładach - testy - i wg może subiektywnych odczuć tych co sami jeżdżąc próbowali, a wiadomo, że wchodzi różnie itp) to spalanie może ok litra mniej wynieść patrząc po temperkach...

ale co do samego wpływu - to akurat ma fizyczne podstawy do działania, a efekty to choćby troszkę lepsza qlturka pracy silnika i lepsze wkręcanie się w obroty.. są to efekty co prawda malutkie, ale jeśli za malutkie pieniądze (nie myślę tu o tych co dają za magnetyzery kilkadziesiąt lub więcej #-o złotych) można mieć jakieś efekty potem bez dodatkowych wkładów to czemu nie... a i jakieś 'eko' efekty są w spalinkach przy wydajniejszym spalaniu... ?LigaOchronyPshyrodyyyy :lol:

a przy okazji - znalazłem gdzieś na www 'gotowca' co jakoś też to opisuje by dać co po niektórym do poczytania:

Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---

i jeszcze:


Jakie korzyści ze stosowania magnetyzera paliwa?

oszczędność zużycia paliwa do 15%
zwiększenie momentu obrotowego w całym zakresie obrotów (poprawa elastyczności),
wzrost mocy maksymalnej (większa prędkość maksymalna)
ochrona katalizatora - silniki bez katalizatorów emitują 80-95% mniej zanieczyszczeń!
usunięcie z komór spalania szkodliwego nagaru - pierścienie tłokowe rozprężają się i doszczelniając cylindry przywracają nominalne ciśnienie sprężania silnika oraz likwidują główną przyczynę dymienia (olej przedostający się do komory spalania)
zapobieganie zatkaniem wtryskiwaczy (szczególnie ważne przy paliwach słabej jakości)
wyciszenie silnika - równomierniej zachodzący proces spalania emituje mniej hałasu i wibracji.


magnetyzer powietrza:

Magnetyzer powietrza

Co daje magnetyzer powietrza?
Celem działania magnetyzera powietrza jest uporządkowanie w przestrzeni rozkładu cząsteczek tlenu oraz nadanie im ujemnego ładunku. Aktywowane paliwo charakteryzuje się dodatnim ładunkiem cząstek, łatwiej więc następuje jego wymieszanie z powietrzem. Komora spalania wypełniana jest równomierniejszą mieszanką, spalającą się dokładniej w cyklu pracy silnika. W rezultacie wyzwala się więcej energii, a powstaje mniej szkodliwych dla środowiska produktów spalania (CO, HC, NOx). Zalecany do każdego silnika spalinowego.

Stosowanie magnetyzera powietrza jest celowe jako uzupełnienie działania magnetyzera paliwa. Pomaga w uzyskaniu maksymalnych oszczędności zużycia paliwa (poprzez jonizację cząsteczek tlenu w powietrzu przed spalaniem) oraz zwiększeniu mocy i momentu obrotowego silnika. Ze względu na różne średnice przewodów stosuje się od 4 do 8 magnesów obejmujących przewód. Można również wkładając w torebkę foliową magnesy przyczepić je na dnie filtra powietrza.



nawet można do płynu chłodzącego:



Magnetyzer płynu chłodzącego.

Co daje magnetyzer płynu chłodzącego?
Efektywnie oczyszcza instalacje oraz zapobiega ponownemu osadzaniu się kamienia. Wspomaga działanie magnetyzerów paliwa i powietrza. Szczególnie zalecam do jednostek po tuningu chipa.

Dzięki magnetycznym zdolnością neodymów namagnesowany płyn chłodniczy skuteczniej odbiera z bloku silnika ciepło, przez co silnik dłużej zachowuje swoje właściwości. Na skutek tego procesu poprawia się ekonomika spalania, co wpływa na polepszenie osiągów oraz niewielki spadek zużycia paliwa, a w dalszej perspektywie na wydłużenie trwałości jednostki napędowej. Najlepiej jest stosować go razem z kompletem na paliwo/powietrze by uzyskać maksymalne efekty działania. Sposób montażu



.... no, miłej lektoory.... może teraz każdy coś więcej sobie pomyśleć;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-07-2005, 19:47   

unknown napisał/a:
zwiększenie momentu obrotowego w całym zakresie obrotów (poprawa elastyczności),
wzrost mocy maksymalnej (większa prędkość maksymalna)

Napewno :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-07-2005, 19:55   

to akurat co o wzroście mocy i prędkości napisali to ja bym też traktowa z przymrużeniem, bo i owszem, wzrost mocy i prędkości jest możliwy przy lepszym , wydajniejszym spalaniu paliwa po magnetyzerach, ale wzrost ten będzie tak niewielki, niewyczuwalny, że tu się każdy może czepiać... ale qlturka pracy, czystsze i lepsze spalanie, przy tym odrobinkę lepsze wkręcanie na obroty - co się wszystko może przydać przy przymulonym przez założenie LPG auku - to to akurat tak...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 22-07-2005, 20:08   

Dobre... zwłaszcza te wstawki ze stron o magnetyzerach.

Tak tak panowie fizyka, jonizacja, spiny, łańcówchy węglowodorów - na wydziale elektrycznym polibudy było tego full

Ale jako człowiek nieskomplikowany ide drogą prostą nienaukową (np: całą mechaniką płynów z obliczaniem Metodą Objętości Skończonych przepływów w kanałach, przez dysze itp a jak wiemy nawet w prostej rurce prędkość przy ściance jest zerowa a w środku kanału maxymalna i następuje siągłe tarcie o siebie warst płynu (gaz to również płyn w mechanice płynów)i ich mieszanie)

Rzecziwiście pole magnetyczne (oczywiście bardzo silne bo węglowodory to nie stal) może oddziaływać tak jak piszą spece od magnetyzerów i pewnie rzeczywiście oddziałuje - i z tym nie polemizujemy.

Jednak pomyślmy troszke co dzieje się dalej. Przynajmniej u mnie w Jetronicu mamy po magnetyzerze na przewodzie gazowym cały gaźnik a więc dysze, zwężenia, kawał krętej drogi potem cały kolektor dolotowy gdzie jest luźno , potem przejście przez otwarty (czyli 3mm) zawór wlotowy zatykający środek (czyli rozpylenie na boki), następnie okrutne sprężenie i dopiero dochodzi do ogromnego wybuchu (masowego utlenienia)

I mam wierzyć że reakcje łączenia i rozpadu wiązań cząsteczkowych, tworzenia łańcuchów (jak to w węglowodorach bywa) odbywających się w czasie jakichś mikrosekund nie zajdzie w tm całym procesie dostarczenia mieszanki od magnetyzera aż do momentu wybuchu ??
Troche to wszystko trąci udowadnianiem że w Iraku była broń jądrowa.

Ale jeśli już (nawet pozostaje to działanie i auto spala 0,1 L gazu czy benzyny na 100km i jest czysty gaźnik) to apeluje o troche inicjatywy i posłuchanie np: unknowna - Neodymy są do kupienia wszędzie (np: giełda elektroniczna na Robotniczej we Wrocku) za grosze (np:10zł) a nie jakieś wynalazki po 400zł (dokłądnie jak pisze unknown z logiem i ładną opaską).
Jeśli już ktoś wierzy i chce to niech nie wydaje majątku i napędza durnego przemysłu.
Podobnie jak podczas walentynek itp.

To moja opinia
pozdrawiam
jabko
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
Jacacenty 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 991
Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-07-2005, 21:50   

vonwerner napisał/a:
czemu jacenty?????

Niech wypociny najmądrzejszego inaczej świadczą o dyskusji.
_________________
*** \=/ ***
     assistance
 
 
vonwerner 



Wiek: 56
Dołączył: 29 Sty 2005
Posty: 125
Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-07-2005, 17:42   

o rany ludzie nikogo nie namawiam na kupywanie "M" , poprostu chciałem to przedyskutować na forum .... ja mam i chodzi lepiej ...
pozdrawiam Von
_________________
"tempromani wszystkich krajów łączcie sie"
Tempra 95 1.6 gaźnik + LPG LOVATO
(ze stadniny MSWiA) 217.897km + Mercedes 200E LPG
Motto:
"masz taki samochód na jaki zasługujesz"
tel. 887500219
     assistance   Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 23-07-2005, 18:04   

ja tesh mam i nie narzekam..... minimalne (choć naprawdę minimalne) efekty są więc czemu nie spróbować niewielkim kosztem.... kupić parę tanich neodymów, opaski itp, chwilkę zabawy i gotowe..... jak kto chce, ale jeśli tanio można dostać neodymy to czemu nie spróbować...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load